Nou, misschien is dit wel weer de prequel op EYCTE? Dat ze zich in dat mansion / theater / whatever zich zo ernstig misdragen dat ze vervolgens worden afgevoerd naar het strand door die maffia figuren? Misschien zijn ze daar wel voor een bruiloft, wat de bruid in de 'volgende' clip verklaart?quote:Op donderdag 19 mei 2016 07:58 schreef NiceTry het volgende:
Lijkt niet heel veel met de strekking van de vorige twee clips te maken te hebben hè?
Wat heb je dan voor albumversie? Nog steeds die allereerste rip?quote:Op donderdag 19 mei 2016 14:46 schreef Xurk het volgende:
Ik luister zojuist via Spotify voor het eerst (het liedje) "Everything You've Come To Expect" zónder de omgevingsgeluiden erin verwerkt. Wtf, lijkt wel een ander nummer zo
Jepquote:Op donderdag 19 mei 2016 14:54 schreef sander26 het volgende:
[..]
Wat heb je dan voor albumversie? Nog steeds die allereerste rip?
Allemaal om 9,99¤ uit te sparen voor een digital copy. Verkeerde bezuiniging imo. Hoe vaak luister je wel niet naar een goed albumquote:Op donderdag 19 mei 2016 15:14 schreef Xurk het volgende:
[..]
JepTe lui om weer 'op zoek' te gaan. Heb het wel een week na die eerste rip geprobeerd maar toen bij drie verschillende links toch iedere keer weer die versie met de omgevingsgeluiden erin en toen het maar opgegeven.
Juist, dat is in ieder geval wel de sfeer die terugkomt in de drie delen.quote:Op donderdag 19 mei 2016 10:35 schreef Xurk het volgende:
[..]
Nou, misschien is dit wel weer de prequel op EYCTE? Dat ze zich in dat mansion / theater / whatever zich zo ernstig misdragen dat ze vervolgens worden afgevoerd naar het strand door die maffia figuren? Misschien zijn ze daar wel voor een bruiloft, wat de bruid in de 'volgende' clip verklaart?
Het is geen bewuste bezuiniging hoor, maar meer luiheidquote:Op donderdag 19 mei 2016 19:26 schreef Griebus het volgende:
Allemaal om 9,99¤ uit te sparen voor een digital copy. Verkeerde bezuiniging imo. Hoe vaak luister je wel niet naar een goed album
Ik zou Dracula Teeth nog wel als single willen.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 09:11 schreef Aisumasen het volgende:
Zover ik weet is dit de laatste single. Geloof ook dat de clips als drieluik werden aangekondigd.
Inderdaad. Het was een mooie tijd zo rond TAOTU en FWN dat je bij iedere single minstens twee en soms drie B-sides erbij kreeg. "Dracula Teeth" zou nu je het zegt wel een goede zijn voor een leuke clip.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 09:57 schreef sander26 het volgende:
Ik zou Dracula Teeth nog wel als single willen.
Trouwens; het B-kanten tijdperk is nu écht voorbij hè? Had eigenlijk de ijdele hoop dat de afgelopen rustmaand gebruikt zou worden voor wat studiowerk.
O ja zeker wel hoor! Goeie uitvoering van Aviation. Sweet Dreams heeft me nog nooit overtuigd op een tv-opname, denk dat je inderdaad echt de impact mist van de combinatie van toetsen, bas en strijkers. Het is natuurlijk een behoorlijk kaal liedje en al helemaal als de begeleiding ook nog eens niet hard genoeg staat.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 17:14 schreef Aisumasen het volgende:
Houden we het nog wel een beetje bij, hier? Of is alles on hold totdat ik eens wat zinnen over de tour in California typ...
Jools Holland vanavond, BBC2, 23:00.
Daar zal ik zeker een alinea of 6 aan wijdenquote:Op woensdag 25 mei 2016 11:15 schreef Jacobuspower het volgende:
[..]
O ja zeker wel hoor! Goeie uitvoering van Aviation. Sweet Dreams heeft me nog nooit overtuigd op een tv-opname, denk dat je inderdaad echt de impact mist van de combinatie van toetsen, bas en strijkers. Het is natuurlijk een behoorlijk kaal liedje en al helemaal als de begeleiding ook nog eens niet hard genoeg staat.
Maar om het dan toch goed bij te houden: vanavond de hervatting van de tour in Dublin. Ben benieuwd naar de setlist, want als me een iets tot nu toe posititef heeft verrast is dat het wel. In die vier keer dat ik ze heb gezien elke keer een andere setlist en heb het idee dat er sowieso bijna geen identieke setlists waren, is toch een behoorlijk verandering vergeleken met de AM-tour. En daarnaast ook nog eens al behoorlijk wat openers geprobeerd. Vind eerlijk gezegd Calm like you nog het beste werken, maar ben benieuwd naar de mening van Aisumasen over bijvoorbeeld de titeltrack.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze hebben de afgelopen 6 venue-gigs zelfs een andere opener gehad, toegift anders, veel nummers avond na avond op andere plek, alle registers gaan los dit jaar. Openers New York, California, Mexico, Tokyo: 'Aviation', 'Everything You've C... de titel-track, 'Calm Like You', 'In My Room', 'Girl Please' en 'Dracula Teeth'. Bijzonder.
Gave cover zeg! Mooi wat Turner zegt op het einde. Ben benieuwd of het inderdaad alleen beperkt blijft tot Dublin.quote:
https://en.wikipedia.org/(...)s#Cohen_Cover_Dublinquote:Op vrijdag 27 mei 2016 12:12 schreef sander26 het volgende:
[..]
Gave cover zeg! Mooi wat Turner zegt op het einde. Ben benieuwd of het inderdaad alleen beperkt blijft tot Dublin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |