abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 10 april 2016 @ 19:54:07 #51
286575 Roces18
Chef de party
pi_161334516
in thailand kan je gewoon met een ak 47 knallen alsof je een communist bent _O_
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_161336074
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2016 22:00 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Veilige landen zijn veilig omdat ze er criminelen niet met wapens laten spelen.
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
pi_161343140
Eerlijk gezegd had je je dat moeten bedenken voordat je een strafblad opliep. Brandstichting noem ik nou niet bepaald één van de kleinere dingen eerlijk gezegd.
pi_161351408
en dan het correcte antwoord dan maar;
even afgezien van alle ideëen die ik heb over TS naar aanleiding van zijn commentaar hier en zijn openingspost;

je kunt prima een proefles aanvragen bij een schietsport vereniging. die zullen je een proeflesje geven, dan mag je een pistool vasthouden (ja, pistool heeft 2 o's in het Nederlands) maar hoogstwaarschijnlijk zal het een .22 grendelgeweertje zijn.
daarvoor zullen ze je niet om een VOG vragen. daar houd het dan ook wel bij op. officieel mag je volgens mij volgens de nieuwe regels niet eens met een pistool schieten bij een proefles maar de meeste verenigingen zijn nog een beetje van de oude stempel en die letter daar niet supergoed op, mits het heerschap fatsoenlijk overkomt.

naja en als je dan wat verschillende verenigingen afgaat dan kun je zo wel een paar keer schieten.

dat gezegd hebbende, als het aankomt op lidmaatschap schietsport vereniging, dat kun je shaken. Je kunt het goed proberen te praten wat je wilt, je hebt gewoon een crimineel verleden. rot op met je jeugdzondes, je hebt niet een keer, twee keer maar meerdere keren dingen gedaan die niet door de beugel kunnen. En ook nog eens betrapt. en daar is nu precies die wet voor.

dus ja, je kunt wat proeflesjes krijgen in Nederland en dan houd het wel op.

zoals sommigen hier aangaven kun je in Belgie nog een beetje terecht maar ook niet meer heel erg.. dat is ondertussen ook al aan steeds meer regels gebonden..
en dank u meneer Dood,
dat u af en toe wat neemt.
Ik weet nu wat verdriet is,
en onze tijd is maar geleend.
pi_161353043
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2016 22:14 schreef Loveless85 het volgende:
Ga naar Vegas, daar kon ik voor een paar honderd dollar knallen met een Remington shotgun, desert eagle, en AR-15 (consumenteneditie van de M-16).

En er werden geen vragen gesteld over eventuele strafbladen of veroordelingen.
Om naar Amerika te reizen moet je een ESTA invullen. Succes met de goedkeuring daarvan als je bent veroordeeld voor bezit van drugs én openbare geweldpleging. :')
  woensdag 13 april 2016 @ 20:31:04 #56
379679 mc-lovin
what's up gangsters
pi_161408125
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2016 22:16 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:

[..]

Dat stond sowieso al op het plan.
Ik hoor niet in dit land, ik ben hier niet geboren, zonder keuze heen gebracht
en wat heeft het opgebracht? Alleen ellende
:W

[img]http://twemoji.maxcdn.com/72x72/ae.png[/img] MC-Lovin
pi_161416846
Gewoon naar de USA gaan.. Ik stond daar echt te kijken van de mogelijkheden. Random schietclub binnen gelopen, en je betaald dan kogels. Vervolgens heb je daarachter een rek zoals je gewend bent in GTA met alle soorten guns die je kan bedenken. Je mag iedere gun kiezen die je wil.

Dus als je 100 .50 cal kogels koopt en je schiet per geweer 20 kogels, kun je 5 .50 cal geweren uitproberen :').

En er werd echt niets gechecked. We hadden paspoort en gegevens e.d. bij. We hoefden alleen maar een waiver te tekenen :') .. Was overigens wel in het zuiden (florida).
  donderdag 14 april 2016 @ 09:34:52 #58
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_161417855
quote:
0s.gif Op donderdag 14 april 2016 07:58 schreef I.C.O.N. het volgende:
Gewoon naar de USA gaan..
Moet je wel eerst met je strafblad binnen zien te komen :)
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')