SPOILER: Meer webshops...2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Discount2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Cashback XL - Wel goed? Geld terug!2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trading markets2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Taobao/Tmall2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Bestellen d.m.v. een agent (MisterTao-voorbeeld)2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Free shipping2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Free registered shipping2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Express shipping2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Tracking2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trackstatus legenda2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Tracking van 'free registered shipping' binnen Nederland2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Verzendduur gedurende (Chinese) feestdagen2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Verpakking en transporthandling2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Douane2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: PayPal en aankoopbescherming. Hoe gaat dat te werk?2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Ik kan ergens alleen met creditcard betalen, deze heb ik echter niet. Hellup!?2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Een verkoper wil dat ik geld stort via Western Union. Goed idee?2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Wat is dat 'dropshipping'?2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: 1 cent-deals. Hoe, wie, wat, waar?2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Ik heb zin om iets te kopen, maar ik weet niet wat?2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: JA HALLO! WAAR ZIJN WE NOU HELEMAAL MEE BEZIG?!!1!? -> Koop lokaal!2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Zijn BBGuns, messen en krachtige lasers legaal in Nederland?2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Hoe weet ik of iets echt of 'fake' is?2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De Volt Mk2 lijkt me wel wat: http://www.vrizzmo.com . Kwam trouwens zhe other day een LeTV VR bril tegen dat een rebrand is van de LingVR. Übrigens: http://sale.aliexpress.com/__pc/featured_brands_upcoming.htm .quote:de sticky op Reddit ( https://www.reddit.com/r/(...)cardboard_questions/ ) is denk ik momenteel de beste source
Nog zo'n eenquote:Op donderdag 7 april 2016 22:21 schreef shiznuts het volgende:
Übrigens: http://sale.aliexpress.com/__pc/featured_brands_upcoming.htm .
De prijzen lopen zo sterk uiteen omdat er ook oordopjes tussen zitten. Selecteer de koptelefoon maar is.quote:Op vrijdag 8 april 2016 09:28 schreef BoyB het volgende:
dkijken op het web voor een betaalbare blauwe tand koptelefoon. Kwam daarbij met grote regelmaat het merk Bluedio tege
Ik kreeg net een mailtje dat het een fout op de site was en dat ik m'n geld terug krijg.quote:Op vrijdag 8 april 2016 11:01 schreef Quattroporte47 het volgende:
Mailtje gekregen dat de Xiaomi gamecontroller (van €2,75) is verzonden
Blitzwolf is na mijn ervaringen altijd wel prima. En als het niet werkt heb je daadwerkelijk goede garantiequote:Op vrijdag 8 april 2016 12:45 schreef Musta het volgende:
http://www.banggood.com/B(...)-Male-p-1015832.html
Is deze kabel wat? Iemand ervaringen of aanraders op usb c naar gewone usb kabels?
Hier ook.quote:Op vrijdag 8 april 2016 12:30 schreef julius123 het volgende:
Ik kreeg net een mailtje dat het een fout op de site was en dat ik m'n geld terug krijg.
Ik heb de T2, is nou niet bepaald geweldig... er is wel een beetje bass maar de rest valt dood, niet bepaald een fun harmonieuze sound. Nogal plastic fantastic ook. De gereviewde UMI Voix BLU is dan nog de beste die ik ben tegengekomen. Maar ik zou 't vergeten met Chinese BT dingen. Beter een Jabra halen (REVO), heb je bij iBood en Amazon weleens een leuke aanbieding van. Of gewoon bedraad blijven. Eventueel dan met Bluetooth ontvanger (laat Bluedio weer steken vallen, hebben ze de op zich prima Bluedio i6... gaan ze 'em discontinuen zonder een degelijke opvolgerquote:Op vrijdag 8 april 2016 09:28 schreef BoyB het volgende:
Zitten rondkijken op het web voor een betaalbare blauwe tand koptelefoon. Kwam daarbij met grote regelmaat het merk Bluedio tegen. De twee modellen die mijn interesse hebben gewekt: de Bluedio H Turbine en de Bluedio T2, de opvouwbare variant. Zie bijvoorbeeld http://www.gearbest.com/headsets/pp_103028.html en http://www.gearbest.com/headsets/pp_182198.html. Iemand ervaring met deze koptelefoons? Of anders betere suggesties?
Op AliExpress worden deze koptelefoons veel aangeboden, waarbij de prijzen sterk uiteen lopen, bijvoorbeeld http://nl.aliexpress.com/(...)08-bf72-9d74ebbcbd47 of http://nl.aliexpress.com/(...)90-a59d-3c38c64b26dc
Zijn dit neppers? Weet niet wat de marges zijn in China en of dit mogelijk een model is dat weer achterhaald is en daarom goedkoop te verkrijgen. De basismodellen zijn in ieder geval niet meer te vinden op de website van Bluedio.
VR Box IIquote:Op donderdag 7 april 2016 21:52 schreef relativity het volgende:
Iemand al aanraders m.b.t. een virtual reality bril?
Wij hebben ze in de Gamma van philips. Voor een tientje komt er mooi warm licht uit en kun je er ook jaren mee door.quote:Op donderdag 7 april 2016 22:32 schreef Sunri5e het volgende:
Weet iemand waar ik het volgende kan vinden? Ik ben opzoek naar een ouderwetse lamp met zo'n gloeispiraal er in maar dan in LED vorm. De kleur van de led moet geel zijn en er moet ook een soort van gloeispiraal zichtbaar zijn. Het gaat om een E27 fitting. Graag dimbaar!
Want voor jouw ervaringen waren ze niet primaquote:Op vrijdag 8 april 2016 13:13 schreef Zspirit het volgende:
[..]
Blitzwolf is na mijn ervaringen altijd wel prima.
Je eigen woordspelingen uitleggen...quote:Op vrijdag 8 april 2016 18:26 schreef shiznuts het volgende:
!
Gewoon een word slip om van 'naar' > 'na' te maken.Let op: na-maak.
Ik mis Henk.quote:
Maar ze zijn wel beter dan alle anderen, bekijk de vergelijkingsvideo maar*quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop