Mja, dat is populisme he. Vergeet niet dat de opkomst misschien boven de 30% uitkomt maar dat is nog steeds minder dan een derde van de stemgerechtigden. Vandaar dat ik me verder niet zoveel zorgen maak over dit soort ongein.quote:Op donderdag 7 april 2016 22:56 schreef agter het volgende:
Ik vind GS an sich niet zo'n belangrijk onderwerp.
Wel het feit dat er kennelijk sprake is van een katalysator die mensen met gevoelens van onvrede en boosheid massaal op de been kan brengen.
Die heb je dan blijkbaar niet gelezen, gezien je bizarre conclusie van de uitslagquote:Op donderdag 7 april 2016 22:54 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Ik ook onzin. GeenStijl had de afgelopen maanden de site vol staan met inhoudelijk diepgaande artikelen die veel degelijker waren dan wat de gelijkgeschakelde pers allemaal schreef.
Dat weet ik niet, want daar gaat de politiek over.quote:Op donderdag 7 april 2016 22:59 schreef agter het volgende:
[..]
Vertel jij ons eens: wat gaat er nu veranderen in het verdrag?
Weinig tot niets toch?
Het schijnt dat Jan een bijzondere versie van het stembiljet had, waarmee hij ook het kabinet naar huis kon sturen.quote:Op donderdag 7 april 2016 22:59 schreef agter het volgende:
[..]
Vertel jij ons eens: wat gaat er nu veranderen in het verdrag?
Weinig tot niets toch?
Nou sorry, je hoeft nog steeds alleen maar bij vara volk een iets wat rechtsere opvatting te plempen, en je hebt ze al tegen het plafond aan zitten. En varavolk zie ik niet als extreem linkse gekkies. Ondanks alles. d66 zit ook op de kast als je alleen maar de naam 'wilders' roept, pvda schuimbekt.quote:Op donderdag 7 april 2016 22:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Extreem links is extreem. Een stelletje gekkies, net als extreem rechts. Niet erg representatief voor het overgrote deel van links. Maar GS verkoopt het alsof dat wel zo is. Althans, dat deden ze toen ik GS nog bezocht. Te lezen aan jouw post is dat niet veranderd.
Dit is toch allemaal totaal niet realistisch? Dat weet je zelf toch ook wel?quote:Op donderdag 7 april 2016 23:01 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, want daar gaat de politiek over.
Ik kan alleen mijn advies aan Rutte geven: Ontslag aanbieden van het voltallige kabinet, vervroegde verkiezingen en de eerste klus van het nieuwe kabinet is een normaal handelsverdrag sluiten met Oekraïne zonder integratie met de EU.
Maar het mooist is de enorme dreun die is uitgedeeld aan de EU. Dat maakt het tij veel gunstiger voor Farage, die in de UK de LEAVE-campagne gaat voeren.
Ook hier op FOK! Wil je de grenzen sluiten voor asielzoekers? -> Extreem rechts en Hitler-vergelijkingen.quote:Op donderdag 7 april 2016 23:01 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Nou sorry, je hoeft nog steeds alleen maar bij vara volk een iets wat rechtsere opvatting te plempen, en je hebt ze al tegen het plafond aan zitten. En varavolk zie ik niet als extreem linkse gekkies. Ondanks alles. d66 zit ook op de kast als je alleen maar de naam 'wilders' roept, pvda schuimbekt.
Dus kern van waarheid?
Het verschijnsel is zeer zeker wel interessant.quote:Op donderdag 7 april 2016 22:58 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dus is GS wel een belangrijk onderwerp, want die krijgen het WEL voor elkaar.
Nee. Voor de rest wat jan zegt.quote:
quote:Op donderdag 7 april 2016 22:58 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Nee. Mensen worden boos als ze genaaid worden (EU grondwet 2005), en het mooie aan het internettijdperk dat we daar wat mee kunnen doen.
Het is heel realistisch.quote:Op donderdag 7 april 2016 23:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Dit is toch allemaal totaal niet realistisch? Dat weet je zelf toch ook wel?
Kan ook zijn dat jouw 'iets' rechts voor anderen 'behoorlijk' rechts is.quote:Op donderdag 7 april 2016 23:01 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Nou sorry, je hoeft nog steeds alleen maar bij vara volk een iets wat rechtsere opvatting te plempen, en je hebt ze al tegen het plafond aan zitten. En varavolk zie ik niet als extreem linkse gekkies. Ondanks alles. d66 zit ook op de kast als je alleen maar de naam 'wilders' roept, pvda schuimbekt.
Dus kern van waarheid?
Nog steeds idd. En als iemand nu komt met 'waar dan'? Die worden steevast verwijderd binnen een half uurtje.quote:Op donderdag 7 april 2016 23:02 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Ook hier op FOK! Wil je de grenzen sluiten voor asielzoekers? -> Extreem rechts en Hitler-vergelijkingen.
Dat de regering nu opstapt? Dat is heel realistisch? Ik weet niet hoe lang jij de politiek al volgt maar je staat zo te zien voor een paar stevige teleurstellingen.quote:Op donderdag 7 april 2016 23:02 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Het is heel realistisch.
Doritos 'Geenstijl' toen gestemd mocht worden op een nieuwe Doritos smaak.quote:Op donderdag 7 april 2016 23:02 schreef agter het volgende:
[..]
Het verschijnsel is zeer zeker wel interessant.
Het is iets van deze tijd.
Ik moet nog vaak lachen om het feit dat Bep van Klaveren toen gekozen is als meest belangrijke Nederlander.
Dan moet je beter lezen, want ik zeg nergens dat de regering opstapt.quote:Op donderdag 7 april 2016 23:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat de regering nu opstapt? Dat is heel realistisch? Ik weet niet hoe lang jij de politiek al volgt maar je staat zo te zien voor een paar stevige teleurstellingen.
Tegen het plafond aan zitten is wat anders dan beuken uitdelen. GeenStijl heb je al tegen het plafond aan als je een genuanceerde uitspraak doet over vluchtelingen, het werkt beide kanten opquote:Op donderdag 7 april 2016 23:01 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dus kern van waarheid?
Jammer dat dat nou net niet allemaal op het stembiljet stond.quote:Op donderdag 7 april 2016 23:02 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Het is heel realistisch.
Het zijn geen onderbuik gevoelens. De bezwaren tegen de EU zijn reëel. Probleem van de eurofielen is nog steeds dat ze denken dat ze het de bevolking beter moeten uitleggen en/of dat het langzamer moet gaan. In werkelijkheid is er maar één optie: Europa moet weer een continent van natiestaten met eigen culturen en grenzen worden.quote:Op donderdag 7 april 2016 23:06 schreef agter het volgende:
[..]
Jammer dat dat nou net niet allemaal op het stembiljet stond.
Je hebt tegen een paar pagina's van een of ander verdrag met een random land gestemd.
Thats it.
Neemt niet weg dat we katalysatoren van onderbuik gevoelens wel degelijk serieus moeten nemen.
Ik ben linkser dan de huidige daila lama in heel veel onderwerpen. Het is relatief zoals alles relatief is. Ben alleen realistisch wat betreft bevolking en andere volken en voor een soevereine eigen politiek omdat BRU zo corrupt is als de tyfus en te ver weg staat van ons als volk.quote:Op donderdag 7 april 2016 23:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Kan ook zijn dat jouw 'iets' rechts voor anderen 'behoorlijk' rechts is.
Ik acht mezelf iets rechts van het midden maar gok dat ik toch wat linkser ben dan jij.
Dus het is alleen heel realistisch dat jij dat ondanks dat toch gaat adviseren? Ja, dat geloof ik best.quote:Op donderdag 7 april 2016 23:04 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Dan moet je beter lezen, want ik zeg nergens dat de regering opstapt.
Heb je een GeenStijl-topic waar GeenStijl tekeer gaat tegen een genuanceerde uitspraak over "vluchtelingen"?quote:Op donderdag 7 april 2016 23:05 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Tegen het plafond aan zitten is wat anders dan beuken uitdelen. GeenStijl heb je al tegen het plafond aan als je een genuanceerde uitspraak doet over vluchtelingen, het werkt beide kanten op
Goed, dat is inderdaad wel de realiteit van nu. Vrijwel niemand is nog alleen rechts of alleen links.quote:Op donderdag 7 april 2016 23:08 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ik ben linkser dan de huidige daila lama in heel veel onderwerpen. Het is relatief zoals alles relatief is. Ben alleen realistisch wat betreft bevolking en andere volken en voor een soevereine eigen politiek omdat BRU zo corrupt is als de tyfus en te ver weg staat van ons als volk.
En dat botst bij sommige mensen dus zie je mij als behoorlijk rechts. Terwijl dat jou eigen mening is.
Je hebt het gelezen. Ik adviseer het. Wat ze werkelijk doen weet ik niet, maar dat heb ik al geschreven. En daar moeten we het mee doen. Tijd voor een bindend referendum.quote:Op donderdag 7 april 2016 23:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Dus het is alleen heel realistisch dat jij dat ondanks dat toch gaat adviseren? Ja, dat geloof ik best.
Alsof alleen de grote steden tellenquote:Op donderdag 7 april 2016 23:10 schreef R-K het volgende:
In de zes belangrijkste steden van Nederland heeft een meerderheid wel ingestemd met het associatieverdrag. Oftewel het associatieverdrag kan gewoon gesloten worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |