SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2016 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door La_Tramposa op 09-04-2016 10:16:12 ]Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Maar heeft hij die selfies ook nog ergens gepubliceerd? Of zijn ze allemaal mislukt
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Ha, de sig van LT en van mij beginnen allebei met "Ik hou"![]()
In het kader lekker belangrijk... maar het viel me ineens op
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Het is knap dat het hem lukt om die snelheid te halen en dan ook nog eens selfies te maken. Maar buiten dat vind ik het vooral smakeloos, potentieel gevaarlijk en ook wel respectloos. Een beetje dezelfde categorie als de malloten die bij een bergetappe mee gaan rennen
Vorig jaar in Boston was er iemand die de eerste paar km met de kopgroep meeliep (en daarna instortte en net onder de 3 uur finishte). Hij wilde zijn zoontje thuis laten zien dat hij in dezelfde wedstrijd liep als de Kenianen. Dat is nog wel ludiek. Maar dan selfies gaan maken vind ik echt niet kunnen.![]()
Mjah, beetje dubbel... Op deze manier is het nog ludiek geweest en als je niemand tot last bent, ok.
Maar je wil natuurlijk niet dat opeens tig mensen dit gaan doen, of als hij was gevallen, of etc...
Kan me beiden kanten iig wel voorstellen
Ondertussen trouwens "De geboren renner" aan het lezen van Christopher McDougall.
Best een leuk boek (oa over het hardloopvolk de Tahamura, een indianenstam uit Mexico). Maar daarin komt vooral ook de noodzaak van hardloopschoenen in hun huidige vorm naar boven... Het feit dat blessures niet afnemen, maar juist toenemen met de ontwikkeling van de schoen. Over de correlatie tussen uitgave aan schoenen (dure schoenen) en blessures.
Natuurlijk kunnen overal weer vragen bij worden gesteld, geven mensen niet gewoon meer uit wanneer ze last hebben van blessures in de hoop deze in de toekomst te voorkomen? Wordt er wel gecorrigeerd voor het aantal hardlopers? Etc.
Het idee is dat de mens gemaakt is om hard te lopen, de voet dus optimaal ontwikkeld is. En je door alles op te vangen met je schoen, en je voet te ontzien, deze zwakker wordt... onnatuurlijk gaat worden en dat zich doorwerkt in blessures.
Dus begin ik er toch over te denken... ik loop nu heerlijk op de Nike Lunaracer. Een hele dunne hardloopschoen, ook de HM mee gelopen... Ik heb ook een schoen met meer demping en daar krijg ik idd meer last van lijkt het (beide op hetzelfde moment en op basis van dezelfde metingen aangeschaft). Wie weet is het zo gek nog niet, minimale demping... minimale correctie (volgens het boek niet nodig voor 95 vd 100 mensen), etc...
Wat is jullie idee hierover, ervaringen?
Wat is jullie ervaring hiermee? Kan me voorstellen dat m
[ Bericht 67% gewijzigd door m0ridin op 07-04-2016 14:49:43 ]![]()
Startnummer voor de 10EM van Antwerpen binnen! Of in ieder geval het mailtje waarmee het werkelijke nummer nog in Antwerpen opgehaald moet worden.. Beetje omslachtig is het wel.
Maargoed, in de eerste wave ingedeeld. Had ik niet verwacht eigenlijk. Een gemiddelde van hopelijk 12 km/u is toch niet veel sneller dan het gemiddelde?![]()
Sneller dan het gemiddelde zeker wel, bij grote wedstrijden. Bij de dam tot dam is pagina 53 van de 107 pagina's ongeveer 1u33/1u34. Nou is de mediaan natuurlijk niet hetzelfde als het gemiddelde, maar het zal ook niet heel veel verschillen. Net boven de 10km/u dus.quote:Op donderdag 7 april 2016 14:42 schreef DavetheNL het volgende:
Startnummer voor de 10EM van Antwerpen binnen! Of in ieder geval het mailtje waarmee het werkelijke nummer nog in Antwerpen opgehaald moet worden.. Beetje omslachtig is het wel.
Maargoed, in de eerste wave ingedeeld. Had ik niet verwacht eigenlijk. Een gemiddelde van hopelijk 12 km/u is toch niet veel sneller dan het gemiddelde?Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Oh oké. Dat had ik niet verwacht eigenlijk.. Zeker gezien ik nog steeds loop als een waterbuffel.. Leuk weetje wel, streelt het ego stiekem een beetjequote:Op donderdag 7 april 2016 14:45 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Sneller dan het gemiddelde zeker wel, bij grote wedstrijden. Bij de dam tot dam is pagina 53 van de 107 pagina's ongeveer 1u33/1u34. Nou is de mediaan natuurlijk niet hetzelfde als het gemiddelde, maar het zal ook niet heel veel verschillen. Net boven de 10km/u dus.![]()
![]()
Tja, voor de meesten van ons zijn er altijd mensen sneller en mensen langzamerquote:Op donderdag 7 april 2016 14:51 schreef DavetheNL het volgende:
[..]
Oh oké. Dat had ik niet verwacht eigenlijk.. Zeker gezien ik nog steeds loop als een waterbuffel.. Leuk weetje wel, streelt het ego stiekem een beetjeJe kunt zelf kiezen wat je referentiekader is. Het verschil tussen 10km/u en 12km/u is natuurlijk ook niet zo groot als het verschil tussen 12km/u en bijna 22km/u waarin Gebreselassie de 10EM heeft gelopen
Dus gewoon focussen op jezelf en hoeveel jij nog kunt verbeteren. Als je nog loopt als een waterbuffel is daar vast nog genoeg progressie mogelijk
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ja maar dan moet je die 12km/u nog wel eerst halen hequote:Op donderdag 7 april 2016 14:51 schreef DavetheNL het volgende:
[..]
Oh oké. Dat had ik niet verwacht eigenlijk.. Zeker gezien ik nog steeds loop als een waterbuffel.. Leuk weetje wel, streelt het ego stiekem een beetje![]()
![]()
N.a.v. de Rotterdam Marathon lees ik net dit:Lekker dan... Waar laat ik dan nu m'n tas?quote:Er zijn geen kluisjes, je kunt je tas (op eigen risico) achterlaten bij de tassenafgifte. Dit moet je tijdens je inschrijving hebben aangevraagd. Je krijgt hiervoor dan een label aan je startnummer. Nabestelling is niet mogelijk.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Laat me raden, voor die onbewaakte tassenafgifte moet je ook nog betalen zeker?quote:Op donderdag 7 april 2016 14:56 schreef Guppyfriend het volgende:
N.a.v. de Rotterdam Marathon lees ik net dit:
[..]
Lekker dan... Waar laat ik dan nu m'n tas?
Nu moet er wel een supporter / tassendrager met je mee..Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
quote:Op donderdag 7 april 2016 14:56 schreef Guppyfriend het volgende:
N.a.v. de Rotterdam Marathon lees ik net dit:
[..]
Lekker dan... Waar laat ik dan nu m'n tas?quote:Op zondag 10 april is er beperkte kleedgelegenheid beschikbaar voor deelnemers aan de NN Marathon Rotterdam en de 1/4 Marathon Rotterdam. Hier kun je tevens je tas (zonder waardevolle spullen) op eigen risico achterlaten. De kleedgelegenheid is alleen toegankelijk voor deelnemers bij het tonen van het startnummer.![]()
Oh. Nog niet verder gelezenquote:maar hopen dat dat goed gaat dan. Ik vind het toch maar een slechte service hoor, van zo'n enorm evenement. De vorige keer dat ik daar liep, was het beter geregeld.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ik heb geen supporterquote:Op donderdag 7 april 2016 14:59 schreef Guard het volgende:
[..]
Laat me raden, voor die onbewaakte tassenafgifte moet je ook nog betalen zeker?
Nu moet er wel een supporter / tassendrager met je mee..
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Duitse loopjes
quote:During the accreditation you will not only be given your start documents but also the official Haspa Marathon Kit Bag and a sticker with your start number printed on it. Please place the sticker on the marked field on the kit bag straight away.
The official Kit Bag Drop-Off station is located in hall A2. You have the chance to drop off your bag before the start on Sunday, April 17 2016 starting at 7:00 am and pick them up again until 5 pm. Please use the official Haspa Marathon Kit Bag exclusively and plan enough time for the drop off before the start. Please keep in mind that the organiser cannot be held responsible or liable for any loss or damage of personal valuables. We therefore recommend that you only use the Haspa Kit Bag for a change of clothes.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ja da's dan ook wel zo.quote:Op donderdag 7 april 2016 13:54 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ja nouja enigszins onhandig is het natuurlijk wel, aangezien hij ook zomaar op zijn bek kan gaan en dan de hele voorhoede van het veld in de problemen komt, en je weet niet wat er gebeurt als meer mensen dit gaan doen. Maar ja, ik vind het op zich ook wel grappig en het is niet de eerste keer dat iemand zijn paar seconds of fame wil pakken in een grote tv-marathon..Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ook niet...quote:Op donderdag 7 april 2016 15:07 schreef Guard het volgende:
[..]
Dan heb je vast ook geen tassendrager...[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Niemand van hier die gaat kijken ofzo dan?quote:Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Murmeli misschien toch?
Maar anders kun je nog je waardevolle spullen in een NS-kluisje laten en de rest van je spullen in de omkleedtent.. Of toch op goed vertrouwen alles in die tent, heb ik met de CPC wel gedaan.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Klopt helemaal. Een topper zal ik ook nooit worden, daarvoor train ik niet fanatiek genoeg en ben ik ook veel te laat voor begonnen met lopen. Loop pas een 1,5 jaar serieuzer. Vanaf het moment dat ik na 8 jaar eindelijk af was van slepende judo blessures. Zolang ik progressie blijf maken en geen nieuwe blessures oploop ben ik al tevredenquote:Op donderdag 7 april 2016 14:54 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Tja, voor de meesten van ons zijn er altijd mensen sneller en mensen langzamerJe kunt zelf kiezen wat je referentiekader is. Het verschil tussen 10km/u en 12km/u is natuurlijk ook niet zo groot als het verschil tussen 12km/u en bijna 22km/u waarin Gebreselassie de 10EM heeft gelopen
Dus gewoon focussen op jezelf en hoeveel jij nog kunt verbeteren. Als je nog loopt als een waterbuffel is daar vast nog genoeg progressie mogelijk
![]()
![]()
Touché! Al lijkt mij 6 seconden per km sneller dan op een HM redelijk realistisch. Ach, anders een mooi doel voor volgend jaar.quote:Op donderdag 7 april 2016 14:55 schreef Mr.B. het volgende:
[..]
Ja maar dan moet je die 12km/u nog wel eerst halen he![]()
Zouden jullie 4 dagen voor een eerste halve marathon nog een duurloop doen? Lijkt me niet heel handig toch?Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Nee, daar win je niks meer mee. Ik zou eerder een lekker stukje loslopen met wat korte versnellingen op HM-tempo of zelfs iets sneller.quote:Op donderdag 7 april 2016 15:39 schreef Daywalk3r het volgende:
Zouden jullie 4 dagen voor een eerste halve marathon nog een duurloop doen? Lijkt me niet heel handig toch?Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: