Kan je in de OP achter mijn naam (jongen) zetten aub?quote:Op donderdag 7 april 2016 12:13 schreef Miezziej het volgende:
Voor aanpassingen graag een dm/pm/quote
Wat fijn dat alles goed is!quote:Op donderdag 7 april 2016 16:22 schreef Saarah het volgende:
Vandaag de uitslag van de NIPT-test gekregen, alles is normaal en het is dus een jongetje!![]()
Donequote:Op donderdag 7 april 2016 16:22 schreef Saarah het volgende:
[..]
Kan je in de OP achter mijn naam (jongen) zetten aub?![]()
Vandaag de uitslag van de NIPT-test gekregen, alles is normaal en het is dus een jongetje!![]()
Nope, wordt niet vergoed - idd tenzij er uit de combinatietest een verhoogd risico blijkt - maar is wel iets goedkoper (390 euro). Wij hebben er ook voor gekozen omdat het toch iets meer 'zekerheid' geeft.quote:Op donderdag 7 april 2016 16:30 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Wat fijn dat alles goed is!Wordt de NIPT in België eigenlijk vergoed? Wij gaan ook voor de NIPT omdat het veel meer duidelijkheid geeft dan alleen de combinatietest. Kost ons 590 euro, tenzij er uit de combinatietest een verhoogd risico blijkt, dan is het gratis.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 7 april 2016 16:22 schreef Saarah het volgende:
[..]
Kan je in de OP achter mijn naam (jongen) zetten aub?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 7 april 2016 17:16 schreef Quoi het volgende:
Sarah een jongen
@Luna: Hopelijk gaat de vrije tijd wennen en ga je nog even lekker genieten!
En dan:
De 20-weken echo liet zien dat onze man het netjes binnen de lijntjes doet en geen gekke dingen laat zien![]()
![]()
En nog nog wat:
We hebben de meest hilarische echo-still ever... Meneer ging wederom uitgebreid gapen en dat heeft onze echoscopiste mooi vastgelegd (inclusief een ooglens). Afijn, kijk en huiver en maak kennis met onze eigen vrolijke en slaperige Chucky
Whoooot! Te leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:)
Hoop dat het idd nog maar paar weekjes is dan voor je, dat dan het ergste voorbij is.quote:Op donderdag 7 april 2016 14:54 schreef Roomsnoes het volgende:
Unihipili (ik las steeds uniphili) ik ben nu 9.2. Nog een paar weekjes bikkelen dus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh lord Quoi. Gelukkig heb ik net een dutje gedaan, anders sliep ik helemaal niet meer denk ik.
Wat doe je daarquote:Op donderdag 7 april 2016 17:59 schreef Dyre het volgende:
Oh, en groetjes vanuit de kraamsuite![]()
[ afbeelding ]
Bij mij werd de misselijkheid en algehele lamlendigheid dit keer rond 9-10 weken minder. En het scheelt idd als het goed gaat met je oudstequote:Op donderdag 7 april 2016 17:54 schreef Roomsnoes het volgende:
Ergens fijn maar ook heel jammer dat het voor zo velen herkenbaar is. En ik weet ook best dat het tijdelijk is, maar daar heb je zo weinig aan als je er middenin zit. Een dag tegelijk maar. En als O beter is, helpt dat vast ook een berg
quote:Op donderdag 7 april 2016 18:05 schreef Dyre het volgende:
![]()
Nee, ik ga deze keer niet voordringen! Ik moest weer voor ctg-controle, maar het is heel druk op de afdeling blijkbaar... Dus omdat alle ctg- en onderzoekskamers bezet zijn hebben ze me in een kraamsuite neergelegdMaar ik hoefde me ècht geen zorgen te maken, alles ziet er prima uit en de baby doet het uitstekend
quote:Op donderdag 7 april 2016 19:23 schreef Twinkle20 het volgende:
Dyre![]()
En sorry gm dat ik je zo lang liet wachten![]()
Maar we hebben duidelijkheid want...Jeeej een meiske erbijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
S. 2014
J. 2016
quote:Op donderdag 7 april 2016 19:23 schreef Twinkle20 het volgende:
Dyre![]()
En sorry gm dat ik je zo lang liet wachten![]()
Maar we hebben duidelijkheid want...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En Quoi![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Jij gaat voor de 41.4 vind ik. Gewoon, omdat het kan.quote:Op donderdag 7 april 2016 20:45 schreef Dyre het volgende:
Een hamburger voor Twinkle
Sorry mensen, ik moest er zelf een beetje om gniffelen![]()
Maar ik zit inmiddels weer (allang) thuis hoor, voorlopig nog geen baby, alles weer goedgekeurd
Gewoon bellen. Het lijkt mij nogal onzinnig als de vk dingen dubbel gaat doen. En helemaal als jij onnodig een dag ziek bent.quote:Op vrijdag 8 april 2016 09:52 schreef Veruca_Assault het volgende:
Joe! Ik heb een vraag en jullie weten alles.
Ik ben nu 10.6 en loop bij een VK. Ik heb verder allerlei issues en daarvoor ben ik onder behandeling bij een internist. Elke 4wk uitgebreid bloedonderzoek. Hij test dan oa mijn glucose en hba1c (indicator voor diabetes). Ik ben afgelopen week weer geweest en alles kwam goed terug.
Nu moet ik dinsdag weer naar de VK en dan gaat ze bloedprikken. Ik moet nuchter zijn ivm glucose.
Nu is gebleken dat als ik niet stevig ontbijt ik de HELE dag kots. En ik wil niet dinsdag weer!
What to do? De VK vandaag bellen en vragen of ze zich niet bezig wil houden met mijn glucose omdat de internist dat doet? Ik kan mijn uitslagen zo mee nemen. Ik wil de VK niet onnodig bellen....
Ik zou als verloskundige erg blij zijn met zo'n meedenkend iemand. Dus gewoon even bellen hoorquote:Op vrijdag 8 april 2016 09:52 schreef Veruca_Assault het volgende:
Joe! Ik heb een vraag en jullie weten alles.
Ik ben nu 10.6 en loop bij een VK. Ik heb verder allerlei issues en daarvoor ben ik onder behandeling bij een internist. Elke 4wk uitgebreid bloedonderzoek. Hij test dan oa mijn glucose en hba1c (indicator voor diabetes). Ik ben afgelopen week weer geweest en alles kwam goed terug.
Nu moet ik dinsdag weer naar de VK en dan gaat ze bloedprikken. Ik moet nuchter zijn ivm glucose.
Nu is gebleken dat als ik niet stevig ontbijt ik de HELE dag kots. En ik wil niet dinsdag weer!
What to do? De VK vandaag bellen en vragen of ze zich niet bezig wil houden met mijn glucose omdat de internist dat doet? Ik kan mijn uitslagen zo mee nemen. Ik wil de VK niet onnodig bellen....
Da's al een kwart!quote:Op vrijdag 8 april 2016 09:10 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
10 weken vandaag! Stelt nog niet zoveel voor maar toch dubbele cijfers
Ohhhhhh avondetenquote:Op donderdag 7 april 2016 20:59 schreef Molo het volgende:
Volgens mij is mijn (late) avkndette pittig, want ik heb een springbaby in mijn buik nu
Dank je! Ik heb het ook al een paar keer gelezen enquote:Op vrijdag 8 april 2016 13:12 schreef Unihipili het volgende:
[..]
Ohhhhhh avondeten. Ik was zo aan het puzzelen in mijn hoofd, toen ik het uittypte voorspelde mijn telefoon het voor me.
Moest ik even delen.
En inderdaad bellen Veruca! Klinkt als nutteloze ongemakken voor jezelf en de baby om het dubbel te doen.
Gelukkig niet, zeg! Vandaag al 8 droge fietsritten/ritjes gemaakt en steeds droog met af en toe zelfs zon!quote:Op vrijdag 8 april 2016 14:24 schreef Arja het volgende:
Hier regent het al de hele dag pijpestelen, Q. Bij jou niet?
Beterschapquote:Op vrijdag 8 april 2016 16:49 schreef Unihipili het volgende:
Vriend heeft het aan de VK doorgegeven, die wilde me vervolgens zien, maar ik heb daar de energie niet voor.
Ik heb het ook vorige consult erover gehad maar ja dan is het respons 'tja hoort erbij dan neem je maar een paracetamol extra'.
Moet wel zeggen dat ik het toen minder duidelijk vertelde dan ik hier nu doe.
Succes, ik hoop dat het allemaal snel over is en je een fijne basis hebt.quote:Op vrijdag 8 april 2016 17:09 schreef Unihipili het volgende:
Is er wel, migraine en nek-, schouder- en rugpijn.
En ja klopt Nazil, al die stress is maar slecht te verwerken. Hoop dat het verhuizen gauw achter de rug is en ik dan eindelijk een rustige thuisbasis heb. Iets waar ik al jaren mee worstel.
Lekker danquote:Op vrijdag 8 april 2016 13:55 schreef Burdie het volgende:
Hier de termijnecho met 11w3d. Volgens de eerste telling zou ik 10w5d zijn, maar op de eerste echo bleek ik ook al bijna een week verder te zijn (wilde ze alleen niet aanpassen in de computer). Vervolgens krijg ik op m'n kop dat de npm lastig zou zijn om nu nog in te plannen(maar die gaan we sws niet doen).
Ik dacht dat het gebruikelijk is om de termijnecho met 10 weken te doen, zodat je beter weet wanneer je de npm in zou moeten plannen.
Meisje!quote:Op vrijdag 8 april 2016 18:46 schreef klaprooss het volgende:
Uniknuffels hopelijk snel verbetering voor je!
Twink een meisje! Leuk
Oh jongens, we hebben straks de geslachtsbepaling!!![]()
Iemand een gokje wagen?
Herkenbaar, ik ben ook niet goed in hulp vragen. Vaak denk of vind ik dat het mijn eigen keus is om in een bepaalde situatie te zijn en onderga ik mijn lot, draag ik mijn lasten en wil ik anderen daar verder niet mee belasten.quote:Op vrijdag 8 april 2016 19:46 schreef Roomsnoes het volgende:
Ach ela
Wat kun je je dan onzichtbaar voelen he? Wat vreselijk vervelend. En t zal wel zo zijn dat je t zelf kan, hulp aanbieden siert een mens. Ik heb het idee dat het je zwaar valt met kind/zw'schap en verhuizing en verbouwing. Trek je t nog een beetje? Genoeg is genoeg, hè?
Ik lijk ook zo'n air van praatniettegenmij rond me te hebben. Er is bij mn zwangerschap nooit iemand voor me opgestaan in de bus enzo. Ook geen hulp aangeboden. Dus dan deed ik het zelf wel. En datzelfde ervoer ik ook toen mijn ouders ziek waren en dat heeft ervoor gezorgd dat ik ook niet meer om hulp vraag. Ik red mezelf wel. En da's best eenzaam.
Herkenbaar, toen het vorige keer misging met mn bekken en mijn bloeddruk, moest ik gedwongen om hulp vragen, en uiteindelijk heeft R. Dat gedaan bij mn ouders. Verder doe ik het idd allemaal zelf wel...quote:Op vrijdag 8 april 2016 19:46 schreef Roomsnoes het volgende:
Ach ela
Wat kun je je dan onzichtbaar voelen he? Wat vreselijk vervelend. En t zal wel zo zijn dat je t zelf kan, hulp aanbieden siert een mens. Ik heb het idee dat het je zwaar valt met kind/zw'schap en verhuizing en verbouwing. Trek je t nog een beetje? Genoeg is genoeg, hè?
Ik lijk ook zo'n air van praatniettegenmij rond me te hebben. Er is bij mn zwangerschap nooit iemand voor me opgestaan in de bus enzo. Ook geen hulp aangeboden. Dus dan deed ik het zelf wel. En datzelfde ervoer ik ook toen mijn ouders ziek waren en dat heeft ervoor gezorgd dat ik ook niet meer om hulp vraag. Ik red mezelf wel. En da's best eenzaam.
Ik had ook met 10w termijnecho!quote:Op vrijdag 8 april 2016 13:19 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Dank je! Ik heb het ook al een paar keer gelezen enGedaan
Tnt wisseldag op vrijdag maar maandag termijnecho en dan weten we het zeker.
Zijn er trouwens meer die al met 10 weken de termijnecho hebben gehad? Vorige keer pas met 12 weken...
Haha ik dacht eerder al te menen dat je uni bedoelde, maar was zelf niet wakker genoeg om er op te reageren.quote:Op vrijdag 8 april 2016 21:53 schreef Veruca_Assault het volgende:
Ik ben echt daas. Zowel Uni als Roomsnoes zijn doodziek en ellendig. Voor BEIDE dus de hel.
Sorry!!!!
Bij mijn 1e heb ik 9 maanden lang last gehad van vermoeidheid... soms wat meer, soms wat minder maar helemaal weg was het niet.quote:Op vrijdag 8 april 2016 21:51 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
Pfff mag ik ook even zeuren? Al 12 weken nergens last van en prompt in de 13e week MOE! Niet normaal, ik kan mijn ogen soms niet open houden. Ik las dat dat juist na de 12 week minder moet worden, nou bij mij begint het dus pas 😱 Vooral niet handig op werk, rond 16u ben ik vaak zo moe en dan moet ik me juist concentreren want dan kijk ik de recepten van de dag na.. Pff
Klaar met zeuren,Klap gefeliciteerd, een
Meisje wat leuk!
Naar buiten gaan fietsen/wandelen deed ik wel voordat het zo erg werd als nu. Dus als dat toch weer eens zou kunnen...quote:Op zaterdag 9 april 2016 00:08 schreef Arja het volgende:
Uni: wat doe je nu voor dingen die je wel energie geven? Kom je nog regelmatig buiten om wat zonnestralen te vangen? Stukje wandelen of zwemmen of zo?
Ja dat was een redelijke typ fuck up als ik het zo terug leesquote:Op vrijdag 8 april 2016 13:12 schreef Unihipili het volgende:
[..]
Ohhhhhh avondeten. Ik was zo aan het puzzelen in mijn hoofd, toen ik het uittypte voorspelde mijn telefoon het voor me.
Moest ik even delen.
En inderdaad bellen Veruca! Klinkt als nutteloze ongemakken voor jezelf en de baby om het dubbel te doen.
quote:Op vrijdag 8 april 2016 13:58 schreef Quoi het volgende:
Zo, uitgewerkt. En dan ga ik straks eens even een rondje fietsen:
- langs een afhaalpunt voor mijn C&A zwangerschapskleding bestelling
- langs Piekie voor de sportlegging![]()
- langs mijn ouders voor een hapje eten
Allemaal niet echt dicht bij elkaar. Ik geloof dat ik daarna wel op de bank mag neerploffen van mezelf
Mijn ouders lenen ons trouwens het schommelwiegje waar mijn nichtjes ook in hebben gelegen - voor de eerste tijd, naast ons bed. En ze hebben 'm al helemaal 'ingericht'
Die wiegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als de oldskool rieten wieg van ongeveer 70 jaar oud die we lenen van vrienden hier klaar staat met hemeltje en al zal ik er een foto van plaatsen. Te truttig voor woorden issie, maar meisje, dus mag het vind ik
En kus voor alle moekes to be die het lastig hebben. Hopelijk doet het weer vandaag ook jullie goed
Welkom nog!quote:Op zaterdag 9 april 2016 08:54 schreef Burdie het volgende:
Uni. Het is ook life-changing, dit. Je schuift een hele generatie op omhoog! Dat vond ik ook niet zomaar iets, eigenlijk
.
Ik kreeg gisteren mijn bekkenband binnen. Helaas dat het met 12 weken al nodig is (
) maar ben erg blij mee
.
Wat ik wilde vragen, heeft iemand hier ervaring met zwangerschapspilates? Mijn bekkenfysio biedt dat aan, en het klinkt wel nuttig.
Bij de vorige mk zijn ook mijn bekkenbodemspieren een tikje verslapt geraakt... zou het zin hebben om daar nog voor de bevalling mee aan de slag te gaan? Ik heb er zoooo geen zin inmaar wil eigenlijk ook niet dat het erger wordt.
/luilak..
quote:Op vrijdag 8 april 2016 23:14 schreef lunamatic het volgende:
Ela, jouw situatie klinkt zo herkenbaar! Qua niet geholpen worden en qua verbouwing. Zelfs mijn vriend vraagt me soms nog om dingen te tillen of te doen, maar die weiger ik toch echt. Voor de rest vind ik mensen vaak onbeschoft, krijg regelmatig van die geïrriteerde zuchten als ze in de supermarkt bijvoorbeeld niet meteen langs mijn buik kunnen, en vorige week werd ik nog aan de kant geduwd bij het instappen in de trein....
Uni, wat vervelend. Ik hoop dat je klachten wat minder zullen worden en dat je alles een plaats kan geven.
Gefeliciteerd! Leuk!quote:Op zaterdag 9 april 2016 10:41 schreef Crumpette het volgende:
Hoi! Ik ga trouwen![]()
mijn vriend heeft me gisteren op mijn verjaardag gevraagd
!
Burd: mijn VK raadde wel aan een beetje oefeningen te doen (ik had lichtelijk last van de druk op de bodem een paar weken terug), niet als een malle want er moet nog een kind langs, maar om de zwang door te komen. En dan daarna maar even serieus kijken als er nog last is.
Nu zit het kind veel hoger te partyen dus geen last, dat scheelt.
Gefeliciteerd! Hartstikke leukquote:Op zaterdag 9 april 2016 10:41 schreef Crumpette het volgende:
Hoi! Ik ga trouwen![]()
mijn vriend heeft me gisteren op mijn verjaardag gevraagd
!
Burd: mijn VK raadde wel aan een beetje oefeningen te doen (ik had lichtelijk last van de druk op de bodem een paar weken terug), niet als een malle want er moet nog een kind langs, maar om de zwang door te komen. En dan daarna maar even serieus kijken als er nog last is.
Nu zit het kind veel hoger te partyen dus geen last, dat scheelt.
Ja, ik! Ik vond het best nuttig. Niet zo zweverig als yoga (yuk, bij de eerste gedaan, kon ik echt niks mee). Bij pilates nuttige oefeningen aangeleerd die er voor zorgden dan mijn rug en bekken het net wat langer volhielden. Kreeg er ook een betere houding van. Als ik een week miste, merkte ik dat jammergenoeg ook meteenquote:Op zaterdag 9 april 2016 08:54 schreef Burdie het volgende:
Wat ik wilde vragen, heeft iemand hier ervaring met zwangerschapspilates? Mijn bekkenfysio biedt dat aan, en het klinkt wel nuttig.
Bij de vorige mk zijn ook mijn bekkenbodemspieren een tikje verslapt geraakt... zou het zin hebben om daar nog voor de bevalling mee aan de slag te gaan? Ik heb er zoooo geen zin inmaar wil eigenlijk ook niet dat het erger wordt.
/luilak..
Mooi, die wil ik ookquote:Op zaterdag 9 april 2016 12:52 schreef Molo het volgende:
Even jubelen over mijn zwangerschapskleding
HEMA
Beide jurken zijn ¤19,95 en ik vind vooral de koraalkleurige erg mooi afkleden. En vrolijk, en leuk, en zomers, en ik voel me er happy in
[ afbeelding ]
Die koraalkleurige wel jaquote:Op zaterdag 9 april 2016 15:49 schreef Unihipili het volgende:
[..]
Mooi, die wil ik ook. Voor alvast ofzo. Ook als bvjurk te gebruiken? Zie dat 'ie er ook in het grijs is.
Op zich is het huis bijna baby proof. Er zijn wel een aantal dingen waarvan we weten dat ze niet afkomen (we moeten nog de binnendeuren en -kozijnen schilderen bijvoorbeeld), maar we accepteren voor nu dat het zo is. Er zijn ook een paar dingen die ik liever nog wel af heb, zoals het badkamermeubel. Nu poetsen we onze tanden in de keuken, maar het zou wel fijn zijn als we straks ook een gootsteen in de badkamer hebben. Inmiddels staan het ledikantje en de "commode" en zijn de eerste wasjes gedaan, daar ben ik wel blij mee. We moeten nog wel de gordijnen en lampen ophangen in de babykamer, maar het begin is er in ieder geval.quote:Op zaterdag 9 april 2016 10:41 schreef elamanilo het volgende:
[..]
Dat klinkt ook niet heel leuk Luna! Schiet het al een beetje op bij jullie?
Hier is er wel een beetje een einde inzicht, ik hoop nog twee a drie weken voor de bevalling te hebben voor de babywasjes en zo <3
Ah kijk, precies hetzelfde als hier zo ongeveer!quote:Op zaterdag 9 april 2016 17:52 schreef lunamatic het volgende:
[..]
Op zich is het huis bijna baby proof. Er zijn wel een aantal dingen waarvan we weten dat ze niet afkomen (we moeten nog de binnendeuren en -kozijnen schilderen bijvoorbeeld), maar we accepteren voor nu dat het zo is. Er zijn ook een paar dingen die ik liever nog wel af heb, zoals het badkamermeubel. Nu poetsen we onze tanden in de keuken, maar het zou wel fijn zijn als we straks ook een gootsteen in de badkamer hebben. Inmiddels staan het ledikantje en de "commode" en zijn de eerste wasjes gedaan, daar ben ik wel blij mee. We moeten nog wel de gordijnen en lampen ophangen in de babykamer, maar het begin is er in ieder geval.
Molo, wat een leuke jurkjes! Ik denk dat ik ze niet meer ga halen, ben nu nog maar maximaal 8 weken zwanger, dat vind ik de moeite niet.
Crumpette gefeliciteerd!
Daarom hebben ze nou een waslabel.quote:Op zaterdag 9 april 2016 18:16 schreef Molo het volgende:
Kun je babykleertjes trouwens gewoon in de droger op lage stand mikken?
Ik gooi al mijn kleding er altijd in, maar weet het niet voor babykleding
Daar kijkt toch geen mens in johquote:
quote:Op zaterdag 9 april 2016 18:24 schreef elamanilo het volgende:
Oh en poeprandjes op rompers of spuugvlekjes die niet helemaal weg zijn kun je goed bleken in de zon aan een lijntje! Dus soms handig om het dan juist buiten te drogen 😊
Fijn om te weten dat er nog meer mensen in deze situatie zittenquote:Op zaterdag 9 april 2016 18:13 schreef elamanilo het volgende:
Ah kijk, precies hetzelfde als hier zo ongeveer!
Ik ga eerst drie dagen huilen zodra de badkamer af is (over twee weken?!?!). En dan duurt het denk ik nog een week of ms twee en dan kan ik ook babywasjes doen en commode inruimen.. Oh wacht, dat is 1 week voor m'n UD... Nou ja, alle babywasjes in 1 dag dan maar 😂
En andere klussen komen van de zomer en volgend jaar, hier ook kozijnen en bijv plinten vastmaken en de tuin puinvrij ruimen en dat soort dingen.
Maar de badkamer is ook hier het belangrijkste ding, daarna ontstaat pas weer ruimte voor de volgende dingen, zoals de dozen weghalen uit het kamertje waar de commode staat, zodat ik überhaupt daarbij kan om er babyspullen in te leggen..
Ik herken in ieder geval precies de dingen waar je ook mee bezig bent nu dus.
Wij hebben tot nu toe alleen ervaring met een keurige binnen de lijntjes poeperquote:Op zaterdag 9 april 2016 18:25 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
Ik droog nooit in de zon, dan moet ik twee trappen af man
/luie vlerk
Ohh ja jemig, die bouwstof inderdaad.... Ook zo verschrikkelijk in je haren vind ik! 😭quote:Op zaterdag 9 april 2016 18:27 schreef lunamatic het volgende:
[..]
Fijn om te weten dat er nog meer mensen in deze situatie zittenWaar ik me nog wel het meest aan erger is dat het overal zo stoffig/zandering is, hebben jullie dat ook? Vanochtend was ik de ladekasten in onze slaapkamer aan het afnemen, en ze waren nog niet droog of het stof was alweer neergedaald. Hetzelfde geldt voor het zuigen/dweilen van de vloeren. Mijn nesteldrang kan daar echt heel slecht tegen momenteel, dus in plaats van blij word ik alleen maar heel gefrustreerd als ik aan het schoonmaken ben, dat helpt ook niet voor het cocon-gevoel dat ik zou moeten krijgen....
Altijd goed om die tips in ieder geval te wetenquote:Op zaterdag 9 april 2016 18:30 schreef elamanilo het volgende:
[..]
Wij hebben tot nu toe alleen ervaring met een keurige binnen de lijntjes poepermaar wel een handige tip vond ik, dat bleken in de zon! Kan vast ook op een vensterbank of zo
Of een week werkt ook (een emmer water met evt soda waar je de kleding met vlek direct in legt na het uittrekken en een paar dagen laat staan en dan rechtstreeks in de wasmachine doet).
Voor deze baby heb ik veel wolzijde kleertjes, die kunnen sowieso niet in de droger. Die gaan gezellig aan een rekje aan de deur. 😊
Eerst conditioner in je haar, uitspoelen en dan pas shampoo erin doen.quote:Op zaterdag 9 april 2016 18:31 schreef elamanilo het volgende:
[..]
Ohh ja jemig, die bouwstof inderdaad.... Ook zo verschrikkelijk in je haren vind ik! 😭
Tot je poepvlekken hebtquote:Op zaterdag 9 april 2016 18:25 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
Ik droog nooit in de zon, dan moet ik twee trappen af man
/luie vlerk
Waarom niet aangegeven dat je dacht dat het bedorven was?quote:Op zaterdag 9 april 2016 21:43 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
Pfft ik ben een weekendje weg, wat is uit eten een crime nu! Denk ik iets gevonden te hebben dat ze niet kunnen verpesten (sateetje), leek het rood, en ik vond het stinken. Drie hapjes genomen en toen protesteerde mijn lijf uit al zn vezels. Natuurlijk weer niks van gezegd, dat doe ik dan weer nooit.. Ja bij t afruimen én afrekenen wel maar dan doen ze er niks meer mee. Maar wel zonde want ik heb het dus niet opgegeten.. Grmbl.
quote:Op zaterdag 9 april 2016 23:20 schreef Arja het volgende:
Ik heb deze gekocht moloLeukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb dus deze
(Want man wil ook gaan dragen)
Ja tuurlijk, maar mijn vent lijkt dan net een homoquote:Op zaterdag 9 april 2016 23:29 schreef Arja het volgende:
Leuk!
En echte mannen kunnen ook met vogeltjes lopen
Ik dacht niet dat het bedorven was, eerder niet gaar, maar ik dacht vooral dat ik overdreef omdat mijn lief ook niet echt dacht dat er iets was.. Ik hou niet zo van klagen en denk meestal dat t aan mij ligt. Achja, ik heb de patat en sla wel opgegeten 😁quote:Op zaterdag 9 april 2016 22:39 schreef Molo het volgende:
[..]
Waarom niet aangegeven dat je dacht dat het bedorven was?
Mooi toch. Zo'n baby is anders een chickies-magneet hoor!quote:Op zaterdag 9 april 2016 23:30 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, maar mijn vent lijkt dan net een homo
Volgens de VK heb ik een heel goede perstechniekquote:Op zondag 10 april 2016 11:02 schreef dodoria het volgende:
Crump gefeliciteerd! Verjaardag, baby, bruiloft, dit wordt een top jaar voor jou!
Burdie, bekkenbodemspieren zijn overrated imho. Als je ze te sterk traint heb je er alleen maar last van als er nog n kind doorheen moet. Ik spreek uit ervaring met een stalken bekkenbodem de vorige keer moest ik 2 uur persen... Dus geen oefeningen voor mij deze keer!
Ik dacht even dat dit over het perineum ging en kreeg rare mental imagesquote:
Ja dit, zijn er ook oefeningen om ze juist te ontspannen?quote:Op zondag 10 april 2016 11:02 schreef dodoria het volgende:
Burdie, bekkenbodemspieren zijn overrated imho. Als je ze te sterk traint heb je er alleen maar last van als er nog n kind doorheen moet. Ik spreek uit ervaring met een stalken bekkenbodem de vorige keer moest ik 2 uur persen... Dus geen oefeningen voor mij deze keer!
Ja, die zijn erquote:Op zondag 10 april 2016 13:10 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Ja dit, zijn er ook oefeningen om ze juist te ontspannen?Dat kan ik dus niet goed, is met seks niet handig en die eendenbek bij het uitstrijkje op mijn 30ste was echt heel vervelend. Onlangs wel een vroege inwendige echo gehad, dat ging nog wel. Maar zo'n babyhoofd?
Nope, ik heb alleen ballet/dans gedaan qua sport, maar dat is wel lang geleden.quote:Op zondag 10 april 2016 14:16 schreef Burdie het volgende:
Ja, die zijn er.
Heb je veel aan paardrijden gegaan toevallig?
Ik rijd fanatiek en tot 30 weken blijven rijden, dacht ook dat mijn langdurige uitdrijving (2:10 uur) daar mee te maken had, maar if any schijnt wen getrainde bekkenbodem juist voor een kortere uitdrijving te kunnen zorg. Dat door paardrijden je bekkenbodem te sterk of te stug is, schijt echt een fabel te zijn.quote:Op zondag 10 april 2016 14:16 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ja, die zijn er.
Heb je veel aan paardrijden gegaan toevallig?
Dat is juist de crux bij bekkenbodemtraining. Het gaat er niet om om die spieren zo strak mogelijk te maken, maar om ze onder controle te (leren) krijgen. Ontspanning is dus juist een essentieel onderdeel! Als ik het zo lees zou je best eens je licht kunnen opdoen bij een bekkenbodempeut. Die moet je tips kunnen geven.quote:Op zondag 10 april 2016 13:10 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Ja dit, zijn er ook oefeningen om ze juist te ontspannen?Dat kan ik dus niet goed, is met seks niet handig en die eendenbek bij het uitstrijkje op mijn 30ste was echt heel vervelend. Onlangs wel een vroege inwendige echo gehad, dat ging nog wel. Maar zo'n babyhoofd?
Bij mij hangt het niet goed kunnen ontspannen van de bekkenbodemspieren samen met (anticipatie op) pijn, ik geloof wel dat via dat mechanisme de boel kan stagneren.quote:Op zondag 10 april 2016 16:29 schreef Mariposas het volgende:
Ik rijd fanatiek en tot 30 weken blijven rijden, dacht ook dat mijn langdurige uitdrijving (2:10 uur) daar mee te maken had, maar if any schijnt wen getrainde bekkenbodem juist voor een kortere uitdrijving te kunnen zorg. Dat door paardrijden je bekkenbodem te sterk of te stug is, schijt echt een fabel te zijn.
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC509343/
Ah thanks, als ze ook aan ontspanning doen zou het voor mij zeker nuttig kunnen zijn ja.quote:Op zondag 10 april 2016 16:42 schreef WupWup het volgende:
Dat is juist de crux bij bekkenbodemtraining. Het gaat er niet om om die spieren zo strak mogelijk te maken, maar om ze onder controle te (leren) krijgen. Ontspanning is dus juist een essentieel onderdeel! Als ik het zo lees zou je best eens je licht kunnen opdoen bij een bekkenbodempeut. Die moet je tips kunnen geven.
Het paardrijden zorgt voor een hoge spierspanning in de bekkenbodemregio. Dat kan wel degelijk uitdrijving tegenhouden.quote:Op zondag 10 april 2016 16:29 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Ik rijd fanatiek en tot 30 weken blijven rijden, dacht ook dat mijn langdurige uitdrijving (2:10 uur) daar mee te maken had, maar if any schijnt wen getrainde bekkenbodem juist voor een kortere uitdrijving te kunnen zorg. Dat door paardrijden je bekkenbodem te sterk of te stug is, schijt echt een fabel te zijn.
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC509343/
Bij paardrijden is het juist belangrijk dat je je bekkenbodem ook goed kan ontspannen (in je zadel zitten)! Wellicht dat je ze verkeerd traint als je dit niet doet...quote:Op zondag 10 april 2016 17:57 schreef Sull het volgende:
[..]
Het paardrijden zorgt voor een hoge spierspanning in de bekkenbodemregio. Dat kan wel degelijk uitdrijving tegenhouden.
Wat WupWup zegt, dat je dus juist moet leren ontspannen.
Hahaha ik heb 30 min geperst en daarna was t zo slap als een vaatdoek.... genant!quote:Op zondag 10 april 2016 19:23 schreef ikke_84 het volgende:
Wij kregen bij de bekkenbodem therapie idd ook ontspanningsoefeningen omdat die net zo belangrijk zouden zijn.
Heeft goed geholpen denken ik want ik heb maar 7 minuten hoeven persenof het komt omdat ze zo slap als een vaatdoek zijn
Arja en molo wat een mooie draagzakken
Thnx, lief dat je het toch nog even probeertquote:Op zondag 10 april 2016 11:07 schreef dodoria het volgende:
Uni, hoe gaat t nu met je? Ik heb gisteren n paar keer een bericht getypt, maar kreeg het maar niet met de juiste woorden gezegd. Maar wat ik wilde zeggen is dat je vk je misschien door kan verwijzen naar een perinataal ondersteuningsteam, voor mentale steun. Hormonen en fysiek (zwaar) ongemak doen gekke dingen met je en een depressie door hormonen hoeft niet altijd postnataal te zijn. Dit kan ook tijdens de zwangerschap gebeuren. Misschien dat het helpt met iemand te praten die praktische tips heeft of kan helpen met prioriteiten stellen?
Misschien zit ik er ook wel helemaal naast hoor, met mijn advies. In dat geval mag je me gewoon negeren.
Goed plan! Dat ga ik komende week ook eens doen. Ik greep afgelopen week telkens mis.quote:Op zondag 10 april 2016 22:07 schreef ViviRAWRS het volgende:
Zo, ik heb net mijn hele kledingkast uitgezocht en alvast alles waar geen dikke buik in past in een doos gestopt. Scheelt weer gedoe 's ochtends, en nu is er ook ruimte voor mijn zwangerschapskleding had C&A al binnen, nu ook wat bij Zalando besteld.
Heb ik pas geleden ook gedaan, alvast voor de verhuizing. En Emmy neemt nu de rest van mijn kast al in met al haar kledingquote:Op zondag 10 april 2016 22:07 schreef ViviRAWRS het volgende:
Zo, ik heb net mijn hele kledingkast uitgezocht en alvast alles waar geen dikke buik in past in een doos gestopt. Scheelt weer gedoe 's ochtends, en nu is er ook ruimte voor mijn zwangerschapskleding had C&A al binnen, nu ook wat bij Zalando besteld.
Ik vond het super. Het rook echt heel goor dus na de eerste "trek" dacht ik: ja doei. Maar 3 weëen daarna nam ik toch echt graag weer een teug. In het begin werd ik er wat draaierig van, een beetje high echt. Maar het haalde de scherpste kantjes van de weëen af. Ik heb zelfs wat gedut tussen de weëen door. Wat ik fijn vond dat het niet invasief was. Komt niet bij de beeb en is in no time weer mijn lijf uit. En het gaf me een houvast en steun tijdens het bevallen. Dat kapje was heilig en ik moest het vasthouden, haha. Het gaf me wat te toen en een focus, en dat was fijn. Ik kan het je echt aanraden (al kan je wel het risico lopen dat je net als ik over zijden band gaat ouwenelen tijdens je bevallingquote:Op zondag 10 april 2016 22:03 schreef Arja het volgende:
Room wat vond je van het lachgas bij je bevalling?
Ik ben me momenteel aan het inlezen over alle mogelijkheden en ben hier wel benieuwd naar.
Klinkt alsof je het onder controle hebt zover mogelijk. Hopelijk kun je de rust nemen die je nodig hebt!quote:Op zondag 10 april 2016 20:26 schreef Unihipili het volgende:
[..]
Thnx, lief dat je het toch nog even probeert. Nu met wat meer rust ontdek ik opnieuw dat ik eigenlijk best goed ermee om kan gaan/inzicht in mezelf heb, zolang ik absolute rust blijf nemen. Maar er is nog zeker werk aan de winkel want ik bied nog weerstand tegen sommige pijnen, begeleiding daarbij zoeken houd ik in mijn achterhoofd. Het is al met al een heel geduldbehoevend proces waarbij ik weer even op de feiten werd gedrukt.
Dankjewel voor je reactie. Klinkt als iets wat ik zou kunnen/willen nemen. De andere vormen van pijnbestrijding vind ik wel heftig klinken, ook voor het kind dat er suf van wordt of moeite met ademhalen kan krijgen volgens mijn folders. In geval van nood is het niet anders, maar liever niet.quote:Op zondag 10 april 2016 22:12 schreef Roomsnoes het volgende:
[..]
Ik vond het super. Het rook echt heel goor dus na de eerste "trek" dacht ik: ja doei. Maar 3 weëen daarna nam ik toch echt graag weer een teug. In het begin werd ik er wat draaierig van, een beetje high echt. Maar het haalde de scherpste kantjes van de weëen af. Ik heb zelfs wat gedut tussen de weëen door. Wat ik fijn vond dat het niet invasief was. Komt niet bij de beeb en is in no time weer mijn lijf uit. En het gaf me een houvast en steun tijdens het bevallen. Dat kapje was heilig en ik moest het vasthouden, haha. Het gaf me wat te toen en een focus, en dat was fijn. Ik kan het je echt aanraden (al kan je wel het risico lopen dat je net als ik over zijden band gaat ouwenelen tijdens je bevalling)
Lachkick niet nee. Behalve toen ik me realiseerde dat ik over zijdeband aan het praten wasquote:Op zondag 10 april 2016 23:03 schreef Arja het volgende:
[..]
Dankjewel voor je reactie. Klinkt als iets wat ik zou kunnen/willen nemen. De andere vormen van pijnbestrijding vind ik wel heftig klinken, ook voor het kind dat er suf van wordt of moeite met ademhalen kan krijgen volgens mijn folders. In geval van nood is het niet anders, maar liever niet.
Kun je je de bevalling nog wel goed herinneren? En kreeg je een lachkick?
Haha ja dat is ook zo. Je mag gewoon niks eten! Ik had gisteren ook een beetje mayonaise, bedacht ik later dat ik niet wist of het zelfgemaakte was.. Oepsquote:Op zaterdag 9 april 2016 23:56 schreef Unihipili het volgende:
Ik maakte me juist weer zorgen bij de sla een tijdje terug. Iets met niet goed wassen van rauwe groente.
Haha, ik ook weer hoor. Het was hard, zwaar, maar ik heb geen enkel moment het idee gehad dat ik het niet meer aan kon. Het was echt een prachtige ervaring die ik morgen over zou doen. Al wacht ik liever tot novemberquote:Op maandag 11 april 2016 08:01 schreef Arja het volgende:
Oh room, ik krijg al helemaal zin in de bevalling zo
Heb je de kat al bv gegevenquote:Op maandag 11 april 2016 08:01 schreef Arja het volgende:
Geen oog dicht gedaan vannacht. Ik heb de meest bizarre dromen over bevallen, borstvoeden, tula's. En steeds minder zin om te werken. Buh.
Nog 17 werkdagen![]()
Lachgas wordt niet veel toegepast, wegens de risico's voor medewerkers. Er moet enorm goede ventilatie zijn, zodat de medewerkers het niet inademen. Ik ben niet erg bekend met hoe het in NL is, mar een vk loopt er iig niet mee rond. Een enkel ziekenhuis biedt het aan, denk ik.quote:Op maandag 11 april 2016 08:07 schreef ikke_84 het volgende:
Wat jammer leonietje. Hopelijk kunnen ze vandaag strippen en is dat het zetje wat je nodig hebt.
Wat mariposas zegt van dat nachtje doorslapen mbv slaapmedicatie heeft een vriendin van mij ook gedaan. Ze moest dan wel in het ziekenhuis slapen maar ze heeft toen wel kunnen bijtanken.
Room dat lachgas klinkt als een goede optie. Maar dat kan denken ik alleen als je klinisch bevalt of kan de vk dat ook geven?
Mijn man wil naar het ziekenhuis voor de bevalling maar stiekem hoop ik dat we dat niet gaan halen![]()
Molo lekker een opgeruimd huis
Vandaag rustig aan doen met je rug.
Lucky you, ik heb allemaal rare seksdromenquote:Op maandag 11 april 2016 08:01 schreef Arja het volgende:
Geen oog dicht gedaan vannacht. Ik heb de meest bizarre dromen over bevallen, borstvoeden, tula's. En steeds minder zin om te werken. Buh.
Nog 17 werkdagen![]()
Oh god ja... dries roelvink in zn gele ballenknijper...quote:Op maandag 11 april 2016 08:46 schreef Burdie het volgende:
[..]
Lucky you, ik heb allemaal rare seksdromen. Dit keer nog niet over Dries Roelvink, maar wat niet is, kan nog komen...
Bevallen denk ik voorlopig maar even nog niet aan, ik mag nog wel een tijdje struisvogelen. Eerst maar eens de pretecho afspreken
.
Nou ja dat dus... het stomme is dat ik hem in geen jaren gezien heb en af en toe eens spreek op fb... en ik hem helemaal niet meer aantrekkelijk vind...quote:Op maandag 11 april 2016 08:55 schreef Burdie het volgende:
Ook zo enorm realistisch??? Ik ben al meerdere malen wakker geworden met het gevoel: "omg wat heb ik gedaaaan?!!!" en daarna een zucht van opluchting dat het een droom was en ik niet een overspelige vrouw ben![]()
.
Leonietje ik ben eigenlijk een beetje verbaasd dat dit je niet is aangeboden door de vk?quote:Op maandag 11 april 2016 06:23 schreef Mariposas het volgende:
Leonietje, is slaapmedicatie op een nachtje bij te tanken geen optie?
Aan je kraamtijd begin je sowieso wel uitgeput, sorry.
Ik wilde corrigeren naar 6 maandenquote:Op maandag 11 april 2016 09:45 schreef ikke_84 het volgende:
De komende 6 jaar bedoel je burdie![]()
Sprotje ik kreeg idd ook al de tip om van te voren te gaan kolven. Maar ik denk dat ik tzt ook maar eens een consult in ga plannen bij de lc. Eens kijken wat die ervan zegt.
Sex dromen blijven deze keer weg gelukkigNu droom ik dat mijn kind verdrinkt of dat ik m kwijt ben
doe me dan toch maar die sex dromen.
Gm veel plezier met babygluren
Het kan ook meevallen, Met saar weinig slaapproblemen gehad, maar je bent gewoon vermoeider dan voor je moeder werdquote:Op maandag 11 april 2016 09:51 schreef Burdie het volgende:
Ik wilde niet iedereen hier ontmoedigen.
Natuurlijk slaapt die in 1x doorquote:Op maandag 11 april 2016 09:56 schreef Quoi het volgende:
Ja zeg. Laat ons nulli'paria' nou maar gewoon in onwetendheid![]()
Ik denk dat ons kind meteen doorslaapt trouwens
ACH, het is nu toch te laat om ons te bedenken...quote:Op maandag 11 april 2016 09:51 schreef Burdie het volgende:
Ik wilde niet iedereen hier ontmoedigen.
en ik lees dit nu pas, maar ga je alleen naar het ziekenhuis omdat je man dat wil, nee toch? Jíj moet toch bevallen?quote:Op maandag 11 april 2016 08:07 schreef ikke_84 het volgende:
Wat jammer leonietje. Hopelijk kunnen ze vandaag strippen en is dat het zetje wat je nodig hebt.
Wat mariposas zegt van dat nachtje doorslapen mbv slaapmedicatie heeft een vriendin van mij ook gedaan. Ze moest dan wel in het ziekenhuis slapen maar ze heeft toen wel kunnen bijtanken.
Room dat lachgas klinkt als een goede optie. Maar dat kan denken ik alleen als je klinisch bevalt of kan de vk dat ook geven?
Mijn man wil naar het ziekenhuis voor de bevalling maar stiekem hoop ik dat we dat niet gaan halen![]()
Molo lekker een opgeruimd huis
Vandaag rustig aan doen met je rug.
Goed bezig!quote:Op maandag 11 april 2016 10:16 schreef Molo het volgende:
Zo, goedgekeurd door de kraamzorg
zelfs complimenten gekregen ook nog![]()
Mooi, hebben we dat ook weer gehad
quote:Op maandag 11 april 2016 11:20 schreef Unihipili het volgende:
Ach ik droomde dat een paard een van mijn schoenen claimde. Heel kinderachtig vond ik het. Dus ik moest huilen en ging maar weer de lift in met een V&D-tasje met datum erop. Dat was heel bijzonder ofzo.
Ok, die dromen hoef ik dan weer nietquote:Op maandag 11 april 2016 08:46 schreef Burdie het volgende:
[..]
Lucky you, ik heb allemaal rare seksdromen. Dit keer nog niet over Dries Roelvink, maar wat niet is, kan nog komen...
Bevallen denk ik voorlopig maar even nog niet aan, ik mag nog wel een tijdje struisvogelen. Eerst maar eens de pretecho afspreken
.
Pff, dat klinkt echt niet tof... Ik hoop voor je dat je snel je baby mag baren en dat je van die ongemakken af bent!quote:Op maandag 11 april 2016 10:10 schreef Leonietje83 het volgende:
Dank iedereen voor medeleven en tips! Probleem is, dat ik nauwelijks slaap door pijn aan bekken, heup (dysplasie), bekelde zenuw... Als ik nu 2 paracetamol neem voor t slapen, kan ik daar 3 uur op achter elkaar slapen. (Echt hemels!) Maaaaarrrrrr dan word ik wakker met nog veel meer pijn omdat ik het door te weinig draaien, verkeerd liggen, teveel belast heb. Dan heb ik daar de rest van de nacht, en vooral de dag veel meer last van. Nu na 3 nachten met pcm, kan ik echt nauwelijks meer lopen. (Dus tip om te wandelen moet ik helaas ook aan de kant schuiven)
Dus slaapmedicatie is me zeker aangeboden, maar ben heel bang om na zo'n nacht niet eens meer op te kunnen staan...
Blegh. Nou ja. Eerst vanmiddag maar eens afwachten...
En ik ben heus zo realistisch te weten dat t slapen zelf niet veel beter zal zijn. De oorzaak van t niet slapen alleen wel zoveel fijner. ♡
Handig om al je zwangerschapskleding bij elkaar te hebben ja!quote:Op zondag 10 april 2016 22:07 schreef ViviRAWRS het volgende:
Was er ook een link met dames die heel graag bv wilden geven die die droom hadden? Of is dat gewoon standaard?quote:Op maandag 11 april 2016 11:30 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Hahaha de vorige keer droomde heel veel dames dat
Mhehequote:Op maandag 11 april 2016 11:37 schreef Molo het volgende:
Bed is hier met ombouw met lades erin, dus klossen lukt niet.
Van zichzelf 60 cm hoog, dus met kratjes wordt het weer té hoog![]()
We hebben dunne maar stevige opvouwbare logeermatrassen dus die gaan bij wijze van verhoger onder ons eigen matras hebben we besproken
En ik heb gister en toen ik toch bezig was de kast ook ingedeeld in zonder pens en met pens. Is vet handig![]()
quote:Op maandag 11 april 2016 11:57 schreef lunamatic het volgende:
Ik vind die klossen ook echt niet handig, omdat de cosleeper dan helemaal niet meer aansluit. Moeten we die dan ook op klossen zetten? Ons bed is 55 cm, dus wel echt te laag.
Mijn voorkeur zou denk ik thuis bevallen zijn. Maar mijn man wil graag naar het ziekenhuis. Mocht er wat gebeuren dan ben je al daar vindt hij. Ik heb verder geen probleem met een bevalling in het ziekenhuis dus als hij dat prettiger vindt dan gaan we daar heen.quote:Op maandag 11 april 2016 10:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en ik lees dit nu pas, maar ga je alleen naar het ziekenhuis omdat je man dat wil, nee toch? Jíj moet toch bevallen?
Dat maakt het ook zo echt ineens hequote:Op maandag 11 april 2016 12:25 schreef Roomsnoes het volgende:
Ik kijk daar zo naar uit, dat getrappel
Ja, dan is er écht iets moois aan de hand, ipv gewoon beroerdquote:Op maandag 11 april 2016 12:29 schreef Burdie het volgende:
[..]
Dat maakt het ook zo echt ineens he.
Ik heb zelf al 2x iets gevoeld waarvan ik dacht: huhMaar durf het niet echt aan de baby toe te schrijven, want dat zou wel heeeeeel erg vroeg zijn, zelfs voor een tweede.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S. 2014
J. 2016
quote:Op maandag 11 april 2016 13:56 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Hele drukke baby gezien en een prachtige hartslag gehoord![]()
![]()
1 dag terug gezet, 5 november 10 weken 2 dagen.
Ons kleine beertje.Prachtig jouw gummiebeertjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Deze week ga ik week 26 van mijn zwangerschap in. Ik krijg nog regelmatig de opmerking oh ben je zwanger. Nou je het zegt ja kan je het wel een beetje zien.
Zo bijzonderquote:Op maandag 11 april 2016 14:50 schreef Arja het volgende:
Mooi gm!
Ik vind het net een apenschedel. Net als bij Emmy destijds en wat lijkt dat alweer lang geleden.
Leuk, de dames die voor het eerst getrappel voelen of dat elk moment kunnen gaan voelen. Zo speciaal en bijzonder vind ik dat nog steeds. Elke dag genieten van onze onderonsjes
quote:Op maandag 11 april 2016 13:56 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Hele drukke baby gezien en een prachtige hartslag gehoord![]()
![]()
1 dag terug gezet, 5 november 10 weken 2 dagen.
Ons kleine beertje.Ik kan de OP niet meer aanpassenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Envoor de goede echo!
![]()
Wat schattig!quote:Op maandag 11 april 2016 15:00 schreef Burdie het volgende:
[..]
Zo bijzonder. Ik kon op 't laatst steeds heel duidelijk een voetje voelen, en daar legde ik dan steeds mijn hand op. Dat heb ik nog heel vaak gemist na de geboorte (en soms nog wel... en dan leg ik mijn hand op zijn voetje in de slaapzak, en voelt het een beetje hetzelfde
). Kuiken wordt nog altijd heel rustig en vrolijk als ik mijn handen op zijn voetzolen leg
.
Snif, ik werd een beetje week toen ik dit las (ik mis het zwanger zijn zó veel meer dan ik had gedacht), dit herken ik, maar dan met uitstekende babybillen en een hieltjequote:Op maandag 11 april 2016 15:00 schreef Burdie het volgende:
[..]
Zo bijzonder. Ik kon op 't laatst steeds heel duidelijk een voetje voelen, en daar legde ik dan steeds mijn hand op. Dat heb ik nog heel vaak gemist na de geboorte (en soms nog wel... en dan leg ik mijn hand op zijn voetje in de slaapzak, en voelt het een beetje hetzelfde
). Kuiken wordt nog altijd heel rustig en vrolijk als ik mijn handen op zijn voetzolen leg
.
Light live wijn is echt lekker. Rosé, wit en rosé bubbels heb ik geproeft.quote:Op maandag 11 april 2016 17:49 schreef Burdie het volgende:
.
Heeft iemand van hier zich trouwens verdiept in alcoholvrije wijn? Ik zoek een lekkere, maar dat valt niet mee![]()
.
http://www.la-source.nl/vinivici.phpquote:Op maandag 11 april 2016 17:49 schreef Burdie het volgende:
.
Heeft iemand van hier zich trouwens verdiept in alcoholvrije wijn? Ik zoek een lekkere, maar dat valt niet mee![]()
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |