abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_161251359
11 april: Leonietje83

4 mei: Dodoria
7 mei: Dyre
15 mei: elamanilo
18 mei: lunamatic (jongen)
27 mei: Piekie81 (meisje)
31 mei: Sprotje
31 mei: Kiwisoep (jongen)

9 juni: Miss_Congeniality (meisje)
11 juni: Nouk84
14 juni: Svane
15 juni: kniftyhooker
19 juni: Arja (meisje)
19 juni: Molo (meisje)
21 juni: *** Chanty & DirtyHarry *** (meisje)
28 juni: Sull (Meisje)

3 juli: Suikertante (meisje)
18 juli: Amsel (jongen)
25 juli: Gaddle
28 juli: Fien10 (jongen)
31 juli: Ggirl (meisje)
31 juli: _Ophelia_

5 augustus: Queens
7 augustus: Fieder (jongen)
7 augustus: Miezziej (meisje)
8 augustus: ikke_84 (jongen)
9 augustus: Marjolijntje (jongen)
13 augustus: angelatje (meisje)
27 augustus: Quoi (jongen)
29 augustus: Nazil (jongen)

10 september: Ereshkigal
14 september: Soof-87
19 september: Twinkle20 (meisje)
24 september: Unihipili
28 september: Klaprooss

1 oktober: Little_Acorn (jongen)
8 oktober: Saarah (jongen)
23 oktober: *** Burdie & webspider ***
23 oktober: ViviRAWRS
27 oktober: Veruca_Assault

4 november: gewoonmezelf87
8 november: snoenk
12 november: sproetjes
14 november: Mazou

4 december: Radyhyn

***-----------------***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's (een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK)

Voor aanpassingen graag een dm/pm/quote *)

[ Bericht 0% gewijzigd door Miezziej op 08-04-2016 09:13:49 ]
pi_161251657
Burd! *O* gefeliciteerd!
pi_161252204
Deel 1670! Ik ga er al vanuit dat ik in dit topic ga bevallen... Hoop het zo!
Strippen helaas niet gelukt. Bmm wel verweekt maar nog geen ontsluiting. Nu hopen dat t toucheren en het gerommel nu wat doet... :) Maandag nieuwe poging.
  donderdag 7 april 2016 @ 12:42:58 #4
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_161252233
Spannend Leonietje!
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_161252382
Nou, dit zou ook zomaar eens een meisje kunnen zijn, als we de bakerpraatjes mogen geloven.

Ik hou niet van klagen, maar ik merk dat ik niets anders doe. Ik heb zo hard geprobeerd er positief in te staan en niet te focussen op klachten, maar tevergeefs.
Ik voel me zo, zo belabberd ineens. Precies als bij O, alleen begon het 2 weken later. Ben misselijk als ik honger heb, als ik net gegeten heb, als ik auto rijd (zelfs als ik zelf rijd). Ik ben doodmoe, kan bijna niet op mijn benen staan zonder door mijn hoeven te zakken, ben zo duizelig dat ik elke keer als ik opsta of de trap op loop haast bezwijk, en al buiten adem van naar de keuken lopen. Dat begin van die zwangerschap is gewoon niks aan. Ik voel me echt niets waard.

O is ook nog eens ziek en wilde gister niet slapen. Arme kind kon er ook niets aan doen, maar ik was op een gegeven moment boos op haar. Ik voelde het zo opkomen. Oh wat voelde ik me rot daarover. Ik heb zelfs even een fractie gedacht dat we deze mini maar weg moesten halen omdat we het toch niet aan kunnen. Als ik O al niet alleen in bed krijg. Onzin natuurlijk, want mijn gesteldheid is tijdelijk, maar man wat komen er een nare gedachten naar boven als je er helemaal doorheen zit. Niet tof. En er is niets tegen te doen dan de tijd uit te zitten.

/klaagpost. Ik duik onder mijn steen deken en denk dat ik er over 4 weken weer eens over vandaan kom.
pi_161252400
Oeh Leonietje, mooi topicnummer! Bevallen maaaaar :% ;)
  donderdag 7 april 2016 @ 12:59:37 #7
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_161252629
Och Room :* dat is ook niet niks qua klachten en daarnaast zit je toch al niet zo lekker in je vel. Dat soort gedachten zijn naar maar niet vreemd. Kun je hierover praten met je man of iemand anders? Hopelijk gaan de klachten snel weg dat scheelt iig al iets :*
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_161253014
Room :*

Nou Leonietje, hopenlijk jouw bevaltopic!
S. 2014
J. 2016
pi_161254553
Hopelijk zet het gerommel door leonietje! Mooi topic nummer om in te bevallen. Vond je het toucheren een beetje meevallen?

Room :* het is ook niet niks als je je zo voelt en je moet daarnaast voor een kleintje zorgen die ook nog eens ziek is. Hopelijk knappen jullie allebei snel op.

Crump je kan onderhand ook wel in de op :D je bent vaak zat hier

Ik heb sinds gisteren avond last van maagzuur :X toch 6 weken later dan dat het bij Mats begon.
Misschien kwam het wel omdat ik gisteren een overactieve baby in mijn buik had O+ mijn hele buik schudde heen en weer en je kon precies zien waar hij schopte. Ik ben verliefd *;
pi_161254721
Leonietje, nog even volhouden! Hopelijk komt het snel op gang..

Ik ben net terug van de podoloog. Daar loop ik al een tijdje ivm hielspoor. Ik heb al een tijdje zooltjes, maar nu door mijn zwangerschap zijn ze niet goed meer en moeten ze aangepast worden. Vandaar dat ik weer zo'n last had van mijn hiel ;( en ook waarschijnlijk de oorzaak van mijn bekkenpijn. Nu het huis op zijn kop zetten op zoek naar schoenen waar nog zooltjes in zitten, want die gooi ik er altijd meteen uit :')
pi_161255078
:* Roomsnoes :* Hoe ver ben je nu?
pi_161255242
Chanty, ik praat prima met mijn man, en verder het wekelijkse psychbezoek. Maar ik merk dat mijn man ook doodmoe is. Hij doet haast alles in huis en heel veel met O, en ja, hij is ook maar een mens. Goddank is mijn schoonvader net gepensioneerd, en kon hij deze week helpen, vooral met O.

Unihipili (ik las steeds uniphili :o ) ik ben nu 9.2. Nog een paar weekjes bikkelen dus :)
  donderdag 7 april 2016 @ 14:57:31 #13
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_161255323
Ik las steeds hetzelfde Roomsnoes _O-

Die vermoeidheid enzo is gewoon verrot, en duurt echt stuk te lang om 'even' door te kunnen bikkelen ofzo :X
Zeker ook omdat jij ook al een mini hebt rondlopen.
Hoop dat het snel wat beter gaat. En goed grenzen aangeven, meer dan wat je lichaam kan kun je niet doen hè :*
  donderdag 7 april 2016 @ 15:00:57 #14
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_161255397
Er is ook weinig van te zeggen he? Het blijft gewoon k#t en overweldigend, die vermoeidheid. Maar hij is als het goed is eindig Roomsnoes :Y Sterkte!

Ik leg voortaan 's avonds mijn mobiel ergens buiten bereik aan een oplader en pak verplicht een boek. Ik slaap sindsdien een stuk beter en het is in mijn hoofd een stuk rustiger. Nu heeft dat vooral te maken met werkstress enzo, maar misschien heb je iets aan de tip ;) Een soort energie-spaarstand. Maar goed, ik heb geen dreumes rondlopen. Dat maakt het volgens mij zo'n ander verhaal.
pi_161257065
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2016 12:13 schreef Miezziej het volgende:

Voor aanpassingen graag een dm/pm/quote *)
Kan je in de OP achter mijn naam (jongen) zetten aub? :D

Vandaag de uitslag van de NIPT-test gekregen, alles is normaal en het is dus een jongetje! *O*
  Manager PR/Moderator donderdag 7 april 2016 @ 16:30:33 #16
269689 crew  Viv
pi_161257198
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2016 16:22 schreef Saarah het volgende:
Vandaag de uitslag van de NIPT-test gekregen, alles is normaal en het is dus een jongetje! *O*
Wat fijn dat alles goed is! O+ Wordt de NIPT in België eigenlijk vergoed? Wij gaan ook voor de NIPT omdat het veel meer duidelijkheid geeft dan alleen de combinatietest. Kost ons 590 euro, tenzij er uit de combinatietest een verhoogd risico blijkt, dan is het gratis.
pi_161257214
quote:

[..]

Done :s)

En fijn dat alles goed is! *O*
pi_161257252
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2016 16:30 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]

Wat fijn dat alles goed is! O+ Wordt de NIPT in België eigenlijk vergoed? Wij gaan ook voor de NIPT omdat het veel meer duidelijkheid geeft dan alleen de combinatietest. Kost ons 590 euro, tenzij er uit de combinatietest een verhoogd risico blijkt, dan is het gratis.
Nope, wordt niet vergoed - idd tenzij er uit de combinatietest een verhoogd risico blijkt - maar is wel iets goedkoper (390 euro). Wij hebben er ook voor gekozen omdat het toch iets meer 'zekerheid' geeft.

Bedankt Miezziej!
pi_161257257
Och Room, wat vervelend dat je je zo naar voelt!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 7 april 2016 @ 16:36:43 #20
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_161257319
quote:

[..]

*O*
pi_161257594
Burdie en Radyhyn gefeliciteerd!!!
En 4 december is een hele mooie datum (alhoewel ik daar als kind heel anders over dacht :P )

Hier gaat alles best prima. Alleen vorige week een hele drukke week en weekend gehad, dus ik sta even op standje overleven. En dit weekend moet ik hard aan de slag met een opdracht voor mijn studie. Maar na deze week nog 3 weken (= 7 dagen werken, 2 dagen stage en 3 tentamens) en dan heb ik verlof! In mijn verlof moet ik nog wel wat opdrachten afmaken, maar dat komt vast wel in orde.

Afgelopen dinsdag is een vriendin met precies 38 weken ingeleid, omdat ze zwangerschapscholestase bleek te hebben (daar kwamen ze maandag achter). Dat is ook weer zo iets dat kan gebeuren... Toch wel spannend dat we nog een weekje op vakantie hopen te gaan als ik 37 weken ben. Morgen even aan de verloskundige vragen wat handig is om mee te nemen en van te voren uit te zoeken.

Over kraamzorgintake, geen zorgen! Tuurlijk wil je graag van te voren alles op orde hebben, maar zo niet dan is dat geen enkel punt. Bij de eerste hadden we alles zo'n beetje klaar, maar heeft de intakedame niet eens gevraagd of ze boven kon kijken. Bij de tweede waren we nog hard bezig met verven en zo. Dat was geen enkel punt. En nu moesten we nog aan de babykamer beginnen (en dat moet op dit moment nog steeds), maar het enige wat ze wilde weten was hoeveel van die vochtopnemende matjes er in het kraampakket zaten. Kruiken, badje en dat soort dingen hebben we ook niet in huis, die lenen we altijd van familie/buren. Maar daar is nog tijd genoeg voor. En als de baby toch (veel) eerder komt, dan is alles zo geregeld.

Leonietje, succes met de allerlaatste loodjes!

Roomsnoes :* hopelijk wordt het snel beter voor je!

Ela, hoe gaat het met jou? Lukt het je al een beetje om een coconnetje voor jezelf te maken? Of zijn er nog allerlei andere dingen die je daarvan afhouden?

Saarah, fijn dat alles goed was!
R 09-10-2010
M 20-04-2013
pi_161257980
Ik heb hier een hele tijd niet gepost, want daar had ik even geen zin in. Had het gevoel dat ik te veel op een verkeerde manier met mijn zwangerschap bezig was, dus heb me even afzijdig gehouden. En nu sta ik ineens in de top 5 :o

Afegelopen weken waren best hectisch op het werk. Eerst deadlines voor meerdere projecten, en toen mijn werk overdragen aan anderen omdat ik met verlof zou gaan. Heb echt te veel gewerkt, vaak meer dan 50 uur per week en ben blij dat ik nu met verlof ben, hoewel ik deze eerste dag maar raar vond.

Ik vind het allemaal maar gek, de tijd is echt zo snel gegaan, dat ik het idee heb dat ik nauwelijks zwanger ben geweest en nu moet ik ineens bijna bevallen. Voel me niet echt voorbereid ofzo.
  donderdag 7 april 2016 @ 17:16:44 #23
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_161258232
Sarah een jongen :)

@Luna: Hopelijk gaat de vrije tijd wennen en ga je nog even lekker genieten!

En dan:
De 20-weken echo liet zien dat onze man het netjes binnen de lijntjes doet en geen gekke dingen laat zien *O* *O*

En nog nog wat:
We hebben de meest hilarische echo-still ever... Meneer ging wederom uitgebreid gapen en dat heeft onze echoscopiste mooi vastgelegd (inclusief een ooglens :o ). Afijn, kijk en huiver en maak kennis met onze eigen vrolijke en slaperige Chucky :+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_161258462
Quoi, omg!! _O-

Dit is er een om in te lijsten
pi_161258562
Quoi _O_ _O- ... masterlijk!

En wat fijn dat alles er goed uit zag ^O^

Die kraamintake stelde hier ook niet super veel voor. Werd de eerste keer echt super zenuwachtig van al die verhalen :o

Saarah ook een goede uitslag
*O*

Room eecht zo herkenbaar en zo kut voor je :*
Hoop echt voor je dat het met een paar weken beter wordt en dat je dan nog een week of 27 juist een heel fijne zwangerschap hebt :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')