Kan je in de OP achter mijn naam (jongen) zetten aub?quote:Op donderdag 7 april 2016 12:13 schreef Miezziej het volgende:
Voor aanpassingen graag een dm/pm/quote
Wat fijn dat alles goed is!quote:Op donderdag 7 april 2016 16:22 schreef Saarah het volgende:
Vandaag de uitslag van de NIPT-test gekregen, alles is normaal en het is dus een jongetje!![]()
Donequote:Op donderdag 7 april 2016 16:22 schreef Saarah het volgende:
[..]
Kan je in de OP achter mijn naam (jongen) zetten aub?![]()
Vandaag de uitslag van de NIPT-test gekregen, alles is normaal en het is dus een jongetje!![]()
Nope, wordt niet vergoed - idd tenzij er uit de combinatietest een verhoogd risico blijkt - maar is wel iets goedkoper (390 euro). Wij hebben er ook voor gekozen omdat het toch iets meer 'zekerheid' geeft.quote:Op donderdag 7 april 2016 16:30 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Wat fijn dat alles goed is!Wordt de NIPT in België eigenlijk vergoed? Wij gaan ook voor de NIPT omdat het veel meer duidelijkheid geeft dan alleen de combinatietest. Kost ons 590 euro, tenzij er uit de combinatietest een verhoogd risico blijkt, dan is het gratis.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 7 april 2016 16:22 schreef Saarah het volgende:
[..]
Kan je in de OP achter mijn naam (jongen) zetten aub?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 7 april 2016 17:16 schreef Quoi het volgende:
Sarah een jongen
@Luna: Hopelijk gaat de vrije tijd wennen en ga je nog even lekker genieten!
En dan:
De 20-weken echo liet zien dat onze man het netjes binnen de lijntjes doet en geen gekke dingen laat zien![]()
![]()
En nog nog wat:
We hebben de meest hilarische echo-still ever... Meneer ging wederom uitgebreid gapen en dat heeft onze echoscopiste mooi vastgelegd (inclusief een ooglens). Afijn, kijk en huiver en maak kennis met onze eigen vrolijke en slaperige Chucky
Whoooot! Te leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:)
Hoop dat het idd nog maar paar weekjes is dan voor je, dat dan het ergste voorbij is.quote:Op donderdag 7 april 2016 14:54 schreef Roomsnoes het volgende:
Unihipili (ik las steeds uniphili) ik ben nu 9.2. Nog een paar weekjes bikkelen dus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh lord Quoi. Gelukkig heb ik net een dutje gedaan, anders sliep ik helemaal niet meer denk ik.
Wat doe je daarquote:Op donderdag 7 april 2016 17:59 schreef Dyre het volgende:
Oh, en groetjes vanuit de kraamsuite![]()
[ afbeelding ]
Bij mij werd de misselijkheid en algehele lamlendigheid dit keer rond 9-10 weken minder. En het scheelt idd als het goed gaat met je oudstequote:Op donderdag 7 april 2016 17:54 schreef Roomsnoes het volgende:
Ergens fijn maar ook heel jammer dat het voor zo velen herkenbaar is. En ik weet ook best dat het tijdelijk is, maar daar heb je zo weinig aan als je er middenin zit. Een dag tegelijk maar. En als O beter is, helpt dat vast ook een berg
quote:Op donderdag 7 april 2016 18:05 schreef Dyre het volgende:
![]()
Nee, ik ga deze keer niet voordringen! Ik moest weer voor ctg-controle, maar het is heel druk op de afdeling blijkbaar... Dus omdat alle ctg- en onderzoekskamers bezet zijn hebben ze me in een kraamsuite neergelegdMaar ik hoefde me ècht geen zorgen te maken, alles ziet er prima uit en de baby doet het uitstekend
quote:Op donderdag 7 april 2016 19:23 schreef Twinkle20 het volgende:
Dyre![]()
En sorry gm dat ik je zo lang liet wachten![]()
Maar we hebben duidelijkheid want...Jeeej een meiske erbijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
S. 2014
J. 2016
quote:Op donderdag 7 april 2016 19:23 schreef Twinkle20 het volgende:
Dyre![]()
En sorry gm dat ik je zo lang liet wachten![]()
Maar we hebben duidelijkheid want...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En Quoi![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Jij gaat voor de 41.4 vind ik. Gewoon, omdat het kan.quote:Op donderdag 7 april 2016 20:45 schreef Dyre het volgende:
Een hamburger voor Twinkle
Sorry mensen, ik moest er zelf een beetje om gniffelen![]()
Maar ik zit inmiddels weer (allang) thuis hoor, voorlopig nog geen baby, alles weer goedgekeurd
Gewoon bellen. Het lijkt mij nogal onzinnig als de vk dingen dubbel gaat doen. En helemaal als jij onnodig een dag ziek bent.quote:Op vrijdag 8 april 2016 09:52 schreef Veruca_Assault het volgende:
Joe! Ik heb een vraag en jullie weten alles.
Ik ben nu 10.6 en loop bij een VK. Ik heb verder allerlei issues en daarvoor ben ik onder behandeling bij een internist. Elke 4wk uitgebreid bloedonderzoek. Hij test dan oa mijn glucose en hba1c (indicator voor diabetes). Ik ben afgelopen week weer geweest en alles kwam goed terug.
Nu moet ik dinsdag weer naar de VK en dan gaat ze bloedprikken. Ik moet nuchter zijn ivm glucose.
Nu is gebleken dat als ik niet stevig ontbijt ik de HELE dag kots. En ik wil niet dinsdag weer!
What to do? De VK vandaag bellen en vragen of ze zich niet bezig wil houden met mijn glucose omdat de internist dat doet? Ik kan mijn uitslagen zo mee nemen. Ik wil de VK niet onnodig bellen....
Ik zou als verloskundige erg blij zijn met zo'n meedenkend iemand. Dus gewoon even bellen hoorquote:Op vrijdag 8 april 2016 09:52 schreef Veruca_Assault het volgende:
Joe! Ik heb een vraag en jullie weten alles.
Ik ben nu 10.6 en loop bij een VK. Ik heb verder allerlei issues en daarvoor ben ik onder behandeling bij een internist. Elke 4wk uitgebreid bloedonderzoek. Hij test dan oa mijn glucose en hba1c (indicator voor diabetes). Ik ben afgelopen week weer geweest en alles kwam goed terug.
Nu moet ik dinsdag weer naar de VK en dan gaat ze bloedprikken. Ik moet nuchter zijn ivm glucose.
Nu is gebleken dat als ik niet stevig ontbijt ik de HELE dag kots. En ik wil niet dinsdag weer!
What to do? De VK vandaag bellen en vragen of ze zich niet bezig wil houden met mijn glucose omdat de internist dat doet? Ik kan mijn uitslagen zo mee nemen. Ik wil de VK niet onnodig bellen....
Da's al een kwart!quote:Op vrijdag 8 april 2016 09:10 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
10 weken vandaag! Stelt nog niet zoveel voor maar toch dubbele cijfers
Ohhhhhh avondetenquote:Op donderdag 7 april 2016 20:59 schreef Molo het volgende:
Volgens mij is mijn (late) avkndette pittig, want ik heb een springbaby in mijn buik nu
Dank je! Ik heb het ook al een paar keer gelezen enquote:Op vrijdag 8 april 2016 13:12 schreef Unihipili het volgende:
[..]
Ohhhhhh avondeten. Ik was zo aan het puzzelen in mijn hoofd, toen ik het uittypte voorspelde mijn telefoon het voor me.
Moest ik even delen.
En inderdaad bellen Veruca! Klinkt als nutteloze ongemakken voor jezelf en de baby om het dubbel te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |