SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mocht je er de tijd voor hebben, dan kun je alle voorgaande delen hier teruglezen en/of uitprinten en bundelen tot een prachtig boekwerk: Topicreeks: Wachten op vannacht !!!
Fijne plaatjes uit voorgaande delen kun je in onderstaande spoiler terugvinden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 2 maart 2016 01:10 schreef DerRabbit het volgende:
En oja, bij elk nieuw deel mag heel cliché een nieuw plaatje van Hilary Duff of ander even geefbaar chickie worden toegevoegdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.![]()
FOK! wilde even niet meewerken aan de prachtfoto in de TTquote:Ancilla Tiliaquote:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.![]()
Eens, ben normaal tegen boobjobs maar deze is uitmuntend gedaanquote:
Welkom vader renwan ^O^
Nep tieten ja? jammerquote:Op donderdag 7 april 2016 01:36 schreef renwan het volgende:
[..]
Eens, ben normaal tegen boobjobs maar deze is uitmuntend gedaanIk zwaai naar dieren.![]()
Ik wou hier iets lulligs zeggen maar doe het niet, ben nou eenmaal een aardige gozerquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Ik zou het verschil toch niet merkenquote:Op donderdag 7 april 2016 01:38 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik wou hier iets lulligs zeggen maar doe het niet, ben nou eenmaal een aardige gozerIk zwaai naar dieren.![]()
Geen ervaring meequote:Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Nu zitten we hier over tieten te lullen terwijl het eigenlijk over kapsalon ging, pffOp donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Ik heb nog nooit kapsalon gegetenquote:Op donderdag 7 april 2016 01:47 schreef renwan het volgende:
Nu zitten we hier over tieten te lullen terwijl het eigenlijk over kapsalon ging, pff
Pay close attention or else you'll miss what's happening![]()
Veel plezier in de KLB SC!quote:Op donderdag 7 april 2016 01:48 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit kapsalon gegeten![]()
Welkom vader renwan ^O^
quote:
Welkom vader renwan ^O^
Voor deze ene keer zal ik het door de vingers zien.Pay close attention or else you'll miss what's happening![]()
quote:Op donderdag 7 april 2016 01:59 schreef Simterklaas het volgende:
Voor deze ene keer zal ik het door de vingers zien.![]()
Ik zwaai naar dieren.![]()
Bij deze mooie gedachte stap ik mijn bedje inquote:Op donderdag 7 april 2016 02:40 schreef MrBradge het volgende:
Filmpje gemaakt, audio interface kapot gemaakt
Slaap lekker man!quote:Op donderdag 7 april 2016 02:41 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Bij deze mooie gedachte stap ik mijn bedje in
![]()
quote:Op donderdag 7 april 2016 02:41 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Bij deze mooie gedachte stap ik mijn bedje in
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Welkom vader renwan ^O^
Dat wel ja!quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Ik ga binnen nu en 5 minuten wel echt maffen hoorquote:
Welkom vader renwan ^O^
Hier ook douchen en wekker 17.30quote:Op donderdag 7 april 2016 04:33 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik ga binnen nu en 5 minuten wel echt maffen hoorIk zwaai naar dieren.![]()
Vrij vandaagquote:
Die 5 minuten waren ruim,ik ben weg
Welkom vader renwan ^O^
Waarom zou je dan gaan slapen?quote:Op donderdag 7 april 2016 04:34 schreef renwan het volgende:
[..]
Vrij vandaag
Die 5 minuten waren ruim,ik ben weg
Kun je nog mooi ff gamen of film kijken en zuipenIk zwaai naar dieren.![]()
VROUWENquote:!!!!!
Welkom vader renwan ^O^
Ik zit weer eens lekker op het NS forum te lezen, heerlijk al dat gezanik om niks. KLB is er niks bij![]()
Welkom vader renwan ^O^
quote:Op donderdag 7 april 2016 13:34 schreef renwan het volgende:
Ik zit weer eens lekker op het NS forum te lezen, heerlijk al dat gezanik om niks. KLB is er niks bij![]()
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ik weet niet waarom maar ik moest keihard lachenquote:
Welkom vader renwan ^O^
quote:Op donderdag 7 april 2016 13:48 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom maar ik moest keihard lachen
Oh wauwquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Dit was toen ze zag dat Geerd over Hilary heen gingquote:
Welkom vader renwan ^O^
quote:Op donderdag 7 april 2016 14:07 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Is dat die Lindsay Lohan of zo?
Haha wtfquote:Op donderdag 7 april 2016 14:54 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Je staat op Dumpert
http://www.dumpert.nl/med(...)p_hardcorefeest.html
Moeten zij weten![]()
Heel veel rukken! Helpt enorm om af te vallen!quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Pfff druk geweest net, van het weekend vrij en wou ik gaan dweilen, maar vandaag pas om 18.19 te beginnen en 15.30 ofzo uit bed ik dacht weet je wat.
Doe het nu ff !! Dus de hele kanker bende is weer schoon !! Kussenslopen in de was,Ik zwaai naar dieren.![]()
Sowieso keihard zuipen en dan snoeihard fappenquote:
Moet dat nou weer zo grof?quote:Op donderdag 7 april 2016 17:25 schreef Geerd het volgende:
Pfff druk geweest net, van het weekend vrij en wou ik gaan dweilen, maar vandaag pas om 18.19 te beginnen en 15.30 ofzo uit bed ik dacht weet je wat.
Doe het nu ff !! Dus de hele kanker bende is weer schoon !! Kussenslopen in de was,
Sportieve vlogs ga ik misschien doen, ligt er aan.. Ik wil sowieso de aankomende weken alleen wat korte overviews doen, misschien dat ik daarna zoiets heb van, ik ga hardlopen.. Vlog! Ik ga fietsen.. Vlog! Maar dat denk ik nietquote:![]()
![]()
Ze vertelde me net dat jij er mee mag spelen vanavond!quote:
Ik word bang van je. Zo doe je normaal nooitquote:
Maar hoe kom je aan dat gewicht dan? At je heel ongezond? Drink je veel?quote:
Ik ben zelf ook te zwaar maar ik weet dat het door bier komt, laat ik dat staan en sport ik elke dag even een uurtje ben ik binnen de kortste keren flink wat kilo's kwijt
Welkom vader renwan ^O^
Ik at heel ongezond, en ik dronk vrij veel koffie met suiker en frisdrankenquote:Op donderdag 7 april 2016 19:07 schreef renwan het volgende:
[..]
Maar hoe kom je aan dat gewicht dan? At je heel ongezond? Drink je veel?
Ik ben zelf ook te zwaar maar ik weet dat het door bier komt, laat ik dat staan en sport ik elke dag even een uurtje ben ik binnen de kortste keren flink wat kilo's kwijt
Dus daar ga ik mee nokken en knallen![]()
![]()
Ik kan je trouwens myfitnesspal aanraden, kun je makkelijk zien hoeveel je op een dag eet en beweegtquote:Op donderdag 7 april 2016 19:20 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ik at heel ongezond, en ik dronk vrij veel koffie met suiker en frisdranken
Dus daar ga ik mee nokken en knallen
Welkom vader renwan ^O^
Moest er ff uitquote:Op donderdag 7 april 2016 18:27 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Ik word bang van je. Zo doe je normaal nooitIk zwaai naar dieren.![]()
Goed zo, jongen, gooi het maar eruit!quote:Pay close attention or else you'll miss what's happening![]()
HoiOp donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Ik ga ook zoquote:Op vrijdag 8 april 2016 01:53 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Jaaaaaa, deze man
Ik ga net slapen
Welkom vader renwan ^O^
Het was weer gezellig. Moeten we vaker doenquote:
Gekomen !quote:Op vrijdag 8 april 2016 01:55 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Het was weer gezellig. Moeten we vaker doen
Ik snap het niet helemaal maar zet gewoon deze op dan.quote:
[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 08-04-2016 04:40:14 ]![]()
Ik lag zo lekker te maffen dat ik meteen geen zin meer heb om te werken
Welkom vader renwan ^O^
Waar moet je allemaal heen?quote:Op vrijdag 8 april 2016 11:21 schreef renwan het volgende:
Ik lag zo lekker te maffen dat ik meteen geen zin meer heb om te werkenPay close attention or else you'll miss what's happening![]()
Zwolle, Den Haag, Utrecht, Den Haag en klaarquote:
Welkom vader renwan ^O^
Zwollequote:Op vrijdag 8 april 2016 15:05 schreef renwan het volgende:
[..]
Zwolle, Den Haag, Utrecht, Den Haag en klaar![]()
Kan je niet de trein laten ontsporen en het parlement binnen rijden?quote:Op vrijdag 8 april 2016 15:05 schreef renwan het volgende:
[..]
Zwolle, Den Haag, Utrecht, Den Haag en klaar
POLITIEKE KLETSPRAAT BAHquote:Op vrijdag 8 april 2016 15:07 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Kan je niet de trein laten ontsporen en het parlement binnen rijden?Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Sorry, deed ik het weer?quote:Het zal niet meer gebeuren vanaf nu.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pay close attention or else you'll miss what's happening![]()
quote:Op vrijdag 8 april 2016 15:35 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Sorry, deed ik het weer?Het zal niet meer gebeuren vanaf nu.
Tetten altijd goed !!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zwaai naar dieren.![]()
Wel weer mooi voor geweest voor vandaag!Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Zekers, was weer genieten. Nu weer lekker binnen zitten als een eckte autist.quote:Op vrijdag 8 april 2016 16:14 schreef DerRabbit het volgende:
Wel weer mooi voor geweest voor vandaag!Pay close attention or else you'll miss what's happening![]()
Deze autist kent zijn klassiekersquote:Op vrijdag 8 april 2016 16:15 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Zekers, was weer genieten. Nu weer lekker binnen zitten als een eckte autist.![]()
Nu lekker beetje op mijn zolderkamertje stoer gaan doen op een forum
#autistenunitedquote:Op vrijdag 8 april 2016 16:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Deze autist kent zijn klassiekers![]()
Nu lekker beetje op mijn zolderkamertje stoer gaan doen op een forumPay close attention or else you'll miss what's happening![]()
Buiten is het altijd zo eng, met andere mensen enzo.
Ja, precies, dat moet je natuurlijk niet hebben als rasautist.quote:Op vrijdag 8 april 2016 16:25 schreef DerRabbit het volgende:
Buiten is het altijd zo eng, met andere mensen enzo.Pay close attention or else you'll miss what's happening![]()
En altijd maar weer die agressiequote:Op vrijdag 8 april 2016 16:35 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Ja, precies, dat moet je natuurlijk niet hebben als rasautist.
JEEEZUS KIJK NOU TOCH WAT JE DOET WAAROM MOET JE HET NOU WEER KAPOT STOTENquote:Pay close attention or else you'll miss what's happening![]()
quote:Op vrijdag 8 april 2016 16:38 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
JEEEZUS KIJK NOU TOCH WAT JE DOET WAAROM MOET JE HET NOU WEER KAPOT STOTEN
Als je nog één ding kapotmaakt, zal ik je helaas moeten mededelen dat je hier niet meer welkom bent.Pay close attention or else you'll miss what's happening![]()
Je had vandaag wel wat plattere schoenen kunnen aantrekken. Niet van die lompe laarzen.Pay close attention or else you'll miss what's happening![]()
Bovendien had je ook nog een lange broek moeten aandoen, want ik vind die korte rokken geen gezicht.Pay close attention or else you'll miss what's happening![]()
Kees kan proppen met blokfluiten, niet normaal zeg.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
MENSEN ZIJN ENG EN KUT GELUKKIG ZIE IK ZE ZELDENOp donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Volgens mij is ze aan het wachten op Geerdquote:
''Steek 'm er maar droog in, Geerd!''quote:Op vrijdag 8 april 2016 18:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Volgens mij is ze aan het wachten op GeerdMoeten zij weten![]()
Haar reactie als ze Geerd ontvangt!quote:Op vrijdag 8 april 2016 18:23 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
''Steek 'm er maar droog in, Geerd!''
quote:Op vrijdag 8 april 2016 18:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Haar reactie als ze Geerd ontvangt!
[ afbeelding ]
Zien er wel creepy uit, die ogen
Moeten zij weten![]()
Dat effect heeft Geerd wel vaker, je verwacht het niet, maar het gebeurd toch!quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Geerd, van welke foto komt je sideboob eigenlijk vandaan?Mooie dag vandaag.
http://www.ishetaltijdvoo(...)dishetaltijdvoorBier![]()
Ik heb echt geen ideequote:Op vrijdag 8 april 2016 19:38 schreef M4rc0 het volgende:
Geerd, van welke foto komt je sideboob eigenlijk vandaan?Ik zwaai naar dieren.![]()
Ik vind er niks an eerlijk gezegdquote:Op vrijdag 8 april 2016 20:19 schreef noodgang het volgende:
[..]
Nee, maar heb er ooit in de buurt gewoondIk zwaai naar dieren.![]()
In dit café word niet gedronken want er mogen geen mieten naar binnen. Hier wordt slechts gezopen zoals allen bazen dat kunnen!quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Prima! Ik zit nu aan de whiskyquote:Op vrijdag 8 april 2016 22:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
In dit café word niet gedronken want er mogen geen mieten naar binnen. Hier wordt slechts gezopen zoals allen bazen dat kunnen!
Moeten zij weten![]()
Nice, kun je mooi paar halve liters klappen in de eerste klas!quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Beetje bieren, beetje dark drum 'n bass producen
Mooie dag vandaag.
http://www.ishetaltijdvoo(...)dishetaltijdvoorBier![]()
Stomquote:Op vrijdag 8 april 2016 22:32 schreef M4rc0 het volgende:
Beetje bieren, beetje dark drum 'n bass producenOp donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Moest lachenquote:Ik zwaai naar dieren.![]()
ik kom net van een pillenfeestje waar ik zelf niks gebruik, best apart dan. Wel leukMoeten zij weten![]()
Drink liever een pilsjequote:Op zaterdag 9 april 2016 04:14 schreef H0D3NPYL het volgende:
ik kom net van een pillenfeestje waar ik zelf niks gebruik, best apart dan. Wel leukIk zwaai naar dieren.![]()
Vannacht even fiets gedropt op m'n oude werk, was de bar nog open.
Kon het niet laten en toch even een paar biertjes getapt
Welkom vader renwan ^O^
Net nadat hij gestopt is met filmen werd hij uitgewoond door een klein groepje negersquote:![]()
Ja? Daar reageer je op? Het feit dat ik weer heel even gebarbaast heb negeer je gewoon?quote:Op zaterdag 9 april 2016 12:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Net nadat hij gestopt is met filmen werd hij uitgewoond door een klein groepje negers![]()
![]()
Welkom vader renwan ^O^
Ik had simpelweg niet anders van je verwacht! Als een tap aan een barbaas wordt gepresenteerd, dan moet er getapt worden! Jij als barbaas zou dit moeten snappenquote:Op zaterdag 9 april 2016 12:11 schreef renwan het volgende:
[..]
Ja? Daar reageer je op? Het feit dat ik weer heel even gebarbaast heb negeer je gewoon?![]()
Er werd mijn niks gepresenteerd, ik claimdequote:Op zaterdag 9 april 2016 12:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik had simpelweg niet anders van je verwacht! Als een tap aan een barbaas wordt gepresenteerd, dan moet er getapt worden! Jij als barbaas zou dit moeten snappen
Welkom vader renwan ^O^
Zoals een baas dat doet. De miet die achter de tap staat weg klappen terwijl je schreeuwt dat hij er niets van kan en dan gewoon halve liters tappen alsof je leven ervan af hangt!quote:Op zaterdag 9 april 2016 12:22 schreef renwan het volgende:
[..]
Er werd mijn niks gepresenteerd, ik claimdeOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ik heb per ongeluk 4 kapsalons besteld maar ik krijg er maar drie op. Kom jij die ene ophalen?quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ghe, hoe graag ik ook wil. Nein.quote:Op zaterdag 9 april 2016 13:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb per ongeluk 4 kapsalons besteld maar ik krijg er maar drie op. Kom jij die ene ophalen?![]()
De verloren zoon is terug gekeerdquote:Op zaterdag 9 april 2016 13:15 schreef Argo het volgende:
[..]
De bradgeharde baze naam. Alles lingo met de twingo?
Even wat poffertjes in de oven gooien. Kijken of dat te bikken is.Pay close attention or else you'll miss what's happening![]()
![]()
Welkom vader renwan ^O^
Ik heb er lang over na moeten denkenquote:
Welkom vader renwan ^O^
Wederom legendarische postquote:![]()
renwan
for
ledgend
Bohquote:Op zaterdag 9 april 2016 14:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wederom legendarische post![]()
renwan
for
ledgend
![]()
![]()
Welkom vader renwan ^O^
Nu voel ik me weer zelfverzekerd genoeg om zo de trein op te gaan
Welkom vader renwan ^O^
Ook zelfverzekerd genoeg om ervoor te gaan liggenquote:Op zaterdag 9 april 2016 14:18 schreef renwan het volgende:
Nu voel ik me weer zelfverzekerd genoeg om zo de trein op te gaan
quote:Op zaterdag 9 april 2016 14:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ook zelfverzekerd genoeg om ervoor te gaan liggenPay close attention or else you'll miss what's happening![]()
Het ging net zo goed
Welkom vader renwan ^O^
Deze post is dan weer jammer, heel jammer.quote:
Ik moet nog beginnen vandaag en hiervoor nog niet neequote:Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Drie van de drie, hoop ik?quote:Op zaterdag 9 april 2016 15:28 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
3 kankersteentjes voor deze nummertjePay close attention or else you'll miss what's happening![]()
The boss is back in town! !quote:Op zaterdag 9 april 2016 13:15 schreef Argo het volgende:
[..]
De bradgeharde baze naam. Alles lingo met de twingo?
![]()
![]()
deze nummertje jeweettogquote:Op zaterdag 9 april 2016 15:28 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
3 kankersteentjes voor deze nummertjeMoeten zij weten![]()
Heb je nog zo'n heerlijke rakker genuttigd?quote:Op zaterdag 9 april 2016 16:30 schreef Geerd het volgende:
Zo dan was lekker in de zon ! NU weer veilig binnen
Godver nee !! Niet aan toe gekomen, 2 x naar de super geweest, 1e keer vlees kaas eieren melk scheitlind etc, 2e keer bier.quote:Op zaterdag 9 april 2016 16:36 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Heb je nog zo'n heerlijke rakker genuttigd?
[ afbeelding ]
Daarna in de zon met pilsIk zwaai naar dieren.![]()
Die visboeren zijn nu ook al aan het opruimen, denk ik.quote:Op zaterdag 9 april 2016 16:40 schreef Geerd het volgende:
[..]
Godver nee !! Niet aan toe gekomen, 2 x naar de super geweest, 1e keer vlees kaas eieren melk scheitlind etc, 2e keer bier.
Daarna in de zon met pilsPay close attention or else you'll miss what's happening![]()
Jup ! Was ook echt niet van plan om nu nog de stad ff in te gaan heurquote:Op zaterdag 9 april 2016 16:53 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Die visboeren zijn nu ook al aan het opruimen, denk ik.
Kwam ook omdat ik achterliep met de biervoorraad had nog maar half kratje ofzo, daarom 2x geweest.
Normaal combineer ik dat vaak fiets ik ff de stad in broodje eten of kiibbeling en dan boodschappen doen.Ik zwaai naar dieren.![]()
Lekker altijd !! Veel ui erop broodjes onder de gril !!quote:Op zaterdag 9 april 2016 16:59 schreef H0D3NPYL het volgende:
Kibbeling
Heb ook trek in vis, maar vanavond broodjes hamburger bouwenIk zwaai naar dieren.![]()
Juistquote:Op zaterdag 9 april 2016 17:13 schreef Geerd het volgende:
[..]
Lekker altijd !! Veel ui erop broodjes onder de gril !!
Wil ook zelf een sausje maken eigenlijk, ipv altijd ketchup of bbq sausMoeten zij weten![]()
Gewoon ff schudden voor gebruik heb je eigen sausje !!quote:Op zaterdag 9 april 2016 17:15 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Juist
Wil ook zelf een sausje maken eigenlijk, ipv altijd ketchup of bbq sausIk zwaai naar dieren.![]()
Hahaquote:Op zaterdag 9 april 2016 17:15 schreef Geerd het volgende:
[..]
Gewoon ff schudden voor gebruik heb je eigen sausje !!
Moeten zij weten![]()
Viespeukquote:Op zaterdag 9 april 2016 20:08 schreef H0D3NPYL het volgende:
Ik krijg op FOK! reclame over een datingsite met filipino'sIk zwaai naar dieren.![]()
De hoogtijdagen zijn voorbij, helaas.quote:Pay close attention or else you'll miss what's happening![]()
De taps draaien weer op volle toeren
Enige probleem is dat de brouwer tegen zijn max aan zit met Geerd zijn zuip tempo, moet toch maar eens gaan praten over een uitbreiding
Ze drinkt gewoon Heineken hoorquote:![]()
Geerd kent de goede leeftquote:![]()
Ik heb alweer een nieuwe aangeslagen
Nice!!quote:Op zaterdag 9 april 2016 22:23 schreef Geerd het volgende:
Kijk mijn ovenschotel dan !!
[ afbeelding ]![]()
![]()
Maak je keuken eens schoonquote:Op zaterdag 9 april 2016 22:23 schreef Geerd het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Ziet er wel lekker uit![]()
![]()
Haal altijd onbesneden brood bij de bakker, dus zijn een paar krummels van gister nogquote:Ik zwaai naar dieren.![]()
Dat is geen halal brood danquote:Op zaterdag 9 april 2016 22:27 schreef Geerd het volgende:
[..]
Haal altijd onbesneden brood bij de bakker, dus zijn een paar krummels van gister nog![]()
Halal is niet haram in Geerds Geloofquote:
Gewoon overal spek op gooien, wordt het nog lekkerder van ook!quote:Op zaterdag 9 april 2016 22:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Halal is niet haram in Geerds Geloof![]()
quote:Op zaterdag 9 april 2016 22:31 schreef noodgang het volgende:
[..]
Gewoon overal spek op gooien, wordt het nog lekkerder van ook!![]()
quote:Op zaterdag 9 april 2016 22:31 schreef noodgang het volgende:
[..]
Gewoon overal spek op gooien, wordt het nog lekkerder van ook!zeker waar, behalve bij chickies!
Nog nooit geprobeerd eigenlijk, moet ik toch eens doenquote:Op zaterdag 9 april 2016 22:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]zeker waar, behalve bij chickies!
![]()
![]()
Ik zou het je afraden, dan krijg je dit soort taferelen!quote:Op zaterdag 9 april 2016 22:33 schreef noodgang het volgende:
[..]
Nog nooit geprobeerd eigenlijk, moet ik toch eens doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
quote:Op zaterdag 9 april 2016 22:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik zou het je afraden, dan krijg je dit soort taferelen!Ahj, nee dat moet niet. Niet fraai!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Simpel ezelsbruggetje. Spek op je brood, wijf in je bed!quote:Op zaterdag 9 april 2016 22:35 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ahj, nee dat moet niet. Niet fraai!!Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
quote:Op zaterdag 9 april 2016 22:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Simpel ezelsbruggetje. Spek op je brood, wijf in je bed!Thanks! Die ga ik (proberen te) onthouden!
![]()
Ze heeft een body als een tank!!!quote:Op zaterdag 9 april 2016 22:35 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ahj, nee dat moet niet. Niet fraai!!Ik zwaai naar dieren.![]()
Die kan je behoorlijk de vernieling in helpen!quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Goed nummer wel !!quote:Op zaterdag 9 april 2016 22:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die kan je behoorlijk de vernieling in helpen!Ik zwaai naar dieren.![]()
Ik prefereer ze toch wat dunner en met weinig inhoudquote:
Bohquote:Op zaterdag 9 april 2016 22:23 schreef Geerd het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Wat zit er allemaal in?Pay close attention or else you'll miss what's happening![]()
Zijn dat nou schijven aardappel?quote:Op zaterdag 9 april 2016 22:47 schreef Geerd het volgende:
[..]
Gehakt prei en paprika en heel veel liefdePay close attention or else you'll miss what's happening![]()
quote:Op zaterdag 9 april 2016 22:49 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Zijn dat nou schijven aardappel?
Ik had er nog wat kaas overheen gedaan of zit dat er nou op?quote:
Wat denk je wat ik vergeten was?quote:Op zaterdag 9 april 2016 22:55 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Ik had er nog wat kaas overheen gedaan of zit dat er nou op?Ik zwaai naar dieren.![]()
Of wat van je eigen witte goud en dan zo de oven inquote:
Uitrollen in zijn vrij, of in de versnelling heeft weinig invloed op het verbruik, zolang je geen gas geeftquote:(en 50 in z'n 5 is ook niet het beste idee)
![]()
Krijgen we nu alle hersenscheten van braddie in youtube vorm
Ik rij nooit 50 in z`n 5 met deze auto, trekt 'ie amper.quote:Op zaterdag 9 april 2016 23:03 schreef noodgang het volgende:
[..]
Uitrollen in zijn vrij, of in de versnelling heeft weinig invloed op het verbruik, zolang je geen gas geeft(en 50 in z'n 5 is ook niet het beste idee)
Ik schakel vaak
Naar 2 bij 15-25
Naar 3 bij 35-50
Naar 4 bij 60-70
Naar 5 80-100
Af en toe wil ik bij 30 wel in z`n 3 zitten of bij 45 in z`n 5 of 60 in z`n 5, want dat kan wel. MAar lager dan dat niet.![]()
De meeste ja. Laat mij lekker vloggen, dat zijn in feite toch ook gewoon hersenschetenquote:Op zaterdag 9 april 2016 23:04 schreef DerRabbit het volgende:
Krijgen we nu alle hersenscheten van braddie in youtube vorm
Kijk naar die Enzo Knol, die post elke dag +- 20 minuten aan hersenscheten en daar kijken mensen ook naar. Dan vind ik nog dat ik het netjes doe met m`n 1 a 2 minuten vlogjes![]()
Ben het aan't leren G![]()
![]()
Gaat deze nou gewoon nog vol komen vandaag?
Wanneer je je koppeling intrapt en in zijn vrij zet, draait je motor stationair en verbruik je meer benzine juist.quote:
Ook hebben je wielen geen "contact" meer met het asfalt omdat de aandrijving weg is, is niet handig.
Zul je daar in een 4 wieler niet zo veel last van hebben als het droog is maar op de motor ...Ik zwaai naar dieren.![]()
Ik heb er geen commentaar op, vind het harstikke mooi wat je doet en je moet het zeker ook blijven voortzetten. Het was meer een oprechte vraag, want als je alles hier blijft droppen hoef ik je youtube kanaal niet meer te checken maar kan ik gewoon hier blijven kijken voor updates!quote:Op zaterdag 9 april 2016 23:05 schreef MrBradge het volgende:
[..]
De meeste ja. Laat mij lekker vloggen, dat zijn in feite toch ook gewoon hersenscheten
Kijk naar die Enzo Knol, die post elke dag +- 20 minuten aan hersenscheten en daar kijken mensen ook naar. Dan vind ik nog dat ik het netjes doe met m`n 1 a 2 minuten vlogjes![]()
Ben het aan't leren GOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
quote:Op zaterdag 9 april 2016 23:06 schreef Simterklaas het volgende:
Gaat deze nou gewoon nog vol komen vandaag?
30 in z'n 3 is vaak idd goed te doen! Als je in een 30 zone in de 2e versnelling blijft zit je vaak wel hoog in de toerenquote:Op zaterdag 9 april 2016 23:04 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ik rij nooit 50 in z`n 5 met deze auto, trekt 'ie amper.
Ik schakel vaak
Naar 2 bij 15-25
Naar 3 bij 35-50
Naar 4 bij 60-70
Naar 5 80-100
Af en toe wil ik bij 30 wel in z`n 3 zitten of bij 45 in z`n 5 of 60 in z`n 5, want dat kan wel. MAar lager dan dat niet.![]()
Als bazen aan de zuip gaan gaan de fusten leeg komen en de topics vol raken!quote:
Serieus? Dat m`n wielen dan geen "Contact" Meer zouden hebben wist ik niet. Hoe zit dat precies? Omdat er dan minder wrijving is of hoe moet ik dit zien?quote:Op zaterdag 9 april 2016 23:06 schreef Geerd het volgende:
[..]
Wanneer je je koppeling intrapt en in zijn vrij zet, draait je motor stationair en verbruik je meer benzine juist.
Ook hebben je wielen geen "contact" meer met het asfalt omdat de aandrijving weg is, is niet handig.![]()
Oude tijden herlevenquote:Op zaterdag 9 april 2016 23:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als bazen aan de zuip gaan gaan de fusten leeg komen en de topics vol raken!
Ooh op die manier. Ik zal hier niet alles droppen. Dus blijf vooral m`n kanaal checken, en gooi ff een subscribeje!quote:Op zaterdag 9 april 2016 23:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb er geen commentaar op, vind het harstikke mooi wat je doet en je moet het zeker ook blijven voortzetten. Het was meer een oprechte vraag, want als je alles hier blijft droppen hoef ik je youtube kanaal niet meer te checken maar kan ik gewoon hier blijven kijken voor updates!![]()
Precies, ik schakel vaak bij 30 naar z`n 3 in een 30 zone, anders gaat'ie zo jengelenquote:Op zaterdag 9 april 2016 23:07 schreef noodgang het volgende:
[..]
30 in z'n 3 is vaak idd goed te doen! Als je in een 30 zone in de 2e versnelling blijft zit je vaak wel hoog in de toeren![]()
![]()
Een 4-takt motor gebruikt meer in stationair dan als je hem laat uitrollen. Moet je maar effe wikipedia gaan checken over hoe een 4-takt werkt!quote:Op zaterdag 9 april 2016 23:08 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Serieus? Dat m`n wielen dan geen "Contact" Meer zouden hebben wist ik niet. Hoe zit dat precies? Omdat er dan minder wrijving is of hoe moet ik dit zien?Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
quote:Op zaterdag 9 april 2016 23:09 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ooh op die manier. Ik zal hier niet alles droppen. Dus blijf vooral m`n kanaal checken, en gooi ff een subscribeje!![]()
Braddie vlogs 4 Youtube King
Je wielen hebben wel contact met het asfalt, je aandrijving echter niet. Je kunt ook niet reageren door extra gas te geven of te remmen op de motor in zn vrijquote:Op zaterdag 9 april 2016 23:08 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Serieus? Dat m`n wielen dan geen "Contact" Meer zouden hebben wist ik niet. Hoe zit dat precies? Omdat er dan minder wrijving is of hoe moet ik dit zien?![]()
Kijk dat wist ik niet. Dan laat ik het intrappen van de koppeling daarvoor maar achterwegen.quote:Op zaterdag 9 april 2016 23:10 schreef noodgang het volgende:
[..]
Je wielen hebben wel contact met het asfalt, je aandrijving echter niet. Je kunt ook niet reageren door extra gas te geven of te remmen op de motor in zn vrij![]()
Ook dat vroege schakelen van je is niet al te best, je motor moet veel meer werken dus wordt warmer.
Vergelijk het met in een hoge versnelling langzaam fietsen, dat vind je niet fijn, kost je ook meer energie in dit geval brandstof.
Een hoger toerental (denk aan hoe snel je benen op en neer gaan met fietsen bij een bepaalde snelheid vind je zelf ook fijnerIk zwaai naar dieren.![]()
Had het niet beter kunnen verwoordenquote:Op zaterdag 9 april 2016 23:13 schreef Geerd het volgende:
Ook dat vroege schakelen van je is niet al te best, je motor moet veel meer werken dus wordt warmer.
Vergelijk het met in een hoge versnelling langzaam fietsen, dat vind je niet fijn, kost je ook meer energie in dit geval brandstof.
Een hoger toerental (denk aan hoe snel je benen op en neer gaan met fietsen bij een bepaalde snelheid vind je zelf ook fijner
Wat is voor mij precies het voordeel van een diesel?quote:
Wegenbelasting van mijn 790 kilo wegende benzine Twingo is 56 euro per kwartaal.
Op diesel word dit 156 euro per kwartaal (Dus eventjes 52 euro per maand t.o.v 18 die ik nu betaal)
Brandstof, 1,41 per liter voor benzine. 1,15 voor Diesel. scheelt zeg maar 25 cent per liter, dat is op een volle tank van 40 liter dus 10 euro)
Zuinigheid. Ik heb een gemiddeld verbruik van 1:16,1 Berekend over +- 6000 kilometer nu. Dat doet de gemiddelde diesel van die periode (1998) Ook. Dus waar is dan mijn voordeel precies?![]()
Ga koerierswerk doen, dan haal je het er makkelijk uit.quote:Op zaterdag 9 april 2016 23:16 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Wat is voor mij precies het voordeel van een diesel?
Wegenbelasting van mijn 790 kilo wegende benzine Twingo is 56 euro per kwartaal.
Op diesel word dit 156 euro per kwartaal (Dus eventjes 52 euro per maand t.o.v 18 die ik nu betaal)
Brandstof, 1,41 per liter voor benzine. 1,15 voor Diesel. scheelt zeg maar 25 cent per liter, dat is op een volle tank van 40 liter dus 10 euro)
Zuinigheid. Ik heb een gemiddeld verbruik van 1:16,1 Berekend over +- 6000 kilometer nu. Dat doet de gemiddelde diesel van die periode (1998) Ook. Dus waar is dan mijn voordeel precies?Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Een diesel rijd je dan ook als je ekt km's vreet niet beetje toeren in je twingoquote:Op zaterdag 9 april 2016 23:16 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Wat is voor mij precies het voordeel van een diesel?
Zuinigheid. Ik heb een gemiddeld verbruik van 1:16,1 Berekend over +- 6000 kilometer nu. Dat doet de gemiddelde diesel van die periode (1998) Ook. Dus waar is dan mijn voordeel precies?
Simterklaas bedoelde het ook niet serieu sIk zwaai naar dieren.![]()
Hoezo haal je het er dan makkelijk uit? Je komt alsnog maar even ver op een tank, maar betaald je wel scheel aan wegenbelasting, oke, je tankt 10 euro per tank beurt goedkoper, maar verder..quote:Op zaterdag 9 april 2016 23:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ga koerierswerk doen, dan haal je het er makkelijk uit.
Of mis ik hier iets?![]()
Ik heb in 5 maanden tijd bijna 7000 kilometer gereden met die Twingo manquote:Op zaterdag 9 april 2016 23:17 schreef Geerd het volgende:
[..]
Een diesel rijd je dan ook als je ekt km's vreet niet beetje toeren in je twingo
Simterklaas bedoelde het ook niet serieu s![]()
![]()
Als je lekker veel kunt gaan rijden voor ze maak je heel gemakkelijk betaalde kilometers!quote:Op zaterdag 9 april 2016 23:18 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Hoezo haal je het er dan makkelijk uit? Je komt alsnog maar even ver op een tank, maar betaald je wel scheel aan wegenbelasting, oke, je tankt 10 euro per tank beurt goedkoper, maar verder..
Of mis ik hier iets?Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Waarom rijden vrachtwagens op diesel en taxies?quote:Op zaterdag 9 april 2016 23:18 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Hoezo haal je het er dan makkelijk uit? Je komt alsnog maar even ver op een tank, maar betaald je wel scheel aan wegenbelasting, oke, je tankt 10 euro per tank beurt goedkoper, maar verder..
Of mis ik hier iets?Ik zwaai naar dieren.![]()
Omdat zij niet rollen zoals braddie doetquote:Op zaterdag 9 april 2016 23:19 schreef Geerd het volgende:
[..]
Waarom rijden vrachtwagens op diesel en taxies?
Dat is toch niks manquote:Op zaterdag 9 april 2016 23:18 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ik heb in 5 maanden tijd bijna 7000 kilometer gereden met die Twingo manIk zwaai naar dieren.![]()
Omdat ze tussen de 80,000 en 200,000 kilometer per jaar rijdenquote:Op zaterdag 9 april 2016 23:19 schreef Geerd het volgende:
[..]
Waarom rijden vrachtwagens op diesel en taxies?![]()
Volgens mij heb je als particulier geen fuck aan diesel als je gemiddeld 25-30k per jaar rijd. Ben je alleen maar duurder uit![]()
quote:Op zaterdag 9 april 2016 23:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Omdat zij niet rollen zoals braddie doet![]()
Daarom zei ik ook als je ekt km vreet dan heb je voordeel.quote:Op zaterdag 9 april 2016 23:20 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Omdat ze tussen de 80,000 en 200,000 kilometer per jaar rijden![]()
Volgens mij heb je als particulier geen fuck aan diesel als je gemiddeld 25-30k per jaar rijd. Ben je alleen maar duurder uitIk zwaai naar dieren.![]()
Begin maar eens met 6 tot 10 uur per dag, 4 tot 6 dagen in de week te koerieren. Dan kom je zelfs met een twingo makkelijk in diesel terrein!quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Nu nog maar 8 posts en dan hebben wij hem vol geblaft
Nicequote:Op zaterdag 9 april 2016 23:22 schreef DerRabbit het volgende:
Nu nog maar 8 posts en dan hebben wij hem vol geblaft![]()
![]()
En je verneukt de countdown, maar het is je vergeven als je effe nieuw fust gaat aanslaan!quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: