Ik zwaai nog een keer naar de "strategische" JA-stemmersquote:Op donderdag 7 april 2016 00:05 schreef DKUp het volgende:
Eindstand:
38.1% Voor
61.1% Tegen
32.2% Opkomst
Als we dat niet ratificeren zijn die 16 pagina's van tafel.quote:Op donderdag 7 april 2016 00:03 schreef SeLang het volgende:
[..]
Precies. En die 16 pagina's kunnen ze alleen theoretisch nog iets aan veranderen maar in de praktijk niet veel. Dat gaan we straks zien, dat we geen reet meer te vertellen hebben in eigen land. En dit gaat over oorlog en vrede he...
Oja, ach, zal niet veel uitmaken.quote:Op donderdag 7 april 2016 00:06 schreef Infection het volgende:
[..]
Vannacht om 3 uur pas de stembussen dicht op de Antillen.
Als ik morgenochtend op het nieuws zie dat ze op een van die eilanden nog een paar miljoen voor-stemmen hebben gevonden wordt ik ook een BNWer.quote:Op donderdag 7 april 2016 00:02 schreef freako het volgende:
[..]
Klopt. De stembussen op de BES-eilanden sluiten vannacht om 3 uur pas.
Huilenquote:Op donderdag 7 april 2016 00:06 schreef speknek het volgende:
Amsterdam, Utrecht, Groningen, LeidenLeiden, Wageningen voor, de rest tegen.
Duidelijke tegenstelling. Rijke jonge intelligente mensen zijn voor, vergrijsde domme navelstaarders tegen.
Jammer dat ik het land moet delen met de tweede groep. Maar goed, iemand moet mijn plee schoonmaken. Ik had graag gewild dat de Oekrainers dat waren, maar ik geloof dat ik het nog even met jullie moet doen.
Strategisch stemmen is nooit slim om te doen en dat blijkt maar weer.quote:Op donderdag 7 april 2016 00:06 schreef SeLang het volgende:
[..]
Ik zwaai nog een keer naar de "strategische" JA-stemmers
Gelukkig vallen mijn vrienden en ik in de eerste groep en stemden we allemaal tegenquote:Op donderdag 7 april 2016 00:06 schreef speknek het volgende:
Duidelijke tegenstelling. Rijke jonge intelligente mensen zijn voor, vergrijsde domme navelstaarders tegen.
Jammer dat ik het land moet delen met de tweede groep. Maar goed, iemand moet mijn plee schoonmaken. Ik had graag gewild dat de Oekrainers dat waren, maar ik geloof dat ik het nog even met jullie moet doen.
Als je azijn pist blijft je plee toch vanzelf schoon?quote:Op donderdag 7 april 2016 00:06 schreef speknek het volgende:
Zou wel knap zijn met zo'n 23k inwoners (en dus minder dan dat stemgerechtigen)quote:Op donderdag 7 april 2016 00:07 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Als ik morgenochtend op het nieuws zie dat ze op een van die eilanden nog een paar miljoen voor-stemmen hebben gevonden wordt ik ook een BNWer.
Kan ook gewoon zijn dat studenten in Europa zijn opgegroeid en 25+'ers niet?quote:Op donderdag 7 april 2016 00:06 schreef speknek het volgende:
Rijke mensen. Die verpauperde bio-studenten uit Wageningen zeker met hun avondmaaltje uit zemelen met grutjesquote:Op donderdag 7 april 2016 00:06 schreef speknek het volgende:
In de praktijk kunnen we die 16 pagina's ook niet van tafel vegen, let maar op.quote:Op donderdag 7 april 2016 00:06 schreef agter het volgende:
[..]
Als we dat niet ratificeren zijn die 16 pagina's van tafel.
De rest gaat sws door.
quote:Op donderdag 7 april 2016 00:07 schreef Seam het volgende:
Echt heerlijk dit
[..]
Gelukkig vallen mijn vrienden en ik in de eerste groep en stemden we allemaal tegen
quote:Op donderdag 7 april 2016 00:04 schreef LXIV het volgende:
Toch 10% meer stemmen dan die 29% waar ze om 21:00 over begonnen.
quote:En veel, veel dikker dan de opkomstpercentages van 15-20% die ze de hele dag roeptoeterden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |