quote:Op woensdag 6 april 2016 23:17 schreef Sjemmert het volgende:
Een aantal mannen hebben zojuist een aantal stem bureaus in den haag overvallen en de stembiljetten meegenomen. Hierdoor wordt de uitslag ongeldig verklaard. Er zijn fotos vrijgegeven van een van de overvallers die ervandoor gaat op de fiets.
[ afbeelding ]
Jort is een prachtventquote:Op woensdag 6 april 2016 23:17 schreef Vasilevski het volgende:
Jort is een balletje maar af en toe toont hij wel klasse. Ik meen me te herinneren dat hij zich ooit eens met een gele handschoen aan uitsprak voor stakende schoonmakers. Goede soort liberaal.
Jammer van zijn vriendschap met een van de grootste ratten van nederland.quote:Op woensdag 6 april 2016 23:17 schreef Vasilevski het volgende:
Jort is een balletje maar af en toe toont hij wel klasse. Ik meen me te herinneren dat hij zich ooit eens met een gele handschoen aan uitsprak voor stakende schoonmakers. Goede soort liberaal.
Eens. Hij heeft ooit een documentaire gemaakt over de opkomst van het neoliberalisme in Nederland, en hij is op een goede manier kritisch.quote:Op woensdag 6 april 2016 23:17 schreef Vasilevski het volgende:
denk et niet :pquote:Op woensdag 6 april 2016 23:18 schreef Infection het volgende:
Wat een stunt zou het zijn als Den Haag opeens met 40% aan komt zetten.
Allemaal jongeren die geen papier meer gewend zijn zeker, alles op de smartfoon.quote:
Het klinkt alsof de eerste dominosteen is omgestoten.quote:Op woensdag 6 april 2016 23:18 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Morgen Barry, dan struikelt van der Steur...veel leuker dan dit gedoe...
Fiets van mams weerquote:Op woensdag 6 april 2016 23:17 schreef Sjemmert het volgende:
Een aantal mannen hebben zojuist een aantal stem bureaus in den haag overvallen en de stembiljetten meegenomen. Hierdoor wordt de uitslag ongeldig verklaard. Er zijn fotos vrijgegeven van een van de overvallers die ervandoor gaat op de fiets.
[ afbeelding ]
Ja, met meer dan 80% van de stemmen geteld, begin ik er nu wel in te geloven !quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |