die snappen hetquote:Op woensdag 6 april 2016 22:50 schreef Scarface88 het volgende:
Helmond
Voor 28,8%
Tegen 70,4%
Opkomst 26,4%
Mensen stemmen niet alleen maar vanwege hun politieke voorkeur.quote:Op woensdag 6 april 2016 22:50 schreef Ryan3 het volgende:
Godver SP en PVV waren tegen, de rest voor? Nee, PvdD ook tegen.
En nu is het tegen geworden?
Nou nouquote:Op woensdag 6 april 2016 22:50 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
Ik heb zin om die Klaver te stompen iedere keer als ik die kutkop zie
Wacht maar op de grote steden....quote:Op woensdag 6 april 2016 22:50 schreef Jovatov het volgende:
32.2% weer. Het schommelt nu alleen nog maar achter de komma lijkt het.
Ga daar maar van uit.quote:Op woensdag 6 april 2016 22:50 schreef Jovatov het volgende:
32.2% weer. Het schommelt nu alleen nog maar achter de komma lijkt het.
Den Haag en Utecht zitten rond het gemiddelde op basis van de stemmen tot 20:00, alleen Amsterdam zit ruim er onder. Daarnaast nog veel kleinere en middelgrote gemeentes die over het algemeen weer wat boven het gemiddelde zitten, dus dan zullen we niet meer veel van de 32% gaan afwijken lijkt me.quote:Op woensdag 6 april 2016 22:48 schreef Sjemmert het volgende:
ik denk dat de echte grote gemeente het gemiddelde op 29,8 procent gaan laten uitkomen
Dergelijke opkomst daar niet verwacht,quote:
Effe snel handmatig ruim een half miljoen stemmen tellen.quote:Op woensdag 6 april 2016 22:50 schreef Infection het volgende:
Bewaren ze Amsterdam expres tot het laatst ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |