Eens. Haalt nog steeds een enorm hoog niveau voor zijn leeftijd.quote:Op woensdag 6 april 2016 22:04 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Maxwell is zwaar ondergewaardeerd.
34quote:
#prayquote:Op woensdag 6 april 2016 22:04 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Hopen dat Arjen snel fit is, anders vrees ik wel voor Bayern.
Doe ik elke dagquote:
Nee joh, dom varken.quote:Op woensdag 6 april 2016 22:08 schreef Kopsterk het volgende:
Stelling: The Hateful Eight is na Pulp fiction de beste film van Quentin Tarantino.
quote:Op woensdag 6 april 2016 22:08 schreef Kopsterk het volgende:
Stelling: The Hateful Eight is na Pulp fiction de beste film van Quentin Tarantino.
Ik ben niet zo'n Tarantino fan dus ik vind het allemaal prima.quote:Op woensdag 6 april 2016 22:08 schreef Kopsterk het volgende:
Nee joh, dom varken.Het is zijn slechtste.quote:Op woensdag 6 april 2016 22:08 schreef Kopsterk het volgende:
Ja, speelt daar sterk, net als bij Real.quote:Op woensdag 6 april 2016 22:08 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Normaal wel een succes? Zie hem liever op links.
Dan moet je niet met zo'n TERINGdomme stelling komen vriend.quote:Op woensdag 6 april 2016 22:09 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Jammer dat het meteen weer zo moet.
Wat vind jij de beste na Pulp Fiction?quote:Op woensdag 6 april 2016 22:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan moet je niet met zo'n TERINGdomme stelling komen vriend.
Alweer? Nou oké voor jou heb ik dat wel over.quote:
Christoph Waltz was wel geweldig, net als in Djangoquote:Op woensdag 6 april 2016 22:11 schreef Littlerabbit het volgende:
Inglourious Basterds was ook al zo'n tyfusfilm. Wat een drama van een regisseur al met al.
Django.quote:Op woensdag 6 april 2016 22:11 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Wat vind jij de beste na Pulp Fiction?
Reservoir Dogs natuurlijk.quote:Op woensdag 6 april 2016 22:11 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Wat vind jij de beste na Pulp Fiction?
Niet gelezen.quote:Op woensdag 6 april 2016 22:12 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Alweer? Nou oké voor jou heb ik dat wel over.
1. Deze grap heb ik voor het eerst gelezen dus daarom krijg dit zeker vanuit de standaardcijfer 1(voor de moeite) een +4. De volgende keer dat ik deze grap weer lees krijgt dit een lagere cijfer. Misschien wel een -1.
2. Het gaat hier om een leuke naamgrap van een speler. Jij verdeelt de naam Maxwell in 2. De naam Max en Well. Dit gebruik je om de grap te maken. Dit is een bijzondere methode en ook een van mijn favoriete. Hoe meer delen hoe meer punten. Meestal zie ik dat users de naam van een speler(dus de naam blijft zo en word niet in delen gehakt) gebruiken om een grap te maken. Een voorbeeld hiervan is Fer. + 3
3. Deze grap kwam heel onverwacht dus dan krijg je een +1.6 bovenop.
Ik hoor in de wandelgangen dat je wel altijd door hem werd gepest.quote:Op woensdag 6 april 2016 22:12 schreef Patrice_Consigny het volgende:
De Bruyne krijgt altijd zo'n stom rood hoofd halverwege, net als de dikke ginger vroeger bij gym.
Hij zette wel een goede rol neer inderdaad maar verder was heel die film één grote anticlimax na alle verhalen die ik erover hoorde. Wat een schijtverhaal.quote:Op woensdag 6 april 2016 22:12 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Christoph Waltz was wel geweldig, net als in Django
Hier ook.quote:Op woensdag 6 april 2016 22:14 schreef Smoofie het volgende:
Al 2 kools die in de eredivisie als blunders worden gezien
Nou, succes ermee.quote:Op woensdag 6 april 2016 22:03 schreef Kopsterk het volgende:
Raad eens wie hier 2-1 als voorspelling heeft staan
Ja ja, deze jongen hier.
Ja , ik bedoel dat het voor europese top treurig is hoe er soms verdedigd wordtquote:
quote:Op woensdag 6 april 2016 22:12 schreef KingRoland het volgende:
[..]
1. Deze grap heb ik voor het eerst gelezen dus daarom krijg dit zeker vanuit de standaardcijfer 1(voor de moeite) een +4. De volgende keer dat ik deze grap weer lees krijgt dit een lagere cijfer. Misschien wel een -1.
2. Het gaat hier om een leuke naamgrap van een speler. Jij verdeelt de naam Maxwell in 2. De naam Max en Well. Dit gebruik je om de grap te maken. Dit is een bijzondere methode en ook een van mijn favoriete. Hoe meer delen hoe meer punten. Meestal zie ik dat users de naam van een speler(dus de naam blijft zo en word niet in delen gehakt) gebruiken om een grap te maken. Een voorbeeld hiervan is Fer. + 3
Het beste werk van Refn is sowieso beter dan het beste werk van Tarantinoquote:
1. Kill Billquote:Op woensdag 6 april 2016 22:12 schreef Seam het volgende:
1. Inglourious Bastards
2. Reservoir Dogs
3. Pulp Fiction
4.Kill Bill
5. Django Unchained
6. Death proof
7. Hateful Eight
8. Jacke Brown
Basterdsquote:Op woensdag 6 april 2016 22:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
1. Kill Bill
2. Django Unchained
3. Pulp Fiction
4. Inglourious Bastards
5. Reservoir Dogs
6. Hateful Eight
7. Jackie Brown
8. Death Proof
Hoewel ik het wel leuk voor hem zou vinden om de CL te winnen gaat PSG dat toch nooit lukken. Geef mij City dan maar.quote:Op woensdag 6 april 2016 22:14 schreef Seam het volgende:
Liever PSG dan MC door in de CL. Zlatan gun je het ten minste nog
Ik volg de mening van GGMM in deze.quote:Op woensdag 6 april 2016 22:17 schreef Coco98 het volgende:
Stelling: Tarantino fans > Tim Burton fans
Gelukkig nemen we jou niet serieus.quote:Op woensdag 6 april 2016 22:17 schreef Kopsterk het volgende:
Django zaten teveel fouten in en ik stoorde aan het feit dat die chick nul persoonlijkheid had en alleen maar liep te janken. Verhaal had ook weinig verrassingen.
Django nooit gekeken.quote:Op woensdag 6 april 2016 22:17 schreef Kopsterk het volgende:
Django zaten teveel fouten in en ik stoorde aan het feit dat die chick nul persoonlijkheid had en alleen maar liep te janken. Verhaal had ook weinig verrassingen.
Dit is heel lief.quote:Op woensdag 6 april 2016 22:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
https://streamable.com/mhjk
Alsjeblieft lekker ding
Dankjequote:Op woensdag 6 april 2016 22:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
https://streamable.com/mhjk
Alsjeblieft lekker ding
Prima lijstje ookquote:Op woensdag 6 april 2016 22:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
1. Kill Bill
2. Django Unchained
3. Pulp Fiction
4. Inglourious Bastards
5. Reservoir Dogs
6. Hateful Eight
7. Jackie Brown
8. Death Proof
10% gekreun.quote:Op woensdag 6 april 2016 22:20 schreef Kopsterk het volgende:
The Revenant was wel een flinke tegenvaller. 90% gekruip
Hoezo heb je dat voor mij wel over? Ik heb geen interesse in je en dat zal ik ook nooit krijgen.quote:Op woensdag 6 april 2016 22:12 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Leuk, maar niet hierquote:Op woensdag 6 april 2016 22:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
1. Kill Bill
2. Django Unchained
3. Pulp Fiction
4. Inglourious Bastards
5. Reservoir Dogs
6. Hateful Eight
7. Jackie Brown
8. Death Proof
Oke leukquote:Op woensdag 6 april 2016 22:21 schreef Kopsterk het volgende:
Leonardo had een Oscar moeten hebben voor Wolf of Wallstreet. Daarin was hij teringgoed.
quote:Op woensdag 6 april 2016 22:21 schreef Vasion het volgende:
[..]
Hoezo heb je dat voor mij wel over? Ik heb geen interesse in je en dat zal ik ook nooit krijgen.
Ik val op vrouwen en dit weet je. De laatste keer dat je voor m'n deur stond kwam je wederom met die kutsmoesjes van je aan. Genoeg is genoeg KingRoland. Ga door met je leven. En ga me nu niet vertellen dat dit niet zo is want ik heb het wel door. Je vrouw Annie maakt zich zorgen om je KingRoland. Ze belde me deze ochtend nog op over je drankprobleem. Ja wat moet ik haar zeggen dan? Iets dat ze graag wilt horen? Datgene dat onze band naar de gallemiezen zal helpen. Nee, dat heb ik er niet voor over. Ik wil gewoon dat je aan je gezin denkt. Dit hoeft van mij niet hoor. Je bent nog zo jong en talentvol. Vergooi hem niet door deze dwaze momenten! Laat het los KingRoland, laat het los. Ik zie je gauw weer bij de volgende interventie.
Gelezen.quote:Op woensdag 6 april 2016 22:21 schreef Vasion het volgende:
[..]
Hoezo heb je dat voor mij wel over? Ik heb geen interesse in je en dat zal ik ook nooit krijgen.
Ik val op vrouwen en dit weet je. De laatste keer dat je voor m'n deur stond kwam je wederom met die kutsmoesjes van je aan. Genoeg is genoeg KingRoland. Ga door met je leven. En ga me nu niet vertellen dat dit niet zo is want ik heb het wel door. Je vrouw Annie maakt zich zorgen om je KingRoland. Ze belde me deze ochtend nog op over je drankprobleem. Ja wat moet ik haar zeggen dan? Iets dat ze graag wilt horen? Datgene dat onze band naar de gallemiezen zal helpen. Nee, dat heb ik er niet voor over. Ik wil gewoon dat je aan je gezin denkt. Dit hoeft van mij niet hoor. Je bent nog zo jong en talentvol. Vergooi hem niet door deze dwaze momenten! Laat het los KingRoland, laat het los. Ik zie je gauw weer bij de volgende interventie.
Daar mist alleen From Dusk Till Dawn.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
k.quote:Op woensdag 6 april 2016 22:21 schreef Vasion het volgende:
[..]
The Amazing Spider-Man 2 was ook niet mis andersquote:Op woensdag 6 april 2016 22:22 schreef GGMM het volgende:
De beste film blijft toch SS Doomtrooper.
Wisten jullie trouwens dat ik daar een goede review over heb geschreven?
En ik een topicquote:Op woensdag 6 april 2016 22:22 schreef GGMM het volgende:
Het live topic was ook legendarisch.quote:Op woensdag 6 april 2016 22:22 schreef GGMM het volgende:
Die heb ik nog nooit gelezen, ik mis iets.quote:Op woensdag 6 april 2016 22:22 schreef GGMM het volgende:
Oh oke.quote:Op woensdag 6 april 2016 22:24 schreef Kopsterk het volgende:
Ik ben AS WE SPEAK S.S. Doomtrooper aan het downloaden.
Dallas Buyers was de rol van Matthews leven, veel beter toen dan leo.quote:Op woensdag 6 april 2016 22:21 schreef Kopsterk het volgende:
Leonardo had een Oscar moeten hebben voor Wolf of Wallstreet. Daarin was hij teringgoed.
quote:Op woensdag 6 april 2016 22:24 schreef Kopsterk het volgende:
Ik ben AS WE SPEAK S.S. Doomtrooper aan het downloaden.
Ik ben door NBC nog net niet gelyncht door de film op youtube te zetten. Ik pas wel op.quote:Op woensdag 6 april 2016 22:24 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Die heb ik nog nooit gelezen, ik mis iets.
Bewijs eens dat jij hem hebtquote:Op woensdag 6 april 2016 22:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zo'n film koop je.
Al m'n respect voor jou verloren. Dit zal pas weer terugkomen als ik visueel bewijs heb dat je de dvd, of beter nog, de blu-ray van SS Doomtrooper bezit.
En als ik zeg dat ik Atmosphere goed vind?quote:Op woensdag 6 april 2016 22:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zo'n film koop je.
Al m'n respect voor jou verloren. Dit zal pas weer terugkomen als ik visueel bewijs heb dat je de dvd, of beter nog, de blu-ray van SS Doomtrooper bezit.
Oei, nu neig ik toch weer respect voor je te hebben.quote:Op woensdag 6 april 2016 22:26 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
En als ik zeg dat ik Atmosphere goed vind?
En 'When Life Gives You Lemons, You Paint That Shit Gold staat in mijn top 5 favoriete albums.'?quote:Op woensdag 6 april 2016 22:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oei, nu neig ik toch weer respect voor je te hebben.
Dan toch wel wat verrassinkjes in de top 8, primaquote:Op woensdag 6 april 2016 22:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zou leuk zijn als City, atleti en Wolfsburg de semi halen
Ik zie Bayern volgende week ook misschien in de problemen komen als Arjen niet fit is.quote:Op woensdag 6 april 2016 22:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja ik ben wel klaar met barcabayernrealwinslol. Dat is mijn hele probleem met de CLquote:Op woensdag 6 april 2016 22:29 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dan toch wel wat verrassinkjes in de top 8, prima
Over het algemeen kun je de ploegen in de kwartfinale zo invullen aan het begin van het seizoen (al is dat in dit seizoen ietsje anders)quote:Op woensdag 6 april 2016 22:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja ik ben wel klaar met barcabayernrealwinslol. Dat is mijn hele probleem met de CL
#bringback2002-07
Hoezo? Staat Wolfsburg niet dik achter dan? :Squote:Op woensdag 6 april 2016 22:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik dacht juist dat het vandaag erop of eronder was?quote:Op woensdag 6 april 2016 22:30 schreef Kopsterk het volgende:
2-2 is een goede uitgangspositie voor City, maar het is nog lang niet gespeeld als het zo blijft!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Dat dacht ik alquote:Op woensdag 6 april 2016 22:26 schreef Littlerabbit het volgende:
Eigenlijk had ik Kopsterk moeten quoten daar maar ik vind aandacht van Napoleon veel fijner
quote:Op woensdag 6 april 2016 22:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat zei Bony tegen de snackbarhouder?jmmrSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Man man manquote:Op woensdag 6 april 2016 22:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat zei Bony tegen de snackbarhouder?
[spoiler] ik wilfried[\spoiler]
Je faalt weer eens,quote:Op woensdag 6 april 2016 22:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat zei Bony tegen de snackbarhouder?
[spoiler] ik wilfried[\spoiler]
quote:Op woensdag 6 april 2016 22:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat zei Bony tegen de snackbarhouder?Maar Bo nySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
Real en prijzen winnen is wel meer 2002/2007 daarentegenquote:Op woensdag 6 april 2016 22:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja ik ben wel klaar met barcabayernrealwinslol. Dat is mijn hele probleem met de CL
#bringback2002-07
Ja te laatquote:
In die tijd ook gewoon kansloos gespeeld in de CLquote:Op woensdag 6 april 2016 22:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Real en prijzen winnen is wel meer 2002/2007 daarentegen
Volkswagen kan inderdaad wel weer wat positieve publiciteit gebruiken maar op sportief gebied zie ik niet echt in wat dat zou veranderenquote:Op woensdag 6 april 2016 22:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In die tijd ook gewoon kansloos gespeeld in de CL
En voor de staat van het voetbal zou het mooi zijn als een Wolfsburg de CL wint.
'de staat van het voetbal'quote:Op woensdag 6 april 2016 22:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In die tijd ook gewoon kansloos gespeeld in de CL
En voor de staat van het voetbal zou het mooi zijn als een Wolfsburg de CL wint.
Florentino Perez is al de flappen uit kluis aan het halenquote:Op woensdag 6 april 2016 22:33 schreef Kopsterk het volgende:
Is Zidane zijn baan alweer kwijt als hij uitgeschakeld zou worden?
Het is Real, dus die kans is zeer groot.quote:Op woensdag 6 april 2016 22:33 schreef Kopsterk het volgende:
Is Zidane zijn baan alweer kwijt als hij uitgeschakeld zou worden?
Het voetbal verkeert in een staat waarin 3 clubs vrijwel alle topspelers van de wereld bezitten. Dat is natuurlijk volledig verwerpelijk. Sinds begin jaren 60 was het clubvoetbal er niet zo slecht aan toe.quote:
Vermaak me nog steeds prima, de Engelse clubs komen wel weerquote:Op woensdag 6 april 2016 22:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het voetbal verkeert in een staat waarin 3 clubs vrijwel alle topspelers van de wereld bezitten. Dat is natuurlijk volledig verwerpelijk. Sinds begin jaren 60 was het clubvoetbal er niet zo slecht aan toe.
Maar Bas Dost met een CL-beker is wel weer een ander uiterste hoor.quote:Op woensdag 6 april 2016 22:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het voetbal verkeert in een staat waarin 3 clubs vrijwel alle topspelers van de wereld bezitten. Dat is natuurlijk volledig verwerpelijk. Sinds begin jaren 60 was het clubvoetbal er niet zo slecht aan toe.
Pauwgenot zo.quote:Op woensdag 6 april 2016 22:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar Bas Dost met een CL-beker is wel weer een ander uiterste hoor.
Maar goed, tijd om naar bed te gaan.
De TT lezen is te lastig, zo blijktquote:Op woensdag 6 april 2016 22:36 schreef Pleun2011 het volgende:
Houdt hier niet iedereen de tussenstanden bij dan? Wat zijn dat voor jaren '50 toestanden
Slaap lekker gquote:Op woensdag 6 april 2016 22:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja, nee. 5 dagen oprij hooguit 5 uur slaap kan ik niet aan.
Dat is niet gezond nee. Derhalve een goede nachtrust gewenst.quote:Op woensdag 6 april 2016 22:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja, nee. 5 dagen oprij hooguit 5 uur slaap kan ik niet aan.
Helaas zal het niet veranderen, of we moeten met zijn allen niet meer naar de CL kijkenquote:Op woensdag 6 april 2016 22:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Misschien is er dan darts.quote:Op woensdag 6 april 2016 22:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Jammer dat je met het doorbekeren van Manchester City waarschijnlijk naar minstens één halve finale van niets zit te kijken.
Daarom moet PSG door. Met Zlatan heb je altijd kans op iets magisch.quote:Op woensdag 6 april 2016 22:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Jammer dat je met het doorbekeren van Manchester City waarschijnlijk naar minstens één halve finale van niets zit te kijken.
Wat gebruik jij vaak vreemde woorden zeg.quote:Op woensdag 6 april 2016 22:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Nou ja, Manchester City - Bayern München zou wel goed scoren op de ongemakkelijkheid-0-meter.
Ik probeer innovatief te zijn.quote:Op woensdag 6 april 2016 22:47 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Wat gebruik jij vaak vreemde woorden zeg.
Moet het geen 'o' zijn in plaats van een nul trouwens
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |