Eens. Haalt nog steeds een enorm hoog niveau voor zijn leeftijd.quote:Op woensdag 6 april 2016 22:04 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Maxwell is zwaar ondergewaardeerd.
34quote:
#prayquote:Op woensdag 6 april 2016 22:04 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Hopen dat Arjen snel fit is, anders vrees ik wel voor Bayern.
Doe ik elke dagquote:
Nee joh, dom varken.quote:Op woensdag 6 april 2016 22:08 schreef Kopsterk het volgende:
Stelling: The Hateful Eight is na Pulp fiction de beste film van Quentin Tarantino.
quote:Op woensdag 6 april 2016 22:08 schreef Kopsterk het volgende:
Stelling: The Hateful Eight is na Pulp fiction de beste film van Quentin Tarantino.
Ik ben niet zo'n Tarantino fan dus ik vind het allemaal prima.quote:Op woensdag 6 april 2016 22:08 schreef Kopsterk het volgende:
Nee joh, dom varken.Het is zijn slechtste.quote:Op woensdag 6 april 2016 22:08 schreef Kopsterk het volgende:
Ja, speelt daar sterk, net als bij Real.quote:Op woensdag 6 april 2016 22:08 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Normaal wel een succes? Zie hem liever op links.
Dan moet je niet met zo'n TERINGdomme stelling komen vriend.quote:Op woensdag 6 april 2016 22:09 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Jammer dat het meteen weer zo moet.
Wat vind jij de beste na Pulp Fiction?quote:Op woensdag 6 april 2016 22:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan moet je niet met zo'n TERINGdomme stelling komen vriend.
Alweer? Nou oké voor jou heb ik dat wel over.quote:
Christoph Waltz was wel geweldig, net als in Djangoquote:Op woensdag 6 april 2016 22:11 schreef Littlerabbit het volgende:
Inglourious Basterds was ook al zo'n tyfusfilm. Wat een drama van een regisseur al met al.
Django.quote:Op woensdag 6 april 2016 22:11 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Wat vind jij de beste na Pulp Fiction?
Reservoir Dogs natuurlijk.quote:Op woensdag 6 april 2016 22:11 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Wat vind jij de beste na Pulp Fiction?
Niet gelezen.quote:Op woensdag 6 april 2016 22:12 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Alweer? Nou oké voor jou heb ik dat wel over.
1. Deze grap heb ik voor het eerst gelezen dus daarom krijg dit zeker vanuit de standaardcijfer 1(voor de moeite) een +4. De volgende keer dat ik deze grap weer lees krijgt dit een lagere cijfer. Misschien wel een -1.
2. Het gaat hier om een leuke naamgrap van een speler. Jij verdeelt de naam Maxwell in 2. De naam Max en Well. Dit gebruik je om de grap te maken. Dit is een bijzondere methode en ook een van mijn favoriete. Hoe meer delen hoe meer punten. Meestal zie ik dat users de naam van een speler(dus de naam blijft zo en word niet in delen gehakt) gebruiken om een grap te maken. Een voorbeeld hiervan is Fer. + 3
3. Deze grap kwam heel onverwacht dus dan krijg je een +1.6 bovenop.
Ik hoor in de wandelgangen dat je wel altijd door hem werd gepest.quote:Op woensdag 6 april 2016 22:12 schreef Patrice_Consigny het volgende:
De Bruyne krijgt altijd zo'n stom rood hoofd halverwege, net als de dikke ginger vroeger bij gym.
Hij zette wel een goede rol neer inderdaad maar verder was heel die film één grote anticlimax na alle verhalen die ik erover hoorde. Wat een schijtverhaal.quote:Op woensdag 6 april 2016 22:12 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Christoph Waltz was wel geweldig, net als in Django
Hier ook.quote:Op woensdag 6 april 2016 22:14 schreef Smoofie het volgende:
Al 2 kools die in de eredivisie als blunders worden gezien
Nou, succes ermee.quote:Op woensdag 6 april 2016 22:03 schreef Kopsterk het volgende:
Raad eens wie hier 2-1 als voorspelling heeft staan
Ja ja, deze jongen hier.
Ja , ik bedoel dat het voor europese top treurig is hoe er soms verdedigd wordtquote:
quote:Op woensdag 6 april 2016 22:12 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Alweer? Nou oké voor jou heb ik dat wel over.
1. Deze grap heb ik voor het eerst gelezen dus daarom krijg dit zeker vanuit de standaardcijfer 1(voor de moeite) een +4. De volgende keer dat ik deze grap weer lees krijgt dit een lagere cijfer. Misschien wel een -1.
2. Het gaat hier om een leuke naamgrap van een speler. Jij verdeelt de naam Maxwell in 2. De naam Max en Well. Dit gebruik je om de grap te maken. Dit is een bijzondere methode en ook een van mijn favoriete. Hoe meer delen hoe meer punten. Meestal zie ik dat users de naam van een speler(dus de naam blijft zo en word niet in delen gehakt) gebruiken om een grap te maken. Een voorbeeld hiervan is Fer. + 3
3. Deze grap kwam heel onverwacht dus dan krijg je een +1.6 bovenop.
Het beste werk van Refn is sowieso beter dan het beste werk van Tarantinoquote:
1. Kill Billquote:Op woensdag 6 april 2016 22:12 schreef Seam het volgende:
1. Inglourious Bastards
2. Reservoir Dogs
3. Pulp Fiction
4.Kill Bill
5. Django Unchained
6. Death proof
7. Hateful Eight
8. Jacke Brown
Basterdsquote:Op woensdag 6 april 2016 22:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]