JAquote:Op woensdag 6 april 2016 21:14 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Geen moslims meer toelaten in Nederland JA | NEE
76% JAquote:Op woensdag 6 april 2016 21:14 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Jij wel, maar ik ben bang dat het nee-kamp gaat janken indien de drempel niet gehaald wordt...quote:Op woensdag 6 april 2016 21:13 schreef agter het volgende:
[..]
Ik feliciteer iedere winnaar van een geldig referendum.![]()
De grote vier zitten al op 2,3 miljoen hoor.quote:Op woensdag 6 april 2016 21:02 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Dan zouden we het ruim halen. Hoeveel procent van de inwoners woont in de grote steden? Voor de 4 grote steden, en dit is nogal liberaal gedefinieerd, kom je op maximaal 2 miljoen inwoners van de 17 miljoen inwonres die we hebben.
Typisch ook weer bij EP2014 was de lage opkomst juist de oorzaak voor het verlies van Geertje en de winst van D66. Bovendien vond Geert destijds dat de uitslag niet echt serieus genomen moest worden met een opkomst van +37%.quote:Op woensdag 6 april 2016 21:10 schreef Ceberut het volgende: [..] hahaha idioot. dik verlies of het nou 29 of 31 procent is.
Eerst maar eens eentje over meer gratis geld voor de banken.quote:Op woensdag 6 april 2016 21:10 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
We kunnen altijd nog een referendum over meer gratis geld voor iedereen organiseren.
Goed bezig, een stelling met een ontkenning, dat zal vast niet verwarrend zijnquote:Op woensdag 6 april 2016 21:14 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Die opkomst.quote:Op woensdag 6 april 2016 21:15 schreef Collide het volgende:
Rozendaal
Voor: 61,6%
Tegen: 37,9%
Opkomst 49,1%
Waar baseer je dat op? Laatste wat ik heb gehoord is 29%.quote:Op woensdag 6 april 2016 21:15 schreef BoneThugss het volgende:
Oké dan, die 30 procent halen ze wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |