Lijkt me uitstekend. Na een maand neemt niemand dat meer serieus.quote:Op woensdag 6 april 2016 21:16 schreef invalidusername het volgende:
Wat mij betreft elke week een referendum.
Dat is toch afgerond 2 miljoen?quote:Op woensdag 6 april 2016 21:15 schreef Zelva het volgende:
[..]
De grote vier zitten al op 2,3 miljoen hoor.
Alle mensen die niet zijn gaan stemmen zijn gewoon voor en hebben wel wat beters te doen dan deze poppenkast.quote:Op woensdag 6 april 2016 21:17 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
Omdat de mensen die bij landelijke verkiezingen thuisblijven niet de overgrote meerderheid (meer dan tweederde) vormen.
Gaan we die redenering ook gebruiken bij de EP-verkiezingen straks? Dan blijf ik ook tactisch thuis.quote:Op woensdag 6 april 2016 21:16 schreef Gezicht het volgende:
Opkomst zegt hier toch meer dan de daadwerkelijk uitslag of niet? Als ruim twee derde van de stemgerechtigden nog niet eens de moeite neemt om te gaan stemmen (of dat bewust niet doet) lijkt me toch duidelijk dat dit hele referendum nergens over gaat.
Juist wel. Er wordt altijd over gesproken wanneer de opkomst laag is.quote:Op woensdag 6 april 2016 21:16 schreef Geralt het volgende:
De voorstemmerspartijen blijven maar hameren op dat ze die 2/3de die NIET is gaan stemmen niet kunnen negeren.
Flikker toch op man. Bij landelijke verkiezingen hoor je niemand over de mensen die NIET zijn gaan stemmen
22:00 Nieuwsuur: uitslagenquote:Op woensdag 6 april 2016 21:18 schreef RemcoW23 het volgende:
Is er een link naar een site waar de uitslagen live binnen komen? Kan zijn dat het al gemeld is, maar het gaat hier hard.
Gelukkig werkt het niet zo simpel als jouw breinquote:Op woensdag 6 april 2016 21:18 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Alle mensen die niet zijn gaan stemmen zijn gewoon voor en hebben wel wat beters te doen dan deze poppenkast.![]()
80% van de Nederlanders is gewoon voor. Wat random lui op internet fora zijn tegen. Whats new.....
Ik hoor sowieso voornamelijk dom gelul van 'niet stemmers'quote:Op woensdag 6 april 2016 21:16 schreef Geralt het volgende:
De voorstemmerspartijen blijven maar hameren op dat ze die 2/3de die NIET is gaan stemmen niet kunnen negeren.
Flikker toch op man. Bij landelijke verkiezingen hoor je niemand over de mensen die NIET zijn gaan stemmen
http://app.nos.nl/datavisualisatie/referendum-2016/quote:Op woensdag 6 april 2016 21:18 schreef RemcoW23 het volgende:
Is er een link naar een site waar de uitslagen live binnen komen? Kan zijn dat het al gemeld is, maar het gaat hier hard.
Omdat je anders toch geen gedegen oordeel erover kunt geven, lijkt mij nogal wiedes.quote:Op woensdag 6 april 2016 21:18 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Waarom zou ik persoonlijk dat verdrag moeten doorlezen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |