Omdat het associatieverdrag een EU-zaak is en niet een zaak van alleen ons Nederlanders.quote:
Wat zij ik, waarde kameraad.quote:Op woensdag 6 april 2016 21:28 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Nee, een recentere exitpoll. De vorige was van 20:30.
Hebben zij een dergelijke referendum mogen houden?quote:
Is wel onze zaak.quote:Op woensdag 6 april 2016 21:29 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Omdat het associatieverdrag een EU-zaak is en niet een zaak van alleen ons Nederlanders.
quote:Op woensdag 6 april 2016 21:26 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:ronfresen twitterde op woensdag 06-04-2016 om 21:25:38Opkomst nu 32%!!!!!!Exitpoll #rf16 reageer retweet
![]()
Niets. Ik verwacht er niets van in elk geval. Maar het is een signaal.quote:Op woensdag 6 april 2016 21:29 schreef Tukker87 het volgende:
Wat verwachten mensen eigenlijk dat er gebeurd met de tegenstem van Nederland aangezien meer dan 20 landen dit al ondertekend hebben?
Nederland uit de EUquote:Op woensdag 6 april 2016 21:29 schreef Tukker87 het volgende:
Wat verwachten mensen eigenlijk dat er gebeurd met de tegenstem van Nederland aangezien meer dan 20 landen dit al ondertekend hebben?
Tof maar die geven 41% opkomst aan?quote:Op woensdag 6 april 2016 21:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik kijk hier
http://app.nos.nl/datavisualisatie/referendum-2016/
Wat betekent dat 64% het niet belangrijk genoeg vindt om op anti-EU-partijen te stemmen. Oftewel: die zeggen: "ga je gang maar."quote:Op woensdag 6 april 2016 21:28 schreef mazaru het volgende:
[..]
De opkomst voor de Europese Parlementsverkiezingen was ook maar 36%
Om te voorkomen dat mensen achteraf gezien gaan janken over de uitslag.quote:Op woensdag 6 april 2016 21:28 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Waarom zou je per sé moeten stemmen?
Helemaal niks, en dat is sowieso wat gaat gebeuren ongeacht de uitslag/opkomst.quote:Op woensdag 6 april 2016 21:29 schreef Tukker87 het volgende:
Ik heb verder ook geen idee.quote:Op woensdag 6 april 2016 21:29 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Tof maar die geven 41% opkomst aan?
Continentale crisis volgens Juncker.quote:Op woensdag 6 april 2016 21:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Niets. Ik verwacht er niets van in elk geval. Maar het is een signaal.
Kan je beter zeggen over de VOOR-stemmers.quote:Op woensdag 6 april 2016 21:28 schreef Kim-Holland het volgende:
Alle thuisblijvers [op zieken na] moeten ze de eerstkomende 5 jaar verbieden om te mogen stemmen.
Geen fuck, symboolpolitiek ivm het feit dat een referendum 1) "raadgevend" is, dus niet bindend & 2) enkel achteraf uitgeschreven kan worden.quote:Op woensdag 6 april 2016 21:29 schreef Tukker87 het volgende:
Niks, maar dat maakt geen fuck uit. We moeten de democratie waar we in leven ook gebruiken.quote:Op woensdag 6 april 2016 21:29 schreef Tukker87 het volgende:
Ze verwachten dat de 2e kamer het negeert, duh.quote:Op woensdag 6 april 2016 21:29 schreef Tukker87 het volgende:
Verwachting: Niets, want het kabinet doet hetzelfde als in 2005.quote:Op woensdag 6 april 2016 21:29 schreef Tukker87 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |