Uh, nee. 20% is tegen. 10% is voor. 70% interesseert het geen hol.quote:Op woensdag 6 april 2016 21:11 schreef invalidusername het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet. 29% tegen met een opkomst van 29.5% is duidelijk meer support dan 29% tegen met een opkomst van 58%Volkomen duidelijk dat in het eerste geval Nederland als één volk achter dit verdrag staat! (en in het geval van deur 2 niemand
)
Ligt denk ik aan de opkomst. Denk dat het ja-kamp veel sportiever gaat zijn, gezien het percentage nee-stemmersquote:Op woensdag 6 april 2016 21:12 schreef agter het volgende:
Nou, eens kijken hoe sportief de verliezers zijn..
twitter:AFP twitterde op woensdag 06-04-2016 om 21:12:24#BREAKING Dutch voters reject EU-Ukraine deal, doubts on turnout: exit polls reageer retweet
Die zijn er nog niet.quote:Op woensdag 6 april 2016 21:12 schreef agter het volgende:
Nou, eens kijken hoe sportief de verliezers zijn..
Uit-gebracht? Dat er uit- en thuis-stemmers zijn? Net zoals bij voetbal.quote:Op woensdag 6 april 2016 21:10 schreef Infection het volgende:
twitter:DeSpeld twitterde op woensdag 06-04-2016 om 21:00:00Plasterk: 'Bij een gelijke stand tellen uit-gebrachte stemmen dubbel.' #referendumNL reageer retweet
Dat is geen voordeel!quote:Op woensdag 6 april 2016 21:11 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Nouja.. ach.. kunnen we binnenkort toch lekker goedkope Oekraïense plofkippetjes kopen. Ieder nadeel heb ze voordeel.
Ja maar de koop is al gedaan door onze leiders, dit was alleen om de koop nog terug te draaien. Niet genoeg mensen tegen = geen terugdraai.quote:
Huilen.twitter:volkskrant twitterde op woensdag 06-04-2016 om 21:12:28Live - 'Ik had gehoopt dat ja en nee dichter bij elkaar zouden liggen', reageert D66-leider Alexander Pechtold - https://t.co/6zDDxTPqou reageer retweet
Er waren toch nog teveel Gutmenschen die gestemd hebben. Niet slim. Zij hebben ervoor gezorgd dat het toch nog spannend is.quote:Op woensdag 6 april 2016 21:09 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ik had verwacht dat de gutmenschen uiteindelijk wel zouden gaan stemmen uit angst dat het okp gehaald zou worden. Misschien waren ze dan toch minder dom dan dat ik had gehoopt en hebben ze overdag de exit-polls in de gaten gehouden. Gutmenschen hebben veel vervelende trekjes maar ze zijn wel goed georganiseerd.
Ik glimlachtequote:Op woensdag 6 april 2016 21:12 schreef Jovatov het volgende:
Weet je, heel dat referendum...
Geenpeil op te trekken.
hihaho
Er zijn ook genoeg niet-D66'ers die een schurfthekel hebben aan Rusland en daarom voor stemmen, zeer naief van je, in ieder geval zo.quote:
Precies. Een referendum moet gaan over een simpel probleem waar iedereen een valide mening over kan hebben. Een vertegenwoordigende democratie verdraagt niet veel meer dan dat.quote:Op woensdag 6 april 2016 21:12 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Onzin. Dit referendum is gewoon larie omdat het onderwerp totaal ongeschikt is en de hele opzet van de referendumwet is ook idioot. Het is vrij belachelijk dat het op deze manier wordt georganiseerd en ik vind het ook niet erg democratisch. Als je een referendum wil organiseren heb je een populaire site nodig of veel geld omdat je handtekeningen moet ronselen, dat is een ongelijkheid die ik niet vind passen bij democratie.
Dat is heel iets anders.quote:Op woensdag 6 april 2016 21:12 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Onzin. Dit referendum is gewoon larie omdat het onderwerp totaal ongeschikt is en de hele opzet van de referendumwet is ook idioot. Het is vrij belachelijk dat het op deze manier wordt georganiseerd en ik vind het ook niet erg democratisch. Als je een referendum wil organiseren heb je een populaire site nodig of veel geld omdat je handtekeningen moet ronselen, dat is een ongelijkheid die ik niet vind passen bij democratie.
Die waren er al lang voordat dit referendum gestart werd.quote:
Daar zitten we nu toch?quote:Op woensdag 6 april 2016 21:13 schreef Zipportal het volgende:
Kunnen we hier niet verder?
NWS / Referendum Oekraïne #22 - De uitslag op NPO11
ha ha haquote:Op woensdag 6 april 2016 21:12 schreef Jovatov het volgende:
Weet je, heel dat referendum...
Geenpeil op te trekken.
hihaho
Ik feliciteer iedere winnaar van een geldig referendum.quote:Op woensdag 6 april 2016 21:12 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ligt denk ik aan de opkomst. Denk dat het ja-kamp veel sportiever gaat zijn, gezien het percentage nee-stemmers
Wat is nou de definitie van "gutmensch"????quote:Op woensdag 6 april 2016 21:13 schreef Montagui het volgende:
[..]
Er waren toch nog teveel Gutmenschen die gestemd hebben. Niet slim. Zij hebben ervoor gezorgd dat het toch nog spannend is.
Huh?quote:Op woensdag 6 april 2016 21:13 schreef Zipportal het volgende:
Kunnen we hier niet verder?
NWS / Referendum Oekraïne #22 - De uitslag op NPO11
Pechtold NSB. Walgelijke ventquote:Op woensdag 6 april 2016 21:13 schreef Infection het volgende:
Huilen.twitter:volkskrant twitterde op woensdag 06-04-2016 om 21:12:28Live - 'Ik had gehoopt dat ja en nee dichter bij elkaar zouden liggen', reageert D66-leider Alexander Pechtold - https://t.co/6zDDxTPqou reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |