Louis van Gaal moest zelfs lachenquote:Op woensdag 6 april 2016 21:04 schreef JaneDoe het volgende:
hij spreekt net zo goed straatengels als johan derksen
Otterquote:
Bruur van bruur konijnquote:Op woensdag 6 april 2016 21:08 schreef Remzz het volgende:
[..]
Broer van dn loller voor onze sportvrienden hier
quote:Op woensdag 6 april 2016 21:08 schreef amaranta het volgende:
Draai maar om en buk maar. Of zei Jamai dat niet?
Neuhj. Niks bijzondersquote:Op woensdag 6 april 2016 21:12 schreef Pheno het volgende:
zo, klaar met nieuws, nu eens Idols kijken. Heb ik wat gemist op die jengelende stewardess in opleiding na?
oud musicalmaatje van Jamaiquote:Op woensdag 6 april 2016 21:12 schreef Pheno het volgende:
zo, klaar met nieuws, nu eens Idols kijken. Heb ik wat gemist op die jengelende stewardess in opleiding na?
Had ie nog een bruine arm?quote:
ja, lijkt mij ookquote:Op woensdag 6 april 2016 21:19 schreef noodgang het volgende:
[..]
Daar komt toch constant allemaal zooi tussen zitten?
De meeste mensen die meedoen waren amper geboren toen.quote:Op woensdag 6 april 2016 21:20 schreef vencodark het volgende:
Oud-kandidaten van vroeger zijn nu te oud zeker?
Dat is inherent aan het Limburgsquote:Op woensdag 6 april 2016 21:21 schreef Guanabana het volgende:
Haar praatstem is in ieder geval behoorlijk irritant.
Zo zijn ze opgevoed: verwend, altijd bejubeld, dus ze denken allemaal dat ze perfect zijn. Tot ze in de echte boze buitenwereld komen, dan zitten wij er weer mee.quote:
Kennis van je? Het was gewoon ruk.quote:Op woensdag 6 april 2016 21:24 schreef vencodark het volgende:
God, dat afkraken. Misgunnen ofzo?
Stem is toch echt wel ok?
Jaquote:Op woensdag 6 april 2016 21:24 schreef vencodark het volgende:
Ja, precies. D'r zijn slechtere door.quote:Op woensdag 6 april 2016 21:24 schreef vencodark het volgende:
Hahaha is ook zoquote:Op woensdag 6 april 2016 21:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zo zijn ze opgevoed: verwend, altijd bejubeld, dus ze denken allemaal dat ze perfect zijn. Tot ze in de echte boze buitenwereld komen, dan zitten wij er weer mee.
Ik blijf erbij, geen leuke juryquote:Op woensdag 6 april 2016 21:24 schreef vencodark het volgende:
Mee eens, geef haar een kans om het liedje bv over te doen..ook al is het een irritant kindquote:Op woensdag 6 april 2016 21:25 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ja, precies. D'r zijn slechtere door.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |