Ja! Ik wist ff niet aan wie ze me deed denken, maar het is Rachelquote:
Wie is dat?quote:Op woensdag 6 april 2016 20:56 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ja! Ik wist ff niet aan wie ze me deed denken, maar het is Rachel
Van Glee.quote:
Klinkt topquote:Op woensdag 6 april 2016 20:58 schreef richolio het volgende:
Dit is zo'n meisje die lief lijkt, maar echt een verschrikkelijk duiveltje kan zijn
Die bijt em er af.quote:Op woensdag 6 april 2016 20:58 schreef richolio het volgende:
Dit is zo'n meisje die lief lijkt, maar echt een verschrikkelijk duiveltje kan zijn
boksquote:
Ja, nu je het zegtquote:Op woensdag 6 april 2016 21:02 schreef roos85 het volgende:
[..]
Zoem, dit was toch ook het Topchef Arla muziekje?
Louis van Gaal moest zelfs lachenquote:Op woensdag 6 april 2016 21:04 schreef JaneDoe het volgende:
hij spreekt net zo goed straatengels als johan derksen
Otterquote:
Bruur van bruur konijnquote:Op woensdag 6 april 2016 21:08 schreef Remzz het volgende:
[..]
Broer van dn loller voor onze sportvrienden hier
quote:Op woensdag 6 april 2016 21:08 schreef amaranta het volgende:
Draai maar om en buk maar. Of zei Jamai dat niet?
Neuhj. Niks bijzondersquote:Op woensdag 6 april 2016 21:12 schreef Pheno het volgende:
zo, klaar met nieuws, nu eens Idols kijken. Heb ik wat gemist op die jengelende stewardess in opleiding na?
oud musicalmaatje van Jamaiquote:Op woensdag 6 april 2016 21:12 schreef Pheno het volgende:
zo, klaar met nieuws, nu eens Idols kijken. Heb ik wat gemist op die jengelende stewardess in opleiding na?
Had ie nog een bruine arm?quote:
ja, lijkt mij ookquote:Op woensdag 6 april 2016 21:19 schreef noodgang het volgende:
[..]
Daar komt toch constant allemaal zooi tussen zitten?
De meeste mensen die meedoen waren amper geboren toen.quote:Op woensdag 6 april 2016 21:20 schreef vencodark het volgende:
Oud-kandidaten van vroeger zijn nu te oud zeker?
Dat is inherent aan het Limburgsquote:Op woensdag 6 april 2016 21:21 schreef Guanabana het volgende:
Haar praatstem is in ieder geval behoorlijk irritant.
Zo zijn ze opgevoed: verwend, altijd bejubeld, dus ze denken allemaal dat ze perfect zijn. Tot ze in de echte boze buitenwereld komen, dan zitten wij er weer mee.quote:
Kennis van je? Het was gewoon ruk.quote:Op woensdag 6 april 2016 21:24 schreef vencodark het volgende:
God, dat afkraken. Misgunnen ofzo?
Stem is toch echt wel ok?
Jaquote:Op woensdag 6 april 2016 21:24 schreef vencodark het volgende:
Ja, precies. D'r zijn slechtere door.quote:Op woensdag 6 april 2016 21:24 schreef vencodark het volgende:
Hahaha is ook zoquote:Op woensdag 6 april 2016 21:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zo zijn ze opgevoed: verwend, altijd bejubeld, dus ze denken allemaal dat ze perfect zijn. Tot ze in de echte boze buitenwereld komen, dan zitten wij er weer mee.
Ik blijf erbij, geen leuke juryquote:Op woensdag 6 april 2016 21:24 schreef vencodark het volgende:
Mee eens, geef haar een kans om het liedje bv over te doen..ook al is het een irritant kindquote:Op woensdag 6 april 2016 21:25 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ja, precies. D'r zijn slechtere door.
Als je al ziet dat haar het huilen nader stond dan het lachen vind ik dat je als jury ook niet altijd zo ver door moet draven.quote:Op woensdag 6 april 2016 21:24 schreef vencodark het volgende:
Van die boekenabonnementen waar je nooit meer vanaf komtquote:
Dat had ik wel verwacht eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 6 april 2016 21:26 schreef ato het volgende:
[..]
Mee eens, geef haar een kans om het liedje bv over te doen..ook al is het een irritant kind
Nee hoor, ken haar helemaal niet.quote:Op woensdag 6 april 2016 21:25 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Kennis van je? Het was gewoon ruk.
18 wat?quote:
Eens. Eens. Eens.quote:Op woensdag 6 april 2016 21:27 schreef richolio het volgende:
Sorry hoor, maar wie is zij dan die Eva
Alleen maar lullige opmerkingen maken.
Als het nou een grappig iemand was dan kon die het maken, zij kan dat echt niet wat mij betreft
Ik vind het wat jureren betreft echt drie keer niks dit jaar.quote:Op woensdag 6 april 2016 21:30 schreef amaranta het volgende:
Maar waarom krijgt de één een 2de kans, en de ander niet?
Zou je raken?quote:Op woensdag 6 april 2016 21:31 schreef Remzz het volgende:
Lekker wijf wel, ondanks behoorlijk ordinair
Dank. Ik kan straks anders niet met goed fatsoen bij de dokter in de stoel liggen. Als ik ooit voor een uitstrijkje moet.quote:
Dat dacht de cameraman ookquote:Op woensdag 6 april 2016 21:34 schreef zoem het volgende:
Ze had al 2 pluspunten toen ze binnenkwam, dusja
Geen stress komt goed.quote:Op woensdag 6 april 2016 21:32 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dank. Ik kan straks anders niet met goed fatsoen bij de dokter in de stoel liggen. Als ik ooit voor een uitstrijkje moet.
Tettenquote:
Ja.quote:Op woensdag 6 april 2016 21:34 schreef zoem het volgende:
Ze had al 2 pluspunten toen ze binnenkwam, dusja
quote:Op woensdag 6 april 2016 21:35 schreef Guanabana het volgende:
Hahaha ze zingt als zo'n Songfestival Oostblokhoer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |