quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
dangel , geile chicka, neuckuh?doe jij eens een goeie gooi naar wat het thema van alex zijn boek is.
Op vrijdag 2 september 2011 14:39 schreef Dangel het volgende:
jij bent de ontsteking van de blinde darm die PTA SC heet
quote:
quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Barcaconia het volgende:
Heb jij soms zin in aids tijdens je chemokuur?Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
nee,ik drink (vrijwel) geen alcohol.
quote:Op maandag 8 april 2013 12:08 schreef Alexxxxx het volgende:
Als ik zou weten wat ik bedoel zou ik het waarschijnlijk niet posten.
quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:58 schreef Paladijn het volgende:
Uiteindelijk houdt dit alleen maar in dat Alexxx de slimste man op aarde is.
quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 12:10 schreef Dingest het volgende:
We zijn hier allemaal bejaarden - op Alfisti na dan
quote:Op maandag 24 november 2014 19:40 schreef Alexxxxx het volgende:
Nee, ik ben als sadistische klootzak geboren, dat is niet iets van de laatste jaren.
quote:
En wat kun je ermeequote:Op woensdag 6 april 2016 20:54 schreef densmee het volgende:
Net op een veiling gekocht![]()
[ afbeelding ]
Ijzer buigen en knippen volgens mijquote:Op woensdag 6 april 2016 20:55 schreef Anne het volgende:
[..]
En wat kun je ermee? In Jip en Janneke taal!
Een tegelsnijder?quote:Op woensdag 6 april 2016 20:54 schreef densmee het volgende:
Net op een veiling gekocht![]()
[ afbeelding ]
Volgende keer he, voordat je een vraag stelt, eerst even bij jezelf nagaan of je een eerlijk antwoord echt aan kuntquote:
ijzer buigen (zetten) knippen en rond walsenquote:Op woensdag 6 april 2016 20:55 schreef Anne het volgende:
[..]
En wat kun je ermee? In Jip en Janneke taal!
quote:Op woensdag 6 april 2016 20:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Volgende keer he, voordat je een vraag stelt, eerst even bij jezelf nagaan of je een eerlijk antwoord echt aan kunt
Ken ik van vele programma's op Discovery Channelquote:
ha ha mensen die de OP bekijkenquote:Op woensdag 6 april 2016 21:48 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Bekijk de OP.
Dit is het treinen topic
Dat is bij de Hoogvliet, of niet? Als je daar eens in de buurt een witte Porsche 924 spot, die is van een kennis van mij die in die hoek woontquote:Op woensdag 6 april 2016 21:25 schreef derLudolf het volgende:
Spotte deze vanavond nog bij de supermarkt
[ afbeelding ]
Je plakt een Mercedes V6 logo op een auto van de concurrent met een R6
Kloptquote:Op woensdag 6 april 2016 22:15 schreef Dingest het volgende:
[..]
Dat is bij de Hoogvliet, of niet? Als je daar eens in de buurt een witte Porsche 924 spot, die is van een kennis van mij die in die hoek woont![]()
Hij had ook een schrale witte 205 uit '89. Die heb ik nu
Ja, er zit een Audi/VW I4-blok in, gewoon voorin (en aandrijving op de achterwielen). Later kwam nog een variant waarop een turbo was geschroefd, maar het is inderdaad een budget-Porschequote:Op woensdag 6 april 2016 22:22 schreef derLudolf het volgende:
[..]
KloptVolgens mij wel es een 924 gespot. Is zo'n 'budget' Porsche toch met een vierpitter? Mijn flat zit je daar rechts nog op de achtergrond trouwens.
Die begrijp ik wel ja, helder lichtquote:Op woensdag 6 april 2016 23:39 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Post um hier ook even. Begrijp je dit nog?
[ afbeelding ]
Huilen dan.quote:Op donderdag 7 april 2016 06:52 schreef Sounddragon het volgende:
OP afgekeurd, geen zin om hem dicht te pleuren though.
Kutnewbies.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 7 april 2016 12:58 schreef Alexxxxx het volgende:
Net in Harskamp geweest, de trucks van Mammoet Rallysport uitgezwaaid, die vertrokken naar Marokko. Daarna met Martin van den Brink even gepraat over verleden, heden en de toekomst.in een van de Nederlandse gemeenten in het caribisch gebied kun je voor een appel en een ei je groot rijbewijs halen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kranplätze müssen verdichtet sein
Net in Harskamp geweest, de trucks van Mammoet Rallysport uitgezwaaid, die vertrokken naar Marokko. Daarna met Martin van den Brink even gepraat over verleden, heden en de toekomst.Ik heb wel een truck rijbewijs. En de rechtste stoel is er ook toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
vooral de titel, hoe heb je die verzonnenquote:
Ik regel het wel voor zo'n reisje.quote:Op donderdag 7 april 2016 18:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Alsof jij 3 weken van huis kunt zijn zonder dat de hel losbarst.
quote:Op donderdag 7 april 2016 18:19 schreef lipje het volgende:
[..]
vooral de titel, hoe heb je die verzonnen
Net in Harskamp geweest, de trucks van Mammoet Rallysport uitgezwaaid, die vertrokken naar Marokko. Daarna met Martin van den Brink even gepraat over verleden, heden en de toekomst.Oei, dat zou wel een heel leuk ritje zijn jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik weet niet of Cassandra wel zolang zonder je kan.........quote:Op donderdag 7 april 2016 18:23 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik regel het wel voor zo'n reisje.
Die duw je gewoon elke avond naar de bioscoop.quote:Op donderdag 7 april 2016 21:04 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Ik weet niet of Cassandra wel zolang zonder je kan.........
Nu bevredigde ik even SD zn geldingsdrang, maar ik had hem zelf kunnen verzinnenquote:Op donderdag 7 april 2016 18:19 schreef lipje het volgende:
[..]
vooral de titel, hoe heb je die verzonnen
Net in Harskamp geweest, de trucks van Mammoet Rallysport uitgezwaaid, die vertrokken naar Marokko. Daarna met Martin van den Brink even gepraat over verleden, heden en de toekomst.Goede motivatie om hem te gaan halen dus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan kan je dit geen 2de keer meer gebeuren!Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
Een roadtrain is geen trein op rails hè? Of is het woordje trein alleen al voldoende en rij je elke herfst bij de loonwerker mee in de hakseltreinquote:
broodje krokette met appelenmoesquote:Op vrijdag 8 april 2016 06:41 schreef densmee het volgende:
Goedemorgen, vandaag bhv herhaling.
Dus lekker eten bij vd valk
Nee pipo, ik wil ooit een Unimog gaan kopenquote:Op vrijdag 8 april 2016 00:19 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Een roadtrain is geen trein op rails hè? Of is het woordje trein alleen al voldoende en rij je elke herfst bij de loonwerker mee in de hakseltrein
quote:Op vrijdag 8 april 2016 00:26 schreef derLudolf het volgende:
Radio op de 94.5fm
Goeiedag Fles hier, ontvangst is goed op de hakselaar van loonbedrijf Jansen in Wijhe. Wil graag eem een plaatje aanvragen voor de collega's van Markvoort in Markelo. Klap d'r maar wat op van de Paladijns. Ajooo
En een blik gehaktballen op het spruitstuk.
Ik zie um al zitten
Oh ja, die piraat'n in 't ooooost'n.quote:Op vrijdag 8 april 2016 00:26 schreef derLudolf het volgende:
Radio op de 94.5fm
Goeiedag Fles hier, ontvangst is goed op de hakselaar van loonbedrijf Jansen in Wijhe. Wil graag eem een plaatje aanvragen voor de collega's van Markvoort in Markelo. Klap d'r maar wat op van de Paladijns. Ajooo
Ik zie um al zitten
Olskool; wij hadden vaak blikken worstjes en/of soep op de motor van de kraanquote:
cassandra houdt van reizen en alex van vrouwen dus ze mag vast wel mee.quote:Op donderdag 7 april 2016 21:12 schreef Anne het volgende:
[..]
Die duw je gewoon elke avond naar de bioscoop.
Die hebben wel wereldse hits gemaakt 80 jaar geleden!quote:Op vrijdag 8 april 2016 00:26 schreef derLudolf het volgende:
Radio op de 94.5fm
Ik zie um al zitten
ik heb weekendquote:Op vrijdag 8 april 2016 09:44 schreef Anne het volgende:
Nog één dagje en danweekend
!
Ik ben er aan toe.
wat een geklaag, hij werkt ook net twee jaar voor zijn eigen hoor.quote:
Haha, heb die niet eens bewust gekozen met jou in het achterhoofd, had net zo goed de het cocktail trio of de sunstreams kunnen noemen.quote:Op vrijdag 8 april 2016 16:20 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Die hebben wel wereldse hits gemaakt 80 jaar geleden!
Datzelfde zeg ik nu. Nog een daggie geld verdienen, weer dagje met de knetterbijl rondlopen.quote:Op vrijdag 8 april 2016 09:44 schreef Anne het volgende:
Nog één dagje en danweekend
!
Ik ben er aan toe.
en in die twee jaar welgeteld één ochtend vrij geweestquote:Op vrijdag 8 april 2016 18:39 schreef densmee het volgende:
[..]
wat een geklaag, hij werkt ook net twee jaar voor zijn eigen hoor.
Ach het wordt met het uur ergerquote:Op vrijdag 8 april 2016 20:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
en in die twee jaar welgeteld één ochtend vrij geweest
Och, heb ook een missverkiezing georganiseerd en gejureerd, dat is ook werkquote:
Nee, natuurlijk nietquote:Op vrijdag 8 april 2016 19:20 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Haha, heb die niet eens bewust gekozen met jou in het achterhoofd, had net zo goed de het cocktail trio of de sunstreams kunnen noemen.
Komt jou naam daar vandaan?
Ik stem soms wel even af op een piraatje. Vind ik wel grappigquote:
Herkenbaarquote:Op vrijdag 8 april 2016 22:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik niet. Collega en vriend van me zit wel in dat wereldje. Die woont in RuurlooooooVrienden van hem gaan gewoon met de verreiker een pallet bier halen bij de supermarkt en rijden dan met dat ding in de lucht gewoon door het dorp
Die hebben ook wel piratenzenders ja
hahaha WTF is ditquote:
Skype of gewoon een mailtje is gemakkelijker opa.quote:Op zaterdag 9 april 2016 00:11 schreef Sounddragon het volgende:
Heb in NWK nog een flink arsenaal aan 27-28 Mhz spullen in de schuur staan waar je easydepeasy mee naar de US kunt baggeren bij de goede condities
Ik ben tot 13:00 wel thuis waarschijnlijk, hang anders een briefje op de deur dat hij het hier ff af moet geven, je weet mn adresquote:Op zaterdag 9 april 2016 10:05 schreef Anne het volgende:
Goedemorgen.
Ik zit te wachten op een koerier die tussen 9:00 en 13:00 uur komt.
Irritantjes, want ik wil eigenlijk *weg*.
Het is er alquote:Op zaterdag 9 april 2016 10:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik ben tot 13:00 wel thuis waarschijnlijk, hang anders een briefje op de deur dat hij het hier ff af moet geven, je weet mn adres
Ik ook. Alleen ik heb het "verzonden" mailtje nog niet binnen dus ik weet niet of ik wel op iets zit te wachten. Aan de andere kant: Ik heb het gisteren om 10:15 besteld, was voorradig, en "voor 18:00 besteld, vandaag nog verzonden". Dus ik eis het gewoon nu.quote:Op zaterdag 9 april 2016 10:05 schreef Anne het volgende:
Goedemorgen.
Ik zit te wachten op een koerier die tussen 9:00 en 13:00 uur komt.
Irritantjes, want ik wil eigenlijk *weg*.
In ramp- en oorlogsgebieden zijn het nog steeds de radioamateurs die de verbindingen met de buitenwereld onderhouden als de grote boze wolf de stekker uit het internet trekt.. en geen computernerd die dat gaat tegenhouden, kan zelfs encrypted.quote:Op zaterdag 9 april 2016 00:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Skype of gewoon een mailtje is gemakkelijker opa.
ff geen pretsigaret meer nemenquote:Op zaterdag 9 april 2016 11:11 schreef Sounddragon het volgende:
First time ever dat ik Anne de ramen zie stofzuigen.
Pretsigaretten zijn voor in de avonduren of late middag.quote:Op zaterdag 9 april 2016 11:21 schreef lipje het volgende:
[..]
ff geen pretsigaret meer nemen![]()
Goedemorgen![]()
Is er een andere manier dan?quote:Op zaterdag 9 april 2016 13:15 schreef Sounddragon het volgende:
![]()
![]()
Opa en oma waren zo gek nog niet; emmer water, scheutje spiritus en een spons, wisser en zeem. Desnoods napoetsen met de schelegraaf van gisteren en je kunt je haar erin kammen.
Jup, kost meer stroom en werkt minder goed.quote:
Ideaal als je echte roeden hebt (dus niet van die nepperds waar ze tussen de lagen van het vdubbelglas zittenquote:Op zaterdag 9 april 2016 17:22 schreef Anne het volgende:
Aan de buitenkant heeft het prima gewerkt.
Alleen de binnenkant krijg ik niet geheel streeploos nog.
Anyway, ik heb dit dus beuspsteld:
met dure rommel als Blue wonder enzoquote:
je hebt ook blauw spul daarvanquote:
Speciaal voor Sounddragon:quote:Op vrijdag 8 april 2016 21:51 schreef derLudolf het volgende:
Ik stem soms wel even af op een piraatje. Vind ik wel grappig
Ik bedoel, er luisteren ook mensen naar hardstyle en hoe dat ook allemaal heet
Wat moet ik met een Gaypride volgauto met bikinitopje?quote:
En in de gebruiksaanwijzing van de auto stond?quote:Op zaterdag 9 april 2016 23:50 schreef Fokker101 het volgende:
Weet iemand precies wat dit inhoud?
Het is een sleutel met een autotje er om heen en hij blijft de hele tijd knipperen. Leen de auto van m'n oom en weet ook niet precies als het zo hoort? Maar, mijn neef zei toen hij de auto probeerde te starten dat hij de sleutel eerst niet verder kreeg (omdat die in zijn lock bleef staan) en toen dat lampje zag knipperen.
Eckte Mercedesquote:Op zondag 10 april 2016 11:14 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Wat moet ik met een Gaypride volgauto met bikinitopje?
Klopt, maar wel eentje voor een vrij specifiek type volk.quote:
Dat ben/was jij toch ook?quote:Op zondag 10 april 2016 12:32 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Klopt, maar wel eentje voor een vrij specifiek type volk.
Ben jij niet een beetje druk voor je leeftijd, newbie?quote:
Mwoah veel snelheid zit er niet in op het momentquote:Op zondag 10 april 2016 12:41 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ben jij niet een beetje druk voor je leeftijd, newbie?
moet je niet even het gras gaan maaien? Of hier een bakje T komen halenquote:
Dat hoop ik eigenlijk nooit meer te hoevenquote:Op zondag 10 april 2016 15:13 schreef lipje het volgende:
[..]
moet je niet even het gras gaan maaien? Of hier een bakje T komen halen
Zulks beroerd werk is dat toch niet?quote:Op zondag 10 april 2016 16:28 schreef Anne het volgende:
[..]
Dat hoop ik eigenlijk nooit meer te hoeven.
Nee hoorquote:Op zondag 10 april 2016 17:10 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Zulks beroerd werk is dat toch niet?
een bakkie T halen hoop jij nooit meer te doen ?quote:Op zondag 10 april 2016 16:28 schreef Anne het volgende:
[..]
Dat hoop ik eigenlijk nooit meer te hoeven.
Laatst hadden jullie nog klepperende eierstokken zei jequote:Op zondag 10 april 2016 20:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ah, dan lijkt mijn vroege opstaan ineens al een stuk minder vervelend, tx.
Ja, en?quote:Op zondag 10 april 2016 20:19 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Laatst hadden jullie nog klepperende eierstokken zei je
Ik ook. Gelukkig is ze bijna 3.quote:Op zondag 10 april 2016 20:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, en?Word ik alsnog liever belachelijk vroeg wakker met het vooruitzicht van een leuke dag dan door een krijsend kind wat aan mijn tiet wil zuigen.
OP materiaal gespot.quote:Op zondag 10 april 2016 20:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
een krijsend kind wat aan mijn tiet wil zuigen.
Oh. Jij gaat morgen naar München om 5u?quote:Op zondag 10 april 2016 21:56 schreef Alexxxxx het volgende:
Over kinderen gesproken, ben vandaag voor de zesde keer oom gewordenH's broer en zijn vrouw hebben een dochter gekregen, perfecte timing dat we nu in D zitten dus.
yupquote:Op zondag 10 april 2016 22:06 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Oh. Jij gaat morgen naar München om 5u?
Ik krijg er morgen een achterneefje of nichtje bij als ie er vandaag zelf nog niet uit kruipt
Succes. Mijn neef (dezelfde als die morgen papa wordt) draait sinds vorige week op een nieuwe doosan 340. Een de eigenaar van het bedrijf sinds een aantal maand op een nieuwe 300quote:Op zondag 10 april 2016 22:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
yupmooie spulletjes kijken en als het even meezit de goede handjes schudden
Chinese hondenpoepscheppies.quote:
ik ben moe maar moet vroeg opquote:Op maandag 11 april 2016 00:21 schreef Sounddragon het volgende:
Ik ben moe, maar ik moet laat naar bed
Nja, volgens mij zijn ze nogal wat goedkoper dan Hitachi, Knetterpiller of Ovlovquote:
Ik moet effe switcharooni doen; vandaag van 17.00 tot morgen 06.00 klussie in Middelburg, morgen daar crashen in een B&B, morgen avond/nacht zelfde verhaal, overmorgen in de ochtend terug naar hoes, en dan donderdagochtend in Brugge aantredenquote:
Dat, en dat ze niet elke keer afbellen als ik al ruim 100km van huis ben.quote:
die van jou leest zéker meequote:Op maandag 11 april 2016 15:28 schreef Anne het volgende:
[..]
Kweetnie. Even proberen:
Ik wil ook graag loonsverhoging!
Wat gaat niet door dan? Het werk van aankomende nacht? Of Brugge?quote:Op maandag 11 april 2016 17:27 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dat, en dat ze niet elke keer afbellen als ik al ruim 100km van huis ben.
Nou is dit natuurlijk dé ideale manier om 8 uur dik 200km en 2 reisuren op de bon te knallen zonder mijn reet ook maar uit mijn multicontourstoeltje te hoeven lichten, maar op de één of andere manier kan ik er niet vrolijk van worden.
die 2 nachten.quote:Op maandag 11 april 2016 17:59 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Wat gaat niet door dan? Het werk van aankomende nacht? Of Brugge?
nee, vandaag was ik verder vrij. Kan natuurlijk niet vandaag ergens slingeren, en dan vanaf 5 uur ergens anders vroljk in een machine klauteren en er nog een 12 uurs nachtdienst aan vast breien. Kán wel, maar zou jij eronder willen staan? Ikke niet.quote:Op maandag 11 april 2016 18:16 schreef derLudolf het volgende:
Vandaag ben je wel aan het werk geweest dan? Ik dacht dat 2 nachten waren, maar dus 3?
niks, maar als ik onderweg ben om te gaan werken en onderweg bellen ze ineens last minute af, dan krijgen ze de rekening denk ik; ik ben leipe lowietje niet. En dan hebben ze nog mazzel; ze krijgen 8 uur aan de broek, maar ik ging er 12 werken.quote:Op maandag 11 april 2016 18:30 schreef derLudolf het volgende:
Snap er niets vanwat heb je die acht uur gedaan dan?
Gummiquote:
gezondheidquote:
alleen in de file ffquote:Op maandag 11 april 2016 07:24 schreef lipje het volgende:
goedemoggel
Alexxxx met de camera in de hand aan het rijden
Ik mag jouw baas ook welquote:Op maandag 11 april 2016 15:24 schreef Barcaconia het volgende:
Ik vind mijn baas ook heel aardig en geweldig
Huhquote:
Hoe zo'n relatie heb jij met je baas Alex? Is dat geen slavendrijver, je maakt nogal lange dagenquote:
quote:Op dinsdag 12 april 2016 08:39 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
HuhNu wordt het een beetje raar.
Gisteren van 4:15 tot 20:45quote:Op dinsdag 12 april 2016 08:40 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Hoe zo'n relatie heb jij met je baas Alex? Is dat geen slavendrijver, je maakt nogal lange dagen
Ik weet vrij zeker dat er familie van mij wel op de bauma geweest is ja.quote:Op dinsdag 12 april 2016 09:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Was er ook een neef of zo van je op de Bauma gisteren? Anders loopt er in Duitsland iemand rond met net zo'n kop als jullie familie
Waar langs de A12?quote:Op dinsdag 12 april 2016 11:55 schreef Sounddragon het volgende:
Lipje en Duvel; binnenblijven vanmiddag/avond.
Ik zit straks op de blauwe soepstegel langs de A12 van 15.00 -23.00.
Kaasdorp/Watjesveen.quote:
Leerdam ligt aan de A15 toch en Edam bij de A7 soort van in de buurtquote:
Gelukkig zit ik een eind uit die buurt.quote:Op dinsdag 12 april 2016 12:22 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Leerdam ligt aan de A15 toch en Edam bij de A7 soort van in de buurt
Ze zijn bij de aansluiting A12/A50 ook wat aan het beunen met de weg namelijk
Misschien bellen ze je straksquote:Op dinsdag 12 april 2016 12:46 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Gelukkig zit ik een eind uit die buurt.
Ik ga mijn zooi in de auto pleuren.. anders kom ik te laat.
Alp? Of toch iets anders?quote:Op dinsdag 12 april 2016 16:46 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Late reactieMaar goed hoor! Toch weer stiekum aan het kijken naar een brommert
Eens wat anders, een tour of naked moet het gaan worden. Mijn ouwe Alpje wordt op dit moment trouwens flink onder handen genomen door de nieuwe eigenaar met nieuw spuitwerk, verdient die ook wel.quote:
das toch bij de crossbaan/slipjesschool?quote:
hmm die is niet voor Alphenquote:Op dinsdag 12 april 2016 17:17 schreef Sounddragon het volgende:
[ afbeelding ]
Brugdek mechaniekje deel 1
The Beast is bijna in de verkoop, maar ik vrees dat dat een beetje boven budget isquote:Op dinsdag 12 april 2016 17:23 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Eens wat anders, een tour of naked moet het gaan worden. Mijn ouwe Alpje wordt op dit moment trouwens flink onder handen genomen door de nieuwe eigenaar met nieuw spuitwerk, verdient die ook wel.
Ik ben er bang voor jaquote:Op dinsdag 12 april 2016 17:29 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
The Beast is bijna in de verkoop, maar ik vrees dat dat een beetje boven budget is
A12, bij Gouda. Staat een 500 tons Olivand, daar sta ik naast. Die plempt die zooi erin, ik sta civiele shit te doen met een kudde Polen en Roemenenquote:Op dinsdag 12 april 2016 17:26 schreef lipje het volgende:
[..]
das toch bij de crossbaan/slipjesschool?
Sja, tis een toffe brommert, maar niet echt mijn ding. Ik heb een schurft aan poetsenquote:Op dinsdag 12 april 2016 17:30 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Ik ben er bang voor ja![]()
Misschien later als er meer budget voor is want zo'n CB blijft bruut
iedere gek zijn eigen gebrek.quote:
Ach ja, de een staat dagen langs de snelweg om vrachtwagens vast te leggen, anderen staan langs de spoorlijn en deze gek loopt soms door het veld om trekkers op de plaat te leggen (Hoewel, vorig jaar erg weinig en dit jaar ook nog niet)quote:Op dinsdag 12 april 2016 18:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
en dat elk jaar weer, twee weken lang
levensgevaarlijk elke keer, als er een vliegtuig aankomt rennen ze allemaal zonder te kijken de provinciale weg overquote:Op dinsdag 12 april 2016 18:48 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ach ja, de een staat dagen langs de snelweg om vrachtwagens vast te leggen, anderen staan langs de spoorlijn en deze gek loopt soms door het veld om trekkers op de plaat te leggen (Hoewel, vorig jaar erg weinig en dit jaar ook nog niet)
En je wilt niet weten hoeveel mensen er op de Veluwe staan met camera's tijdens de Bronsttijd van de Edelherten daar
das veel te ver, zover kom ik de A12 niet op. Tot Watjesveen verder kom ik doordeweeks niequote:Op dinsdag 12 april 2016 17:32 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
A12, bij Gouda. Staat een 500 tons Olivand, daar sta ik naast. Die plempt die zooi erin, ik sta civiele shit te doen met een kudde Polen en Roemenen.
Straks gaat de tandwielkast erin, dik hijsje, moet ik weer aan de kant. We staan in hetzelfde putje te vissen..
Hoezo dat, vaak isoleren ze huizen toch juist beterquote:Op dinsdag 12 april 2016 19:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
levensgevaarlijk elke keer, als er een vliegtuig aankomt rennen ze allemaal zonder te kijken de provinciale weg overen sinds ons huis gerenoveerd is ook last van de herrie
Wat is Watjesveen dan?quote:Op dinsdag 12 april 2016 19:18 schreef lipje het volgende:
[..]
das veel te ver, zover kom ik de A12 niet op. Tot Watjesveen verder kom ik doordeweeks nie
Waar ik sta IS Waddinxveen. Naja, ik bungel boven de Gouwe op een soort plateau ofzo.quote:Op dinsdag 12 april 2016 19:18 schreef lipje het volgende:
[..]
das veel te ver, zover kom ik de A12 niet op. Tot Watjesveen verder kom ik doordeweeks nie
is je maps kapoet?quote:
Ik heb gewoon weinig kaas gegeten van kaas. Maar wist dat het Gouda moest zijn hoorquote:Op dinsdag 12 april 2016 19:47 schreef lipje het volgende:
Kaasdorp kent ie ook al niett zal wel een Mof Duitser zijn
Ik had op wiki gekeken voor plaatsen aan de a12. Staat het niet tussenquote:
quote:Op dinsdag 12 april 2016 20:05 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik had op wiki gekeken voor plaatsen aan de a12. Staat het niet tussen
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Rijksweg_12
lampie aanquote:Op dinsdag 12 april 2016 20:24 schreef Sounddragon het volgende:
Heb het werk stilgegooid; onweer.
Kovvie!
duurdt goffedomme lang zeg, die shoarmaquote:Op dinsdag 12 april 2016 21:23 schreef lipje het volgende:
[..]
lampie aanEn roeren met die soepstengel
![]()
moet je niet in zo'n uithoek gaan zittenquote:Op dinsdag 12 april 2016 21:35 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
duurdt goffedomme lang zeg, die shoarma
Ach zelfs waar ik vandaan kom zit de shoarmaboer om de hoek. Dus daar in het westen moeten ze toch overal wel zitten toch?quote:Op dinsdag 12 april 2016 21:45 schreef lipje het volgende:
[..]
moet je niet in zo'n uithoek gaan zitten
Oh die nieuwe brug over de Gouwe!quote:Op dinsdag 12 april 2016 17:32 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
A12, bij Gouda. Staat een 500 tons Olivand, daar sta ik naast. Die plempt die zooi erin, ik sta civiele shit te doen met een kudde Polen en Roemenen.
Straks gaat de tandwielkast erin, dik hijsje, moet ik weer aan de kant. We staan in hetzelfde putje te vissen..
Was kloteweer ja.quote:Op dinsdag 12 april 2016 20:24 schreef Sounddragon het volgende:
Heb het werk stilgegooid; onweer.
Kovvie!
quote:Op dinsdag 12 april 2016 21:45 schreef lipje het volgende:
[..]
moet je niet in zo'n uithoek gaan zitten
Sarens vandaag. Olivand staat hiernaast voor de heavy shit.quote:Op dinsdag 12 april 2016 21:48 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ach zelfs waar ik vandaan kom zit de shoarmaboer om de hoek. Dus daar in het westen moeten ze toch overal wel zitten toch?
Regelt Olifandt geen fatsoenlijke catering trouwens?
jep, die. 25e gaat het dek erin geloof ik.quote:
als je die laat vallen sloop je niet zoveelquote:Op dinsdag 12 april 2016 23:06 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
jep, die. 25e gaat het dek erin geloof ik.
HeBo gooit hem erin, dus dat zal wel meevallenquote:Op dinsdag 12 april 2016 23:46 schreef lipje het volgende:
[..]
als je die laat vallen sloop je niet zoveel
.[/matig grapje].
Mooi, gaat snel daar!quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:06 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
jep, die. 25e gaat het dek erin geloof ik.
Jij zit mijn harige olifant garp te gebruiken; copyright jonguhquote:Op woensdag 13 april 2016 09:20 schreef Alexxxxx het volgende:
In München nog even aan SD zijn olifantenhobby gedacht.
*gnarf* (<-- die heb ik ook gejat van iemand)quote:Op woensdag 13 april 2016 12:04 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Jij zit mijn harige olifant garp te gebruiken; copyright jonguh
Bier? Wijn? Whisky? Port? Cognac? Nieuwe haring?quote:
Kreeg op facebook ook al een zo mogelijk nog gaardere Tatra 148 aangebodenquote:Op woensdag 13 april 2016 18:09 schreef Barcaconia het volgende:
Alex als je van falen houdt:
https://www.leboncoin.fr/voitures/799660321.htm
Blauwe Adje?quote:Op woensdag 13 april 2016 18:10 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Bier? Wijn? Whisky? Port? Cognac? Nieuwe haring?
De meeste vaten die ik het laatste jaar in mn hand heb gehad zaten dingen in die je niet wilt opdrinken helaasquote:Op woensdag 13 april 2016 18:10 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Bier? Wijn? Whisky? Port? Cognac? Nieuwe haring?
Toppop yeeeeeh.quote:
het wordt hoog tijd voor zo'n andere danquote:Op woensdag 13 april 2016 18:24 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
De meeste vaten die ik het laatste jaar in mn hand heb gehad zaten dingen in die je niet wilt opdrinken helaas
Oh, toen stond ik op station Gouda. Te wachten tot de ergste plensbui voorbij was.quote:Op woensdag 13 april 2016 17:09 schreef Sounddragon het volgende:
Nice, ik klim op de kraan, schuif hem uit, onweer -> inschuiven -> koffie!
Hallo Fatima-nnequote:
was een goed buitjequote:Op woensdag 13 april 2016 17:09 schreef Sounddragon het volgende:
Nice, ik klim op de kraan, schuif hem uit, onweer -> inschuiven -> koffie!
Waar voor oldtimer?quote:Op woensdag 13 april 2016 19:56 schreef Anne het volgende:
Ik zou ergens in mei trouwens een toerrit meerijden met de MG van mijn vader, maar die heeft ie inmiddels weg gedaan.
Kreeg ik een berichtje van een kennis van mijn vader met het aanbod om een van zijn oldtimers te lenen.
Aardig heah!
Trouwautoquote:
nee nieuwerwetse spellingquote:
ik had hem, maar hij ontsnapseldequote:Op woensdag 13 april 2016 19:46 schreef lipje het volgende:
[..]
was een goed buitje![]()
Nu het zonnetje zien zakken
Toen ik nog jong was, en niet zo knap.quote:
Ja dat is bij mannen wel een voordeel, dat ze maar knapper blijven worden naarmate ze ouder wordenquote:Op woensdag 13 april 2016 20:55 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Toen ik nog jong was, en niet zo knap.
oh, komt het daardoor?quote:Op woensdag 13 april 2016 23:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja dat is bij mannen wel een voordeel, dat ze maar knapper blijven worden naarmate ze ouder wordenZo kom je nog eens aan een mooie jonge vrouw.
Dat zou natuurlijk ook zomaar kunnenquote:Op donderdag 14 april 2016 01:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
En doordat je een enorme lul hebt. Of bent. Een van die twee was het in ieder geval.
quote:Op donderdag 14 april 2016 01:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
En doordat je een enorme lul hebt. Of bent. Een van die twee was het in ieder geval.
Een dag als alle andere dus voor Alexxxxxquote:Op donderdag 14 april 2016 10:15 schreef Barcaconia het volgende:
Spionage? Vanuit je zolderkamer met grote zoomlens de buurvrouw fotograferen?
Mijn buurvrouw is mn ex, die heb ik vaak genoeg naakt gezienquote:Op donderdag 14 april 2016 10:53 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Een dag als alle andere dus voor Alexxxxx
even naar de vaste teststrecke van Daimler, Audi, BMW (incl. Mini) en Porsche.quote:Op donderdag 14 april 2016 10:15 schreef Barcaconia het volgende:
Spionage? Vanuit je zolderkamer met grote zoomlens de buurvrouw fotograferen?
'Vaak genoeg gezien' en 'naakte vrouwen' hoort per definitie niet bij elkaar.quote:Op donderdag 14 april 2016 11:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mijn buurvrouw is mn ex, die heb ik vaak genoeg naakt gezien
Noh, toen we uit elkaar gingen was ze al aardig richting de 30, nu tegen de 40 ondertussen, dat hoef ik niet meer te zien hoorquote:Op donderdag 14 april 2016 12:28 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
'Vaak genoeg gezien' en 'naakte vrouwen' hoort per definitie niet bij elkaar.
ik ook niet, maar mijn kraan is weg, staat een betonpomp, dus ga ik hier maar effe verder met in de zon zitten.quote:Op donderdag 14 april 2016 14:24 schreef Anne het volgende:
Aaaaah, wat had ik geen zin om te werken toen ik samen met SD vanmiddag in het zonnetje zat.
Gaat hier nietquote:Op donderdag 14 april 2016 14:52 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
ik ook niet, maar mijn kraan is weg, staat een betonpomp, dus ga ik hier maar effe verder met in de zon zitten.
Kraan?quote:Op donderdag 14 april 2016 14:52 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
ik ook niet, maar mijn kraan is weg, staat een betonpomp, dus ga ik hier maar effe verder met in de zon zitten.
doe er wat viagra inquote:Op donderdag 14 april 2016 14:58 schreef Sounddragon het volgende:
Hihi, iedereen sip hier; beton is te dun, nu moeten we wachten tot hij is opgestijfd, en dan opnieuw storten..
heb het voorgesteld, ze keken een beetje dom.quote:
Hoezo?quote:Op donderdag 14 april 2016 20:43 schreef Dr_Flash het volgende:
doe ik ook als ik met wodka en citroen aan het gooien ben
Nou gewoon van die culinaire hoogstandjes waar iedereen me van kent hequote:
Oh, Mik je ook altijd wat gelatine door je vlammetjes omelet?quote:Op donderdag 14 april 2016 20:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou gewoon van die culinaire hoogstandjes waar iedereen me van kent he
Nee joh achterlijke gasgladiool. Citroen en wodka zei ik. Ben je doof?quote:Op donderdag 14 april 2016 20:55 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Oh, Mik je ook altijd wat gelatine door je vlammetjes omelet?
Ik ken je eigenlijk alleen maar van de treintjes en de manboobs in het zwembad bij de fok 5jaarmeetquote:Op donderdag 14 april 2016 20:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou gewoon van die culinaire hoogstandjes waar iedereen me van kent he
Nou dat is creatief. Meestal confronteren mensen me met Facade of MBH. Waar jij mee komt is NOG langer geleden, VEEL schandaliger, maar ik hoor er eigenlijk nooit iemand overquote:Op donderdag 14 april 2016 21:06 schreef Paladijn het volgende:
de manboobs in het zwembad bij de fok 5jaarmeet
Wat?quote:Op donderdag 14 april 2016 21:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou dat is creatief. Meestal confronteren mensen me met Facade
quote:Op vrijdag 15 april 2016 10:14 schreef Barcaconia het volgende:
Alex welke mesttransporteur staat nu dwars op de a58? Kan geen fotos vinden
Heet jij alex?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |