Zeker geslaagd! Deze kleur is helaas wat saai, maar als je de GT in het blauw hebt is 'ie erg mooi, al zeg ik het zelf:quote:Op woensdag 6 april 2016 20:57 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
Toch wel goed vorm gegeven, voor een Renault. Zeker de achterkant heeft wat interessants, beetje een Alfa Romeo gevoel.
Neeeeee komop! Dan hebben we weer een view erbijquote:Op woensdag 6 april 2016 21:01 schreef Hyaenidae het volgende:
Wat een grafbak, deze review sla ik over.
Ben ik totaal niet met je eens. De vorige megane was echt lelijk.quote:Op woensdag 6 april 2016 21:01 schreef Hyaenidae het volgende:
Wat een grafbak, deze review sla ik over.
Vind die ook niet lelijk, maar de huidige vind ik wel een stuk mooier! Vorige was wat saai, wat niet echt past bij Renault. Wel een bestseller natuurlijk. 14% bijtelling en ruimtequote:Op woensdag 6 april 2016 21:24 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ben ik totaal niet met je eens. De vorige megane was echt lelijk.
En ik bedoelde dan specifiek deze:quote:Op woensdag 6 april 2016 21:29 schreef LoveAtFirstDrive het volgende:
[..]
Vind die ook niet lelijk, maar de huidige vind ik wel een stuk mooier! Vorige was wat saai, wat niet echt past bij Renault. Wel een bestseller natuurlijk. 14% bijtelling en ruimteHebben we overigens ook getest
![]()
[ afbeelding ]
Saai wel inderdaad, maar niet lelijk vind ik. Was toen gewoon echt een goede deal, doordat je 14% had, veel ruimte EN een caravan mocht trekken. Maar gelukkig is de nieuwe weer wat eigenwijzer!quote:Op woensdag 6 april 2016 21:32 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
En ik bedoelde dan specifiek deze:
[ afbeelding ]
Saai ontwerp, saai interieur en vanwege de bijtelling ook nog eens oververtegenwoordigd in elke straat van NL.
En die nog daarvoor was afschuwelijk met die gehandicapte achterkant.quote:Op woensdag 6 april 2016 21:24 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ben ik totaal niet met je eens. De vorige megane was echt lelijk.
Nou nou dat is natuurlijk een mening he, dan is het niet zoquote:Op woensdag 6 april 2016 21:34 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
En die nog daarvoor was afschuwelijk met die gehandicapte achterkant.
Maar deze is ook niet moeders mooiste. Teveel hoekjes en kronkeltjes, lampen met van die lelijke uitlopers., te kleine wieltjes, alleen in 4 deurs leverbaar, gebrek aan stance, brave huisvaderbak. Seat Leon ziet er een stuk strakker uit. Alleen de Megane RS kan ik nog wel waarderen qua uiterlijk maar die hoort ook nog bij de oude gen.
Qua review? Wij ookquote:Op woensdag 6 april 2016 21:40 schreef Antaris het volgende:
Ik zit te wachten op die nieuwe alfa romeo
Productie problemen. Iets met falende botsers ofzo.quote:Op woensdag 6 april 2016 21:43 schreef LoveAtFirstDrive het volgende:
[..]
Qua review? Wij ookMaar helaas krijgen de gevestigde media met groter bereik eerst de auto's. Sowieso nog even afwachten tot 'ie uit is uiteraard.
Ai, da's zonde ja. Ben wel benieuwd!quote:Op woensdag 6 april 2016 21:47 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Productie problemen. Iets met falende botsers ofzo.
Gaat niet veel meer gebeuren voor augustus, heb ik ergens gehoord.
Wel jammer.
Waarom wel? Dat maakt toch niet uit? Je zegt toch ook niet altijd paardenkracht in plaats van pk?quote:Op woensdag 6 april 2016 22:34 schreef Randy_S het volgende:
waarom het 'nm' noemen, noem gewoon voluit nanometer in 't filmpje?
Wij zien Nm als gebruikelijke afkorting ervoor, net als pk. Dus daarom noemen we het niet voluitquote:Op woensdag 6 april 2016 22:37 schreef Randy_S het volgende:
Excuses, goede verbeteringIk hoor het in de praktijk niemand zo uitspreken, vandaar de vraag. Verder zit 't fimpje goed in elkaar vind ik. Mooie beelden, wat voor camera gebruiken jullie ervoor?
Ben een VAG-man in hart en nieren maarquote:Op woensdag 6 april 2016 21:03 schreef LoveAtFirstDrive het volgende:
[..]
Zeker geslaagd! Deze kleur is helaas wat saai, maar als je de GT in het blauw hebt is 'ie erg mooi, al zeg ik het zelf:
[ afbeelding ]
[..]
Neeeeee komop! Dan hebben we weer een view erbijPrettyplease?
Haha dan doen ze het dus goed daar bij Renault! Kwam in Frankrijk de GT ook al een keer tegen bij een tankstation, erg mooie auto geworden! Ben zelf een stationman, dus ben benieuwd hoe die er in het echt uitziet. Ook de Talisman station is op de plaatjes al erg mooi!quote:Op woensdag 6 april 2016 22:43 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Ben een VAG-man in hart en nieren maar
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |