abonnement Unibet Coolblue
pi_151154941
Fun type: Jaguar F-type Convertible (video + volledig artikel + fotogalerij)



Het contrast had haast niet groter kunnen zijn. Lieten we ons in de vorige rij-impressie nog ontstressen op de achterbank van de Lexus LS 600h, deze keer zoeken we de adrenaline juist op. Met de Jaguar F-type om precies te zijn, een pretmachine pur sang. Na exact 30 minuten warmrijden trapt Laurens het gaspedaal volledig naar de bodem en we kunnen nauwelijks bevatten wat ons overkomt (zie het einde van het filmpje voor het bewijs!). Wát een geluid, wát een kracht en wát een sensatie. Het klinkt raar, maar we raden niemand aan om de tekst te lezen: Scroll dus héél snel door naar het filmpje! Deze auto moet je horen, voelen en zien!

Was het love at first drive? Dat was het al op het eerste gezicht! Verleid door het prachtige lijnenspel hadden we zelfs een minder goed rijdende F-type kunnen waarderen. Maar ook op dat vlak heeft Jaguar uitstekend werkt geleverd. De aandrijflijn is sensationeel goed en het onderstel is gemaakt om bochten mee te verslinden en een glimlach op het gezicht te toveren. Het geluid, ja weer dat geluid, daar kunnen we gewoon geen genoeg van krijgen. Het maakt van de F-type een ontzettend vermakelijke rijmachine die op sommige vlakken best over de top is en regelrecht ingaat tegen de trend autorijden te ‘versaaien’. Ware liefde is zeldzaam. Toch hebben Laurens en ik het gevonden in de Jaguar F-type.

En wat vind jij van de looks? Laat het ons weten :)



We love
• THAT SOUND!
• De looks, wow!
• Aandrijflijn (motor + versnellingsbak)

We hate
• Dat we 'm niet kunnen betalen ;(

Wil je het hele artikel lezen? Check het samen met de fotogalerij op loveatfirstdrive.nl! Heb je toch wat meer met de F-type Coupé? Wij waren bij de Nederlandse introductie.

Niet alleen zijn we gek op auto's en rijden, we vinden het ook ontzettend leuk om te schrijven en video's te maken. We doen alles zelf: van filmen tot monteren en van schrijven tot de eindredactie. We hebben geen uitgebreid filmteam achter ons staan of camera's van duizenden euro's, we houden het simpel en toegankelijk.

Wouter & Laurens Honselaar

[ Bericht 6% gewijzigd door Anne op 29-03-2015 14:23:28 ]
pi_151158129
Ronselaar :')
Zie!
pi_151158942
quote:
10s.gif Op zondag 29 maart 2015 16:12 schreef johnson555 het volgende:
Ronselaar :')
Die hebben we nog nooit gehoord ;) Maar we ronselen die wagens wel ja!
pi_151159300
Dat asss :D
life happens while you're pusing the throttle.
pi_151159462
quote:
1s.gif Op zondag 29 maart 2015 16:40 schreef eXplorer1 het volgende:
Dat asss :D
Haha echt he! Vind persoonlijk de Coupé nóg mooier!

pi_151200182
Die coupe zag ik vandaag even. Vroaaaaaaarrrr
.
  maandag 30 maart 2015 @ 22:20:26 #7
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_151207534
Schitterende wagen _O_
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_151210223
Lang geleden dat ik een auto zag waar ik de cabrio zo veel lelijker vond dan de coupé
  maandag 30 maart 2015 @ 23:36:47 #9
260839 vuvuzela
pwèèèèèp
pi_151210416
Mooi auto maar wat een slechte presentatie _O-

Ik doe mijn spreekbeurt over de jaguar ;(
pi_151260831
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 19:36 schreef Fer het volgende:
Die coupe zag ik vandaag even. Vroaaaaaaarrrr
Und? Verliefd?! :@

quote:
14s.gif Op maandag 30 maart 2015 22:20 schreef fathank het volgende:
Schitterende wagen _O_
Echt he! En dan klinkt 'ie ook nog goed ^O^

quote:
14s.gif Op maandag 30 maart 2015 23:31 schreef MrBanaan1 het volgende:
Lang geleden dat ik een auto zag waar ik de cabrio zo veel lelijker vond dan de coupé
De cabrio vind je niet mooi? Ik vind de coupé wel mooier, maar vind de cabrio nog steeds een prachtige wagen :Y

quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 23:36 schreef vuvuzela het volgende:
Mooi auto maar wat een slechte presentatie _O-

Ik doe mijn spreekbeurt over de jaguar ;(
Ach ja, zolang die spreekbeurt 5k oplevert en voor meerdere dagen een Jag, prima :7
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')