Je kunt prima voorstander zijn dan democratie en tegelijkertijd geen behoefte hebben aan referenda over van alles.quote:Op woensdag 6 april 2016 20:03 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
[..]
Ook voor voorstanders van referenda en democratie.
Ik ben dus teleurgesteld in de Rotterdammers.
BVN zendt het uit volgens mij.quote:Op woensdag 6 april 2016 20:00 schreef SeLang het volgende:
Ik ga voor dat uurtje geen VPN opzetten.
Hopelijk komt het ook op politiek24, die wordt normaal gespreken niet geblokkeerd
Ik stem tegen het referendum an sich door niet te gaan stemmen.quote:Op woensdag 6 april 2016 20:05 schreef Onnoman het volgende:
ik vind het echt kwalijk en schandalig dat mensen niet stemmen..
deze mensen gun ik het leven in een democratie niet..
lekker in een dictatuur of communisme gaan wonen
Ten eerste kan dat met de huidige wetgeving niet.quote:Op woensdag 6 april 2016 20:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Daar heb je het gedonder al. En straks komt er een referendum over Zwarte Piet, daar ben ik van overtuigd.
dat is geen stem lulhoofdquote:Op woensdag 6 april 2016 20:05 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
Ik stem tegen het referendum an sich door niet te gaan stemmen.
twitter:devriesjoost twitterde op woensdag 06-04-2016 om 20:03:12Tussenstand opkomst Rotterdam: 22,4 procent. Nog één uur te gaan #live #referendum https://t.co/RpIkOCIiE3 reageer retweet
Ik benieuwd waar ik dat gezegd heb?quote:Op woensdag 6 april 2016 20:02 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dat is wel duidelijk als je één kant van het debat wegzet als domme mensen die geen idee hebben waar ze mee bezig zijn.
Desalniettemin.quote:Op woensdag 6 april 2016 20:05 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
42% lijkt me iets te hoog gegrepen
Democratie betekent over het algemeen dat je mag stemmen. Niet dat je moet stemmen, zelfs als je totaal geen mening hebt of een slecht onderbouwde mening.quote:Op woensdag 6 april 2016 20:05 schreef Onnoman het volgende:
Heb niet gestemd, en ik ga lekker niet ergens anders wonen.quote:Op woensdag 6 april 2016 20:05 schreef Onnoman het volgende:
Het leven in een Nederlandse gesloten democratie is zeker zo geweldig ?quote:Op woensdag 6 april 2016 20:05 schreef Onnoman het volgende:
Tis gewoon je burgerrecht hoor. Geen plicht.quote:Op woensdag 6 april 2016 20:05 schreef Onnoman het volgende:
daarom ben ik ook voor de stemplichtquote:Op woensdag 6 april 2016 20:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Democratie betekent over het algemeen dat je mag stemmen. Niet dat je moet stemmen, zelfs als je totaal geen mening hebt of een slecht onderbouwde mening.
Ik ben het niet met je eens.quote:Op woensdag 6 april 2016 20:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Je kunt prima voorstander zijn dan democratie en tegelijkertijd geen behoefte hebben aan referenda over van alles.
Rancuneuze typjes die alleen komen stemmen als de handtekeningenverzamelaars van een referendum in hún politieke straatje passen.quote:Op woensdag 6 april 2016 20:05 schreef Onnoman het volgende:
Dus je bent tegen een democratie.quote:Op woensdag 6 april 2016 20:07 schreef Onnoman het volgende:
[..]
daarom ben ik ook voor de stemplicht
Dat wordt hooguit 24%, sjongejongequote:Op woensdag 6 april 2016 20:06 schreef Infection het volgende:
twitter:devriesjoost twitterde op woensdag 06-04-2016 om 20:03:12Tussenstand opkomst Rotterdam: 22,4 procent. Nog één uur te gaan #live #referendum https://t.co/RpIkOCIiE3 reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |