SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zonder wrijving geen glans
Tot gister had je vervanging kunnen aanvragen.quote:Op woensdag 6 april 2016 18:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Heppie's pa had ook zijn biljet weggegooid. Maar hij wilde wel stemmen, alleen die vader dacht van niet. "Je gaat anders ook nooit stemmen". Hij heeft pas één keer mogen stemmen überhaupt.
Opkomst word denk ik wel gehaald hoor Insoquote:Op woensdag 6 april 2016 18:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Tot gister had je vervanging kunnen aanvragen.
Zijn moeder vertelde het vandaag pas.quote:Op woensdag 6 april 2016 18:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Tot gister had je vervanging kunnen aanvragen.
Dat is waar. Ik was ook wel verrast dat het me lukte. Maar ik moest het gewoon echt kwijt denk ik. Normaal zou ik m'n moeder bellen, maar ik had sowieso nog gezegd dat ik mijn vader die dag zou bellen, dus ja.quote:Op woensdag 6 april 2016 18:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]Top.
Ach, bewust of onbewust krijg je daar alleen mar betere band van
Tis heel twijfelachtig.quote:Op woensdag 6 april 2016 18:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Opkomst word denk ik wel gehaald hoor Inso
ja mijn moeder heeft laatst de kast opgeruimd (waar ik normaal altijd mijn post inpleur) dus ik denk dat ze het gewoon weggegooid heeftquote:Op woensdag 6 april 2016 18:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Heppie's pa had ook zijn biljet weggegooid. Maar hij wilde wel stemmen, alleen die vader dacht van niet. "Je gaat anders ook nooit stemmen". Hij heeft pas één keer mogen stemmen überhaupt.
mijn moeder geeft echt geen neuk of ik wel of niet stemquote:Op woensdag 6 april 2016 18:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft mij al 10x een lezing gegeven waarom ik had moeten stemmen
Ook daar zal de regering wel conclusies uittrekken.quote:Op woensdag 6 april 2016 18:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Tis heel twijfelachtig.
Zal netaan worden, echt heel genant natuurlijk.
Mijn moeder heeft echt al weken gestemd. Op de dag dat het konquote:Op woensdag 6 april 2016 18:03 schreef wietparkiet het volgende:
mijn moeder geeft echt geen neuk of ik wel of niet stem
Hopelijk eens een wet in de maak om raadgevende referenda af te schaffen.quote:Op woensdag 6 april 2016 18:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ook daar zal de regering wel conclusies uittrekken.
Ja weinig opkomst, dus uitslag levert geen veranderignen op
Mij zou het niet lukken denk ik, daar is m`n vader nog iets te apatisch voor. Hij boekt vooruitgang qua gesprekken,maar het is nog iets te om open en eerlijk op eigen initiatief zoiets tegen hem te zeggenquote:Op woensdag 6 april 2016 18:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is waar. Ik was ook wel verrast dat het me lukte. Maar ik moest het gewoon echt kwijt denk ik. Normaal zou ik m'n moeder bellen, maar ik had sowieso nog gezegd dat ik mijn vader die dag zou bellen, dus ja.
Dat zal wel niet!!quote:Op woensdag 6 april 2016 18:08 schreef wietparkiet het volgende:
ik spreek mn pa alleen op vrijdag bij de snackbar
quote:Op woensdag 6 april 2016 18:08 schreef wietparkiet het volgende:
Daar kan ik deels over meepraten.quote:Op woensdag 6 april 2016 18:07 schreef Fok-it het volgende:
Uit huis gaan heeft sowieso voor veel verbetering gezorgd
Die sketches zijn een van de weinige goede dingen van de NPO.quote:
Laatste moment zit je elkaar gewoon teveel op de lipquote:Op woensdag 6 april 2016 18:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Daar kan ik deels over meepraten.
Klopt. Maar mijn band met mijn familie is sowieso al niet goed.quote:Op woensdag 6 april 2016 18:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Laatste moment zit je elkaar gewoon teveel op de lip
Daar ben je niet de enige in hier geloof ikquote:Op woensdag 6 april 2016 18:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Klopt. Maar mijn band met mijn familie is sowieso al niet goed.
Niet woensdag patatdag hebbenquote:Op woensdag 6 april 2016 18:08 schreef wietparkiet het volgende:
Omdat ik mensen heel makkelijk laat vallen als het moet, ook familie. Sommige neven en nichten, ooms en tantes heb ik al jaren niet meer gezien, komt vanuit mijn kant. Totaal geen interesse in. Ook met bepaalde vrienden. Werd me niet in dank afgenomen.quote:Op woensdag 6 april 2016 18:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar ben je niet de enige in hier geloof ik![]()
Waarom niet?
Maar ik neem aan dat ze daar wel wat voor moeten hebben gedaan?quote:Op woensdag 6 april 2016 18:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Omdat ik mensen heel makkelijk laat vallen als het moet, ook familie. Sommige neven en nichten, ooms en tantes heb ik al jaren niet meer gezien, komt vanuit mijn kant. Totaal geen interesse in. Ook met bepaalde vrienden. Werd me niet in dank afgenomen.
Niet elke dag patatdag hebbenquote:
Vies dikquote:Op woensdag 6 april 2016 18:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet elke dag patatdag hebben
Oh wacht, niet meer
Als diegene niet meer in mijn straatje past wel. Zij hebben niks verkeerd gedaan. Ik ben eigenlijk best wel arrogant. Kom mezelf ooit nog wel een keer tegen. Maar dat zien we dan wel weer.quote:Op woensdag 6 april 2016 18:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar ik neem aan dat ze daar wel wat voor moeten hebben gedaan?
Of laat je mensen ook gewoon random vallen zonder reden?
quote:
Daar kom je jezelf zeker nog in wel tegen denk ik jaquote:Op woensdag 6 april 2016 18:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Als diegene niet meer in mijn straatje past wel. Zij hebben niks verkeerd gedaan. Ik ben eigenlijk best wel arrogant. Kom mezelf ooit nog wel een keer tegen. Maar dat zien we dan wel weer.
Ik ook nooit eigenlijk.quote:Op woensdag 6 april 2016 18:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik eet eigenlijk amper patat.
quote:
Ohhhhh.quote:Op woensdag 6 april 2016 18:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee deed ik niet hoor, meestal 1x per week. Vroeger ook
Ik ook. Vind het niet eens echt lekker. Kan het alleen op zijn tijd wel es waarderenquote:Op woensdag 6 april 2016 18:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik eet eigenlijk amper patat.
Heb ook jarenlang mijn broer en zus niet gezien. Terwijl ze het wel graag wilden. Nu zie ik ze wel weer maar ook niet echt iedere week ofzo. Ze zeggen wel eens gekscherend dat ik mijn ouders alleen met de kerst zie maar dat scheelt echt niet veelquote:Op woensdag 6 april 2016 18:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar kom je jezelf zeker nog in wel tegen denk ik ja
Maar goed, dat is je eigen keuze after all. Zou dat bij familie toch niet snel doen. Maar heb er ook geen reden toe verder
Dat is best raarquote:Op woensdag 6 april 2016 18:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heb ook jarenlang mijn broer en zus niet gezien. Terwijl ze het wel graag wilden. Nu zie ik ze wel weer maar ook niet echt iedere week ofzo. Ze zeggen wel eens gekscherend dat ik mijn ouders alleen met de kerst zie maar dat scheelt echt niet veel. Eens in de 3 maanden op de koffie is al veel
kom je bij me eten flips??quote:Op woensdag 6 april 2016 18:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]😇
[..]
Ohhhhh.
[..]
Ik ook. Vind het niet eens echt lekker. Kan het alleen op zijn tijd wel es waarderen
Hmquote:Op woensdag 6 april 2016 18:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heb ook jarenlang mijn broer en zus niet gezien. Terwijl ze het wel graag wilden. Nu zie ik ze wel weer maar ook niet echt iedere week ofzo. Ze zeggen wel eens gekscherend dat ik mijn ouders alleen met de kerst zie maar dat scheelt echt niet veel. Eens in de 3 maanden op de koffie is al veel
Mij beetje viesdik noemen he pad thai vreterquote:Op woensdag 6 april 2016 18:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]😇
[..]
Ohhhhh.
[..]
Ik ook. Vind het niet eens echt lekker. Kan het alleen op zijn tijd wel es waarderen
Ah man. Ik mis pad thai. Heb mijn moeder al gewaarschuwd dat ik binnenkort echt pad thai ga maken. Voor mijn part als lunchquote:Op woensdag 6 april 2016 18:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mij beetje viesdik noemen he pad thai vreter
Mwah. Was meer een zwaar irritant kut kind en nog irritanter pubertje. Nooit thuis, altijd op stap. Tegenwoordig wel rustig hoor, anders fok ik niet zoveelquote:Op woensdag 6 april 2016 18:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm
Toen je nog kind was wel gewoon goeie band met je ouders gehad?
Lekker eten daar op ja nomnomquote:Op woensdag 6 april 2016 18:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ah man. Ik mis pad thai. Heb mijn moeder al gewaarschuwd dat ik binnenkort echt pad thai ga maken. Voor mijn part als lunch
Wowquote:Op woensdag 6 april 2016 18:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mwah. Was meer een zwaar irritant kut kind en nog irritanter pubertje. Nooit thuis, altijd op stap. Tegenwoordig wel rustig hoor, anders fok ik niet zoveel
Toch makkelijk om te makenquote:Op woensdag 6 april 2016 18:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ah man. Ik mis pad thai. Heb mijn moeder al gewaarschuwd dat ik binnenkort echt pad thai ga maken. Voor mijn part als lunch
Maar niet iedereen zal het lekker vindenquote:
Oui. Moet alleen naar Amsterdam voor de toko waarschijnlijk. Niet heel erg maar ook niet heel hendig.quote:
Vroeger zou dat ook nooit in me opgekomen zijn. Maar mijn vader heeft de laatste tijd echt heel erg laten merken dat hij me wil helpen en steunen, dus dat voelde goed. Tevens denk ik dat hij het ook wel fijn vindt als ik open ben tegenover hem.quote:Op woensdag 6 april 2016 18:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mij zou het niet lukken denk ik, daar is m`n vader nog iets te apatisch voor. Hij boekt vooruitgang qua gesprekken,maar het is nog iets te om open en eerlijk op eigen initiatief zoiets tegen hem te zeggen
Mwaoh, ken echt niemand die het niet lekker vind. Vrij neutraal gerechtquote:Op woensdag 6 april 2016 18:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar niet iedereen zal het lekker vinden
Kip/garnalen beide is lekkerstquote:
Hoi Etsuquote:
Nee, dat kan ik me niet voorstellen. Heb je weer jongetjes aangeraakt?quote:Op woensdag 6 april 2016 18:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoi Etsu
Vandaag officiële waarschuwing gekregen wegens seksuele intimidatie. Snap jij dat nou.
Nicequote:Op woensdag 6 april 2016 18:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kip/garnalen beide is lekkerst
En gebakken ei ernog doorheen, en cashewnoten
Genot is dat hoor koekoek
bitchquote:Op woensdag 6 april 2016 18:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als je het eerder had gevraagd...
Dan was het antwoord waarschijnlijk ook nee.
Zitten ook pepers in toch?quote:Op woensdag 6 april 2016 18:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mwaoh, ken echt niemand die het niet lekker vind. Vrij neutraal gerecht
Tsssssquote:Op woensdag 6 april 2016 18:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, dat kan ik me niet voorstellen. Heb je weer jongetjes aangeraakt?
Tajine-gerechten zijn ook lekker inderdaad.quote:Op woensdag 6 april 2016 18:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Nice
Keertje met kip proberen dan.
Had vandaag stoofschoteltje met linzen en rundvlees uit de tajine was ook wel nice
Je moet leren dat je dit soort opmerkingen niet kan maken, Elan.quote:Op woensdag 6 april 2016 18:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Tsssss
Opmerkingen over rokjes en tepels
Sorry maar sommige vrouwen kleden zich echt als regelrechte sloeries
Gekookte aardappelen met spinazie is pittig genoeg toch.quote:Op woensdag 6 april 2016 18:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zitten ook pepers in toch?
Voor mensen die weinig gewend zijn kan dat al te pittig zijn
Vriend van m`n broertje vind ook alles pittig terwijl het dan fucking milde gerechten zijn
Vreselijk.quote:Op woensdag 6 april 2016 18:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vriend van m`n broertje vind ook alles pittig terwijl het dan fucking milde gerechten zijn
Nee vind ik ook niks. Gore textuur.quote:Op woensdag 6 april 2016 18:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tajine-gerechten zijn ook lekker inderdaad.
Eet je met couscous dan? Dat vind ik dan weer niks hekoude rijst brr
Arme JR. Die eet vanavond weer smaakloze macaroni met smacquote:Op woensdag 6 april 2016 18:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Gekookte aardappelen met spinazie is pittig genoeg toch.
Ik heb nog nooit smac gegeten, maar ik vind het er al ranzig uitzien.quote:Op woensdag 6 april 2016 18:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Arme JR. Die eet vanavond weer smaakloze macaroni met smac
Is op zich niet vies hoor.quote:Op woensdag 6 april 2016 18:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit smac gegeten, maar ik vind het er al ranzig uitzien.
Ben sowieso geen fan van varkensvlees, maar het ziet eruit alsof het al een keer gegeten is.quote:
Lijkt qua smaak wel wat op boterhamworst.quote:Op woensdag 6 april 2016 18:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Ben sowieso geen fan van varkensvlees, maar het ziet eruit alsof het al een keer gegeten is.
Dan liever gehakt.quote:Op woensdag 6 april 2016 18:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Lijkt qua smaak wel wat op boterhamworst.
Niet dat het een aanrader is maar door een pan macaroni, ach.
Of gewoon kip.quote:
Is net zo goed meuk. Tenzij je het zelf draait.quote:
Nee, onmogelijkquote:Op woensdag 6 april 2016 18:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Wow
Hopelijk erft Haagse Jr die genen niet
Ik ken echt niemand die pad thai pittig vind hoor.quote:Op woensdag 6 april 2016 18:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat schiet lekker op ja.quote:Op woensdag 6 april 2016 19:09 schreef Etsu het volgende:
ik moet zaterdag een rondleiding geven van 10 minuten
en die hele vent/die kunstwerken van hem boeit me niet
dus ik zit al de hele dag naar een leeg documentje te staren
Gehakt vind ik ook niet zo super, maar ik zei alleen dat ik het liever heb dan smac. Niet dat het geweldig is.quote:Op woensdag 6 april 2016 18:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Is net zo goed meuk. Tenzij je het zelf draait.
Keertje aflevering bij Keuringsdienst van Waarde gezien man man. Vaak meerdere keren ingevroren en vol met water.
Kip van de super is helemaal rotzooi
Alweer pizza?quote:Op woensdag 6 april 2016 19:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb maar pizza besteld, ga vanavond wel even wat serieus doen.
En hotdogs.quote:Op woensdag 6 april 2016 19:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja in een 1.97 lang lijf past wel aardig wat pizza.
Pasje is toch ook veel chiller?quote:Op woensdag 6 april 2016 19:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ow crap, ik moet mijn papieren rijbewijs gaan omruilen voor een pasje.
Jawel, maar ik behoor tot een van de laatste lichting die nog zo'n papieren vodje heeft.quote:
Moet je het inleveren of mag je het houden?quote:Op woensdag 6 april 2016 19:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jawel, maar ik behoor tot een van de laatste lichting die nog zo'n papieren vodje heeft.
Volgens mij is dat net als met een paspoort, wordt ongeldig gemaakt en ingenomen. Toch?quote:Op woensdag 6 april 2016 19:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
Moet je het inleveren of mag je het houden?
Ow echt? Hopelijk wel door je hoofd heen, dat gaatje?quote:Op woensdag 6 april 2016 19:29 schreef Etsu het volgende:
Ik heb iig wel mn oude paspoort met een gaatje erin, zodat ik t mocht houden.
Ik ga jou voor de rest van de avond negeren.quote:Op woensdag 6 april 2016 19:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ow echt? Hopelijk wel door je hoofd heen, dat gaatje?
Dat lukt je niet.quote:Op woensdag 6 april 2016 19:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ga jou voor de rest van de avond negeren.
Etsu komt zijn hele fokleven al schromelijk aandacht tekortquote:Op woensdag 6 april 2016 19:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Haha, Etsu doet alsof hij mij negeert.
Wat vervelend.quote:Op woensdag 6 april 2016 19:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Etsu komt zijn hele fokleven al schromelijk aandacht tekort
quote:Op woensdag 6 april 2016 19:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Etsu komt zijn hele fokleven al schromelijk aandacht tekort
Nou, eens even luisteren dan.quote:Op woensdag 6 april 2016 19:55 schreef Crack_ het volgende:
![]()
maar deze eigenlijk beter. Echt mn twee favorietje liedjes op moment he
Dan toch lekker niet joh. Doe maar weer zo.quote:Op woensdag 6 april 2016 19:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Laat maar, ik ga het niet uitleggen.
ik ga wel naar de andere SC
:squote:Op woensdag 6 april 2016 19:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan toch lekker niet joh. Doe maar weer zo.
quote:Op woensdag 6 april 2016 19:59 schreef Crack_ het volgende:
Nee het doet gewoon pijn en ik wil gewoon even aandacht met deze post.
Zo in bedje met thee Goedemondt kijken, ken je 'm?quote:
Sterkte.quote:Op woensdag 6 april 2016 19:59 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben mega hard op mn bekje gegaan en nu heb ik een eitje op mn hoofd, het ziet er wel wat hilarisch uit.
Omgquote:
Ik ken het pas een weekje oidquote:Op woensdag 6 april 2016 20:04 schreef richolio het volgende:
[..]
OmgGoede smaak
Fourth Of July vind ik het mooiste nummer van vorig jaar
Nee, ken hem niet.quote:Op woensdag 6 april 2016 20:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zo in bedje met thee Goedemondt kijken, ken je 'm?Is leuk
zou graag showtje willen bijwonen
Oh, ja ik ook niet maar hij is echt leuk.quote:Op woensdag 6 april 2016 20:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, ken hem niet.
Ben nooit zo op de hoogte van cabaret.
Van die 2 liedjes net, vond ik de tweede leuker.
Eerste was wel gevoelig en alles, maar wat saaier.
Wel echt mooi, maar niet iets dat ik heel snel op zal zetten.quote:Op woensdag 6 april 2016 20:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, ja ik ook niet maar hij is echt leuk.
En vind je tweede liedje dan echt mooi of alsnog niet uw smaak?
ah, ja dat heb ik ook bij muziek die mij niet echt aanstaat hahaquote:Op woensdag 6 april 2016 20:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wel echt mooi, maar niet iets dat ik heel snel op zal zetten.
Maar dat komt omdat ik het niet echt onderscheidend vind, waardoor ik het niet zal onthouden.
Als je het me over een week of 2 laat horen, zou ik het niet meer weten bijvoorbeeld.
Dolletjes op yeasayerquote:
Ken maar 2 nummertjes, door GTA Vquote:Op woensdag 6 april 2016 20:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ah, ja dat heb ik ook bij muziek die mij niet echt aanstaat haha, dat niet echt onderscheidend vinden, stom zeg
[..]
Dolletjes op yeasayer
Ik vind deze ook erg mooi van suffe janquote:Op woensdag 6 april 2016 20:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ken het pas een weekje oiddus moet nog ontdekken
.
Maar dat is op deze manier wel goed idee hohohoo
Ja, Bon Iver ken ik wel redelijk lang al. Kei goedquote:Op woensdag 6 april 2016 20:23 schreef richolio het volgende:
[..]
Ik vind deze ook erg mooi van suffe jan
Ken je Bon Iver? Dat gvd pas
Het staat me wel aan, alleen is er zoveel van deze muziek dat ik de eerste keer niet voldoende hoor.quote:Op woensdag 6 april 2016 20:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ah, ja dat heb ik ook bij muziek die mij niet echt aanstaat haha, dat niet echt onderscheidend vinden, stom zeg
Ja in mijn sigquote:Op woensdag 6 april 2016 20:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, Bon Iver ken ik wel redelijk lang al. Kei goed
Heb je lastfm? ik zelf niet maar dan kan ik uw muziek kijken want dit zijn al twee mega goeie bands
Oh wait, Damien Rice fan?
Hater!quote:Op woensdag 6 april 2016 20:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het staat me wel aan, alleen is er zoveel van deze muziek dat ik de eerste keer niet voldoende hoor.
Muziek die me niet aanstaat is iets als Steen ofzo
Ja, live gezien. Vond niks aanquote:
ken je steen niet?quote:Op woensdag 6 april 2016 20:34 schreef Fok-it het volgende:
Whehe
Ken niks van alle muziek die voorbij komt
Steen is toch niet langsgekomen?quote:Op woensdag 6 april 2016 20:35 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ken je steen niet?
ga je schamen
quote:Op woensdag 6 april 2016 20:35 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ken je steen niet?
ga je schamen
SmerigDik, en dan ook nog blind. Pffquote:Op woensdag 6 april 2016 20:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Steen is toch niet langsgekomen?
Steen ken ik wel. Maar dat vind ik een kankerrapper, hij gelukkig zelf ook naar zijn lyrics te oordelen
Nee, Werchter vorig jaarquote:Op woensdag 6 april 2016 20:35 schreef richolio het volgende:
[..]
Echt?Toch niet in Tivoli vorig jaar? Want dat was geweldig
jawel divje postte hem netquote:Op woensdag 6 april 2016 20:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Steen is toch niet langsgekomen?
Steen ken ik wel. Maar dat vind ik een kankerrapper, hij gelukkig zelf ook naar zijn lyrics te oordelen
Doof bedoel je?quote:
Oh, ja dan ben ik ook blind inderdaadquote:
Jongeeee je moet toh eerst het linkje zien voor je kan luisterennnquote:
Ohh, maar dat is sowieso anders op een festivalquote:
Ik heb z`n nummers weleens gehoord jongeeequote:Op woensdag 6 april 2016 20:37 schreef Divje het volgende:
[..]
Jongeeee je moet toh eerst het linkje zien voor je kan luisterennn
je bent helen keller zoquote:Op woensdag 6 april 2016 20:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh, ja dan ben ik ook blind inderdaad
Ja, al was dit wel in een tentje en alles.quote:Op woensdag 6 april 2016 20:37 schreef richolio het volgende:
[..]
Ohh, maar dat is sowieso anders op een festival
Wel nice Werchter
Toppie jongeeequote:Op woensdag 6 april 2016 20:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb z`n nummers weleens gehoord jongeee
quote:
Jij bent don vitoquote:
live gezienquote:
Neeequote:Op woensdag 6 april 2016 20:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, al was dit wel in een tentje en alles.
Werchter is zó nice, ooit geweest?
Jaquote:Op woensdag 6 april 2016 20:45 schreef wietparkiet het volgende:
richolio luister jij 3fm en kijk je de wereld draait door?
je maakte dus een fa2 met me?quote:Op woensdag 6 april 2016 20:46 schreef richolio het volgende:
Maar ik luister niet zo vaak radio, ook geen 3fm dus
okee want je hebt er wel de muzieksmaak voorquote:
ja, ik weet het.quote:Op woensdag 6 april 2016 20:44 schreef richolio het volgende:
[..]
NeeeWil er wel graag heen, is het tof ja?
Die Werchter line-up dit jaar.. Foals, Jamie XX, Tame Impala, Unknown Mortal Orchestra, Editors, Red Hot Chili peppers, Editors, Mura Masa, Courtney Barnett, PJ Harvey, Glen Hansard etc etx
Ben wel Lowlands geweest, die line-up is ook al heel goed, en die zijn pas op de helft ook
Dat van 3fm klopt wel beetjequote:Op woensdag 6 april 2016 20:49 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
okee want je hebt er wel de muzieksmaak voor
om zeg maar de wereld draait door te kijken en 3fm te luisteren
Nee joh, Matthijs komt gillend klaar als hij zijn huisbandje hoort spelen, dat moet wel goed zijnquote:Op woensdag 6 april 2016 20:50 schreef richolio het volgende:
[..]
Dat van 3fm klopt wel beetje
Speelde ze maar zulke goede muziek bij dwdd8/10 keer kut
het is altijd van die extreme hipster kankizooiquote:Op woensdag 6 april 2016 20:50 schreef richolio het volgende:
[..]
Dat van 3fm klopt wel beetje
Speelde ze maar zulke goede muziek bij dwdd8/10 keer kut
Ja!quote:
Dit klinkt als een goede comicquote:By Odin's beard! The secret book of Thor's perverted sex life has fallen into the hands of a mere mortal! Obviously, Loki (disguised as a clown) is more than happy to take the book and use it for his own gain to humiliate the god of thunder but can Thor (disguised as a monkey) manage to get to the book first?
Daughter ken ik voglens mij niet echtquote:Op woensdag 6 april 2016 20:51 schreef richolio het volgende:
[..]
Ja!Goed. Daughter ook? Ook in dat hoekje
En weet niet, wij gaan nu voor de vierde keer Lowlands, beetje traditie ofzoEn heb de moneys er niet voor om allebei te doen
Dat is een aardige bult.quote:Op woensdag 6 april 2016 21:00 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Oke, krijg niet goed op foto maar heb hierdoor echt mega giga hoofdpijn dus.
Gevallen, dom doen allesquote:Op woensdag 6 april 2016 21:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is een aardige bult.
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
op 1 procent ook echt. Dat zozu nasty zijnquote:
Is dit op tv net zoals bij kamertje kiezen dat ze per gemeente stemmen laten zien die binnenkomen en oeh oeh spannend?quote:
Ze zeggen dat het 3% kan schelen, we zullen zien.quote:Op woensdag 6 april 2016 21:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
op 1 procent ook echt. Dat zozu nasty zijn
Op NPO1 is dat nu. Maar de definitieve uitslag is pas dinsdag geloof ikquote:Op woensdag 6 april 2016 21:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Is dit op tv net zoals bij kamertje kiezen dat ze per gemeente stemmen laten zien die binnenkomen en oeh oeh spannend?
Zit er nooit heel veel naast. Had wel meer dan 64 procent verwacht eerlijk gezegdquote:Op woensdag 6 april 2016 21:02 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ze zeggen dat het 3% kan schelen, we zullen zien.
vind wel leuk om dat per gemeente te zienquote:Op woensdag 6 april 2016 21:03 schreef JanCees het volgende:
[..]
Op NPO1 is dat nu. Maar de definitieve uitslag is pas dinsdag geloof ik
Hoezo verwacht dan?quote:Op woensdag 6 april 2016 21:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zit er nooit heel veel naast. Had wel meer dan 64 procent verwacht eerlijk gezegd
NPO1 hequote:Op woensdag 6 april 2016 21:04 schreef Insomnia_ het volgende:
op welke zender van nederland kan je exitpoll zien
Nou ja in de media enzo, als ik om me heen hoor wie en watquote:
64 procent is een afstraffing.quote:Op woensdag 6 april 2016 21:10 schreef Fok-it het volgende:
Maargoed, 64 procent is veel te weinig voor een verandering
Zo zullen het vast niet aan de man brnegenquote:
Nee, maar dook 90% was niet genoeg voor verandering .quote:Op woensdag 6 april 2016 21:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zo zullen het vast niet aan de man brnegen
Mwah, als echt 80/90 procent was geweest hadden ze dat echt niet kunnen negerenquote:Op woensdag 6 april 2016 21:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, maar dook 90% was niet genoeg voor verandering .
Maar als je in een referendum met 28 procentpunten verliest ben je toch wel afgemaakt.
Uh, jawel?quote:Op woensdag 6 april 2016 21:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah, als echt 80/90 procent was geweest hadden ze dat echt niet kunnen negeren
Ze hebben toch geen boodschap aan het volk, dus een referendum is een papieren tijger.quote:Op woensdag 6 april 2016 21:14 schreef Insomnia_ het volgende:
Als je een 64% kan negeren, kun je dat bij een 80% ook doen.
Jaquote:
Het volk is dan ook gewoon te dom om over zulke zaken te beslissen.quote:Op woensdag 6 april 2016 21:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze hebben toch geen boodschap aan het volk, dus een referendum is een papieren tijger.
Geloof ik niets van.quote:Op woensdag 6 april 2016 21:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja![]()
Het kan wel tuurlijkMaar als ze hun geloofwaardigheid niet nog meer hadden willen aantasten hadden ze er wel aanstoot aan genomen, hopelijk
Uiteindelijk zal dat altijd wel het geval zijn ja.quote:Op woensdag 6 april 2016 21:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Geloof ik niets van.
PVda en VVD gaan dan gewoon kiezers tevrede houden.
En dan heroverwegen ze het opnieuw, en dan gaat het er gewoon weer doorheen?
Dus ze doen niets met de uitslag.quote:Op woensdag 6 april 2016 21:17 schreef Fok-it het volgende:
Uiteindelijk zal dat altijd wel het geval zijn ja.
Wij willen geen Oekrainers op ons strand!!quote:
Dan is de uitslag 50/50quote:Op woensdag 6 april 2016 21:23 schreef JanCees het volgende:
Wat gebeurt er als bij een referendum de uitslag precies 50/50 is
Niks want uitslag is niet bindend.quote:Op woensdag 6 april 2016 21:23 schreef JanCees het volgende:
Wat gebeurt er als bij een referendum de uitslag precies 50/50 is
quote:Op woensdag 6 april 2016 20:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Daughter ken ik voglens mij niet echt
Ahhh, ja nee dat herken ik wel. Dit jaar geen festival jammer genoeg, maar Werchter is wel mijn vaste plek. Ja maar dat klopt ooooooook, want werchteeeeeeeeeer
Lowlands is beetje zelfde als pukkelpop toch? Ben pukkelpop wel twee keer geweest, maar vond die line up te elektronisch worden en nee. Beetje vind ik wel leuk maar 3/4 festival nee
Real word er uitgeknikkerd door Wolfsburg toplolquote:
Als ze 1 keer prikken spelen ze dat in madrid ook wel uitquote:Op woensdag 6 april 2016 21:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Real word er uitgeknikkerd door Wolfsburg toplol
Sowieso, heb dat nooit begrepenquote:Op woensdag 6 april 2016 21:35 schreef Insomnia_ het volgende:
Wat dat betreft moeten ze uitdoelpunten tellen dubbel gewoon mee stoppen
In sommige staten in de VS moet je bij sommige verkiezingen gewoon 15 referenda stemmenquote:Op woensdag 6 april 2016 21:44 schreef Fok-it het volgende:
'Ook referendum over TTIP en CETA'
Elke week stemmen straks
Weet er te weinig over.quote:
Godallemachtig zegquote:Op woensdag 6 april 2016 21:44 schreef Fok-it het volgende:
'Ook referendum over TTIP en CETA'
Elke week stemmen straks
Wolfsburg nog gescoord?quote:
Onervaren coach hequote:Op woensdag 6 april 2016 22:08 schreef JanCees het volgende:
[..]
Geen idee maar het is zo wisselvallig soms hé pff
Je bent toch niet voor City man, dat is helemaal verschrikkelijkquote:
Heb liever City dan PSG hoor.quote:Op woensdag 6 april 2016 22:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je bent toch niet voor City man, dat is helemaal verschrikkelijk
PSG vast ook voor de sjeiksquote:
Cavanigodquote:
Oh, ja voor jou persoonlijk misschien wel gunstig.quote:Op woensdag 6 april 2016 22:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja? Ik ga daar gewoon geld op pakken.
TTIP heeft niks met vrije markt te maken.quote:Op woensdag 6 april 2016 22:33 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar nee, vrijhandel is eng.
Want vrije markt is eng en bedrijven zijn eng.
Dat is zo'n beetje het enige wat me interesseert bij vrijhandel.quote:Op woensdag 6 april 2016 22:33 schreef Typisch het volgende:
Oh, ja voor jou persoonlijk misschien wel gunstig.
Jij hebt het gelezen?quote:Op woensdag 6 april 2016 22:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
TTIP heeft niks met vrije markt te maken.
Behalve dan dat het er lijnrecht tegenover staat.
Ik heb uitgebreide samenvattingen gekregen van een maatje die het wel allemaal gelezen heeft. Die is bezig om zijn afstuderen daarover te doen geloof ik.quote:
Is TTIP dan op moment al wel totaal gereleased?quote:Op woensdag 6 april 2016 22:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb uitgebreide samenvattingen gekregen van een maatje die het wel allemaal gelezen heeft. Die is bezig om zijn afstuderen daarover te doen geloof ik.
Ik vind dat ze in Nederland redelijke standpunten hebben, maar totaal incapabele mensen.quote:
Niet volledig nee.quote:Op woensdag 6 april 2016 22:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Is TTIP dan op moment al wel totaal gereleased?
Lijkt mij een prima partij voor jou, in Nederland that is.quote:Op woensdag 6 april 2016 22:36 schreef Insomnia_ het volgende:
In Nederland focussen ze zich op standpunten waar ik me redelijk in kan vinden.
Als ze fatsoenlijke kandidaten hadden zou ik het overwegen.quote:Op woensdag 6 april 2016 22:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
Lijkt mij een prima partij voor jou, in Nederland that is.
Volgens mij niet.quote:Op woensdag 6 april 2016 22:39 schreef Insomnia_ het volgende:
Zijn ze in Nederland ook voor directe democratie.
Ik ben mijn vriendin over aan het halen om Piraat te worden.quote:Op woensdag 6 april 2016 22:43 schreef Insomnia_ het volgende:
VVD
SGP
Libertarische Partij
Piraten Partij met betere politici
Volmacht afgeven aan moeder
Haha, mijn vriendin gaat gewoon lekker met mij meestemmen op de conservatives.quote:Op woensdag 6 april 2016 22:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik ben mijn vriendin over aan het halen om Piraat te worden.
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?quote:Op woensdag 6 april 2016 22:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Haha, mijn vriendin gaat gewoon lekker met mij meestemmen op de conservatives.
Haar wilde linkse dagen zijn voorbij.
Ze is zich iets bewuster geworden van haar persoonlijke financiele situatie.quote:
Niet eens vnlquote:Op woensdag 6 april 2016 22:43 schreef Insomnia_ het volgende:
VVD
SGP
Libertarische Partij
Piraten Partij met betere politici
Volmacht afgeven aan moeder
Ik ben naar mate ik ouder word steeds meer naar links gegaan. Op mijn 14/15e was ik echt enorm rechts.quote:Op woensdag 6 april 2016 22:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Haha, mijn vriendin gaat gewoon lekker met mij meestemmen op de conservatives.
Haar wilde linkse dagen zijn voorbij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |