Vroeger zou dat ook nooit in me opgekomen zijn. Maar mijn vader heeft de laatste tijd echt heel erg laten merken dat hij me wil helpen en steunen, dus dat voelde goed. Tevens denk ik dat hij het ook wel fijn vindt als ik open ben tegenover hem.quote:Op woensdag 6 april 2016 18:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mij zou het niet lukken denk ik, daar is m`n vader nog iets te apatisch voor. Hij boekt vooruitgang qua gesprekken,maar het is nog iets te om open en eerlijk op eigen initiatief zoiets tegen hem te zeggen
Mwaoh, ken echt niemand die het niet lekker vind. Vrij neutraal gerechtquote:Op woensdag 6 april 2016 18:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar niet iedereen zal het lekker vinden
Kip/garnalen beide is lekkerstquote:
Hoi Etsuquote:
Nee, dat kan ik me niet voorstellen. Heb je weer jongetjes aangeraakt?quote:Op woensdag 6 april 2016 18:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoi Etsu
Vandaag officiële waarschuwing gekregen wegens seksuele intimidatie. Snap jij dat nou.
Nicequote:Op woensdag 6 april 2016 18:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kip/garnalen beide is lekkerst
En gebakken ei ernog doorheen, en cashewnoten
Genot is dat hoor koekoek
bitchquote:Op woensdag 6 april 2016 18:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als je het eerder had gevraagd...
Dan was het antwoord waarschijnlijk ook nee.
Zitten ook pepers in toch?quote:Op woensdag 6 april 2016 18:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mwaoh, ken echt niemand die het niet lekker vind. Vrij neutraal gerecht
Tsssssquote:Op woensdag 6 april 2016 18:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, dat kan ik me niet voorstellen. Heb je weer jongetjes aangeraakt?
Tajine-gerechten zijn ook lekker inderdaad.quote:Op woensdag 6 april 2016 18:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Nice
Keertje met kip proberen dan.
Had vandaag stoofschoteltje met linzen en rundvlees uit de tajine was ook wel nice
Je moet leren dat je dit soort opmerkingen niet kan maken, Elan.quote:Op woensdag 6 april 2016 18:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Tsssss
Opmerkingen over rokjes en tepels
Sorry maar sommige vrouwen kleden zich echt als regelrechte sloeries
Gekookte aardappelen met spinazie is pittig genoeg toch.quote:Op woensdag 6 april 2016 18:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zitten ook pepers in toch?
Voor mensen die weinig gewend zijn kan dat al te pittig zijn
Vriend van m`n broertje vind ook alles pittig terwijl het dan fucking milde gerechten zijn
Vreselijk.quote:Op woensdag 6 april 2016 18:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zitten ook pepers in toch?
Voor mensen die weinig gewend zijn kan dat al te pittig zijn
Vriend van m`n broertje vind ook alles pittig terwijl het dan fucking milde gerechten zijn
Nee vind ik ook niks. Gore textuur.quote:Op woensdag 6 april 2016 18:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tajine-gerechten zijn ook lekker inderdaad.
Eet je met couscous dan? Dat vind ik dan weer niks hekoude rijst brr
Arme JR. Die eet vanavond weer smaakloze macaroni met smacquote:Op woensdag 6 april 2016 18:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Gekookte aardappelen met spinazie is pittig genoeg toch.
Ik heb nog nooit smac gegeten, maar ik vind het er al ranzig uitzien.quote:Op woensdag 6 april 2016 18:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Arme JR. Die eet vanavond weer smaakloze macaroni met smac
Is op zich niet vies hoor.quote:Op woensdag 6 april 2016 18:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit smac gegeten, maar ik vind het er al ranzig uitzien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |