Wel geldigquote:Op woensdag 6 april 2016 18:01 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Wacht, die is toch niet meer geldig?
Meestal is het bij Pechie voor en tegen tegelijk.quote:Op woensdag 6 april 2016 18:01 schreef hhh38 het volgende:
Waar hebben jullie gelezen dat D66 de uitslag overneemt? Ik heb Pechtold alleen horen zeggen dat als de uitslag 'nee' is, er wel naar geluisterd moet worden. Dat kan je ook interpreteren als: "Joe, ik heb je gehoord, bedankt! Maar we zijn toch gewoon voor."
Check.quote:Op woensdag 6 april 2016 17:58 schreef Kosmoproleet het volgende:
twitter:FrancescoNicoli twitterde op woensdag 06-04-2016 om 15:07:33To all my Dutch friends: don't go to vote till later tonight... there are fair chances the referendum won't pass.... https://t.co/BmEaceiWrZ reageer retweet
Nee je mag alles er op schrijven, zolang je niet herkend kan worden en er maar in maximaal 1 rondje is getekend.quote:Op woensdag 6 april 2016 18:02 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Ik kon zweren dat als je buiten het rondje tekent dat het ongeldig werd
Dit is geldig, tenzij ook nog ergens de naam van de kiezer staat geschreven.quote:Op woensdag 6 april 2016 18:01 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Als er in een van de twee cirkeltjes maar iets rood is en je niet kunt zien wie er gestemd heeft.quote:Op woensdag 6 april 2016 18:02 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Ik kon zweren dat als je buiten het rondje tekent dat het ongeldig werd
Jawel, tenzij de stemmenteller weet dat er maar één iemand in de gemeente voor PSV is en die persoon kent.quote:Op woensdag 6 april 2016 18:01 schreef vigen98 het volgende:
[..]
met een 5 procentpunt marge, nuttig.quote:Op woensdag 6 april 2016 18:04 schreef Gijscoman het volgende:
Volgens onze vrienden van http://moetikstemmenofniet.nl/ 31% als verwachting
Dat is gewoon de vijand. Doen net alsof het wel goed komt met als gevolg dat iedereen thuis blijft.quote:Op woensdag 6 april 2016 18:04 schreef Gijscoman het volgende:
Volgens onze vrienden van http://moetikstemmenofniet.nl/ 31% als verwachting
Buigen als een knipmes voor een minderheid? Waarom?quote:Op woensdag 6 april 2016 18:03 schreef invalidusername het volgende:
Gaat erom spannen, bij 29.9% steekt de politiek de middelvinger omhoog, bij 30.1% buigen ze vast als een knipmes.
Leuk man, echt nuttige toevoeging dit.quote:
Ja die Polen willen geen concurrente van die Oekries bij het tomaten plukken.quote:Op woensdag 6 april 2016 18:04 schreef Merode32 het volgende:
Toch gek dat de meeste stemmen zijn in hoek van holland
Toen straks was die marge nog 10 procentpunten, het wordt al beter.quote:Op woensdag 6 april 2016 18:04 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
met een 5 procentpunt marge, nuttig.
quote:Op woensdag 6 april 2016 18:05 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
Leuk man, echt nuttige toevoeging dit.
Ik herhaal maar dat er een aardige hoeveelheid onzekerheid uit het Nee-kamp lijkt te komen.
Oh nee, ik vind het wel grappig hoe alle tegenstanders maar blijven roepen en schreeuwen en drogredenen spuien. Leuk vermaak, waarvoor dankquote:
Lijkt me niet want daar rechts boven zit zo'n glansende 1 dat valt niet zomaar te kopiërenquote:
Bij de EP verkiezingen stemt overigens ook een ruime minderheid. Ook maar negeren die uitslag?quote:Op woensdag 6 april 2016 18:05 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Buigen als een knipmes voor een minderheid? Waarom?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |