Niet 't Haagje mag ik hopen?quote:Op woensdag 6 april 2016 16:59 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Geboren en getogen![]()
Nu Utrechter trouwens, bevalt me toch beter.
.. want in Amsterdam en Utrecht zitten meer ja-stemmers ofzo?twitter:hansspekman twitterde op woensdag 06-04-2016 om 15:44:17De opkomst in DenHaag en Rotterdam is hoger dan in Amsterdam en Utrecht. Mijn prognose is dan ook dat tegen gaat winnen. Ga stemmen. Voor reageer retweet
Meestal wel, ja. Meer pro-Europa in ieder geval.quote:Op woensdag 6 april 2016 17:01 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
.. want in Amsterdam en Utrecht zitten meer ja-stemmers ofzo?twitter:hansspekman twitterde op woensdag 06-04-2016 om 15:44:17De opkomst in DenHaag en Rotterdam is hoger dan in Amsterdam en Utrecht. Mijn prognose is dan ook dat tegen gaat winnen. Ga stemmen. Voor reageer retweet
Niet in mijn medemens, wel in de organisatie. Waarom de schijn wekken als je het ook goed kunt doen.quote:Op woensdag 6 april 2016 17:00 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dat vakje is zo te zien groter dan bij reguliere verkiezingen die die oudjes al tientallen keren hebben meegemaakt. Je hebt wel erg weinig vertrouwen in je medemens.
quote:Op woensdag 6 april 2016 17:02 schreef invalidusername het volgende:
Ik wil trouwens wel even het misverstand rechtzetten dat in Helmond mensen niet werken.
Ze werken wel, maar het komt niet voor in de statistieken.
Niet verwarren graag.
Hoop Pechtoldjugend en PVDA'ersquote:Op woensdag 6 april 2016 17:01 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
quote:Op woensdag 6 april 2016 17:02 schreef invalidusername het volgende:
Ik wil trouwens wel even het misverstand rechtzetten dat in Helmond mensen niet werken.
Ze werken wel, maar het komt niet voor in de statistieken.
Niet verwarren graag.
In Amsterdam en Utrecht zijn men meer pro Europa mede omdat daar de Pvda groter is.quote:Op woensdag 6 april 2016 17:01 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
En GL en D66quote:Op woensdag 6 april 2016 17:03 schreef Lazvic het volgende:
[..]
In Amsterdam en Utrecht zijn men meer pro Europa mede omdat daar de Pvda groter is.
Ach of het wel wat uit maakt.quote:Op woensdag 6 april 2016 17:04 schreef Seam het volgende:
Zojuist gestemdTegen uiteraard, ik hoop dat de 30% gehaald wordt
Ditoquote:Op woensdag 6 april 2016 17:04 schreef Seam het volgende:
Zojuist gestemdTegen uiteraard, ik hoop dat de 30% gehaald wordt
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)-oekraine-referendumquote:Geen spoor van 'Nee'-prominent Thierry
Waar Jan Roos van de GeenPeil-campagne al in de ochtend zijn stem uitbracht, is een van de andere prominente pleitbezorgers van 'Nee' nog nergens te bekennen. De jurist had volgens ANP aangekondigd om tegen 12.00 uur te gaan stemmen in de Haarlemmerstraat in Amsterdam, maar vooralsnog is hij niet komen opdagen.
Ik denk dat je oorzaak en gevolg omdraait.quote:Op woensdag 6 april 2016 17:03 schreef Lazvic het volgende:
[..]
In Amsterdam en Utrecht zijn men meer pro Europa mede omdat daar de Pvda groter is.
Wedden dat mensen dan hadden geklaagd dat niet in één oogopslag duidelijk was welk bolletje bij welk woord hoorde, omdat ze dan niet visueel verbonden zijn?quote:Op woensdag 6 april 2016 17:02 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Niet in mijn medemens, wel in de organisatie. Waarom de schijn wekken als je het ook goed kunt doen.
Dat lijntje om voor of tegen slaat gewoon helemaal nergens op. Het is een kleine moeite om dat weg te halen om verwarring te voorkomen.
quote:Op woensdag 6 april 2016 17:05 schreef Copycat het volgende:
Waar is Thierry?
[..]
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)-oekraine-referendum
twitter:LavieJanRoos twitterde op woensdag 06-04-2016 om 17:03:33Zojuist vernomen dat @thierrybaudet nog leeft. reageer retweet
Dat zou ik echt jammer vinden.quote:Op woensdag 6 april 2016 17:05 schreef Kosmoproleet het volgende:
30% wordt niet gehaald, Krouwel en de Hond hinten hier al naar, maar durven het niet letterlijk te zeggen.
Had alleen de brief vooraf even open moeten maken, stond bij de kerk in plaats van bij het verzorgingstehuisquote:
quote:Op woensdag 6 april 2016 17:05 schreef Kosmoproleet het volgende:
30% wordt niet gehaald, Krouwel en de Hond hinten hier al naar, maar durven het niet letterlijk te zeggen.
Het is simpelweg niet ondubbelzinnig, hoe ver gezocht dan ook je kan het punt maken en het is dan idd valide om dat aan te merken als obstructie van de democratische rechtsgang.quote:Op woensdag 6 april 2016 17:02 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Niet in mijn medemens, wel in de organisatie. Waarom de schijn wekken als je het ook goed kunt doen.
Dat lijntje om voor of tegen slaat gewoon helemaal nergens op. Het is een kleine moeite om dat weg te halen om verwarring te voorkomen.
Dit niet willen doen is in mijn ogen obstructie. Ben benieuwd wat de OVSE hier van had gezegd als de regering ze niet als steunzender had gestrikt en ze af hebben gezegd.
I know maar als iedere gemeente minimaal 30% heeft zit je goed, vlieland en schiermonnikoog hebben hun deel dus gelevert de rest is extraquote:
Al die arme journalisten die al 5 uur staan te wachten op die gladjanus.quote:Op woensdag 6 april 2016 17:05 schreef Copycat het volgende:
Waar is Thierry?
[..]
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)-oekraine-referendum
Ja dan had ook daar wat aan gedaan moeten worden.quote:Op woensdag 6 april 2016 17:05 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Wedden dat mensen dan hadden geklaagd dat niet in één oogopslag duidelijk was welk bolletje bij welk woord hoorde, omdat ze dan niet visueel verbonden zijn?
twitter:ADnl twitterde op woensdag 06-04-2016 om 17:07:24Experts wagen zich voorzichtig aan de voorspelling dat de 30%-grens bij het referendum gehaald zal worden https://t.co/uhzihN8kic reageer retweet
En dus tientallen miljoenen echt weggegooid. Afgelopen dagen genoeg mensen gesproken die vind dat het geld anders besteed had moeten worden maar dan niet gaan stemmen. Ik vind dat dubbel.quote:Op woensdag 6 april 2016 17:06 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik zou het een heerlijke anti-climax vinden, al dat gedoe om niets
O krijg ik geen geld omdat ik 'tegen' heb gestemd?quote:Op woensdag 6 april 2016 17:08 schreef D.D.W. het volgende:
Wat is de Nederlandse bevolking toch treurig onverschillig![]()
Men hoeft duidelijk dit soort initiatieven niet meer te nemen, tenzij het direct wat geld voor Jan met de pet oplevert, dan wilt hij wel voor de buis vandaan.
Expertsquote:Op woensdag 6 april 2016 17:08 schreef Infection het volgende:
twitter:ADnl twitterde op woensdag 06-04-2016 om 17:07:24Experts wagen zich voorzichtig aan de voorspelling dat de 30%-grens bij het referendum gehaald zal worden https://t.co/uhzihN8kic reageer retweet
Die mensen zijn dom, Patrick.quote:Op woensdag 6 april 2016 17:08 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
En dus tientallen miljoenen echt weggegooid. Afgelopen dagen genoeg mensen gesproken die vind dat het geld anders besteed had moeten worden maar dan niet gaan stemmen. Ik vind dat dubbel.
Jij snapt het.quote:Op woensdag 6 april 2016 17:07 schreef Merode32 het volgende:
[..]
I know maar als iedere gemeente minimaal 30% heeft zit je goed, vlieland en schiermonnikoog hebben hun deel dus gelevert de rest is extra
Zolang ze nog de eredivisiesamenvattingen kunnen zien en elk jaar 2 weken aan de Spaanse costa kunnen liggen vindt Jan Modaal het wel prima vrees ik.quote:Op woensdag 6 april 2016 17:08 schreef D.D.W. het volgende:
Men hoeft duidelijk dit soort initiatieven niet meer te nemen, tenzij het direct wat geld voor Jan met de pet oplevert, dan wilt hij wel voor de buis vandaan.
Nee hoor, het is een bewuste keuze om je van deze kermis afzijdig te houden. Niet stemmen is de derde weg, en natuurlijk de enig juiste.quote:Op woensdag 6 april 2016 17:08 schreef D.D.W. het volgende:
Het is dan ook niet echt een heel belangrijk verdrag. Denk dat het echt gigantisch veel mensen geen zak interesseert.quote:Op woensdag 6 april 2016 17:08 schreef D.D.W. het volgende:
Geen geld. Je hebt nu wel het predicaat 'Poetin lover' verdient. Werk je even je signatuur bij?quote:Op woensdag 6 april 2016 17:09 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
O krijg ik geen geld omdat ik 'tegen' heb gestemd?
kutzooi
Natuurlijk hoop ik dan ook dat de politiek inziet dat zo'n raadgevend referendum (op deze manier) niet werkt. Dan hoeven we in de toekomst ook niet vaker die tientallen miljoenen uit te geven aan dit soort onzin.quote:Op woensdag 6 april 2016 17:08 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
En dus tientallen miljoenen echt weggegooid. Afgelopen dagen genoeg mensen gesproken die vind dat het geld anders besteed had moeten worden maar dan niet gaan stemmen. Ik vind dat dubbel.
Dat is altijd de intentie van geenstijl geweest, het gaat niet om oekranie of europa, geenstijl wil op meesterlijke wijze het kabinet en de bevolking fucken en 30 miljoen door het riool spoelen.quote:Op woensdag 6 april 2016 17:08 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 6 april 2016 17:07 schreef BarryOSeven het volgende:
Waarom niet twee stembiljetten nemen waar je niets mee hoeft te doen. Een met voor en een met tegen, een van beide moet je voor de ogen van leiding door de shredder halen nadat je het overduidelijke watermerk hebt laten zien.
En dan achteraf wel gaan zeiken en zeuren zeker?quote:Op woensdag 6 april 2016 17:09 schreef Ringo het volgende:
[..]
Nee hoor, het is een bewuste keuze om je van deze kermis afzijdig te houden. Niet stemmen is de derde weg, en natuurlijk de enig juiste.
Pechtold heeft gisteravond vast wat Polonium gesponserd door Soros in Thierry's glas laten vallen waardoor hij nu al zes uur lang aan de democratische spetterpoep zit op zijn porseleinen troon.quote:Op woensdag 6 april 2016 17:07 schreef YazooW het volgende:
[..]
Al die arme journalisten die al 5 uur staan te wachten op die gladjanus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |