Hahahaha. Nou gr. gr. Barbie!quote:Op donderdag 7 april 2016 01:14 schreef Barbie__ het volgende:
Je houd het lang met vol met mij lieniekien ha ha bedankt daarvoor. Ik ga nu slapen wie weet tot een volgende x
Vreemd dat jij dat wel mag bepalen.quote:Op donderdag 7 april 2016 01:08 schreef Barbie__ het volgende:
[..]
Jij bepaald voor niemand wat wél of niet inhoudelijk is. Omdat het voor elk mens verschilt wat ze wél of niet inhoudelijk vind. Hangt er vanaf wat je wilt lezen en weten. Dus beetje rare opmerking van je
Ik sta open en ik zend liefde uit, dan kan de haat niet naar binnen.quote:Op donderdag 7 april 2016 01:16 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Vreemd dat jij dat wel mag bepalen.
Ik wil niets leren van haar hoor Lienekien.. Dan word ik ook zo een gemeen en akelig mens.
Hm daar moet ik even mijn best voor gaan doen...quote:Op donderdag 7 april 2016 01:18 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik sta open en ik zend liefde uit, dan kan de haat niet naar binnen.
Denk daar maar eens over na, Lenny, als dat lukt!
quote:Op woensdag 6 april 2016 23:46 schreef Barbie__ het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon jammer dat iedereen hier zo standaard reageert met de kennis die ze via internet op zoeken. Ik wou dat mensen gewoon leren hun eigen gedachtegang en verstand te volgen in plaats van alles maar zo makkelijk aannemen. En ik probeer ook echt begrip voor die mensen te tonen maar het botst toch wel vaak. Ik hou écht van filosofie en het leren van de menselijke brein. Ik bedoel de mens heeft wél 86.000.000.000 neuronen hebben die in verbinding staat met duizenden andere zenuwcellen. Interessant toch en dat wij mensen zo veel meer kunnen met ons brein
Waarom moet er een waarom zijn. Eén van de mogelijke waaroms heb ik al gegeven (een evolutionaire) maar die heb jij verworpen. Kun je leven met de mogelijkheid dat er geen waarom bestaat en dat liefde gewoon is?quote:Op donderdag 7 april 2016 00:32 schreef Barbie__ het volgende:
Ik denk idd dat liefde niet tastbaar is of een emotie of een functie heeft en dat gevoel puur vanuit de hersenen komen. Waarom we het bezitten en de bijkomende gevoel probeer ik nog steeds te snappen waarom wij dat doen.
Er zal een hele nieuwe wereld voor ons open gaan!quote:Op donderdag 7 april 2016 09:37 schreef Bosbeetle het volgende:
Toch fijn dat Barbie___ nu op FOK! zit eindelijk een slim iemand, in plaats van al die mensen met hun simpele gedachten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |