Een voordeel: ik kan nu wel eens jurkjes dragen, want een broek aantrekken lukt me serieus nietquote:Op vrijdag 8 april 2016 13:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Kusje voor jou van achter driedubbeldik glas
Hahaquote:Op vrijdag 8 april 2016 14:11 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Een voordeel: ik kan nu wel eens jurkjes dragen, want een broek aantrekken lukt me serieus niet
Dat is helemaal niet om te lachen.quote:
Alles komt met offersquote:
quote:
quote:Op vrijdag 8 april 2016 22:05 schreef Sirolf het volgende:
De uuropener van Barend en Wijnand is toch een tikkie belachelijk met al die omroepnamen...
"Barend & Wijnand... AVROTROS-KRO-NCRV... 3FM!"
Ja, dat merk ik.quote:
Lachen om mijn ongemak, vét grappig ja.quote:
Hoi Marije!quote:
er landen gelijk allemaal uilen hier.quote:Op maandag 11 april 2016 10:39 schreef SilentChaos het volgende:
Ach jezus, is dit de MHmanmanman
oehoehoe hoehoehoe
Offtopic.quote:Op dinsdag 12 april 2016 11:33 schreef wolfrolf het volgende:
LotR
Marvel Comic Universe
Star Trek
Star Wars
FTFYquote:Op dinsdag 12 april 2016 11:33 schreef wolfrolf het volgende:
LotR
Marvel Comic Universe
Star Trek
Star Wars
Nice hequote:
Neem glasvezel....quote:
Heb ik, enkel mobiel is het kud.quote:Op dinsdag 12 april 2016 13:10 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Neem glasvezel....
t'is maar 6200x6200 pixels man
HOIquote:
quote:
Haiquote:
Dat is Loretta Lynnquote:
Owh.quote:
Nee, maar Loretta Lynn heeft wel de country-industrie "toegankelijk" gemaakt voor andere vrouwen, waaronder Dolly Parton.quote:Op dinsdag 12 april 2016 13:46 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Owh.
Is Dolly dan de barbie van country?
That's what she said!quote:
Meisje dat goed nat werd ivm wrijving door het gehobbelquote:Op dinsdag 12 april 2016 17:20 schreef EdvandeBerg het volgende:
Huh? Wat was dat nu voor verhaal over een zadel?
quote:Op dinsdag 12 april 2016 18:37 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Meisje dat goed nat werd ivm wrijving door het gehobbel
Ja die.quote:
deja vu gevoel, jimmyquote:Op woensdag 13 april 2016 12:26 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ja die.
Vond je het geen goedkoop aftreksel van Inception en Batman Begins?
Niet voor Benedictgod naar de bios gaanquote:Op woensdag 13 april 2016 12:36 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik vind de trailer wel leuk. Zou er niet voor naar de bios gaan, maar wil hem vast wel zien.
Weet je wat de bios wel niet kost?quote:Op woensdag 13 april 2016 12:40 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Niet voor Benedictgod naar de bios gaan
19 euro per maand. Kan je zo vaak gaan als je wilquote:Op woensdag 13 april 2016 12:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Weet je wat de bios wel niet kost?
Daar kan ik ook boeken of lapjes voor kopen. Heb ik langer plezier van.
Dichtsbijzijnde pathé zit in Arnhemquote:Op woensdag 13 april 2016 12:47 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
19 euro per maand. Kan je zo vaak gaan als je wil
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |