volgens mij gewoon stiekem Mexicanobakkerquote:
Liever honderd keer dit nummer dan nog een keer dat nummer van Lil'Kleine.quote:
Was het maar een wilde impala dan was het mss nog spannend.quote:
Hi Wolfie!quote:Op donderdag 7 april 2016 08:58 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Hee Ed gezellig lang niet gezien jongeh
dat was toch wel een hele lekkere jaquote:
Reapers. Beste nummer van het nieuwe album.quote:Op donderdag 7 april 2016 10:55 schreef Againzender het volgende:
[..]
dat was toch wel een hele lekkere ja
Michiel denkt nu dat ik hele rare dingen van plan ben geloof ik.quote:Op donderdag 7 april 2016 10:56 schreef Bronson het volgende:
[..]
Reapers. Beste nummer van het nieuwe album.
Oh ging dat over jou? Kreeg het niet helemaal mee. Als een dj begint te praten luister ik nauwelijks meer.quote:Op donderdag 7 april 2016 11:07 schreef Againzender het volgende:
[..]
Michiel denkt nu dat ik hele rare dingen van plan ben geloof ik.
Maar ik was een boodschappenlijstje aan het maken.
dat ging over mij ja, liep hem weer te stalken via de appquote:Op donderdag 7 april 2016 11:10 schreef Bronson het volgende:
[..]
Oh ging dat over jou? Kreeg het niet helemaal mee. Als een dj begint te praten luister ik nauwelijks meer.
Ik vind Eefje geweldig. Maar ik ben ook beetje een zweefteefquote:
Van hetzelfde.quote:Op vrijdag 8 april 2016 10:24 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Jazeker, heeeeeeeeerlijk geslapen vannacht
Met u?
Kan me vaag herinneren dat er iets in m'n agenda staat voor vanavond, ja. Straks even kijken wat dat ook alweer is.quote:Op vrijdag 8 april 2016 10:55 schreef Againzender het volgende:
Allemaal mensen in mn timeline die naar een bandje gaan bij mij in de buurt vanavond.
Ik heb zeker weer iets gemist?
wie nietquote:
Niet? Had je geen homecomputer of had je een MSX of Atari ofzo?quote:
Idem. Ik speelde buiten.quote:
MSX2 had ik. Grafisch een stuk beter dan de C64 trouwens, maar veel minder mainstream.quote:Op vrijdag 8 april 2016 11:46 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Niet? Had je geen homecomputer of had je een MSX of Atari ofzo?
dat deed ik ook. En klaverjassen op school.quote:
Ik zou er een kusje op willen geven, maar ik ben verkouden met koorts dus ik doe het niet.quote:
Wat heb je gedaan?quote:
Gisteren met pakken water en trays frisdrank lopen sjouwen.quote:
quote:Op vrijdag 8 april 2016 11:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik zou er een kusje op willen geven, maar ik ben verkouden met koorts dus ik doe het niet.
Ik zong het laatst zelf zo mee.quote:Op vrijdag 8 april 2016 12:36 schreef Againzender het volgende:
Lost in the Lidl... ondertussen een standaardtekst bij de kinderen.
Ja het zegt mij ook wel wat. Maar ik heb werkelijk geen flauw benul waarvan.quote:Op vrijdag 8 april 2016 13:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ken het stukje ook ergens anders van, maar weet ook niet waarvan.
Ik dacht zelf dat ook zoiets soortgelijks aan het begin zit van een liedje van de Dolly Dots.
Ahha, nou ja dan is't in ieder geval een goeie work-out geweestquote:Op vrijdag 8 april 2016 12:02 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Gisteren met pakken water en trays frisdrank lopen sjouwen.
Ik loop er bij als een 90-jarige nuquote:Op vrijdag 8 april 2016 13:44 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ahha, nou ja dan is't in ieder geval een goeie work-out geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |