Dit klinkt echt exact als hoe het bij Annie gingquote:Op woensdag 15 juni 2016 10:58 schreef Twinkle20 het volgende:
Ik vond dat rijstebloem en granen echt zo'n gedoe met die spenen. Kon ik de halve tijd dat gat weer vrij maken omdat het verstopt zat ===>> baby honger dus veel huils. Bij Djenna was ik wat volhardend en heb ik naar allerlei oplossingen gezocht (frustrerend!). Bij Boaz trapte ik er weer in maar al snel de rijstebloem vaarwel gezegd en het eigenlijk nooit gemist. Bij dit kindje ga ik er niet aan beginnen denk ik. Wij hebben overigens Dr Brown, passen ook de spenen van Difrax op.
Hoe moeilijk ook met al die tegenstrijdige adviezen, volg je eigen gevoelquote:Op maandag 4 juli 2016 14:56 schreef Frummeltje86 het volgende:
Oké, helder. Dank dames! Ik vind het zelf ook lastig wat ik met alle adviezen moet doen die ik krijg bij het cb. De kinderarts adviseert rijstebloem, de weegmevrouw jbpm en de jeugdverpleegkundige zei inderdaad dat het niet zoveel uitmaakt wat je doet. Ik ben al zo'n newbie op dit vlak, dan is dit echt niet makkelijk...
Ik vind mijn meisje helemaal niet te dik en wil al helemaal niet dat ze honger heeft. Volgens mij ben ik te veel bezig met de gemiddelde waardes, terwijl elk kindje toch weer anders is. Ze eet gewoon veel maar groeit ook erg hard; bijna vier cm in amper drie weken tijd.
3u overdag net aan, s nachts soms wel wat langer...quote:Op vrijdag 15 juli 2016 20:35 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Zijn er bepaalde voedingen waarnaar ze snel weer komt? Of red ze het sowieso geen 3-4 uur er tussen?
Ik zou eens een fles van 150/5 maken, kijken of ze dan langer verzadigd is
Snap ik!quote:Op vrijdag 15 juli 2016 20:49 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Wat twinkle zegt is ook een goede, dan gaat het wat geleidelijker, vond het dan alleen stom met schepjes enz.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |