?quote:Op woensdag 6 april 2016 12:12 schreef Michelangelo2 het volgende:
Punt zou, als mijn antwoord goed is, naar Jay moeten gaan
Nee hoor na uitvoerig beraad van de jury punt voor Jay+1quote:Op woensdag 6 april 2016 12:12 schreef Michelangelo2 het volgende:
Monsters Inc. dacht ik
Punt zou, als mijn antwoord goed is, naar Jay moeten gaan
Movie 43?quote:Op woensdag 6 april 2016 14:17 schreef JayHovah het volgende:
In welke film speelt Chris Martin van Coldplay een versie van zichzelf?
quote:
Timo inderdaad en je hebt ook de juiste persoon voor ogen voor de 1973 versie.quote:Op woensdag 6 april 2016 16:04 schreef Dizer het volgende:
Oh ik zie het nu pas... Timo de Olifant(Timothy Olyphant) o.i.d.
Regisseur weet het niet.. is van de Night of the living dead series zeker?
Ja dacht al, maar ik weet de naam echt niet. Vast wel zo een oh ja momentje..quote:Op woensdag 6 april 2016 16:05 schreef pipster het volgende:
[..]
Timo inderdaad en je hebt ook de juiste persoon voor ogen voor de 1973 versie.
jawel, maar ben echt niet van de regisseurs... hedendaags of verleden.quote:
Kut, geef meteen mijn zwakke punt weg hierquote:Op woensdag 6 april 2016 16:11 schreef Dizer het volgende:
[..]
jawel, maar ben echt niet van de regisseurs... hedendaags of verleden.
quote:Op woensdag 6 april 2016 22:28 schreef DragonFodder het volgende:
GP Gwynneth Palthrow?
JF Joseph Fiennes?
Shakespeare in Love?
Nog 3 namenquote:Op donderdag 7 april 2016 11:44 schreef JayHovah het volgende:
The Fantastic Mr. Fox?
George Clooney
Owen Wilson?
Nog 1 naam voor het puntquote:Op donderdag 7 april 2016 12:01 schreef JayHovah het volgende:
Dat wordt diep graven in m'n geheugen...
Uhm...was het geen Wes Anderson film?
En dan zal Bill Murray er ook wel ingespeeld / ingesproken hebben![]()
quote:Op donderdag 7 april 2016 12:11 schreef picodealion het volgende:
Gokjes op Frances McDormand en Tilda Swinton.![]()
Initialen dan:quote:
Hoppaquote:
Nou netjes hoor... le = la en je bent erquote:
Het enige woord wat ik iig goed had was die, en na even zoeken had ik hem zelfs helemaal goed geschrevenquote:Op donderdag 7 april 2016 14:19 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nou netjes hoor... le = la en je bent er
Draakje+ 1
Tussenstand april 2016:
10 Dizer
4 pipster
4 sasquatsch
3 Asap
3 DragonFodder
3 picodealion
2 Michelangelo2
2 dyonvanbaal
2 hornage
2 JayHovah
1 Burnett
1 drakin
Damn.. mijn Frans laat me in de steekquote:Op donderdag 7 april 2016 14:26 schreef drakin het volgende:
[..]
Het enige woord wat ik iig goed had was die, en na even zoeken had ik hem zelfs helemaal goed geschreven
Le tout nouveau testament (2015) - IMDb
quote:Op donderdag 7 april 2016 15:16 schreef Asap het volgende:
1 is Sinbad?
5 is Snowhite and the Huntsman
seventh voyage of Sinbad helemaal precies, maar goed genoeg.quote:
quote:stated that he cried like a baby when he first read the script.
quote:The Southgate Shopping Center is located in Lakeland, Florida while the neighborhood was filmed at the Carpenter's Run subdivision in Lutz, FL.
quote:The restaurant that the family eats at was, at one time, a real restaurant; a national chain diner called "Sambo's". It was located directly across the street from Southgate Shopping Center, as appears in the movie. Due to the controversial nature of the name and interior design, the diner (and entire chain) closed sometime in the late 70s/early 80s except for the original location in Santa Barbara, California, which to this day remains open in its original location. It remained an abandoned building for many years, untilcame to town to film [].
's crew unboarded the doors and windows and redressed the interior to look like a working restaurant again.
quote:The little blonde boy on the Slip & Slide at the beginning of the film is Nick Carter of The Backstreet Boys. Though uncredited in the film, Carter himself has confirmed this in several interviews.
quote:The role of The Inventor was written specifically for Vincent Price.
quote:The idea for the movie was inspired by a drawinghad done when he was a teenager.
quote:The entire story is meant to be seen through's eyes, which is why the neighborhood looks so "fantastical."
quote:
Graag het nummer erbij zettenquote:Op vrijdag 8 april 2016 05:03 schreef dyonvbaal het volgende:
Men in black
Prince of persia.
Meer kan ik niet herkennen
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Tussenstand april 2016:quote:
hornage +1quote:
Room.quote:Op zondag 10 april 2016 12:47 schreef Njosnavelin het volgende:
Opstarter!
Welke film is dit?
[ afbeelding ]
Nee maar exact zelfde verhaal.quote:Op zondag 10 april 2016 15:57 schreef DragonFodder het volgende:
Olympus has fallen?
Gerard Butler, aaron eckhart, morgan freeman, angela basset
Film is goed.quote:Op zondag 10 april 2016 17:43 schreef DragonFodder het volgende:
white house down. Nog meer bagger dan OHF. Dus verder geweerd uit mijn geheugen
quote:
DF +1quote:
quote:Op maandag 11 april 2016 14:37 schreef Dizer het volgende:
Charlie Sheen
Emilio Estevez
Oh die andere 2 ken ik niet
quote:
quote:
Drakin +1quote:Op maandag 11 april 2016 15:07 schreef drakin het volgende:
Rodriguezz
Rob
Roberto
Roy
Of ook de naam Ramon gekregen? Ramon junior
hintje?quote:Op maandag 11 april 2016 17:29 schreef drakin het volgende:
Film en een keer helemaal geen namen erbij (mag wel, maar hoeft niet voor het punt)
[ afbeelding ]
Moet je wel gaan raden nu he?quote:
quote:A man caught in the middle of two simultaneous robberies at the same bank desperately tries to protect the teller with whom he's secretly in love.
Ander fijn menschquote:
Geef je nu jezelf een punt?quote:
Ik haal mezelf en Pico altijd door elkaar, beide zulke fijne menschenquote:
Je haalt dingen door elkaar inderdaad, maar je zit qua thema wel in de juiste richting.quote:Op dinsdag 12 april 2016 18:06 schreef dyonvbaal het volgende:
The invention of dreaming (of haal ik nou 2 titels door elkaar) spaanse film geloof ik
2x neen. Maar het woord dat je zoekt heeft wel heel erg veel met dromen te maken.quote:Op dinsdag 12 april 2016 18:11 schreef dyonvbaal het volgende:
Is het Bardem op de onderste foto? En dreaming komt wel in de engelse titel voor toch?
quote:
quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:23 schreef sasquatsch het volgende:
Zij is van Nymphomaniac. Charlotte Gainsbourg?
Ja op alles.quote:
1/2quote:Op woensdag 13 april 2016 10:46 schreef sasquatsch het volgende:
Gal Gadot
Volgens mij speelt ze in Fast & Furious 5 en 6.
Met TC en CDquote:A young woman gets mixed up with a disgraced spy who is trying to clear his name.
Jup!quote:
Niet wat ik in gedachten had, maar het klopt wel. Beiden staan ook bij de full cast & crew genoemd.quote:Op donderdag 14 april 2016 10:15 schreef picodealion het volgende:
A.I. was oorspronkelijk een Kubrick project
Een ketting met acteurs/actrices via films van Spielberg naar Kubrick. Maar de film AI was al genoeg voor de link.quote:
Welke film, en noem twee acteurs?quote:is een film uit 2004. Het verhaal is gebaseerd op de gelijknamige roman van Rex Pickett.
werd geregisseerd door
. De film werd bekroond met zowel een Oscar als een Golden Globe. De film veroorzaakt een grote toename in het wijntoerisme in Californië.
correctquote:Op donderdag 14 april 2016 16:36 schreef Dizer het volgende:
Oeps.. Paul Giamatti en Thomas Haden Church..
Vette film! Ben toen zelf ook opeens wijn gaan drinken na het zien van de filmquote:Op donderdag 14 april 2016 16:40 schreef pipster het volgende:
[..]
correct
Dizer +1
Tussenstand april 2016:
12 Dizer
6 sasquatsch
5 DragonFodder
5 picodealion
5 pipster
3 Asap
3 hornage
3 drakin
3 Michelangelo2
2 dyonvanbaal
2 JayHovah
1 Burnett
1 InTrePidIvity
quote:Op donderdag 14 april 2016 16:21 schreef Michelangelo2 het volgende:
Nee, zo makkelijk is het nou ook weer niet ;P
quote:Op donderdag 14 april 2016 16:43 schreef pipster het volgende:
Ik hou het op het Finest Hourmet Casey Affleck
en Chris Pine
en dan houdt het een beetje op Ben Affleck...
quote:
Top, ga ik doenquote:Op vrijdag 15 april 2016 11:55 schreef Asap het volgende:
[..]
Als je deze cool vond, dan moet je ook Pandorum kijken
jaquote:
neequote:
Jep.quote:
Dit!quote:
Voornaam bijna goed. Achternaam fout. Maar je hebt wel de goede voor je.quote:Op zondag 17 april 2016 11:08 schreef DragonFodder het volgende:
Felicia hufman? Kom niet verder dan rogue one, maar die is nog niet uit
1/3quote:
2/3quote:
Nou nou nou.quote:
Mooie vrouw, maar zegt me niks.quote:
Nee. Niet uit de MCU.quote:
afkortingenquote:
Marvel Cinematic Universe.quote:
Heb je het gecheckt?quote:
quote:
netjesquote:Op zondag 17 april 2016 21:57 schreef sasquatsch het volgende:
Mark Hamill - Kingsman Secret Service - Michael Caine - The Man who would be king - Sean Connery - Indiana Jones and the last Crusade - Harrison Ford
Nee.quote:
WS Snipes? Blade?quote:Op zondag 17 april 2016 23:48 schreef sasquatsch het volgende:
Films met WS, JL, JC
Film uit de IMDB Top 250
quote:
Blade II, en de anderen waren Hero en Shanghai Knightsquote:
Hehe, ik moest ook even goed kijken. Komt me bekend voor dacht ik, jonge foto van hemquote:
Hij is nu 52, dus op het plaatje 47 / 48. Doet hij goed danquote:
Misschien stond er een oud plaatje bij het artikel.quote:Op maandag 18 april 2016 12:36 schreef Asap het volgende:
[..]
Hij is nu 52, dus op het plaatje 47 / 48. Doet hij goed dan
quote:Op maandag 18 april 2016 12:50 schreef pipster het volgende:
Kurt Russel, Death Proof, Escape from New York
Goldie Hawn, Private Benjamin, Bird on a Wire
Kate Hudson, Skeleton Key, Nine
Zoonlief geen flauw idee
Movie 43?quote:En een kleine rol in een komedie film met veel verschillende komedie acteurs
Hangover 2?quote:De andere komedie film is een deel 2
Ik ook niet, kwam er vanochtend achter toen ik een vraag over Goldie wou stellenquote:Op maandag 18 april 2016 13:31 schreef DragonFodder het volgende:
Is dat hun zoon? Ik ken hem uit de series Nashville en Rules of Engagement. Nooit geweten dat hij zoon is van.
4 bekende komediesterren in 1 film, dat is toch niet zo moeilijk? DS speelt met hem in Rules of Engagement. KJ heeft ook een eigen serie, net als CR. AS volgens mij niet.quote:
Gappie, dat zie ik ooook.. maat het is een klote posequote:Op maandag 18 april 2016 15:21 schreef Asap het volgende:
[..]
Oliver? Die staat op het plaatje met het kind op zijn nek
Wacht eens effe... Chris Rock? Adam Sandler?quote:Op maandag 18 april 2016 15:22 schreef Asap het volgende:
[..]
4 bekende komediesterren in 1 film, dat is toch niet zo moeilijk? DS speelt met hem in Rules of Engagement. KJ heeft ook een eigen serie, net als CR. AS volgens mij niet.
quote:Op maandag 18 april 2016 15:22 schreef Dizer het volgende:
[..]
Gappie, dat zie ik ooook.. maat het is een klote pose
Iddquote:Op maandag 18 april 2016 15:24 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wacht eens effe... Chris Rock? Adam Sandler?
Grown Ups 2?
Ja, een spelling beequote:Op maandag 18 april 2016 22:17 schreef DragonFodder het volgende:
Jason bateman
Dat is die film waarin hij meedoet aan een spelwedstrijd voor jeugd, toch?
Tussenstand april 2016:quote:
Allemaal goed, open een nieuw topic en stel maar een leuke nieuwe vraag daar.quote:Op dinsdag 19 april 2016 12:16 schreef pipster het volgende:
Spiderman, Interview, Homefront, Pineapple Express en This is the end.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |