quote:
Top, ga ik doenquote:Op vrijdag 15 april 2016 11:55 schreef Asap het volgende:
[..]
Als je deze cool vond, dan moet je ook Pandorum kijken
jaquote:
neequote:
Jep.quote:
Dit!quote:
Voornaam bijna goed. Achternaam fout. Maar je hebt wel de goede voor je.quote:Op zondag 17 april 2016 11:08 schreef DragonFodder het volgende:
Felicia hufman? Kom niet verder dan rogue one, maar die is nog niet uit
1/3quote:
2/3quote:
Nou nou nou.quote:
Mooie vrouw, maar zegt me niks.quote:
Nee. Niet uit de MCU.quote:
afkortingenquote:
Marvel Cinematic Universe.quote:
Heb je het gecheckt?quote:
quote:
netjesquote:Op zondag 17 april 2016 21:57 schreef sasquatsch het volgende:
Mark Hamill - Kingsman Secret Service - Michael Caine - The Man who would be king - Sean Connery - Indiana Jones and the last Crusade - Harrison Ford
Nee.quote:
WS Snipes? Blade?quote:Op zondag 17 april 2016 23:48 schreef sasquatsch het volgende:
Films met WS, JL, JC
Film uit de IMDB Top 250
quote:
Blade II, en de anderen waren Hero en Shanghai Knightsquote:
Hehe, ik moest ook even goed kijken. Komt me bekend voor dacht ik, jonge foto van hemquote:
Hij is nu 52, dus op het plaatje 47 / 48. Doet hij goed danquote:
Misschien stond er een oud plaatje bij het artikel.quote:Op maandag 18 april 2016 12:36 schreef Asap het volgende:
[..]
Hij is nu 52, dus op het plaatje 47 / 48. Doet hij goed dan
quote:Op maandag 18 april 2016 12:50 schreef pipster het volgende:
Kurt Russel, Death Proof, Escape from New York
Goldie Hawn, Private Benjamin, Bird on a Wire
Kate Hudson, Skeleton Key, Nine
Zoonlief geen flauw idee
Movie 43?quote:En een kleine rol in een komedie film met veel verschillende komedie acteurs
Hangover 2?quote:De andere komedie film is een deel 2
Ik ook niet, kwam er vanochtend achter toen ik een vraag over Goldie wou stellenquote:Op maandag 18 april 2016 13:31 schreef DragonFodder het volgende:
Is dat hun zoon? Ik ken hem uit de series Nashville en Rules of Engagement. Nooit geweten dat hij zoon is van.
4 bekende komediesterren in 1 film, dat is toch niet zo moeilijk? DS speelt met hem in Rules of Engagement. KJ heeft ook een eigen serie, net als CR. AS volgens mij niet.quote:
Gappie, dat zie ik ooook.. maat het is een klote posequote:Op maandag 18 april 2016 15:21 schreef Asap het volgende:
[..]
Oliver? Die staat op het plaatje met het kind op zijn nek
Wacht eens effe... Chris Rock? Adam Sandler?quote:Op maandag 18 april 2016 15:22 schreef Asap het volgende:
[..]
4 bekende komediesterren in 1 film, dat is toch niet zo moeilijk? DS speelt met hem in Rules of Engagement. KJ heeft ook een eigen serie, net als CR. AS volgens mij niet.
quote:Op maandag 18 april 2016 15:22 schreef Dizer het volgende:
[..]
Gappie, dat zie ik ooook.. maat het is een klote pose
Iddquote:Op maandag 18 april 2016 15:24 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wacht eens effe... Chris Rock? Adam Sandler?
Grown Ups 2?
Ja, een spelling beequote:Op maandag 18 april 2016 22:17 schreef DragonFodder het volgende:
Jason bateman
Dat is die film waarin hij meedoet aan een spelwedstrijd voor jeugd, toch?
Tussenstand april 2016:quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |