Vertaald naar een Soemerisch spreukenboek uit 1500-2000 v.Chr. Een van de oudste grappen die we kennen.quote:Something which has never occurred since time immemorial: a young woman did not fart in her husband's lap
Sparta Rotterdam.quote:Op woensdag 6 april 2016 12:36 schreef Friek_ het volgende:
FC Eindhoven mag dit jaar eens promoveren naar de Eredivisie.
Zo ligt Rotterdam op schema voor circa 27%. Maar wellicht gaan aan het einde van de dag allemaal bange voorstemmers voor de zekerheid toch maar heen, hun eigen kuik gravend. Ik heb inmiddels besloten gewoon sowieso niet te stemmen.quote:
Niet stemmon mensen.quote:Op woensdag 6 april 2016 12:46 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Zo ligt Rotterdam op schema voor circa 27%. Maar wellicht gaan aan het einde van de dag allemaal bange voorstemmers voor de zekerheid toch maar heen, hun eigen kuik gravend. Ik heb inmiddels besloten gewoon sowieso niet te stemmen.
Ik zou dan expres wel gaan stemmen. Enkel om jou te trollen.quote:Op woensdag 6 april 2016 12:46 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Zo ligt Rotterdam op schema voor circa 27%. Maar wellicht gaan aan het einde van de dag allemaal bange voorstemmers voor de zekerheid toch maar heen, hun eigen kuik gravend. Ik heb inmiddels besloten gewoon sowieso niet te stemmen.
Heel goed, ik heb inmiddels ook m'n stempas weggeflikkerd.quote:Op woensdag 6 april 2016 12:46 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels besloten gewoon sowieso niet te stemmen.
quote:Op woensdag 6 april 2016 12:46 schreef Kaas- het volgende:
[..]
quote:De opkomst gaat ruim boven de kiesdrempel van dertig procent uitkomen. Dat verwacht politicoloog André Krouwel van Kieskompas.nl, die de afgelopen dagen een panelonderzoek heeft uitgevoerd naar het stemgedrag. 'Er kan een meetfout inzitten, maar wij denken dat alles tussen de 42 en 58 procent mogelijk is', zegt hij bij EenVandaag.
Ja dat zei hij, maar het lijkt nog tegen te vallen. Boven de 30% denk ik ook wel, maar ver erboven niet.quote:
Denk niet dat dat gaat gebeuren, daarvoor zijn NAC en VVV te sterk. Tenzij Twente kopje onder gaat, misschien dat er dan een extra promotieplek komt.quote:Op woensdag 6 april 2016 12:36 schreef Friek_ het volgende:
FC Eindhoven mag dit jaar eens promoveren naar de Eredivisie.
Als de kiesdrempel niet gehaald wordt stelt de referendumwet dat inwerkingtreding moet volgen. Niemand kan dan dus zeggen dat ze genegeerd worden of dat het de politiek niet interesseert. Ik hoop dat dat de schade aan het vertrouwen in de democratie enigszins kan beperken.quote:Op woensdag 6 april 2016 12:53 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik zou die hele opkomstdrempel sowieso vergeten, die is totaal niet relevant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |