Oef, bekend! Ze slaapt nu veel meer aan het einde van de middag. Gisteren van 15.30 tot 17.15 en daarna van 19.00 tot 22.15. Daarna was ze wel moe, en viel ze steeds in slaap, maar werd dan meteen wakker. Uiteindelijk sliep ze weer om 00.30. Gaaap...quote:Op woensdag 6 april 2016 08:04 schreef Krisvc het volgende:
Morning!
L. slaapt al maanden rond half 7 's avonds. Dan wordt ze soms wel een paar keer wakker, maar daar valt mee te leven. Sinds dit weekend wil ze ineens niet meer slapen voor half 12.Volgens mij staan er 4 tanden op doorkomen en heeft ze daar last van, maar manmanman, ik trek dit slecht. Half 12 is ver na mijn bedtijd.
Beetje late reactie, maar ik slaap dan voornamelijk slecht vanwege de angst dat ik op hem rol of iets in die trant. Maar het is de afgelopen dagen eigenlijk alleen maar erger geworden, afgelopen nacht was het volgens mij 6x dat we met z'n allen wakker warenquote:Op vrijdag 1 april 2016 09:16 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
Hetzelfde hier, N. heeft nooit een speen gehad. Alleen slaapt zij wel bij ons in bed, want ik heb er geen last vanWaarom doe jij geen oog dicht? Spartelt ie teveel?
Hm, ik ben daar nooit zo bang voor geweest. Ik slaap veel lichter dan vroeger en ik hoor het meteen als er wat is. Ik lig ook de hele nacht in dezelfde houding.quote:Op woensdag 6 april 2016 08:19 schreef bloes85 het volgende:
[..]
Beetje late reactie, maar ik slaap dan voornamelijk slecht vanwege de angst dat ik op hem rol of iets in die trant. Maar het is de afgelopen dagen eigenlijk alleen maar erger geworden, afgelopen nacht was het volgens mij 6x dat we met z'n allen wakker warenWeet niet zo goed wat we hier aan kunnen doen, of is het toch een fase waar we doorheen moeten?
Heel herkenbaar rond die leeftijd! Hier kwam dat doordat N. overdag de overgang ging maken van 3 naar 2 slaapjes en dat heeft echt wel een tijdje geduurd. Ingee zei dat destijds ook tegen mij en ik had er een beetje een hard hoofd in, maar na een maand of 2 (oef) kwam het goed. Toevallig deed mevrouw gisteravond wel ineens een derde kort slaapje waardoor ze weer pas om half 11 naar bed ging, maar dat was voor het eerst in een paar weken.quote:Op woensdag 6 april 2016 08:04 schreef Krisvc het volgende:
Morning!
L. slaapt al maanden rond half 7 's avonds. Dan wordt ze soms wel een paar keer wakker, maar daar valt mee te leven. Sinds dit weekend wil ze ineens niet meer slapen voor half 12.Volgens mij staan er 4 tanden op doorkomen en heeft ze daar last van, maar manmanman, ik trek dit slecht. Half 12 is ver na mijn bedtijd.
Langer wakker houden heeft hier nooit gewerkt, daar werd niemand gelukkig van. Het lijkt me weer een faaaaase, misschien kan je tijdelijk om 20.30 mee naar bed zodat je toch nog wat uurtjes slaap extra kan pakken? Sterkte, dat zijn vervelende dingen.quote:Op woensdag 6 april 2016 09:07 schreef silliegirl het volgende:
Ik ben een beetje zoekende naar 't ritme voor mijn baby. Voorheen clusterde 'ie, dan rond half 10 gingen we naar boven, wassen, pyama aan, laatste keer drinken en dan slapen.
En dan sliep 'ie vaak tot 4:00-5:00 in 1 ruk en daarna nog tot 7 door.
Meneer clustert nu niet meer en is eerder moe. Dus nu ligt 'ie rond 20:30 in bed. Hij slaapt dan tot 00:00 oid, drinkt dan en slaapt dan weer tot 04:00 om daarna om 05;00 en 06:00 weer wakker te worden![]()
Kortom: dat werkt niet zo lekker zo. Zou ik m dan toch beneden moeten houden tot 21:30 zoals voorheen? Want zijn jullie suggesties?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben er zo blij mee! Volgende week kunnen we een selectie van alle foto's maken, ik ben zo benieuwd!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja, die vind hij meestal wel leuk! hij kauwt er vooral op, maar hij kauwt overal op! Wat hij tegenwoordig de bomb vind is torens omgooien. Soms begint hij al te schaterlachen als we een toren opbouwen.quote:Op woensdag 6 april 2016 11:53 schreef Aerenia het volgende:
Lief Jägar! Vindt hij dat speeltje links van hem eigenlijk leuk? Ik stond van de week met hetzelfde in mijn handen, maar vind het zo moeilijk om te bedenken wat een baby van 5 maanden leuk vindt om mee te spelen. Het liefst speelt ze toch met een hydrofiel
quote:Op woensdag 6 april 2016 10:48 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik wil mijn leukerd ook even spammen. In de trein op weg naar NL:dat ziet er gezellig uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schudden voor gebruik
Haha, dankjewel, dat hoor ik niet vaak zomaar.quote:Op woensdag 6 april 2016 16:22 schreef Missladybug het volgende:
Wauw prachtige fotos Selvaria! Leuke kleding heeft ze aan. En wat ben jij knap!
Leuke foto ook Jagär! Leuk broekje draagt T.
Arm ventje! Tijd voor de zon.quote:Op woensdag 6 april 2016 21:14 schreef Malteser het volgende:
Selvaria, dat is super fijn![]()
Onomatopee, dat klinkt ook goed! Hoe is het met jou?
Twix wordt weer erger verkouden en moet weer meer moeite doen om te ademen. Hij was tenslotte ook alweer bijna een week iets fitter. Arm ventje. Die wanhoop in zijn oogjes als hij in zo'n hoestbui zit. Mijn hart.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Maar ja, wat te doen? Ze drinkt goed, komt goed aan, maar drinkt vaak en lang. Wegleggen lukt niet en ze slaapt ook niet in de wandelwagenbak. Ze spuugt ook regelmatig, maar lijkt er geen last van te hebben. Stip ging dan echt gillen en zij laat het gewoon uit haar mond lopen. Ik heb nooit zoveel vertrouwen gehad in infacol ofzo, of doet dat echt iets? Ik weet ook niet zeker of het kraampjes zijn of clusteren, maar als het clusteren is helpt het iig niet voor de nacht, want vannacht kwam ze drie keer en was ze om acht uur weer echt uitgehongerd. En ja, ze is nog maar drie weken maar met Stip kwamen we uiteindelijk op een ritme waarbij ik drie uur sliep terwijl m'n vriend beneden zat met en daarna deed ik de overige drie. Dat willen we nu graag voorkomen.
[ Bericht 6% gewijzigd door Dot. op 06-04-2016 21:53:28 ]
Ik zat laatst nog te denken hoe zou het met Twix zijn..quote:Op woensdag 6 april 2016 21:14 schreef Malteser het volgende:
Selvaria, dat is super fijn![]()
Onomatopee, dat klinkt ook goed! Hoe is het met jou?
Twix wordt weer erger verkouden en moet weer meer moeite doen om te ademen. Hij was tenslotte ook alweer bijna een week iets fitter. Arm ventje. Die wanhoop in zijn oogjes als hij in zo'n hoestbui zit. Mijn hart.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |