ja, die vind hij meestal wel leuk! hij kauwt er vooral op, maar hij kauwt overal op! Wat hij tegenwoordig de bomb vind is torens omgooien. Soms begint hij al te schaterlachen als we een toren opbouwen.quote:Op woensdag 6 april 2016 11:53 schreef Aerenia het volgende:
Lief Jägar! Vindt hij dat speeltje links van hem eigenlijk leuk? Ik stond van de week met hetzelfde in mijn handen, maar vind het zo moeilijk om te bedenken wat een baby van 5 maanden leuk vindt om mee te spelen. Het liefst speelt ze toch met een hydrofiel
quote:Op woensdag 6 april 2016 10:48 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik wil mijn leukerd ook even spammen. In de trein op weg naar NL:dat ziet er gezellig uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schudden voor gebruik
Haha, dankjewel, dat hoor ik niet vaak zomaar.quote:Op woensdag 6 april 2016 16:22 schreef Missladybug het volgende:
Wauw prachtige fotos Selvaria! Leuke kleding heeft ze aan. En wat ben jij knap!
Leuke foto ook Jagär! Leuk broekje draagt T.
Arm ventje! Tijd voor de zon.quote:Op woensdag 6 april 2016 21:14 schreef Malteser het volgende:
Selvaria, dat is super fijn![]()
Onomatopee, dat klinkt ook goed! Hoe is het met jou?
Twix wordt weer erger verkouden en moet weer meer moeite doen om te ademen. Hij was tenslotte ook alweer bijna een week iets fitter. Arm ventje. Die wanhoop in zijn oogjes als hij in zo'n hoestbui zit. Mijn hart.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Maar ja, wat te doen? Ze drinkt goed, komt goed aan, maar drinkt vaak en lang. Wegleggen lukt niet en ze slaapt ook niet in de wandelwagenbak. Ze spuugt ook regelmatig, maar lijkt er geen last van te hebben. Stip ging dan echt gillen en zij laat het gewoon uit haar mond lopen. Ik heb nooit zoveel vertrouwen gehad in infacol ofzo, of doet dat echt iets? Ik weet ook niet zeker of het kraampjes zijn of clusteren, maar als het clusteren is helpt het iig niet voor de nacht, want vannacht kwam ze drie keer en was ze om acht uur weer echt uitgehongerd. En ja, ze is nog maar drie weken maar met Stip kwamen we uiteindelijk op een ritme waarbij ik drie uur sliep terwijl m'n vriend beneden zat met en daarna deed ik de overige drie. Dat willen we nu graag voorkomen.
[ Bericht 6% gewijzigd door Dot. op 06-04-2016 21:53:28 ]
Ik zat laatst nog te denken hoe zou het met Twix zijn..quote:Op woensdag 6 april 2016 21:14 schreef Malteser het volgende:
Selvaria, dat is super fijn![]()
Onomatopee, dat klinkt ook goed! Hoe is het met jou?
Twix wordt weer erger verkouden en moet weer meer moeite doen om te ademen. Hij was tenslotte ook alweer bijna een week iets fitter. Arm ventje. Die wanhoop in zijn oogjes als hij in zo'n hoestbui zit. Mijn hart.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |