Inkoppertje.quote:
Onderbroekenlol bedoel je ?quote:Op zaterdag 9 april 2016 12:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
Jeuh wat een onderbroekenhumor weer.
Bedankt voor de tipquote:Op zaterdag 9 april 2016 13:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik wilde de Grand National nog rijden vanmiddag, maar dat red ik niet qua reistijd.
Niet op de BBC helaas. Straks eens kijken op internet.quote:
The race will be shown live on Channel 4, with coverage fronted by Clare Balding, with radio coverage on BBC Five Live.quote:Op zaterdag 9 april 2016 13:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Niet op de BBC helaas. Straks eens kijken op internet.
Kun jij Channel 4 ontvangen ?quote:Op zaterdag 9 april 2016 13:44 schreef chufi het volgende:
[..]
The race will be shown live on Channel 4, with coverage fronted by Clare Balding, with radio coverage on BBC Five Live.
quote:Op zaterdag 9 april 2016 12:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar eerst rent ie de Marathon van R'dam nog.
Drie keer daags niet te veel.quote:
Rustig aan Tong, in elk geval positief nieuws dat de parasieten weg zijn én geen buikpijn meerquote:Op zondag 10 april 2016 15:00 schreef tong80 het volgende:
Hallo. Weer even geslapen. Zelfde symptomen nog. iets minder heftig. Wel erg moe en hoofdpijn. Uit bed komen en voelen alsof je hard gesport hebt is niet goed. Hoofdpijn, speeksel en droge lippen. Zoek geen medelijden, maar is zoals ik me voel. Hopen dat het een beetje bijtrekt en een redelijke dag kan hebben. Morgen huisarts. De parsasieten zijn gelukkig uitgeschakeld. Kuur zit er op en geen buikpijn meer en gewone stoelgang.
Tot zover doktor Corrie. Nu Langs de Lijn met Paul de Leeuw en Paris Roubaix op TV.
quote:
quote:Op zondag 10 april 2016 19:33 schreef sacha het volgende:
én een overzicht van genoten drank én beweging
anders geloven we het nietquote:
quote:
quote:Op maandag 11 april 2016 02:03 schreef chufi het volgende:
Das vroeg voor een ontbijt, maar je bent uit je ritme.. Hoe laat moet je bij de dokter zijn?
Meestal moet je dan op tijd bellen... Wekker zetten!quote:Op maandag 11 april 2016 02:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Moet morgenochtend de afspraak maken. Liefst zo vroeg mogelijk. Heb nu wel bak en braad-boter in m'n oren. Moeten uitgespoten worden. Kunnen ze het gelijk doen. Anders moet ik dinsdag weer.
quote:Op maandag 11 april 2016 02:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Meestal moet je dan op tijd bellen... Wekker zetten!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |