Same here, deze JA-stemmer gaat ook niet stemmen.quote:Op dinsdag 5 april 2016 21:58 schreef agter het volgende:
[..]
Ja. Fijn hè.
Ik maak me er ook niet meer druk om.
Ze zoeken het maar uit met dat referendum.
Hier idem, behalve als om 20:00 blijkt dat de opkomst groot is en het erom gaat spannen, dan loop ik nog wel even naar de stembus.quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:04 schreef Montagui het volgende:
[..]
Same here, deze JA-stemmer gaat ook niet stemmen.
Helemaal nietquote:Op dinsdag 5 april 2016 22:05 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Nou nou wat negatief weer, van Puffelen....
Die ga ik wel eten in Griekenland...lekker goedkoop. LOLquote:Op dinsdag 5 april 2016 22:08 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Helemaal nietIk kan nu een bitchin' Griekse salade maken....
Ik denk zo dat een meerderheid het of niks kan schelen of de moeite niet wil nemen.quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:08 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Hier idem, behalve als om 20:00 blijkt dat de opkomst groot is en het erom gaat spannen, dan loop ik nog wel even naar de stembus.
Ha leuk gokken.quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:11 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Ik denk zo dat een meerderheid het of niks kan schelen of de moeite niet wil nemen.
Ik gok mijn geld op een opkomstpercentage van rond de 20%.
Het is geen representatieve steekproef, maar als ik zo de reacties uit mijn omgeving inventariseer kan ik mij ook niet voorstellen dat 1 op de 3 Nederlanders de moeite gaat nemen om naar de stembus te gaan over een verdrag waar ze de inhoud niet van kennenquote:Op dinsdag 5 april 2016 22:11 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Ik denk zo dat een meerderheid het of niks kan schelen of de moeite niet wil nemen.
Ik gok mijn geld op een opkomstpercentage van rond de 20%.
Hoe ben je een ja-stemmer als je niet stemt. Je verwart het woord stemmer met voorstander.quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:04 schreef Montagui het volgende:
[..]
Same here, deze JA-stemmer gaat ook niet stemmen.
Waar haal je deze informatie vandaan? Of is dit je eigen schatting?quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:47 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Opkomst: 29,8%
Voor: 23% Tegen: 71%
quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:50 schreef Infection het volgende:
[..]
Waar haal je deze informatie vandaan? Of is dit je eigen schatting?
Ok, hopen dat je glazen bol het correct heeft met betrekking tot de uitslag. Wel nog even 0,2% erbij voor de opkomst natuurlijk.quote:
Ja, was gisteren live te volgen.quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:53 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Hebben jullie dit al gezien?
Onze grote held Nigel Farage.
Dat komt wel goed, De Hond is nogal slecht in het tijdig opmerken van trends.quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:52 schreef Infection het volgende:
[..]
Ok, hopen dat je glazen bol het correct heeft met betrekking tot de uitslag. Wel nog even 0,2% erbij voor de opkomst natuurlijk.
Vooruit dan, laat ik ook maar weer eens kijken voor het eerst in maanden.quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:55 schreef Infection het volgende:
Zo Pauw maar eens aanzetten. Wordt nog smullen met Alexander Pechtold en Jan Roos
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |