De Rijk en Oldenburger zijn het ergst, de rest is allemaal min of meer te pruimen of beter dan datquote:Op dinsdag 5 april 2016 21:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oldenburger is de slechtste commentator van Nederland.
De Rijk > Roelfs > Oldenburger
Roelfs is echt walgelijk hoor. Ik kan die man niet uitstaan.quote:Op dinsdag 5 april 2016 21:07 schreef Tagliano het volgende:
[..]
De Rijk en Oldenburger zijn het ergst, de rest is allemaal min of meer te pruimen of beter dan dat
Stelling: Wiskunde is niet boeiendquote:Op dinsdag 5 april 2016 21:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stelling: De term '100% kans' is wiskundig gezien volslagen debiel
Onjuist.quote:
Nee das gewoon een volmaakte kansquote:Op dinsdag 5 april 2016 21:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stelling: De term '100% kans' is wiskundig gezien volslagen debiel
Zolang hij geen namen van Brazilianen hoeft uit te spreken gaat het welquote:Op dinsdag 5 april 2016 21:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Roelfs is echt walgelijk hoor. Ik kan die man niet uitstaan.
Nee, het zou betekenen dat een dergelijke kans altijd een goal oplevert.quote:Op dinsdag 5 april 2016 21:09 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nee das gewoon een volmaakte kans
Waarom zou je op Reclame Televisie Luxemburg gaan kijkenquote:Op dinsdag 5 april 2016 21:10 schreef Abe_Lenstra het volgende:
Alleen Olav Mol heeft een nog ergere rollende r dan Oldenburger. Maar goed, tis niet anders.Bij formule 1 kun je gelukkig nog uitwijken naar RTL... Met de CL kan dat meestal niet.
ha-haquote:Op dinsdag 5 april 2016 21:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waarom zou je op Reclame Televisie Luxemburg gaan kijken
Nee dat zou de kans van het doelpoging zelf zijn.quote:Op dinsdag 5 april 2016 21:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, het zou betekenen dat een dergelijke kans altijd een goal oplevert.
quote:
De Duitse RTL bedoel ik dus. Omdat die de formule 1 ook uitzendt alleen dan met zonder Olav Mol....quote:Op dinsdag 5 april 2016 21:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waarom zou je op Reclame Televisie Luxemburg gaan kijken
quote:Op dinsdag 5 april 2016 19:29 schreef Kopsterk het volgende:
Zou persoonlijk nooit Torres opstellen. Nog liever een middenvelder erbij en Carrasco in de spits
Kenner.quote:Op dinsdag 5 april 2016 19:35 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Barcelona is veruit de favoriete tegenstander van Torres (10 doelpunten in 16 wedstrijden) en tegen Betis leek het zowaar weer heel even op de oude Niño.
Je bent traag. GGMM was zeker 47 seconden eerder.quote:Op dinsdag 5 april 2016 21:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hier kreeg PSV dus geen goal van tegen.
PSV > Barcelona.
Ja met elke vijf minuten reclame dus.quote:Op dinsdag 5 april 2016 21:12 schreef Abe_Lenstra het volgende:
[..]
De Duitse RTL bedoel ik dus. Omdat die de formule 1 ook uitzendt alleen dan met zonder Olav Mol....
Mit Krombacherquote:Op dinsdag 5 april 2016 21:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja met elke vijf minuten reclame dus.
Hopelijk blijft de vloek in stand jaquote:Op dinsdag 5 april 2016 21:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
FC Barcelona komt in een dipje.
Geen ploeg kan de CL twee keer op rij winnen.
Eens, altijd leuk.quote:Op dinsdag 5 april 2016 21:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hopelijk blijft de vloek in stand ja
Misschien moet je net zoals Cavaliers gewoon feitjes uit je hoofd gaan leren.quote:Op dinsdag 5 april 2016 21:13 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ik gun je het leedvermaak compleet.
Vind dit leuk.
Maartengodquote:Op dinsdag 5 april 2016 21:14 schreef Kopsterk het volgende:
Ik ben blij voor Koffieplanter.
Wie zei ook alweer dat Koke geen wereldtop is
Koke moet ALTIJD spelen in het Spaanse elftal.quote:Op dinsdag 5 april 2016 21:14 schreef Kopsterk het volgende:
Ik ben blij voor Koffieplanter.
Wie zei ook alweer dat Koke geen wereldtop is
Ja. Ook een leukequote:
Ik vrees dat VDB hem op de flank zet.quote:Op dinsdag 5 april 2016 21:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Koke moet ALTIJD spelen in het Spaanse elftal.
Alleen dan is er een klein klein kansje op het EK.
Koke is misschien wel je belangrijkste speler. Die moet ie niet gaan verneuken.quote:Op dinsdag 5 april 2016 21:15 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik vrees dat VDB hem op de flank zet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 5 april 2016 21:16 schreef onlogisch het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
Er zijn hooguit 7 man zeker van een basisplek in het Spaanse elftal. De Gea, Pique, Ramos, Alba, Busquets, Iniesta en Silva. Voor de rest is het allemaal vraagtekens, vraagtekens en nog eens vraagtekens.quote:Op dinsdag 5 april 2016 21:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Koke is misschien wel je belangrijkste speler. Die moet ie niet gaan verneuken.
Oke Iniesta blijft ook een geweldenaar.
UIquote:Op dinsdag 5 april 2016 21:17 schreef Kopsterk het volgende:
Een uitgoal van Atletico is extra veel waard.
Ik word daar niet vrolijk van. Alleen door dat gezeik gaan we geen EK winnenquote:Op dinsdag 5 april 2016 21:16 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Er zijn hooguit 7 man zeker van een basisplek in het Spaanse elftal. De Gea, Pique, Ramos, Alba, Busquets, Iniesta en Silva. Voor de rest is het allemaal vraagtekens, vraagtekens en nog eens vraagtekens.
Hij bedoelt lengtequote:
Ik wel, al weet ik niet of ik Pauw meepakquote:Op dinsdag 5 april 2016 21:18 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hopelijk gaan we na deze wedstrijd met z'n allen naar de Rijdende Rechter en aansluitend Pauw
Dat kan nietquote:Op dinsdag 5 april 2016 21:18 schreef Ties02 het volgende:
Weet iemand hoe je die feed bovenaan weghaalt? Het leidt me behoorlijk af
Danny heeft ervoor gezorgd dat die feed elke tiende van een seconde erin wordt geforceerd. Geen grapquote:Op dinsdag 5 april 2016 21:18 schreef Ties02 het volgende:
Spanje kan Europees kampioen worden, maar daarvoor zijn heel veel dingen nodig. Alles moet meezitten en meer van dat soort bla, bla. Maar het begint al bij de selectieprocedure. Iñaki altijd boven Pedro, Saúl altijd boven Fabregas en dat soort dingen.quote:Op dinsdag 5 april 2016 21:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik word daar niet vrolijk van. Alleen door dat gezeik gaan we geen EK winnenMaar wordt het Frankrijk ofzo, al hebben die ook een heerlijk team.
toevoegen aan je adblockerquote:Op dinsdag 5 april 2016 21:18 schreef Ties02 het volgende:
Oh wauwquote:Op dinsdag 5 april 2016 21:19 schreef KingRoland het volgende:
Als Atlético Madrid dit wint neem ik 1 week lang een UI naar keuze van Paxcon.
Pedroquote:Op dinsdag 5 april 2016 21:20 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Spanje kan Europees kampioen worden, maar daarvoor zijn heel veel dingen nodig. Alles moet meezitten en meer van dat soort bla, bla. Maar het begint al bij de selectieprocedure. Iñaki altijd boven Pedro, Saúl altijd boven Fabregas en dat soort dingen.
Ik wou het net vieren met een pubquizquote:Op dinsdag 5 april 2016 21:21 schreef Ties02 het volgende:
Ik heb besloten dat ik geen bier meer ga drinken
Dit boeit niemandquote:Op dinsdag 5 april 2016 21:21 schreef Ties02 het volgende:
Ik heb besloten dat ik geen bier meer ga drinken
Tweede geelquote:
In Engeland moeten ze eerst maar weer eens het voetbal heruitvinden voor ze lachen.quote:Op dinsdag 5 april 2016 21:22 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dat is hier blijkbaar een trend om te zeggen bij dit soort acties.
Dat was toen jij zei dat ze Messi de vrije trap moesten laten nemenquote:Op dinsdag 5 april 2016 21:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Terecht geel.
Die andere geel heb ik gemist.
tsja ik had graag dat Atletico eens niet als een stel mongolen zou gaan schoppenquote:Op dinsdag 5 april 2016 21:23 schreef Sked het volgende:
Dit is gewoon een terechte gele kaart, wat zit iedereen te zeiken?
Sommige mensen zijn uit principe tegen Barcelonaquote:Op dinsdag 5 april 2016 21:23 schreef Sked het volgende:
Dit is gewoon een terechte gele kaart, wat zit iedereen te zeiken?
Ligt aan de trainer, agressieve gek is hetquote:Op dinsdag 5 april 2016 21:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
tsja ik had graag dat Atletico eens niet als een stel mongolen zou gaan schoppen
Het is vaak zelfs nog lastiger. Om tegen te voetballen.quote:Op dinsdag 5 april 2016 21:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Overigens vind ik het een wanhopig iets om te stellen dat een ploeg met 10 man altijd slechter uit is.
Met nadruk op sommige.quote:Op dinsdag 5 april 2016 21:24 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn uit principe tegen Barcelona
Dat hebben we afgelopen weekend nog gezien bij ADO GROquote:Op dinsdag 5 april 2016 21:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Overigens vind ik het een wanhopig iets om te stellen dat een ploeg met 10 man altijd slechter uit is.
Ohhhhhh.quote:Op dinsdag 5 april 2016 21:24 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dat was toen jij zei dat ze Messi de vrije trap moesten laten nemen
Dit is gunstig voor Atleti, lekker verdedigen met een voorsprong op zakquote:Op dinsdag 5 april 2016 21:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Zoals anderen dat met Feyenoord hebbenquote:Op dinsdag 5 april 2016 21:24 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn uit principe tegen Barcelona
Hou op.quote:Op dinsdag 5 april 2016 21:24 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dat hebben we afgelopen weekend nog gezien bij ADO GRO
Jij bent als een van de weinige tijdens deze wedstrijd objectief. Wat is jouw mening hierover?quote:
Dit de chaos is er nu al. Ik vond het begin juist wel lekkker. Zooitje nu.quote:Op dinsdag 5 april 2016 21:24 schreef Kopsterk het volgende:
Nou deze wedstrijd gaat er niet leuker op worden
2e gele kaart was wel terecht.quote:Op dinsdag 5 april 2016 21:25 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Jij bent als een van de weinige tijdens deze wedstrijd objectief. Wat is jouw mening hierover?
En kunnen vertrouwen op mensen in vorm. Het tactisch geheel klopt prima.quote:Op dinsdag 5 april 2016 21:24 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Dit is gunstig voor Atleti, lekker verdedigen met een voorsprong op zak
Ik ookquote:Op dinsdag 5 april 2016 21:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
vond de eerste geel van Torres trouwens wel zwaar.
Braziliaanse trekjes?quote:Op dinsdag 5 april 2016 21:27 schreef PowerLoungen het volgende:
Neymar zou bij mij als scheids vogelvrij zijn
Ik quote hem maar even. Want anders is deze grap helemaal voor niks gemaakt.quote:Op dinsdag 5 april 2016 21:27 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Godin gaat straks Messi zo hard door midden schoppen dat ze de twee helften in China terugvinden.
Ook niet mijn favoriet.quote:Op dinsdag 5 april 2016 21:27 schreef PowerLoungen het volgende:
Ook dubbel salaris dan?quote:Op dinsdag 5 april 2016 21:27 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Godin gaat straks Messi zo hard door midden schoppen dat ze de twee helften in China terugvinden.
Das de geest van JCquote:
Je zou veel fluiten ?quote:Op dinsdag 5 april 2016 21:27 schreef PowerLoungen het volgende:
Algemeen bekend.quote:Op dinsdag 5 april 2016 21:28 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Eerder trekjes van een verwende snotaap
Dat en af en toe op de counter. Al ben ik daar geen fan van. Als het moet, dan moet het.quote:
Tot morgen!quote:Op dinsdag 5 april 2016 21:30 schreef KingRoland het volgende:
Tegen PSV hielden ze het ook vol dus ik heb er vertrouwen in.
Tot zover.
Ik vind de aanval Locadia - Luuk de Jong - Narsingh toch iets minder dan Neymar - Suarez - Messiquote:Op dinsdag 5 april 2016 21:30 schreef KingRoland het volgende:
Tegen PSV hielden ze het ook vol dus ik heb er vertrouwen in.
Tot zover.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |