Eerste generatie.....quote:Op dinsdag 5 april 2016 20:27 schreef Rezania het volgende:
Mijn moeder snapt niet waarom ik niet ga stemmen als ik voor ben.
Ik zou wel gaan stemmen als ik jou was. Lijkt er sterk op dat de kiesdrempel gehaald wordt. Of je kunt het morgen nog eens aankijken, er worden tussentijds opkomstpercentages doorgegeven.quote:Op dinsdag 5 april 2016 20:27 schreef Rezania het volgende:
Mijn moeder snapt niet waarom ik niet ga stemmen als ik voor ben.
Bij de Kwis namen ze Baudet ook nog heerlijk in de zeik afgelopen zaterdag. Aanrader voor iedereen in dit topic.quote:Op dinsdag 5 april 2016 20:29 schreef robin007bond het volgende:
Door Baudet te horen spreken wil je haast gelijk Ja stemmen.
Hoor ik de laatste tijd te vaak. Tijd voor een toontje lagerquote:
Tot 21:00, en nee.quote:Op dinsdag 5 april 2016 20:30 schreef Kaas- het volgende:
Tot hoe laat kan je stemmen in Leiden Rez? En kan je hierbij eigenlijk stemmen buiten je eigen gemeente?
Koning.quote:
Geen optie voor een beetje bal.quote:Op dinsdag 5 april 2016 20:30 schreef eriksd het volgende:
[..]
Hoor ik de laatste tijd te vaak. Tijd voor een toontje lager
Die linker is wel te doen.quote:
quote:Op dinsdag 5 april 2016 20:30 schreef eriksd het volgende:
[..]
Hoor ik de laatste tijd te vaak. Tijd voor een toontje lager
Ben stiekem wel benieuwd wat je nog vindt van de post. Want ja, soms is die Parenti krankzinnig.quote:
Ben je ook benieuwd naar mijn mening? Ik heb er wel een.quote:Op dinsdag 5 april 2016 20:32 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ben stiekem wel benieuwd wat je nog vindt van de post. Want ja, soms is die Parenti krankzinnig.
Maar hem vergelijken met een dictatoriale moordenaar gaat me wat ver.
quote:Op dinsdag 5 april 2016 20:34 schreef Kaas- het volgende:
Heel genant. Afgelopen week stuurde iemand in een groepsapp de volgende foto met de tekst erbij 'niks voor jou Kaas?' en ik dacht oh best wel nice:
[ afbeelding ]
En had daarna pas door dat wie het was.
Ziet eruit als een enthousiaste vluchteling.quote:Op dinsdag 5 april 2016 20:34 schreef Kaas- het volgende:
Heel genant. Afgelopen week stuurde iemand in een groepsapp de volgende foto met de tekst erbij 'niks voor jou Kaas?' en ik dacht oh best wel nice:
[ afbeelding ]
En had daarna pas door dat wie het was.
Misschien dat ik dan 's avonds nog ga, maar aangezien een groot deel nee gaat stemmen lijkt het me sowieso hopeloos zodra we over de kiesdrempel heen zijn.quote:Op dinsdag 5 april 2016 20:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik zou wel gaan stemmen als ik jou was. Lijkt er sterk op dat de kiesdrempel gehaald wordt. Of je kunt het morgen nog eens aankijken, er worden tussentijds opkomstpercentages doorgegeven.
Vertel! Kaas- had het er specifiek over dus vandaar dat ik hem adresseerde.quote:Op dinsdag 5 april 2016 20:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ben je ook benieuwd naar mijn mening? Ik heb er wel een.
Idk en geen idee.quote:Op dinsdag 5 april 2016 20:30 schreef Kaas- het volgende:
Tot hoe laat kan je stemmen in Leiden Rez? En kan je hierbij eigenlijk stemmen buiten je eigen gemeente?
Ook bij een opkomst van 28% is het handig om een zo laag mogelijk percentage nee te hebben. Houden ze langer hun bek weer.quote:Op dinsdag 5 april 2016 20:35 schreef Rezania het volgende:
[..]
Misschien dat ik dan 's avonds nog ga, maar aangezien een groot deel nee gaat stemmen lijkt het me sowieso hopeloos zodra we over de kiesdrempel heen zijn.
Heerlijk. Geniet ervan joh.quote:Op dinsdag 5 april 2016 20:38 schreef Kaas- het volgende:
Ik reageer later wel Robin. Effe hardlopen & biertje doen met een maat nu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |