Oh ja, hehe. Maar ook alleen maar de naam omdat je er toevallig vandaan komt, zou het van m'n leven niet op een kaart kunnen aanwijzen, heb er nooit eerder van gehoord en weet er nog steeds niets van.quote:Op dinsdag 5 april 2016 20:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
Sassem heb je nog nooit van gehoord ja?
Ik word echt gek van die constante hetze van jou jegens mijn persoon.quote:Op dinsdag 5 april 2016 20:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
En dan zeker fulltime in discussie gaan?
Hof is inderdaad onzijdig, maar ik denk dat de Keukenhof anders gezien wordt omdat het een naam is.quote:Op dinsdag 5 april 2016 20:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik snap niets van het woord hof. Het is inderdaad de keukenhof, maar ook het doolhof.
quote:Op dinsdag 5 april 2016 20:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Hof is inderdaad onzijdig, maar ik denk dat de Keukenhof anders gezien wordt omdat het een naam is.
Jullie zitten vast in een vicieuze cirkel waarin jullie het beide zat zijn dat de ander irritant tegen je doet en gaan er daardoor beiden mee door, terwijl jullie beide geen hekel aan de ander hebben.quote:Op dinsdag 5 april 2016 20:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik word echt gek van die constante hetze van jou jegens mijn persoon.
https://onzetaal.nl/taaladvies/advies/de-het-doolhofquote:Op dinsdag 5 april 2016 20:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat vind ik raar, want het is toch echt het doolhof.
Curieus.quote:Op dinsdag 5 april 2016 20:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Absoluut, krijg er direct zin in. Heerlijke combinatie van spelplezier en je vrienden naaien.
Ik heb echt nog nooit iemand De Keukenhof horen noemen en ik ben er naast opgegroeid.quote:Op dinsdag 5 april 2016 20:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ken de plek als de Keukenhof, maar vaker nog wordt het zonder lidwoord benoemd.
Het belangrijkste weet je al.quote:Op dinsdag 5 april 2016 20:08 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Oh ja, hehe. Maar ook alleen maar de naam omdat je er toevallig vandaan komt, zou het van m'n leven niet op een kaart kunnen aanwijzen, heb er nooit eerder van gehoord en weet er nog steeds niets van.
lolquote:Op dinsdag 5 april 2016 20:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Niets zo grillig als het Nederlands. Dit is net zoiets als de en het matrasquote:Op dinsdag 5 april 2016 20:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
https://onzetaal.nl/taaladvies/advies/de-het-doolhof
Zo verwarrend.
Niet dat dat veel zegt, maar wat hoorde je dan wel?quote:Op dinsdag 5 april 2016 20:13 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb echt nog nooit iemand De Keukenhof horen noemen en ik ben er naast opgegroeid.
Het is ook de hof van Edenquote:Op dinsdag 5 april 2016 20:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat vind ik raar, want het is toch echt het doolhof.
Het Keukenhof, of inderdaad gewoon enkel Keukenhof.quote:Op dinsdag 5 april 2016 20:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Niet dat dat veel zegt, maar wat hoorde je dan wel?
De Hof van Eden is ook een naam, dus dat snap ik wel.quote:Op dinsdag 5 april 2016 20:14 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Het is ook de hof van Eden
Doolhof is een apart woord en is onzijdig, denk ik.
Ik heb altijd De Keukenhof geleerd.quote:Op dinsdag 5 april 2016 20:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het Keukenhof, of inderdaad gewoon enkel Keukenhof.
Dat laatste ken ik wel.quote:Op dinsdag 5 april 2016 20:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het Keukenhof, of inderdaad gewoon enkel Keukenhof.
quote:Op dinsdag 5 april 2016 20:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Tijdens taalles stond de lerares klaar met een liniaal voor iedereen die het Keukenhof zei?quote:Op dinsdag 5 april 2016 20:16 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ik heb altijd De Keukenhof geleerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |