abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_161200137
Gewoon een paar miljard in Oekraïne pompen omdat we bang zijn voor Poetin 8)7. Schop al die Oost-Europese lander er toch gewoon uit samen met de zuidelijke landen en Ijsland.
  dinsdag 5 april 2016 @ 18:01:16 #77
192592 SureD1
------------------------------
pi_161200251
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2016 17:37 schreef Stranger het volgende:
Even een vraagje.. Ik heb net het kieskompas ingevuld en daar kwam uit dat ik zo rond de 1-2% voor was.. Lekker duidelijk dus. Nu mijn vraag: Er kwamen een heleboel vragen en stellingen voorbij over de handel en economie, maar ik dacht dat dat gedeelte van het verdrag al in was gegaan en dat dat sowieso door ging.. Heb ik dat verkeerd begrepen? Weet niet meer waar ik dat had gelezen.
Handel gaat sowieso door, exclusieve EU bevoegdheid...
  dinsdag 5 april 2016 @ 18:02:48 #78
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_161200275
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2016 17:54 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik ga helemaal niet stemmen. Mijn stempas ligt ergens onderin m'n papierbak.

Overigens zou het feit dat Oekraine arm is voor mij geen reden zijn om tegen te stemmen.
En de corruptie, het dierenleed, de neo nazi's, de burgeroorlog en de kinderarbeid schijnbaar ook niet.... volgens mij zou jij zelfs nog met Noord Korea een overeenkomst sluiten. :Y
pi_161200289
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2016 18:02 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

En de corruptie, het dierenleed, de neo nazi's, de burgeroorlog en de kinderarbeid schijnbaar ook niet.... volgens mij zou jij zelfs nog met Noord Korea een overeenkomst sluiten. :Y
Sterker, ik zou zelfs vrede hebben met een Associatieverdrag met Rusland.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  dinsdag 5 april 2016 @ 18:04:39 #80
450965 Heilwasser
Verworven smaak
pi_161200307
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2016 17:55 schreef XXL-Puntenslijper het volgende:
Gewoon een paar miljard in Oekraïne pompen omdat we bang zijn voor Poetin 8)7. Schop al die Oost-Europese lander er toch gewoon uit samen met de zuidelijke landen en Ijsland.
Ja dat gebeurt dus niet, wijsneus. 'Miljard pompen'. :')

Niet alles geloven wat Jantje Roos of Baudet zeggen.
Heilwasser stammt aus unterirdischen, vor Verunreinigung geschützten, ursprünglichen reinen Wasservorkommen.
pi_161200355
Hongersnood dreigt voor anderhalf miljoen Oekraïners in Oost-Oekraïne, lees ik net. :{.
I´m back.
pi_161200392
quote:
15s.gif Op dinsdag 5 april 2016 18:07 schreef Ryan3 het volgende:
Hongersnood dreigt voor anderhalf miljoen Oekraïners in Oost-Oekraïne, lees ik net. :{.
Met dank aan Rusland, die nog veel meer reden zal zien om Oekraïne naar de klote te helpen als ze zaken gaan doen met de EU.
  dinsdag 5 april 2016 @ 18:11:35 #83
192592 SureD1
------------------------------
pi_161200451
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2016 18:03 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Sterker, ik zou zelfs vrede hebben met een Associatieverdrag met Rusland.
Hadden/hebben we hè, pruttelt een beetje op een laag pitje sinds de Krim maar, soit we hebben het wel. Is een Partnership Agreement, gaat veel verder dan zo'n associatieverdrag. Sinds 2008 zijn we aan het onderhandelen over een soort EEA achtig akkoord met Rusland, maar dat loopt niet zo lekker momenteel ;)
pi_161200463
quote:
2s.gif Op dinsdag 5 april 2016 18:04 schreef Heilwasser het volgende:

[..]

Ja dat gebeurt dus niet, wijsneus. 'Miljard pompen'. :')

Niet alles geloven wat Jantje Roos of Baudet zeggen.
Oekraïne heeft recht op een aantal subsidies (hebben ze ook al zonder het AV, maar dat terzijde), als je dat over een periode van een aantal jaren bekijkt kan dat rustig oplopen tot een paar miljard.
pi_161200505
http://nos.nl/artikel/209(...)maak-stembiljet.html

quote:
Verschillende partijen in de Tweede Kamer zijn bezorgd dat kiezers niet goed weten hoe ze moeten stemmen en daardoor fouten maken. De SP beschuldigt het kabinet ervan dat het stembiljet bewust ingewikkeld is gemaakt, om ervoor te zorgen dat mensen morgen massaal fout gaan stemmen.

Volgens SP-Kamerlid Van Raak kan het niet anders dat het een bewuste actie is van het kabinet, want "zoveel domheid op een ministerie is onmogelijk".

Aan de hand van een zelfgemaakt stembiljet met 'tegen' erop probeert hij andere Kamerleden te overtuigen van het probleem. "In het hoekje van het stembiljet is een rondje, en dat rondje moet je rood maken. Als je in het midden iets zet is het ongeldig", zegt Van Raak.

50Plus-Kamerlid Krol meldt dat ook hij erg veel klachten heeft gekregen over het stembiljet.

Van Raak wil dat er vanavond nog een debat over het stemformulier komt, maar dat verzoek kan niet op steun van een meerderheid in de Tweede Kamer rekenen. "Als we er vanavond over gaan debatteren, liggen er morgen geen nieuwe stembiljetten", merkt ChristenUnie-Kamerlid Schouten op. Zij pleit vooral voor goede voorlichting op de stembureaus.

Kleuren

Regeringspartijen PvdA en VVD stellen voor om na het referendum een goede evaluatie te houden. "Ook over de motivatie van de indieners van het referendum, waar nu veel over te doen is", zegt VVD-Kamerlid Ten Broeke.

D66-leider Pechtold grapt dat zijn partij zich afvraagt waarom er alleen met rood gestemd kan worden, en niet met groen. De VVD pleit daarop voor stemmen met een blauw potlood.

De PVV, Partij voor de Dieren en 50Plus willen wel dat er vanavond nog over de kwestie gedebatteerd wordt. "Stuitend hoe luchtig hierover gedaan wordt", concludeert PvdD-leider Thieme.
Land of the free. Home of the brave.
pi_161200524
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2016 18:11 schreef SureD1 het volgende:

[..]

Hadden/hebben we hè, pruttelt een beetje op een laag pitje sinds de Krim maar, soit we hebben het wel. Is een Partnership Agreement, gaat veel verder dan zo'n associatieverdrag. Sinds 2008 zijn we aan het onderhandelen over een soort EEA achtig akkoord met Rusland, maar dat loopt niet zo lekker momenteel ;)
Ik bedoel maar.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_161200526
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2016 18:09 schreef Infection het volgende:

[..]

Met dank aan Rusland, die nog veel meer reden zal zien om Oekraïne naar de klote te helpen als ze zaken gaan doen met de EU.
Zijn Stalinistische toestanden dit...
I´m back.
pi_161200588
Morgen voor het eerst in m'n leven stemmen :)
Moeten zij weten
pi_161200639
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2016 18:15 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Zijn Stalinistische toestanden dit...
Daar heeft het gedrag van Poetin inderdaad wel wat van weg. Waarom wil jij dat zo nodig steunen met je tegenstem? Je weet toch wat voor ervaring met in Oekraïne heeft met Russische overheersing?
  dinsdag 5 april 2016 @ 18:20:33 #90
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_161200644
quote:
15s.gif Op dinsdag 5 april 2016 18:07 schreef Ryan3 het volgende:
Russen zullen ze wel helpen.
Dat is de wrange prijs voor onafhankelijkheid...
  dinsdag 5 april 2016 @ 18:23:27 #91
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_161200714
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2016 18:20 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Daar heeft het gedrag van Poetin inderdaad wel wat van weg. Waarom wil jij dat zo nodig steunen met je tegenstem? Je weet toch wat voor ervaring met in Oekraïne heeft met Russische overheersing?
Ik wil niet lullig doen maar ik denk zomaar dat het in de Oekraine onder de USSR beter was dan nu.
pi_161200786
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2016 18:23 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

Ik wil niet lullig doen maar ik denk zomaar dat het in de Oekraine onder de USSR beter was dan nu.
Nooit van de Holomodor gehoord?
  dinsdag 5 april 2016 @ 18:28:52 #93
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_161200843
quote:
2s.gif Op dinsdag 5 april 2016 18:26 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Nooit van de Holomodor gehoord?
Ik heb het over de koude oorlog periode. Als je verder blijft gaan in de tijd dan blijft er ook geen spaan heel van de EU.
pi_161200870
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2016 18:28 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

Ik heb het over de koude oorlog periode. Als je verder blijft gaan in de tijd dan blijft er ook geen spaan heel van de EU.
Topargumentatie wel.
  dinsdag 5 april 2016 @ 18:30:07 #95
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_161200876
Overigens schijnt de boycot naar Rusland ook een wassen neus te zijn. _O-

http://www.nu.nl/nuzakeli(...)verder-gegroeid.html

AMSTERDAM - De handel in goederen tussen de Europese Unie en Rusland groeide vorig jaar na een dip in 2009. Waar in 2009 nog voor 66 miljard euro werd verhandeld, steeg dat in 2010 naar 86 miljard en vorig jaar naar 108 miljard. ^O^
pi_161200894
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2016 18:20 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Ja, die Oekraïeners worden nu al genaaid door jouw vrienden van het IMF, wil ik ze dat wel toewensen?
Ik zag vandaag een fotootje voorbij komen met een tekst waarbij de schaliegas deal, die al gemaakt is kennelijk, beklonken wordt en waar jouw maatje Rutte ook bij zit. Ik kan alleen niet bevestigen of dit waar is, maar toch zou er niet gek van staan te kijken.
Monsanto koopt al vruchtbare stukken areaal op.
Cargill koopt terminals in havens op.
En je weet waar het op uitdraait hè over een tijdje: dan mogen de Oekraïners in het westen werken, om de race naar de bodem hier een handje te helpen.
En denk je werkelijk dat de EU ertoe kan bijdragen dat Oekraïne minder corrupt wordt? Is Roemenië als EU-lid minder corrupt geworden, denk je? Zoek maar eens op op de ranglijst. Porosjenko én niet corrupt én geen oligarch, zoals ik geloof Pechtold beweerde? Nee, pluis de Panama papers dan maar na.
I´m back.
  dinsdag 5 april 2016 @ 18:31:31 #97
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_161200914
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 april 2016 18:29 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Topargumentatie wel.
Ja maar wat wil je nu eigenlijk zeggen? Dat alles zoo verfoeilijk was onder de Sovjets? Dat is gewoonweg een leugen. ik ken zat mensen die in het Oostblok hebben gewoond en het nu stukken slechter hebben dan onder de Sovjets.
  dinsdag 5 april 2016 @ 18:33:46 #98
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_161200976
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2016 18:30 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, die Oekraïeners worden nu al genaaid door jouw vrienden van het IMF, wil ik ze dat wel toewensen?
Ik zag vandaag een fotootje voorbij komen met een tekst waarbij de schaliegas deal, die al gemaakt is kennelijk, beklonken wordt en waar jouw maatje Rutte ook bij zit. Ik kan alleen niet bevestigen of dit waar is, maar toch zou er niet gek van staan te kijken.
Monsanto koopt al vruchtbare stukken areaal op.
Cargill koopt terminals in havens op.
En je weet waar het op uitdraait hè over een tijdje: dan mogen de Oekraïners in het westen werken, om de race naar de bodem hier een handje te helpen.
En denk je werkelijk dat de EU ertoe kan bijdragen dat Oekraïne minder corrupt wordt? Is Roemenië als EU-lid minder corrupt geworden, denk je? Zoek maar eens op op de ranglijst. Porosjenko én niet corrupt én geen oligarch, zoals ik geloof Pechtold beweerde? Nee, pluis de Panama papers dan maar na.
De Oekraine word verkocht aan de Industriele monsters van de US.
Fracken (puur vergif), GMO zaden zaaien (puur vergif) etc etc.
Dit is een overwinning voor het grootkapitaal en de mensen daar zullen er geen steek van merken.
Gelukkig levert dit weer meer klanten op voor de Panama deals. Toppie.
  dinsdag 5 april 2016 @ 18:33:58 #99
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_161200983
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 april 2016 18:18 schreef H0D3NPYL het volgende:
Morgen voor het eerst in m'n leven stemmen :)
Ik ook :) Veel plezier
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_161201001
quote:
17s.gif Op dinsdag 5 april 2016 18:33 schreef richolio het volgende:

[..]

Ik ook :) Veel plezier
Vanwege je leeftijd of omdat je nu wilt stemmen? Ik het tweede.
Moeten zij weten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')