Ach ja, maar jij hebt ook altijd iets te zeiken over de plaatjes als ik een topic open.quote:
Ik wachtte slechts en nu kom je met een soortgelijke titel die ik ook in gedachte had, alleen zou ik een ander plaatje gebruikt hebben verder niksquote:Op dinsdag 5 april 2016 14:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ach ja, maar jij hebt ook altijd iets te zeiken over de plaatjes als ik een topic open.
quote:Op dinsdag 5 april 2016 14:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik wachtte slechts en nu kom je met een soortgelijke titel die ik ook in gedachte had, alleen zou ik een ander plaatje gebruikt hebben verder niks
Vertel eens. Bij mij gebeurde het dus omdat ik zwak ben. Vatbaar. Heb net 2 uur echt geslapen, kan me dromen herinneren. En toch voel ik me naar. Droge mond hoofdpijn. Maar het algemene gevoel is dat je een inspanning kevert, og hebt geleverd en je slap of niet goed voelt. Het gevoel hebt dat je suiker nodig hebt. In het wielrennen noemen ze dat de hongerklop. Dan heb je te weinig gegegeten of te weinig esasesntiele voedingswaarden om de inspanning opp dat moment te leveren. Soms krijg je dan het zwart voo5r de ogen. Je wil zo snel mogelijk een reep chocolade.quote:Op dinsdag 5 april 2016 15:37 schreef FANN het volgende:
Ik heb trouwens de link gelezen hoor over die parasieten Chuf ....
die dingen kan je dus zowat overal oplopen al ik dat zo lees, lekker dan....
Daarom wordt er ook over darmflora gesproken. De kunst is om daar een juiste balans te creerenquote:Op dinsdag 5 april 2016 15:37 schreef FANN het volgende:
Ik heb trouwens de link gelezen hoor over die parasieten Chuf ....
die dingen kan je dus zowat overal oplopen al ik dat zo lees, lekker dan....
Heb je de link van Chufi niet gelezen dan?quote:Op dinsdag 5 april 2016 15:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vertel eens. Bij mij gebeurde het dus omdat ik zwak ben. Vatbaar. Heb net 2 uur echt geslapen, kan me dromen herinneren. En toch voel ik me naar. Droge mond hoofdpijn. Maar het algemene gevoel is dat je een inspanning kevert, og hebt geleverd en je slap of niet goed voelt. Het gevoel hebt dat je suiker nodig hebt. In het wielrennen noemen ze dat de hongerklop. Dan heb je te weinig gegegeten of te weinig esasesntiele voedingswaarden om de inspanning opp dat moment te leveren. Soms krijg je dan het zwart voo5r de ogen. Je wil zo snel mogelijk een reep chocolade.
Even op herhalingquote:Op dinsdag 5 april 2016 15:45 schreef FANN het volgende:
[..]
Heb je de link van Chufi niet gelezen dan?
hij staat in het vorige topic, moet bij ''leesvoer''
Ja Tong ik ben ook geen dokter, dus ik weet ook niet wat ik je nou moet aanraden
Ja dat is natuurlijk belangrijkerquote:Op dinsdag 5 april 2016 15:59 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, die.... ik wilde hem zoeken maar ik was elders door een kwootalarm
SPVer voedingsdeskundige is weg. Leerzaam. Beaamde de dingen die jullie opperden met aanvullingen. Weer met neus op feiten gedrukt. Zo langzamerhand word ik doordrongen van het belang van goede voeding. Bedankt jongen, voel me gesterkt.quote:Op dinsdag 5 april 2016 15:45 schreef FANN het volgende:
[..]
Heb je de link van Chufi niet gelezen dan?
hij staat in het vorige topic, moet bij ''leesvoer''
Ja Tong ik ben ook geen dokter, dus ik weet ook niet wat ik je nou moet aanraden
Bedanktquote:
quote:Op dinsdag 5 april 2016 16:27 schreef matthias24 het volgende:
ach wat heerlijk gezelig is het hier weer. fijn dat er dan ook nog topic's zijn waar de zweer een beetje goed is.
Klink goed Tong ...quote:Op dinsdag 5 april 2016 16:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
SPVer voedingsdeskundige is weg. Leerzaam. Beaamde de dingen die jullie opperden met aanvullingen. Weer met neus op feiten gedrukt. Zo langzamerhand word ik doordrongen van het belang van goede voeding. Bedankt jongen, voel me gesterkt.
Geen culinaire recensies meer van de lokale snackbar of de chineesquote:Op dinsdag 5 april 2016 16:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
SPVer voedingsdeskundige is weg. Leerzaam. Beaamde de dingen die jullie opperden met aanvullingen. Weer met neus op feiten gedrukt. Zo langzamerhand word ik doordrongen van het belang van goede voeding. Bedankt jongen, voel me gesterkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |