abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 5 april 2016 @ 12:46:40 #51
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_161193144
Als je puur gaat kijken naar de scènes omtrent Eugene in de laatste aflevering(en) zou je zeggen dat het Eugene is omdat 'ie wel een soort van afscheid heeft gekregen. Daarnaast zou het niet de eerste keer zijn dat een character wat eindelijk wat meer karakter krijgt meteen weer eruit wordt gereten, zie de dokter twee afleveringen geleden.
Flesje bier
  dinsdag 5 april 2016 @ 12:50:10 #52
319877 BzP
Devildriver_
pi_161193222
Abraham is de enige die echt een paar klappen nodig heeft om neer te gaan.
Ook eerder in de aflevering kijkende naar het moment dat die zegt vader te kunnen (willen ) zijn en later nog dat sentimentele moment met Eugene. (om het drama gehalte omhoog te schroeven)

Ook op het moment waar ze allemaal op voor Negan op hun knieen zaten was hij de enige die er echt klaar voor was terwijl de anderen allemaal in de broek zaten te pissen.
Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
May the Orse be with you
  dinsdag 5 april 2016 @ 12:52:03 #53
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_161193257
quote:
2s.gif Op dinsdag 5 april 2016 12:46 schreef Gezicht het volgende:
Als je puur gaat kijken naar de scènes omtrent Eugene in de laatste aflevering(en) zou je zeggen dat het Eugene is omdat 'ie wel een soort van afscheid heeft gekregen. Daarnaast zou het niet de eerste keer zijn dat een character wat eindelijk wat meer karakter krijgt meteen weer eruit wordt gereten, zie de dokter twee afleveringen geleden.
Maar dan zou Abraham ook kunnen, met zijn vertrek van Rosita en het iets willen opbouwen met Sasha.

Oh en Negan is wel tof voor een slechterik :P
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
  dinsdag 5 april 2016 @ 12:53:12 #54
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_161193285
En Abraham zit naast Rick, dat kan natuurlijk wel mooie plaatjes opleveren :).
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
  dinsdag 5 april 2016 @ 13:08:20 #55
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_161193693
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2016 12:50 schreef BzP het volgende:
Ook eerder in de aflevering kijkende naar het moment dat die zegt vader te kunnen (willen ) zijn en later nog dat sentimentele moment met Eugene. (om het drama gehalte omhoog te schroeven)

Ook op het moment waar ze allemaal op voor Negan op hun knieen zaten was hij de enige die er echt klaar voor was terwijl de anderen allemaal in de broek zaten te pissen.
Dat klopt dan ook weer inderdaad. We zullen het pas over een klein half jaar weten. :Y
Flesje bier
  dinsdag 5 april 2016 @ 13:15:57 #56
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_161193887
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2016 12:10 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

:Y

Te moeilijk voor de meeste mensen in dit topic want te abstract. Die kunnen alleen janken over het feit dat ze niet van cliffhangers houden. :')
Ik vond het erg goed gedaan. Iedere roadblock die spanning voelen en opbouw naar de climax, de hele aflevering op het puntje van de bank gezeten. Dan dat gefluit in het bos en stuiten op een enorme groep. Jammer dat voor velen de cliffhanger de rest ondersneeuwt :P

Maar ik ben van mening dat er genoeg subtiele hints gegeven zijn dit seizoen. De foto's die Glenn ziet, de douche scène met Maggie, de point of view camera in het begin, in het busje leek dat Glenn te zijn.

Maar we weten het nog niet. En ik kan daar mee leven. Ik kijk erg uit naar S7 :)
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 5 april 2016 @ 13:22:30 #57
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_161194074
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2016 10:37 schreef pixarnl het volgende:
Scene is nog niet gefilmd in ieder geval. Cast schijnt het ook nog niet te weten:

http://www.hollywoodrepor(...)75?facebook_20160404
haha uit dat interview:
"I don't know if anything is considered too graphic on our show. "

tieten verhullen ze anders wel altijd precies, want dat mag dan weer niet.
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_161194184
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2016 13:15 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Ik vond het erg goed gedaan. Iedere roadblock die spanning voelen en opbouw naar de climax, de hele aflevering op het puntje van de bank gezeten. Dan dat gefluit in het bos en stuiten op een enorme groep. Jammer dat voor velen de cliffhanger de rest ondersneeuwt :P

Maar ik ben van mening dat er genoeg subtiele hints gegeven zijn dit seizoen. De foto's die Glenn ziet, de douche scène met Maggie, de point of view camera in het begin, in het busje leek dat Glenn te zijn.

Maar we weten het nog niet. En ik kan daar mee leven. Ik kijk erg uit naar S7 :)
Ik zoek nog een ruisloze versie van het gefluit, die wil ik als sms toon :P
  dinsdag 5 april 2016 @ 13:35:28 #59
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_161194335
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2016 12:50 schreef BzP het volgende:

Precies mijn gedachte.

Howel, als je het nu zo opsomt, ligt het wel weer voor de hand dat Abraham het slachtoffer is. Dan zou je bijna weer denken dat het Eugene betreft.
Scratch a liberal and you will find a fascist
  dinsdag 5 april 2016 @ 13:38:01 #60
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_161194395
Dit gespeculeer, hoe frustrerend zo'n cliffhanger ook kan zijn, is toch vele malen leuker dan het al voorgeschoteld en -gekauwd krijgen en denken "Poe dat was heftig. Ok, next!" :D
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  dinsdag 5 april 2016 @ 13:40:49 #61
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_161194465
O ja, Maggie met een pittig kort schoolpleinmoederkapsel :')
Scratch a liberal and you will find a fascist
  dinsdag 5 april 2016 @ 13:52:48 #62
319877 BzP
Devildriver_
pi_161194759
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2016 13:35 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Precies mijn gedachte.

Howel, als je het nu zo opsomt, ligt het wel weer voor de hand dat Abraham het slachtoffer is. Dan zou je bijna weer denken dat het Eugene betreft.
Dat van Eugene is nog meer voor de hand liggend juist, zijn groei naar survivor, de acceptatie van zichzelf en Abraham daarvan.
Het sentimetele moment met Abraham en vervolgens z'n helden daad te verrichten als enige decoy in de camper.

Want ik dacht op door de aflevering heen dat Eugene en Abraham wellicht beide tegen hun einde zaten.

Maar Eugene zou met een enkele slag van de knuppel tegen de vlakte gaan, dus Abraham.
May the Orse be with you
pi_161194886
ik denk dat het sasha is om abraham the mindfucken en toch terug naar rosita te brengen en weer wat drama te hebben.
pi_161194988
jammer, het seizoen is alweer afgelopen. ;(

Beste seizoen wat mij betreft.
pi_161195120
Misschien leuk voor de liefhebbers: Op de fb-page van tvgids.nl geven ze een gesigneerd TWD pakket weg. Seth Gilliam (Father Gabriel) zette zijn krabbel.
Link: https://www.facebook.com/tvgids.nl/
pi_161195223
ik kan eigenlijk maar 1 reden bedenken waarom ze hier een cliffhanger van gemaakt hebben: dat het een niet zo boeiend karakter is en dus bijna niemand er moeite mee heeft dat die eraan gaat. Als het bijv Eugene is en dat het laatste shot is dan denk je: ok boeie, was dit het seizoen? Wat een kuteinde. Als het glenn, maggie, carl of Michone was dan hadden ze het vast wel laten zien want dat is pas echt 'shocking' voor veel kijkers.

Kortom, een laf einde met waarschijnlijk een laffe reden
  dinsdag 5 april 2016 @ 14:24:08 #67
319877 BzP
Devildriver_
pi_161195407
Van mij moet Eugene blijven, ik vind hem gewoon grappig met zn monotone militaire gelul altijd.

Glenn vind ik zo'n saaie kutcharacter, past beter in een melo drama soap imo.
May the Orse be with you
  dinsdag 5 april 2016 @ 14:27:32 #68
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_161195474
Dit einde zag je natuurlijk al van verre aankomen. Aan de ene kant frustrerend, omdat je nu weer zes maanden moet wachten en aan de andere kant ook weer wat om naar uit te kijken. Hoop dat Fear the Walking Dead een welkome tussenpauze zal zijn.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  dinsdag 5 april 2016 @ 15:02:23 #69
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_161196182
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2016 14:24 schreef BzP het volgende:
Van mij moet Eugene blijven, ik vind hem gewoon grappig met zn monotone militaire gelul altijd.

Helemaal mee eens!
  dinsdag 5 april 2016 @ 15:13:44 #70
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_161196388
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2016 13:27 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ik zoek nog een ruisloze versie van het gefluit, die wil ik als sms toon :P
Haha doet het goed in het donker :P
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_161196898
Aaron de homo is natuurlijk de lul ;)
  dinsdag 5 april 2016 @ 15:37:52 #72
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_161196902
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2016 13:58 schreef redboyke het volgende:
ik denk dat het sasha is om abraham the mindfucken en toch terug naar rosita te brengen en weer wat drama te hebben.
Ik vind Sasha, ondanks dat ze geen ruk te doen krijgt, best wel een fijn karakter.
Plus ze acteerde mooi in die laatste scene. Zou t jammer vinden. Maar, moet wel iets meer te doen krijgen dan!
L'Amour menaçant:
  dinsdag 5 april 2016 @ 15:38:11 #73
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_161196908
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2016 15:37 schreef Wouter2006 het volgende:
Aaron de homo is natuurlijk de lul ;)
:o Negan de gaybasher? :o

;)

Zou jammer zijn, want zie liever een main character gaan (vanwege de impact) dan zo'n rand karakter.
Over randkarakters gesproken.... waar is Jesus? Ben 'm ff kwijt ( :9 )
L'Amour menaçant:
pi_161197020
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2016 14:14 schreef planethugo het volgende:
Als het glenn, maggie, carl of Michone was dan hadden ze het vast wel laten zien want dat is pas echt 'shocking' voor veel kijkers.

Carl shocking?

pi_161197133
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2016 14:24 schreef BzP het volgende:

Over Eugene ben ik het wel met je eens, hij vormt een mooie combo met Abraham.
Glenn daarentegen is van de meest normale mannelijke personages . Eugene is contactgestoorde nerd, Abraham simpele macho, Rick is psychopathisch, Aaron is homo, Daryll is een red neck, Carl is een éénogige kutpuber en Gabriel is ... moeilijk hoogte van te krijgen.
Verder is Glenn al vanaf episode #1 aanwezig, goede reden om hem te lozen dat maakt het onderdeel van het meubilair.
pi_161197196
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2016 15:37 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ik vind Sasha, ondanks dat ze geen ruk te doen krijgt, best wel een fijn karakter.
Plus ze acteerde mooi in die laatste scene. Zou t jammer vinden. Maar, moet wel iets meer te doen krijgen dan!
een enraged abraham die dan helemaal duke nukem crazy(vind hem er wel op lijken) dan iedereen neermaait :P
pi_161197267
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 april 2016 15:42 schreef tralalala het volgende:

[..]

Carl shocking?

[ afbeelding ]
Carl is best te pruimen de laatste tijd. Eerdere seizoenen was hij een irritante psycho.
  dinsdag 5 april 2016 @ 16:10:19 #78
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_161197691
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2016 15:52 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Carl is best te pruimen de laatste tijd. Eerdere seizoenen was hij een irritante psycho.
Heb alleen weinig zin in een teenage love affair. One eyed boy with his one eyed snake.
Dus hoepla, weg ermee :P
L'Amour menaçant:
pi_161197750
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2016 15:52 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Negan typeerde hem wel alvast als toekomstige serie-moordenaar :P
pi_161197768
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2016 16:12 schreef planethugo het volgende:

[..]

Negan typeerde hem wel alvast als toekomstige serie-moordenaar :P
Omdat hij de zoon is van en seriemoordenaar.
  dinsdag 5 april 2016 @ 16:16:37 #81
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_161197840
Stiekem hoop ik dat Morgan razendsnel was met een geleend paard kataklop kataklop en zo HOEPLA voor Lucille dook en z'n kop aan diggelen geslagen kreeg.

Ja, het is zeer onwaarschijnlijk. Maar hey, de schrijvers verzonnen wel raardere dingen soms. :P
L'Amour menaçant:
  dinsdag 5 april 2016 @ 16:27:43 #82
211083 Angelof9
I must go first
pi_161198121
Het lijkt me wel duidelijk wie er echt door Lucille aan diggelen is geslagen...

The Dumpster!

Niemand is meer veilig! :o
You sign it Captain Sharon Fucking Raydor and you go home
  dinsdag 5 april 2016 @ 17:00:15 #83
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_161198942
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 april 2016 15:42 schreef tralalala het volgende:

[..]

Carl shocking?

[ afbeelding ]
Ik begin Carl eigenlijk steeds leuker te vinden, niet meer zo irritant, alleen zijn haar moeten ze veranderen.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_161199017
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2016 17:00 schreef snakelady het volgende:

[..]

Ik begin Carl eigenlijk steeds leuker te vinden, niet meer zo irritant, alleen zijn haar moeten ze veranderen.
lol en we mochten niet zeuren dat maggie haar haar had geknipt? maar carl wel? :P
  dinsdag 5 april 2016 @ 17:04:19 #85
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_161199072
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2016 17:02 schreef redboyke het volgende:

[..]

lol en we mochten niet zeuren dat maggie haar haar had geknipt? maar carl wel? :P
Van mij mag je daar gewoon over zeuren hoor. ;)

Maar omdat het zo voor zijn oren zit, als dat bij mijzelf zo zit vind ik dat een heel erg irritant gevoel en ''moet'' ik het achter mijn oren stoppen.
Dus ik krijg iedere keer een onbehagelijk gevoel als ik naar hem kijk. :P
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_161199231
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2016 17:04 schreef snakelady het volgende:

[..]

Van mij mag je daar gewoon over zeuren hoor. ;)

Maar omdat het zo voor zijn oren zit, als dat bij mijzelf zo zit vind ik dat een heel erg irritant gevoel en ''moet'' ik het achter mijn oren stoppen.
Dus ik krijg iedere keer een onbehagelijk gevoel als ik naar hem kijk. :P
ja heb dat nu zelf ook mijn haar is beetje te lang zeker met koptelefoon aan voel ik dan mijn haar maar ga binnenkort terug naar huis kan mijn zus terug mijn haar knippen . :+

wat haat ik altijd dat we nu 6 maand gaan moeten wachten op nieuwe afleveringen.
gelukkig nog 19 dagen tot die andere populaire serie begint :P kan de pijn wat verzachten.
  dinsdag 5 april 2016 @ 17:11:50 #87
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_161199257
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2016 17:10 schreef redboyke het volgende:

[..]

ja heb dat nu zelf ook mijn haar is beetje te lang zeker met koptelefoon aan voel ik dan mijn haar maar ga binnenkort terug naar huis kan mijn zus terug mijn haar knippen . :+

wat haat ik altijd dat we nu 6 maand gaan moeten wachten op nieuwe afleveringen.
gelukkig nog 19 dagen tot die andere populaire serie begint :P kan de pijn wat verzachten.
Ach, ik heb nog genoeg andere series om te volgen, maar deze is wel een van mijn favoriete, samen met de andere populaire die weer gaat beginnen, kijken of mijn andere lieveling nog leeft. :P
pi_161199510
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2016 11:33 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Abraham?
Mja ik denk het niet maar het zou best kunnen, soort van dat hij Eugene heeft opgevoed en die ineens badass word.

Ik zou het wel vet vinden als het Maggie is, ze is toch al zwak en met die baby van Rick konden ze ook geen drol.

Fear the walking dead seizoen 2 gaat ook binnenkort van start heb ik begrepen. Ook een goede serie :D
  dinsdag 5 april 2016 @ 17:29:05 #89
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_161199631
Carl en Daryl moeten allebei nodig naar de kapper en die laatste kan ook wel een douche gebruiken (al een tijdje), maar ik vrees dat ze nu wat beters te doen hebben. :X :')
pi_161199972
Ik wil Daryl wel een stevige wasbeurt geven. 8-) :@ :9
Ja, die met de ballen in de bek.
  dinsdag 5 april 2016 @ 18:23:13 #91
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_161200710
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2016 17:00 schreef snakelady het volgende:

[..]

Ik vond hem juist deze episode weer wat minder. Beetje volwassen doen terwijl het nog een kind/pubertje is. Ook op een gegeven moment bij zo'n roadblock zei die 'we'll take 'em on' wat dus ontzettend dom zou zijn geweest.

Laat staan dat belachelijk kapsel en die domme hoed. :')
Flesje bier
pi_161205340
Ik begon me ook wel te ergeren aan de attitude van Rick, dus wel goed dat hij op zijn plek word gezet. Maar ik hoop dat in het volgend seizoen hetzelfde met Negan gebeurt of dat nou door Rick en co is of door een ander (mss die gasten die Morgan tegenkwam) Maar ik hoop wel dat we nog even te zien krijgen hoe ze het doen onder Negans 'leiding'
Het viel me trouwens mee dat Morgan die gast doodschoot, blijkbaar ging Carols dood toch te ver?
quote:
6s.gif Op dinsdag 5 april 2016 17:46 schreef Biancavia het volgende:
Ik wil Daryl wel een stevige wasbeurt geven. 8-) :@ :9
Me to :Y
pi_161205532
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2016 21:02 schreef thecleaninglady het volgende:
Ik begon me ook wel te ergeren aan de attitude van Rick, dus wel goed dat hij op zijn plek word gezet. Maar ik hoop dat in het volgend seizoen hetzelfde met Negan gebeurt of dat nou door Rick en co is of door een ander (mss die gasten die Morgan tegenkwam) Maar ik hoop wel dat we nog even te zien krijgen hoe ze het doen onder Negans 'leiding'
Het viel me trouwens mee dat Morgan die gast doodschoot, blijkbaar ging Carols dood toch te ver?

[..]

Me to :Y
carol is toch nog niet dood. morgan schoot omdat die gast haar toch wou neerknallen is toch normaal dat je zoiets doet to protect the people you love.
pi_161205744
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2016 13:15 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Mee eens, als je niet van spannende cliffhangers houd kun je beter niet dit soort series kijken terwijl ze nog lopen op tv.
pi_161205808
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2016 21:07 schreef redboyke het volgende:

[..]

carol is toch nog niet dood. morgan schoot omdat die gast haar toch wou neerknallen is toch normaal dat je zoiets doet to protect the people you love.
Ik bedoelde dat hij heeft voorkomen dat Carol dood ging, terwijl hij niemand meer wilde doden.
pi_161205989
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2016 21:14 schreef thecleaninglady het volgende:

[..]

Ik bedoelde dat hij heeft voorkomen dat Carol dood ging, terwijl hij niemand meer wilde doden.
maar hij wilde niet. hij heeft herhaaldelijk gezegd put down the gun. en die andere persoon ging schieten. morgan zou niemand zomaar laten doodgaan of onnodig schieten maar hij had geen keuze en nu wannabe badass wil zijn

eigenlijk wel grappig morgan die voor priest speelt
en die priest die mensen liet doodgaan om zichzelf te redden.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 05-04-2016 21:19:42 ]
pi_161206855
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2016 21:19 schreef redboyke het volgende:

[..]

maar hij wilde niet. hij heeft herhaaldelijk gezegd put down the gun. en die andere persoon ging schieten. morgan zou niemand zomaar laten doodgaan of onnodig schieten maar hij had geen keuze en nu wannabe badass wil zijn

eigenlijk wel grappig morgan die voor priest speelt
en die priest die mensen liet doodgaan om zichzelf te redden.
Maar het feit dat ie een pistool had zegt al wel iets. Ik kan me niet herinneren dat Morgan heeft geschoten het afgelopen seizoen. Ik verwachte hem ook alleen maar met een stok in die scene eerlijk gezegd.
pi_161206968
Iedereen heeft het over de cliffhanger, maar ik vond juist dat hele stuk voor Negan's introductie kut. Alsof Negan's crew camera's, gps-trackers en microfoontjes op alle voertuigen en in Alexandria geplant heeft. Ze wisten iedere keer precies welke weg ze moesten blokkeren. En dat terwijl de reis naar Hilltop ongepland en onvoorbereid was. Totaal ongeloofwaardig wat mij betreft.
pi_161207113
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2016 21:43 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Maar het feit dat ie een pistool had zegt al wel iets. Ik kan me niet herinneren dat Morgan heeft geschoten het afgelopen seizoen. Ik verwachte hem ook alleen maar met een stok in die scene eerlijk gezegd.
Het zat er natuurlijk wel in na de vorige aflevering. Daarin wisselden Morgan en Rick wat van elkaars uitersten in. En in deze aflevering begon Morgan steeds meer op de 'oude' Rick te lijken. Helemaal de scene op dat paard zoals Rick in seizoen 1.
pi_161207137
ik stop na deze zeer matige cliff met kijken
geen gezeik dat ik er niks aan vind maar toch blijven kijken
na 6 seizoenen is het wel mooi geweest
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')