Me too!quote:
Het is niet de schaduw van een hoed die je ziet. Maar de vouwen in zijn jas.quote:Op dinsdag 5 april 2016 09:44 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat kan toch niet. Hoe kan hij dan dreigen met de ogen van hem voeren aan zijn vader als die iets probeert.
Ik vond t ook prima. Irritant, maar dat zijn veel cliffhangers.quote:
Ergens vind ik 't ook wel mooi. Ze werden me ook iets te overmoedig, vooral Rick.quote:Op dinsdag 5 april 2016 10:18 schreef Re het volgende:
het toffe van deze aflevering was de afbraak van het overvolle vertrouwen en arogantie van de grope en hoe dat complete gesloopt werd met al die wegen die telkens op een confrontatie leidde, al was Rick wel erg huillie op het laatst, maar goed
"Pulling a Game of Thrones"quote:Op dinsdag 5 april 2016 10:23 schreef MaLo het volgende:
Als het maar niet Daryl is. Verder maakt het me niet zoveel uit. Abraham is wel klaar wat mij betreft.
Dit gaat weer lekker een halfjaar speculeren worden. Mensen die gaan kijken wie er nog op de set van de nieuwe opnames rondlopen enzo
Wel realistisch. Hoe slopend moet het zijn om alleen te kunnen afwachten wie hij in elkaar gaat rossen, en niks wat je kunt doen.quote:Op dinsdag 5 april 2016 10:18 schreef Re het volgende:
het toffe van deze aflevering was de afbraak van het overvolle vertrouwen en arogantie van de grope en hoe dat complete gesloopt werd met al die wegen die telkens op een confrontatie leidde, al was Rick wel erg huillie op het laatst, maar goed
De schrijvers stoppen dat er niet voor niets in.quote:
Misschien wordt het wel a la Big brother, dat we iemand weg kunnen stemmen.quote:Op dinsdag 5 april 2016 10:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
De schrijvers stoppen dat er niet voor niets in.
Het mooie is wel dat ze nu nog kunnen bepalen wie er dood ging. Misschien staat het nog niet eens vast.
Ja, had ik ook begrepen via een tweet van Carl.quote:Op dinsdag 5 april 2016 10:37 schreef pixarnl het volgende:
Scene is nog niet gefilmd in ieder geval. Cast schijnt het ook nog niet te weten:
http://www.hollywoodrepor(...)75?facebook_20160404
Puik plan! Dan kan Carl wel inpakken...quote:Op dinsdag 5 april 2016 10:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Misschien wordt het wel a la Big brother, dat we iemand weg kunnen stemmen.
Het script is inmiddels wel klaar. Productie begint over 3 weken.quote:Op dinsdag 5 april 2016 10:37 schreef pixarnl het volgende:
Scene is nog niet gefilmd in ieder geval. Cast schijnt het ook nog niet te weten:
http://www.hollywoodrepor(...)75?facebook_20160404
Abraham?quote:Op dinsdag 5 april 2016 11:27 schreef LionPopChoc het volgende:
Pffft kutserie, IK WIL NIET WACHTEN!! Meeeh, wat doen ze me aan man
Ik denk eerlijk gezegd dat ze de reacties van de fans afwachten. Met glenn denk ik dat ze dat ook gedaan hebben, om te kijken hoe daarop werd gereageerd. Maar ik denk dat of Glen of Eugene de Sjaak is.
Dit dus. De hele overmoedigheid van de Alpha pack zijn en alles kunnen doen zakt ineens in elkaar. Het besef dat ze niet bovenaan de voedselketen staan en gewoon kwetsbaar zijn. Dat was de essentie van de aflevering.quote:Op dinsdag 5 april 2016 10:18 schreef Re het volgende:
quote:Op dinsdag 5 april 2016 11:35 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dit dus. De hele overmoedigheid van de Alpha pack zijn en alles kunnen doen zakt ineens in elkaar. Het besef dat ze niet bovenaan de voedselketen staan en gewoon kwetsbaar zijn. Dat was de essentie van de aflevering.
quote:Op dinsdag 5 april 2016 09:00 schreef snakelady het volgende:
[..]
Hier kan je het fragment terugluisteren.
https://soundcloud.com/user-364948986/etcEugene zat toch te ver van de groep afSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk nog steeds Glenn, Abraham of Eugene, ik hoop stiekem Eugene.Twinning = boring
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |