Hoop echt dat ze een zetel pakken.quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:55 schreef Kaas- het volgende: Overigens wel typerend, die reactie op VNL van Rez. Op een paar minderjarige internetgekkies na kent echt niemand ze. Die gaan ook 0 zetels pakken komend jaar he.
![]()
Huh, je had A en B? Dat kon bij ons niet.quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ah. Ik had het andersom. Hoewel ik een 9,5 had voor A en maar een 8 voor B, B vond ik wel leuker.
Klinkt als een reïncarnatie van TON of een slap aftreksel van de PVV.quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:55 schreef Kaas- het volgende:
Overigens wel typerend, die reactie op VNL van Rez. Op een paar minderjarige internetgekkies na kent echt niemand ze. Die gaan ook 0 zetels pakken komend jaar he.
Takes one to know one.quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:55 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Yup, net wat ik dacht...
[ afbeelding ]
Ja, maar ik ben niet representatief voor de rest van Nederland. Ik weet gewoon alles van hedendaagse Nederlandse politiek.quote:
Nou, niet zo hard voor jezelf zijn omdat je nou toevallig homo bent.quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:57 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben niet representatief voor de rest van Nederland. Ik weet gewoon alles van hedendaagse Nederlandse politiek.
Bij ons ook niet, maar ik besloot een studie te doen waar ik B voor nodig had. B in een half jaartje ingehaald en afgesloten met een voortentamen. Examen in A en B mocht inderdaad niet, examens waren ook gelijktijdig.quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Huh, je had A en B? Dat kon bij ons niet.
Maar Fylax hoopt het zo.quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:57 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik zie hier eerlijk gezegd geen enkele mogelijkheid toe.
Leg me uit.quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:57 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Mwah, met Brammetje was het misschien nog gelukt.quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:57 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Omdat je 50.000 stemmen moet verzamelen voor een zetel. Die haalt de VNL niet.quote:
Daarmee ben je ook nog relatief representatief voor de rest van Nederland eigenlijk. Representatiever dan door VNL te kennen in elk geval.quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:57 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Nou, niet zo hard voor jezelf zijn omdat je nou toevallig homo bent.
Ook een beetje onzinnig. Dan is Wiskunde A pure urenvulling.quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Huh, je had A en B? Dat kon bij ons niet.
Twee leden van de PVV hebben zich afgescheiden van de partij na het "minder minder"-debacle, Bram Moszkowicz was de lijsttrekker (die is inmiddels al afgehaakt).quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Klinkt als een reïncarnatie van TON of een slap aftreksel van de PVV.
Waarom zou dat niet kunnen? Met een goede campagne kan het best.quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:58 schreef Euribob het volgende:
[..]
Omdat je 50.000 stemmen moet verzamelen voor een zetel. Die haalt de VNL niet.
Die knul is 16. Niks mis mee ook, toen had ik zo'n kutpartij waarschijnlijk ook mooi gevonden. Verandert vanzelf.quote:
Net zoals iedereen hier. Gek zeg, in de POL-SC.quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:57 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben niet representatief voor de rest van Nederland. Ik weet gewoon alles van hedendaagse Nederlandse politiek.
Oh, dat had ik meegekregen. Sowieso Bram.quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Twee leden van de PVV hebben zich afgescheiden van de partij na het "minder minder"-debacle, Bram Moszkowicz was de lijsttrekker (die is inmiddels al afgehaakt).
vlaktaks beste taksquote:Op dinsdag 5 april 2016 00:59 schreef Rezania het volgende:
Ze willen ook echt stemmen winnen met één belastingpercentage. Kansloos.
Hoe? Statistiek zit niet in B hoor.quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:58 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ook een beetje onzinnig. Dan is Wiskunde A pure urenvulling.
Omdat 50.000 vrij veel is. Geen enkele peiler voorspelt dat ze zetels gaan halen*quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:59 schreef Fylax het volgende:
[..]
Waarom zou dat niet kunnen? Met een goede campagne kan het best.
Jij hebt zelfs nog nooit belasting betaald man.quote:
Anders had Wilders het zelf wel uitgedragen. Die is economisch namelijk precies zo.quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:59 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Niemand gaat erop stemmen. Er is totaal geen achterban voor dat gedachtegoed van hen.
Nee.quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:59 schreef Fylax het volgende:
[..]
Waarom zou dat niet kunnen? Met een goede campagne kan het best.
btwquote:Op dinsdag 5 april 2016 01:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij hebt zelfs nog nooit belasting betaalt man.
Dat is behoorlijk populair onder domme mensen hoor. Juist een van de punten waar ze nog een beetje mee kunnen scoren.quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:59 schreef Rezania het volgende:
Ze willen ook echt stemmen winnen met één belastingpercentage. Kansloos.
Dat valt niet onder dat systeem.quote:
Maar het systeem is wel kansloos. Je naait de armen en beloont de rijken.quote:Op dinsdag 5 april 2016 01:00 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dat is behoorlijk populair onder domme mensen hoor. Juist een van de punten waar ze nog een beetje mee kunnen scoren.
Nee.quote:Op dinsdag 5 april 2016 01:00 schreef Euribob het volgende:
[..]
Anders had Wilders het zelf wel uitgedragen. Die is economisch namelijk precies zo.
Ja klopt. Ik deed gewoon beetje bijdehandquote:Op dinsdag 5 april 2016 01:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat valt niet onder dat systeem.Tenminste, van wat ik er zo snel van heb begrepen gaat het om de inkomstenbelasting?
Klopt, maar jij zei dat hij nog nooit belasting heeft betaaldquote:Op dinsdag 5 april 2016 01:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat valt niet onder dat systeem.Tenminste, van wat ik er zo snel van heb begrepen gaat het om de inkomstenbelasting?
Jup.quote:Op dinsdag 5 april 2016 01:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
Alsof er fatsoenlijke statistiek onderwezen wordt op de middelbare school. Het is voornamelijk kansrekening.quote:
Om te beginnen: geen Hero Brinkman.quote:Op dinsdag 5 april 2016 01:01 schreef Pokkelmans het volgende:
Wat heeft VNL dat Brinkman niet had? En die haalde nog geen 8000 stemmen.
Wat?quote:Op dinsdag 5 april 2016 01:02 schreef Fylax het volgende:
Mja. Ik mag toch pas stemmen voor tweede kamerverkiezingen als ik 22 ben.
Wat ie zegt en wat ie denkt zijn twee verschillende dingen. Heb je dat partijprogramma wel gelezen? Zo tegenstrijdig is niemand.quote:
Hangt ervan af hoe je het bekijkt. Dit klopt ten opzichte van de situatie van nu, maar in absolute termen is dat eigenlijk zo.quote:Op dinsdag 5 april 2016 01:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
Maar het systeem is wel kansloos. Je naait de armen en beloont de rijken.
Dan ben je 21 als je mag stemmen voor de TK verkiezingen.quote:Op dinsdag 5 april 2016 01:03 schreef Fylax het volgende:
[..]
Word 4 maanden na verkiezingen volgend jaar 18
Hopen dat de kabinetsformatie mislukt dus.quote:Op dinsdag 5 april 2016 01:03 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dat vind ik heel optimistisch van jequote:Op dinsdag 5 april 2016 01:03 schreef Euribob het volgende:
[..]
Dan ben je 21 als je mag stemmen voor de TK verkiezingen.
#goddank.
Oh zijn de TKVERKIEZINGEN altijd in 1e helft van t jaar ja? Dan 21 iddquote:Op dinsdag 5 april 2016 01:03 schreef Euribob het volgende:
[..]
Dan ben je 21 als je mag stemmen voor de TK verkiezingen.
#goddank.
Mierenneuker.quote:Op dinsdag 5 april 2016 01:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Klopt, maar jij zei dat hij nog nooit belasting heeft betaald![]()
BTW naar een vlaktaks zou ik niet voorstellen. Krijg je gedonder mee.
Dan nog. Ik had tijdens statistiek een significant voordeel tegenover de wiskunde B'ers samen met de D'ers, omdat ik al bekend was met normaalverdelingen, t-tests, etc. Tijdens bioinformatica deze periode ook btw.quote:Op dinsdag 5 april 2016 01:02 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Alsof er fatsoenlijke statistiek onderwezen wordt op de middelbare school. Het is voornamelijk kansrekening.
Waar slaat die maar op? Waar is de tegenstelling?quote:Op dinsdag 5 april 2016 01:02 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Hangt ervan af hoe je het bekijkt. Dit klopt ten opzichte van de situatie van nu, maar in absolute termen is dat eigenlijk zo.
Zou wel mooi zijn ja.quote:Op dinsdag 5 april 2016 01:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hopen dat de kabinetsformatie mislukt dus.
[..]
Dat vind ik heel optimistisch van je
Statistiek bij wiskunde A is volgens mij nog zo gek niet. Oke, alles met de grafische rekenmachine maar er wordt wel aangeleerd hoe de basis een beetje werkt en zo.quote:Op dinsdag 5 april 2016 01:02 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Alsof er fatsoenlijke statistiek onderwezen wordt op de middelbare school. Het is voornamelijk kansrekening.
Ik ben nu veel met Excel bezig enzo. grafiekjes maken etc. aantallen.als gebruikenquote:Op dinsdag 5 april 2016 01:04 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Statistiek bij wiskunde A is volgens mij nog zo gek niet. Oke, alles met de grafische rekenmachine maar er wordt wel aangeleerd hoe de basis een beetje werkt en zo.
Het gaat bij wiskunde A dan ook om het inzicht, niet om de wiskunde (best slecht maar je snapt het lijkt me). Dat inzicht heb ik nog wel profijt van gehad.quote:Op dinsdag 5 april 2016 01:04 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Statistiek bij wiskunde A is volgens mij nog zo gek niet. Oke, alles met de grafische rekenmachine maar er wordt wel aangeleerd hoe de basis een beetje werkt en zo.
Ik heb wiskunde A gevolgd. Vooral kansberekening.quote:Op dinsdag 5 april 2016 01:04 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Het woordje "niet" moest nog in de tweede zin. Ik ben stekeblind zonder lenzen wanneer ik bier heb gedronken en moe ben.quote:Op dinsdag 5 april 2016 01:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mierenneuker.
[..]
Dan nog. Ik had tijdens statistiek een significant voordeel tegenover de wiskunde B'ers samen met de D'ers, omdat ik al bekend was met normaalverdelingen, t-tests, etc. Tijdens bioinformatica deze periode ook btw.
[..]
Waar slaat die maar op? Waar is de tegenstelling?
Soms wel. Boeit dat verder precies?quote:Op dinsdag 5 april 2016 01:04 schreef Fylax het volgende:
[..]
Oh zijn de TKVERKIEZINGEN altijd in 1e helft van t jaar ja? Dan 21 idd
Hoezo? Wie weinig verdient draagt ook maar weinig af, wie veel verdient draagt ook veel af.quote:Op dinsdag 5 april 2016 01:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
Maar het systeem is wel kansloos. Je naait de armen en beloont de rijken.
Ok Fylax.quote:Op dinsdag 5 april 2016 01:02 schreef KetchupFTW het volgende:
Morgen een Duits mondeling van 30 minuten doen met 5 uur slaap
Statistiek is voor een groot deel van ook kansrekening, ik snap niet wat daar mis mee is.quote:Op dinsdag 5 april 2016 01:05 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik heb wiskunde A gevolgd. Vooral kansberekening.
Nee, maar ga het zeker nog eens doen.quote:Op dinsdag 5 april 2016 01:02 schreef Euribob het volgende:
[..]
Wat ie zegt en wat ie denkt zijn twee verschillende dingen. Heb je dat partijprogramma wel gelezen? Zo tegenstrijdig is niemand.
Ten opzichte van het huidige systeem bedoel ik. Lijkt me dat de belastingdruk voor armen dan juist omhoog gaat en die van de rijken omlaag.quote:Op dinsdag 5 april 2016 01:05 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Hoezo? Wie weinig verdient draagt ook maar weinig af, wie veel verdient draagt ook veel af.
O zoquote:Op dinsdag 5 april 2016 01:03 schreef Fylax het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen, moeten ze opeens echte wiskunde gaan doen.quote:Op dinsdag 5 april 2016 01:06 schreef Kaas- het volgende:
Studenten met wiskunde A op de middelbare school presteren ontzettend slecht bij de studie economie trouwens.
Statistiek zegt iets over grote populaties. Kansrekening zegt iets over individuele gevallen. Dat laatste is makkelijker.quote:Op dinsdag 5 april 2016 01:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
Statistiek is voor een groot deel van ook kansrekening, ik snap niet wat daar mis mee is.
Kansrekening is ook best wel cool.quote:Op dinsdag 5 april 2016 01:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
Statistiek is voor een groot deel van ook kansrekening, ik snap niet wat daar mis mee is.
Jij en Kowloon zeiden laatst nog dat dat niet waar was.quote:Op dinsdag 5 april 2016 01:06 schreef Kaas- het volgende:
Studenten met wiskunde A op de middelbare school presteren ontzettend slecht bij de studie economie trouwens.
Klopt. Het zijn allemaal clowns die denken op het grote geld te gaan zitten.quote:Op dinsdag 5 april 2016 01:06 schreef Kaas- het volgende:
Zeker niet onbelangrijk.quote:Op dinsdag 5 april 2016 01:07 schreef Fylax het volgende:
Eerste verkiezing wordt voor mij gemeenteraad
Goed zo, kun je aan de opkomst werken.quote:Op dinsdag 5 april 2016 01:07 schreef Fylax het volgende:
Eerste verkiezing wordt voor mij gemeenteraad
Bij wiskunde 1 wordt direct in 2 week de godganse examenstof van wiskunde B van de middelbare erdoorheen gedraaid. De cijfers van beide groepen (wisk a en b op de middelbare) qua prestaties tijdens deze studie wijken echt bizar veel van elkaar af. Zowel qua cijfers als qua studievoortgang.quote:Op dinsdag 5 april 2016 01:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen, moeten ze opeens echte wiskunde gaan doen.
Ik zie nog steeds het probleem niet, aangezien die twee gekoppeld zijn. Bijvoorbeeld normaalverdelingen, die kan je enkel creëren op basis van grote datasets, maar kan je wel kansen van individuen op basis van uitrekening. Daar werk ik nu best vaak mee, evenals andere verdelingen.quote:Op dinsdag 5 april 2016 01:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Statistiek zegt iets over grote populaties. Kansrekening zegt iets over individuele gevallen. Dat laatste is makkelijker.
quote:
quote:Op dinsdag 5 april 2016 01:07 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Klopt. Het zijn allemaal clowns die denken op het grote geld te gaan zitten.
Dat heb je of verkeerd onthouden, of het is een leugen, want ik zeg dit al jaren. Dit moest ik als ambassadeur van de faculteit ook altijd eerlijk tegen middelbare scholieren zeggen van de decaan. Directe instructies van hem. En toen ik de cijfers zag was ik het er mee eens.quote:Op dinsdag 5 april 2016 01:07 schreef Euribob het volgende:
[..]
Jij en Kowloon zeiden laatst nog dat dat niet waar was.
Zeker geen two-sample t-test uitgevoerd over de data?quote:Op dinsdag 5 april 2016 01:10 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dat heb je of verkeerd onthouden, of het is een leugen, want ik zeg dit al jaren. Dit moest ik als ambassadeur van de faculteit ook altijd zeggen van de decaan. Directe instructies van hem. En toen ik de cijfers zag was ik het er mee eens.
Je hebt inderdaad gelijk, maar berekeningen loslaten op grote datasets is wel echt een andere tak van sport dan ballen uit een vaas pakken of loterijtickets trekken. Dat eerste komt bij geen enkel wiskundevak echt aan de orde. Behalve inderdaad de normaalverdeling, maar dat is ook wel de allermakkelijkste.quote:Op dinsdag 5 april 2016 01:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik zie nog steeds het probleem niet, aangezien die twee gekoppeld zijn. Bijvoorbeeld normaalverdelingen, die kan je enkel creëren op basis van grote datasets, maar kan je wel kansen van individuen op basis van uitrekening. Daar werk ik nu best vaak mee, evenals andere verdelingen.
Nee, maar - hoewel je voorzichtig moet zijn met dit soort uitspraken - je kon wel gewoon in een oogopslag zien dat het verschil fucking significant is.quote:Op dinsdag 5 april 2016 01:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zeker geen two-sample t-test uitgevoerd over de data?
Zoals ik dan ook al stelde draait wiskunde A niet om de wiskunde zelf, maar om inzicht.quote:Op dinsdag 5 april 2016 01:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je hebt inderdaad gelijk, maar berekeningen loslaten op grote datasets is wel echt een andere tak van sport dan ballen uit een vaas pakken of loterijtickets trekken. Dat eerste komt bij geen enkel wiskundevak echt aan de orde. Behalve inderdaad de normaalverdeling, maar dat is ook wel de allermakkelijkste.
Ja.quote:
God, dit bevestigd wel veel vooroordelen...quote:
Ik heb nog nooit wiskunde A gehad dus daar kan ik geen zinnig woord over melden.quote:Op dinsdag 5 april 2016 01:13 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zoals ik dan ook al stelde draait wiskunde A niet om de wiskunde zelf, maar om inzicht.
Bevestigt.quote:Op dinsdag 5 april 2016 01:14 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
God, dit bevestigd wel veel vooroordelen...
Rot op het is 1 uur en ik ben al sinds 18:00 bezigquote:
Om 18:00 uur zou je het ook fout doen volgens mij, gezien je spelgeschiedenis.quote:Op dinsdag 5 april 2016 01:14 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Rot op het is 1 uur en ik ben al sinds 18:00 bezig.
Boehoe.quote:Op dinsdag 5 april 2016 01:14 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Ouch. Je hebt gelijkquote:Op dinsdag 5 april 2016 01:15 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Om 18:00 uur zou je het ook fout doen volgens mij, gezien je spelgeschiedenis.
Noord.quote:
HAHAHAHAHAHHAAHAHAHAHAHAHAHHAHAAquote:
Maar mag je me nu nog?quote:Op dinsdag 5 april 2016 01:16 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHHAAHAHAHAHAHAHAHHAHAA
Ik denk het niet
Gecondoleerd. Kom er wel eens voor een concert. Pontje af, muziek luisteren, pontje op en weer naar huis.quote:
Bezig met shitposten.quote:Op dinsdag 5 april 2016 01:14 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Kom maar naar Zuid, ik ben nog niet boven geweest.quote:Op dinsdag 5 april 2016 01:16 schreef Kaas- het volgende:
Ik woon wel echt in 010 Fylax. Meeten achter het station?
Wat nou ik denk het niet.quote:Op dinsdag 5 april 2016 01:16 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHHAAHAHAHAHAHAHAHHAHAA
Ik denk het niet
Zuid.quote:Op dinsdag 5 april 2016 01:17 schreef Fylax het volgende:
[..]
Kom maar naar Zuid, ik ben nog niet boven geweest.
Ik was er al bang voor.quote:Op dinsdag 5 april 2016 01:17 schreef Fylax het volgende:
[..]
Kom maar naar Zuid, ik ben nog niet boven geweest.
Wel eens op de Afrikaandermarkt he.quote:Op dinsdag 5 april 2016 01:17 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ik was er al bang voor.
Kaas is nog nooit op Zuid geweest helaas.
Hoezo bangquote:Op dinsdag 5 april 2016 01:17 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ik was er al bang voor.
Kaas is nog nooit op Zuid geweest helaas.
Ik ken je pas een paar uur. Op het eerste gezicht mocht ik Euribob ook.quote:
Praat me der niet vanquote:Op dinsdag 5 april 2016 01:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Gecondoleerd. Kom er wel eens voor een concert. Pontje af, muziek luisteren, pontje op en weer naar huis.
Mijn familie woont op Zuid, homo.quote:Op dinsdag 5 april 2016 01:19 schreef Kaas- het volgende:
Bob komt ook alleen maar elke dag op Zuid, omdat hij er eke dag zijn moet om weer van het mooie Rotterdam naar dat godvergeten kutdorp van hem te gaan. Eenmaal Rotterdammer zal hij NOOIT meer een voet op Zuid zetten.
Wij hebben sowieso onze liefde voor VNL gemeen en het feit dat we allebei jong zijn. Het zal wel goed komen tussen ons.quote:Op dinsdag 5 april 2016 01:19 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Ik ken je pas een paar uur. Op het eerste gezicht mocht ik Euribob ook.
Lijkt me een uitermate traumatiserende ervaring..quote:
quote:Op dinsdag 5 april 2016 01:19 schreef Kaas- het volgende:
Bob komt ook alleen maar elke dag op Zuid, omdat hij er eke dag zijn moet om weer van het mooie Rotterdam naar dat godvergeten kutdorp van hem te gaan. Eenmaal Rotterdammer zal hij NOOIT meer een voet op Zuid zetten.
Haha. Dat is ook wel een pauperbuurt ja. Ben daar vaak, omdat m'n vriend er woont.quote:Op dinsdag 5 april 2016 01:19 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Praat me der niet van. Beter dan Nieuw-West zal ik maar zeggen
Zuid is Rotterdam's ghetto toch?quote:
Nou...quote:Op dinsdag 5 april 2016 01:19 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Praat me der niet van. Beter dan Nieuw-West zal ik maar zeggen
Zuid is de reden waarom Rotterdam buiten Rotterdam het imago heeft dat Rotterdam buiten Rotterdam heeft.quote:
Lastig hoor, die logische discussies.quote:
Ja, no shit. Maar wat is er zo kenmerkend aan?quote:
Dan volgen er nu eerst honderdveertig irrelevante kutposts voor je een reactie krijgt op wat Euri had gezegd.quote:Op dinsdag 5 april 2016 01:20 schreef Euribob het volgende:
[..]
Lastig hoor, die logische discussies.
Misschien kunnen we het wat meer als reddit doen, begrijp je het dan beter?
Geen idee. ik heb er geen probs meequote:Op dinsdag 5 april 2016 01:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, no shit. Maar wat is er zo kenmerkend aan?
Ah. Maar dat begon bij het station al voor me.quote:Op dinsdag 5 april 2016 01:20 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Zuid is de reden waarom Rotterdam buiten Rotterdam het imago heeft dat Rotterdam buiten Rotterdam heeft.
Niet alles in Noord is even slecht. Ik woon in Tuindorp-Oostzaan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“As everybody knows, but the haters & losers refuse to acknowledge, I do not wear a “wig.” My hair may not be perfect but it’s mine.” - Donald Trump, 45th president of the United States.
Alsof er geen autochtonen in Zuid wonenquote:Op dinsdag 5 april 2016 01:21 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ben jij Turk, Marokkaan of Antilliaan? Nee. Dus is dit niet waar.
Zolang je maar gewoon antwoord blijft geven bij mijn lulverhalen vind ik het allemaal wel best.quote:Op dinsdag 5 april 2016 01:19 schreef Kaas- het volgende:
Ik heb van Euri gewoon nooit de verwachting gehad dat ik hem ooit echt zal mogen en dan valt het allemaal wel mee.
Tokkies en mocro's?quote:Op dinsdag 5 april 2016 01:20 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Zuid is de reden waarom Rotterdam buiten Rotterdam het imago heeft dat Rotterdam buiten Rotterdam heeft.
Ik heb geen Wiskunde A gehad, maar wat mij altijd opvalt is dat als ik mijn dictaten Statistiek van toen ik aan de UT studeerde erbij pak dat men het vaak sneller snapt dan op verhaaltjesmethode van hoe je bij een gammastudie, en dus gok ik ook bij Wiskunde A, statistiek onderwezen krijgt.quote:Op dinsdag 5 april 2016 01:04 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nee, dan is het zonder hoofdletter. Hoofdletter enkel wanneer het een topografische duiding is.quote:
+1 karma.quote:Op dinsdag 5 april 2016 01:20 schreef Euribob het volgende:
[..]
Als je ongesteldt ben moet je er een tampon in steken in plaats van afreageren op mij.quote:Op dinsdag 5 april 2016 01:20 schreef Euribob het volgende:
[..]
Stikt er van de blanken man.quote:Op dinsdag 5 april 2016 01:21 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ben jij Turk, Marokkaan of Antilliaan? Nee. Dus is dit niet waar.
quote:Op dinsdag 5 april 2016 01:21 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Niet alles in Noord is even slecht. Ik woon in Tuindorp-Oostzaan.Ik lieg niet, ik ben nooit verder noordelijk geweest dan de Tolhuistuin.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou ja, Hoorn en Alkmaar en zo wel, maar niet in Amsterdam.
Wat heb jij precies voor gekke obsessie met Rezania en Ketchup dat je zo anders tegen hun post?quote:Op dinsdag 5 april 2016 01:20 schreef Euribob het volgende:
[..]
Wat?quote:Op dinsdag 5 april 2016 01:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ah. Maar dat begon bij het station al voor me.
Ik drop twee keer een linkje naar Reddit en meneer bloedt chronisch uit zijn aars richting mij.quote:Op dinsdag 5 april 2016 01:23 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wat heb jij precies voor gekke obsessie met Rezania en Ketchup dat je zo anders tegen hun post?
Enkel die chick van je. Zij is de enige.quote:Op dinsdag 5 april 2016 01:21 schreef Fylax het volgende:
[..]
Alsof er geen autochtonen in Zuid wonen
Ik sta 10 minuten op de tram te wachten en hoorde geen woord Nederlands.quote:
Hihi.quote:Op dinsdag 5 april 2016 01:21 schreef Euribob het volgende:
[..]
Zolang je maar gewoon antwoord blijft geven bij mijn lulverhalen vind ik het allemaal wel best.
Dat oa ja.quote:Op dinsdag 5 april 2016 01:22 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik heb geen Wiskunde A gehad, maar wat mij altijd opvalt is dat als ik mijn dictaten Statistiek van toen ik aan de UT studeerde erbij pak dat men het vaak sneller snapt dan op verhaaltjesmethode van hoe je bij een gammastudie, en dus gok ik ook bij Wiskunde A, statistiek onderwezen krijgt.
Hoe noordelijker, hoe gevaarlijker. Banne en Nieuwendamquote:Op dinsdag 5 april 2016 01:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik lieg niet, ik ben nooit verder noordelijk geweest dan de Tolhuistuin.
Nou ja, Hoorn en Alkmaar en zo wel, maar niet in Amsterdam.
Het is allemaal wat internationaler als je buiten dat dorp van je komt idd.quote:Op dinsdag 5 april 2016 01:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik sta 10 minuten op de tram te wachten en hoorde geen woord Nederlands.
Vooruit.quote:Op dinsdag 5 april 2016 01:22 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nee, dan is het zonder hoofdletter. Hoofdletter enkel wanneer het een topografische duiding is.
'Alleen maar buitenlanders.' aldus de rest van NL.quote:Op dinsdag 5 april 2016 01:24 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Het is allemaal wat internationaler als je buiten dat dorp van je komt idd.
Ach gossie tochquote:Op dinsdag 5 april 2016 01:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ze moeten zich gewoon aanpassen.quote:Op dinsdag 5 april 2016 01:23 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wat heb jij precies voor gekke obsessie met Rezania en Ketchup dat je zo anders tegen hun post?
Wat is het verschil?quote:
Polen zijn toch ook blank?quote:Op dinsdag 5 april 2016 01:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het erg, ik zeg dat het bepaalde vooroordelen bevestigde. Beter lezen.quote:
quote:Op dinsdag 5 april 2016 01:25 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wat is het verschil?
Hihi.
Zouden ze op een VNL-borrel een mooi grapje vinden.
Het leuke is dat juist ook bij D66 hier hard om gelachen zou worden.
Die waren allemaal aan het werk, was midden op de dag.quote:
Eerst was Bob het jonkie. Nu zijn Rezania en Ketchup er om hem te bedreiging in die status.quote:Op dinsdag 5 april 2016 01:23 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Goede poging maar de uitvoering kan beter Rezzie. 4/10 voor de moeite.quote:Op dinsdag 5 april 2016 01:26 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het erg, ik zeg dat het bepaalde vooroordelen bevestigde. Beter lezen.
Dat je beter moet lezen is geen grap hoor.quote:Op dinsdag 5 april 2016 01:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
Goede poging maar de uitvoering kan beter Rezzie. 4/10 voor de moeite.
In dezelfde mate dat het in Nederland stikt van de allochtonen. Het is echt geen zeldzame verschijning ofso.quote:
Alsof ik op vakantie benquote:Op dinsdag 5 april 2016 01:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Super leukDat is ten minste een goede markt. Beter dan Albert Cuyp of zo.
Pas bij het bereiken van een leeftijd boven de 20 ben ik een volwaardig mens in Bob's ogen.quote:Op dinsdag 5 april 2016 01:23 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nee, daar hoef ik me niet druk om te maken inderdaad.quote:Op dinsdag 5 april 2016 01:26 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Eerst was Bob het jonkie. Nu zijn Rezania en Ketchup er om hem te bedreiging in die status.
Maar vrees niet Bob, zij zullen nooit zo extreem-gematigd zijn als jij.
Valt toch wel op hoor Bobje, dat je dan niet helemaal jezelf bent. Ik ga eens wat psychologische theorieen verzinnen over wat de reden kan zijn.quote:
Had je nou ook nog maar opnieuw gedragseconomie gedaan.quote:Op dinsdag 5 april 2016 01:28 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Valt toch wel op hoor Bobje, dat je dan niet helemaal jezelf bent. Ik ga eens wat psychologische theorieen verzinnen over wat de reden kan zijn.
quote:Op dinsdag 5 april 2016 01:28 schreef Euribob het volgende:
[..]
Nee, daar hoef ik me niet druk om te maken inderdaad.
Prima theorie.quote:Op dinsdag 5 april 2016 01:26 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Eerst was Bob het jonkie. Nu zijn Rezania en Ketchup er om hem te bedreiging in die status.
Maar vrees niet Bob, zij zullen nooit zo extreem-gematigd zijn als jij.
Jij doet zoals altijd weer allerlei aannames over dat ik denk dat je het erg zou vinden of zo. Ik vind het gewoon komisch dat je geen woord Nederlands hoorde bij de tramhalte, zulke dingen vielen mij ook op toen ik nog in Zwolle woonde.quote:Op dinsdag 5 april 2016 01:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat je beter moet lezen is geen grap hoor.
Dan ben je neukbaar idd.quote:Op dinsdag 5 april 2016 01:28 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Pas bij het bereiken van een leeftijd boven de 20 ben ik een volwaardig mens in Bob's ogen.
Bij de Hoogvliet hier komen enkel bejaarden hoor.quote:
Misschien de master wel.quote:Op dinsdag 5 april 2016 01:28 schreef Euribob het volgende:
[..]
Had je nou ook nog maar opnieuw gedragseconomie gedaan.
Ik ben ouder dan bob, wijsneus denkt het nog steeds beter te weten. Moet eens hard worden gestraft.quote:Op dinsdag 5 april 2016 01:28 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Pas bij het bereiken van een leeftijd boven de 20 ben ik een volwaardig mens in Bob's ogen.
Blablablaquote:Op dinsdag 5 april 2016 01:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jij doet zoals altijd weer allerlei aannames over dat ik denk dat je het erg zou vinden of zo. Ik vind het gewoon komisch dat je geen woord Nederlands hoorde bij de tramhalte, zulke dingen vielen mij ook op toen ik nog in Zwolle woonde.
Ik kocht laatst een brood bij de bakker en hoorde daarbij geen enkel woord Nederlands. Ik denk dat ik wel genoeg heb betaald en ik liep weg met een brood dus het kwam nog wel redelijk goed.
Is toch niet normaalquote:Op dinsdag 5 april 2016 01:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jij doet zoals altijd weer allerlei aannames over dat ik denk dat je het erg zou vinden of zo. Ik vind het gewoon komisch dat je geen woord Nederlands hoorde bij de tramhalte, zulke dingen vielen mij ook op toen ik nog in Zwolle woonde.
Ik kocht laatst een brood bij de bakker en hoorde daarbij geen enkel woord Nederlands. Ik denk dat ik wel genoeg heb betaald en ik liep weg met een brood dus het kwam nog wel redelijk goed.
XXY?quote:Op dinsdag 5 april 2016 01:30 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dat is het nu al. Maar liever begint het gewoon met een 2.
Daar denk je morgen weer anders over. Beter ga je gewoon het pre-mastertraject voor Econometrie in.quote:
Ik schat Bob intellectueel gezien dan ook een stukje hoger in dan dat ik jou inschat.quote:Op dinsdag 5 april 2016 01:30 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik ben ouder dan bob, wijsneus denkt het nog steeds beter te weten. Moet eens hard worden gestraft.
Typ godverdomme ook eens fatsoenlijk Nederlands dan.quote:
In Rotterdam wonen de bejaarden in Ommoord.quote:Op dinsdag 5 april 2016 01:30 schreef Rezania het volgende:
[..]
Bij de Hoogvliet hier komen enkel bejaarden hoor.
Nou, dit doet wat me joh, ga huilend naar bed nu.quote:Op dinsdag 5 april 2016 01:32 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik schat Bob intellectueel gezien dan ook een stukje hoger in dan dat ik jou inschat.
Men zou hier nu "no offense" neerzetten, maar eerlijk gezegd boeit het me niet als je er wel aanstoot aan zou nemen.
Mooi.quote:Op dinsdag 5 april 2016 01:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nou, dit wat me joh, ga huilend naar bed nu.
Dit neem je terug.quote:Op dinsdag 5 april 2016 01:32 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Typ godverdomme ook eens fatsoenlijk Nederlands dan.
Mensen als jij zijn de reden dat onze Nederlandse taal langzaam verdwijnt.
Haha, moet lachen. Omdat dit waar is.quote:Op dinsdag 5 april 2016 01:32 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Men zou hier nu "no offense" neerzetten, maar eerlijk gezegd boeit het me niet als je er wel aanstoot aan zou nemen.
Wordt onze Kaas toch nog een slimme jongen.quote:Op dinsdag 5 april 2016 01:32 schreef Euribob het volgende:
[..]
Daar denk je morgen weer anders over. Beter ga je gewoon het pre-mastertraject voor Econometrie in.
Want? Het interesseert mij echt niks. Als je in een andere taal wil praten, be my guest. Ik beoordeel mensen in elk geval totaal niet op hun afkomst.quote:
Ik kan het niet terugnemen, want sinds je vanavond in de SC verscheen heb je alleen maar niet-bestaande afkortingen en Engelse verbasteringen gebruikt.quote:Op dinsdag 5 april 2016 01:33 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dit neem je terug.Ik ben juist een van de weinige jongeren die de Nederlandse taal nog in stand houdt. Als je ziet hoe mijn klasgenoten typen c.q schrijven, bah.
![]()
Op dit moment lig ik half te slapen, vandaar.
Echt. Die nuance weer.quote:Op dinsdag 5 april 2016 01:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
Want? Het interesseert mij echt niks. Als je in een andere taal wil praten, be my guest. Ik beoordeel mensen in elk geval totaal niet op hun afkomst.
Mijn Hollandse buurman is een lul. Mijn Turkse groentenman een schat van een vent.
Whehe, klopt.quote:Op dinsdag 5 april 2016 01:32 schreef Kowloon het volgende:
[..]
In Rotterdam wonen de bejaarden in Ommoord.
waarom doe je alteit zo achillex kaas.?quote:Op dinsdag 5 april 2016 01:34 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik kan het niet terugnemen, want sinds je vanavond in de SC verscheen heb je alleen maar niet-bestaande afkortingen en Engelse verbasteringen gebruikt.
Ik zal er vanaf nu, ondanks dat ik bijna slaap, op gaan letten.quote:Op dinsdag 5 april 2016 01:34 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik kan het niet terugnemen, want sinds je vanavond in de SC verscheen heb je alleen maar niet-bestaande afkortingen en Engelse verbasteringen gebruikt.
Hoe laat moet je morgen op?quote:Op dinsdag 5 april 2016 01:35 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik zal er vanaf nu, ondanks dat ik bijna slaap, op gaan letten.
Vind het al heel wat dat er normaal gedaan wordt tegen me.
Dit is verkeerd gebruik van de uitdrukking c.q. Je gebruikt casu quo voor een vergelijking waar het tweede geval alleen opgaat als het eerste geval niet aan de orde is. Je klasgenoten typen én schrijven slecht Nederlanders, het is niet zo dat ze slecht schrijven als ze correct typen of zoiets.quote:
Als hij eens niet ongesteld is. In dat opzicht past hij meer bij bob.quote:
Niet verdwijnt, verandert.quote:Op dinsdag 5 april 2016 01:32 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Typ godverdomme ook eens fatsoenlijk Nederlands dan.
Mensen als jij zijn de reden dat onze Nederlandse taal langzaam verdwijnt.
Goed bezig. Als je ook normaal Nederlands gaat typen in je FP-berichten ga je wellicht zelfs nog eens respect krijgen van niet-xenofobe users.quote:Op dinsdag 5 april 2016 01:35 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik zal er vanaf nu, ondanks dat ik bijna slaap, op gaan letten.
Vind het al heel wat dat er normaal gedaan wordt tegen me.
Aaahhh oke bedankt. In mijn hoofd dacht ik: Ze typen altijd slecht, maar als ze niet typen maar schrijven dan is dat slecht.quote:Op dinsdag 5 april 2016 01:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dit is verkeerd gebruik van de uitdrukking c.q. Je gebruikt casu quo voor een vergelijking waar het tweede geval alleen opgaat als het eerste geval niet aan de orde is. Je klasgenoten typen én schrijven slecht Nederlanders, het is niet zo dat ze slecht schrijven als ze correct typen of zoiets.
Ik eet het liefst ijs c.q. pizza betekent dat ik het liefst pizza eet, als er geen ijs is.
Mierenneuken? Ja, absoluut. Maar in het echte leven durf ik dit niet want dan krijg ik geheid een keer een dreun.
quote:Op dinsdag 5 april 2016 01:36 schreef Tchock het volgende:
Maar in het echte leven durf ik dit niet want dan krijg ik geheid een keer een dreun.
Dat jij denkt dat dat het geval is is wel leuk inderdaad.quote:Op dinsdag 5 april 2016 01:35 schreef Rezania het volgende:
Wel leuk dat ik gewoon met iedere post mensen in het harnas kan jagen. Genieten.
Daar ga ff op fappen en dan slapen. Grgr.
Pics.quote:Op dinsdag 5 april 2016 01:35 schreef Rezania het volgende:
Wel leuk dat ik gewoon met iedere post mensen in het harnas kan jagen. Genieten.
Daar ga ff op fappen en dan slapen. Grgr.
Wie weet Kaas, wie weet.quote:Op dinsdag 5 april 2016 01:37 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Goed bezig. Als je ook normaal Nederlands gaat typen in je FP-berichten ga je wellicht zelfs nog eens respect krijgen van niet-xenofobe users.
Hè, beschuldig je me nu van aannames nemen? Nou, komt dat niet bekend voor hè?!quote:Op dinsdag 5 april 2016 01:37 schreef Euribob het volgende:
[..]
Dat jij denkt dat dat het geval is is wel leuk inderdaad.
Solliciteer er dan niet zo naar.quote:Op dinsdag 5 april 2016 01:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik hoop nooit, want ik val uitgesproken niet op mannen.
Kaas is gewoon een smerige homo die je in bed probeert te lokken. Geloof dat nou maar niet, je berichten zijn gewoon kut.quote:
Aah, nog een strijder zie ikquote:
Whehe.quote:Op dinsdag 5 april 2016 01:38 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Kaas is gewoon een smerige homo die je in bed probeert te lokken. Geloof dat nou maar niet, je berichten zijn gewoon kut.
Als jij denkt dat ik me zo gedraag tegen mensen die ik in bed wil hebben wil ik wel eens jouw flirtmoves zien.quote:
Voor homo's werkt het, blijkbaar.quote:Op dinsdag 5 april 2016 01:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als jij denkt dat ik me zo gedraag tegen mensen die ik in bed wil hebben wil ik wel eens jouw flirtmoves zien.
Ho ho, nu niet ineens zo opzichtig met mij beginnen te flirten. Ben al bezet.quote:Op dinsdag 5 april 2016 01:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als jij denkt dat ik me zo gedraag tegen mensen die ik in bed wil hebben wil ik wel eens jouw flirtmoves zien.
Ga dan ook gewoon stemmen eigenlijk, luldebehanger.quote:
quote:Op dinsdag 5 april 2016 01:40 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ho ho, nu niet ineens zo opzichtig met mij beginnen te flirten. Ben al bezet.
Officieel is het Omnomoord. Maar dat spelt iedereen verkeerd.quote:Op dinsdag 5 april 2016 01:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wow, bestaat dat echt?
Is het Om-moord of Omm-oord? Of Ommo-ord?
Moet jij weten.quote:Op dinsdag 5 april 2016 01:41 schreef Rezania het volgende:
Ik ga nog een aflevering HoC kijken heb ik besloten.
Yeah.. catch them in your web of lies..quote:Op dinsdag 5 april 2016 01:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik doe altijd gewoon sympathiek en niet als een autistische mierenneuker. Dat komt later pas.
Je zegt gewoon om-oord.quote:Op dinsdag 5 april 2016 01:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wow, bestaat dat echt?
Is het Om-moord of Omm-oord? Of Ommo-ord?
Bezetting bestaat toch niet in de homowereld?quote:Op dinsdag 5 april 2016 01:40 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ho ho, nu niet ineens zo opzichtig met mij beginnen te flirten. Ben al bezet.
Meh.quote:
Whehe. Ik heb trouwens de grootste lol om dat jij eens per uur even langskomt om 1 klaagbericht te deponeren. Geef toe dat het iets moois en humoristisch heeft.quote:
Ze voorspelde laatst een perfectionistisch trekje. Dat was wel confronterend.quote:Op dinsdag 5 april 2016 01:41 schreef Euribob het volgende:
[..]
Yeah.. catch them in your web of lies..
Die postte ik ook eens hier. Volgens Friek en Monolith was dat typisch slappe Radiohead-bagger.quote:
Jij perfectionistisch?quote:Op dinsdag 5 april 2016 01:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ze voorspelde laatst een perfectionistisch trekje. Dat was wel confronterend.
Ik had de intro verwacht, beetje jammer.quote:
20 mei ga ik ze live zien. Ik heb nergens zo veel zin in als dat.quote:Op dinsdag 5 april 2016 01:44 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Die postte ik ook eens hier. Volgens Friek en Monolith was dat typisch slappe Radiohead-bagger.
Ik was Caprica aan het kijken, de prequel van Battlestar Galactica waarin de Cylons ontstaan.quote:Op dinsdag 5 april 2016 01:44 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Whehe. Ik heb trouwens de grootste lol om dat jij eens per uur even langskomt om 1 klaagbericht te deponeren. Geef toe dat het iets moois en humoristisch heeft.
Wat, zij? Dat is wel vervelend ja. Immer gezeik.quote:
Meer iets zieligsquote:Op dinsdag 5 april 2016 01:44 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Whehe. Ik heb trouwens de grootste lol om dat jij eens per uur even langskomt om 1 klaagbericht te deponeren. Geef toe dat het iets moois en humoristisch heeft.
Hij wil zo afstandelijk lijken, alsof hij er geen fuck om geeft. Maar diep van binnen is Remlof FOK! en FOK! Remlof. Door af en toe te verschijnen en zijn commentaar achter te laten is hij als de vader die met pijn in zijn hart zijn zoon uit huis heeft zien groeien. De enkele keren in het jaar dat ze elkaar dan nog spreken zijn om wijze raad over te brengen. Woorden die de zoon als commentaar misvat. Pas als de vader er niet meer is ziet de zoon het commentaar voor wat het echt was: liefde.quote:Op dinsdag 5 april 2016 01:44 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Schandalig.quote:De Tweede Kamer zal niet debatteren over het kiezen van cabaretier Arjen Lubach tot Farao der Nederlanden. Dat oordeel heeft de adviescommissie voor de Verzoekschriften en de Burgerinitiatieven gepubliceerd.
De commissie schrijft dat Lubach aan de meeste voorwaarden voldoet voor een burgerinitiatief, maar het "betreft een voorstel waar de Tweede Kamer niet over gaat. De titel farao is geen publieksrechtelijke titel of functie en de Kamer gaat niet over de toekenning van feesttitels." Bovendien oordeelt de commissie dat farao's "in Egypte regeerden als godheid en het voorstel derhalve in strijd is met de in ons land diepgewortelde normen en waarden."
De presentator van het satirische programma Zondag met Lubach lanceerde het burgerinitiatief vorige jaar en vroeg medestanders hem te steunen. Binnen korte tijd had hij de benodigde 40.000 handtekeningen verzameld. Met zijn actie wilde Lubach een statement maken tegen de monarchie. Hij stelde voor als farao onder meer zijn verjaardag, 22 oktober, uit te roepen tot nationale feestdag. De titel 'farao der Nederlanden' zou in de toekomst alleen maar te verkrijgen zijn middels erfrecht.
Lubach liet maandagavond in een korte reactie weten dat het besluit van de commissie "een klap in het gezicht is van iedereen die gelooft in een rechtvaardige staatsvorm".
Zal Trix wel weer achter zitten. Afschieten die handel.quote:Op dinsdag 5 april 2016 01:47 schreef Tchock het volgende:
Om dan nog maar wat POL in dit café te brengen:
[..]
Schandalig.
Die is leuk, hè. Met de toenmalig MP van ons landje er nog in.quote:Op dinsdag 5 april 2016 01:47 schreef Kowloon het volgende:
Ik vind de clip van Paranoid Android altijd wel aardig, Tchock. Voor de rest ken ik overigens niks van Radiohead.
Pim Fortuyn.quote:Op dinsdag 5 april 2016 01:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die is leuk, hè. Met de toenmalig MP van ons landje er nog in.
[ afbeelding ]
... al heb ik geen idee wie het is.
Je zou schrijver moeten worden.quote:Op dinsdag 5 april 2016 01:47 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Hij wil zo afstandelijk lijken, alsof hij er geen fuck om geeft. Maar diep van binnen is Remlof FOK! en FOK! Remlof. Door af en toe te verschijnen en zijn commentaar achter te laten is hij als de vader die met pijn in zijn hart zijn zoon uit huis heeft zien groeien. De enkele keren in het jaar dat ze elkaar dan nog spreken zijn om wijze raad over te brengen. Woorden die de zoon als commentaar misvat. Pas als de vader er niet meer is ziet de zoon het commentaar voor wat het echt was: liefde.
Cue de emotionele pianomuziek!
Onvoorstelbaar, minachting van het volk.quote:Op dinsdag 5 april 2016 01:47 schreef Tchock het volgende:
Om dan nog maar wat POL in dit café te brengen:
[..]
Schandalig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |