slaap zoals jij eruit zietquote:Op dinsdag 5 april 2016 00:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Merci
Tijd om te slapen, snoes. Xo
Sorry manquote:Op dinsdag 5 april 2016 00:14 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik heb verder niks in mijn leven, gun me ook eens wat
Je hebt je vetrollen toch?quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:14 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik heb verder niks in mijn leven, gun me ook eens wat
Matig.quote:
Dat kan je wel zeggenquote:
Wat een vrouwquote:Op dinsdag 5 april 2016 00:25 schreef MrBradge het volgende:
Ze schelt om het minste geringste. En dan niet shit maar echt tyfus, tering, kanker..
Verschrikkelijk.quote:
Beetje geneuqckt?quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:41 schreef Fylax het volgende:
[..]
mn vriendin was hier en we waren hele weekend alleen
beetje gedronken
quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:25 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Matig.
Samenvatting:
- Ze heeft een zoontje van 7 waar ze mij niet over vertelde voor het afspreken
- Ze schelt om het minste geringste. En dan niet shit maar echt tyfus, tering, kanker..
- Ze boert veel.
- Is énorm asociaal en racistisch. (Constant melden hoe erg ze buitenlanders haat)
- Was niet echt gastvrij. (Ik moest alles zelf pakken, 1e date.. kan je het je voorstellen?)
- We hebben naar YouTube filmpjes (Muziekvideo's) Gekeken
- Ze heeft in de 1,5 uur dat ik er was zeker 6 keer lopen gapen en gemeld hoe moe ze wel niet was.
- Ik ben na die 1,5 uur weer naar huis gegaan
Het enige chille was de autorit van en naar haar toe a 360 kilometer bij elkaar, en de +- 150 kilometer die ik die nacht nog even met een vriend heb gereden om het allemaal door te nemen en even te relaxenquote:
Dat is puur de leeftijdquote:Op dinsdag 5 april 2016 00:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jawel want Fylax doet er nog een beetje giechelig over.
Die ogenquote:Op dinsdag 5 april 2016 00:49 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind dit wel een mooi meisje.
Wordt hier nu keihard gedraaid in de filthy mcnasty'squote:Op dinsdag 5 april 2016 00:50 schreef MrBradge het volgende:
[..]
I hope that someone gets my, message in a bottle
Filthy McNasty's ?quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:51 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Wordt hier nu keihard gedraaid in de filthy mcnasty's
Die heeft last van het David Bowie syndroom, super tofquote:Op dinsdag 5 april 2016 00:50 schreef Amarantha het volgende:
Haar vriend heeft aparte ogen![]()
![]()
[ afbeelding ]
Opso in notedopquote:Op dinsdag 5 april 2016 00:25 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Matig.
Samenvatting:
- Ze heeft een zoontje van 7 waar ze mij niet over vertelde voor het afspreken
- Ze schelt om het minste geringste. En dan niet shit maar echt tyfus, tering, kanker..
- Ze boert veel.
- Is énorm asociaal en racistisch. (Constant melden hoe erg ze buitenlanders haat)
- Was niet echt gastvrij. (Ik moest alles zelf pakken, 1e date.. kan je het je voorstellen?)
- We hebben naar YouTube filmpjes (Muziekvideo's) Gekeken
- Ze heeft in de 1,5 uur dat ik er was zeker 6 keer lopen gapen en gemeld hoe moe ze wel niet was.
- Ik ben na die 1,5 uur weer naar huis gegaan
Weet niet welke wijk je bent geweestquote:Op dinsdag 5 april 2016 00:53 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Die woont niet in een crackwijk in Groningen toch?![]()
Paddepoelquote:Op dinsdag 5 april 2016 00:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Weet niet welke wijk je bent geweest
Ja, daar ga je alquote:Op dinsdag 5 april 2016 00:56 schreef MrBradge het volgende:
[..]
PaddepoelVolgens mij, stonden een aantal hoge flats
Dat is wel dé tokkiewijk van Groningen met beijumquote:Op dinsdag 5 april 2016 00:56 schreef MrBradge het volgende:
[..]
PaddepoelVolgens mij, stonden een aantal hoge flats
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |