Mensen die iets geven om hun lichaamquote:Op dinsdag 5 april 2016 00:05 schreef Tchock het volgende:
Het enige leuke van fitnessfreaks zijn die veren die in whey-bidons zitten.
Wat? Waarom?quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:05 schreef Tchock het volgende:
Het enige leuke van fitnessfreaks zijn die veren die in whey-bidons zitten.
Mannen met plukjes of vlassnorretjes kan ik ook niet serieus nemen.quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik kan geen volle baard groeien, dus geloof mij maar gewoon.
Er is geven om je lichaam en er is drie uur per dag in de sportschool spenderen. Waar haal je in godsnaam de tijd vandaan?quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:06 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Mensen die iets geven om hun lichaam
Juist ja, dat jij mijn "fitnessfreaks" daaraan gelijkstelt zegt al genoeg.quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:06 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Zijn leuk. Stuiteren en zo.quote:
Kom dan.quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:06 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]
Mannen met plukjes of vlassnorretjes kan ik ook niet serieus nemen.
GODNONDEJU.quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:06 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]
Mannen met plukjes of vlassnorretjes kan ik ook niet serieus nemen.
Die gaan juist niet allemaal eiwitpoeders e.d. eten of binnen trainen.quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:06 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Jij was vroeger zeker ook fan van die spiralen die van de trap afvallen of niet?quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Juist ja, dat jij mijn "fitnessfreaks" daaraan gelijkstelt zegt al genoeg.
[..]
Zijn leuk. Stuiteren en zo.
Eiwitpoeders = etenquote:Op dinsdag 5 april 2016 00:08 schreef Euribob het volgende:
[..]
Die gaan juist niet allemaal eiwitpoeders e.d. eten of binnen trainen.
Absoluutquote:Op dinsdag 5 april 2016 00:08 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij was vroeger zeker ook fan van die spiralen die van de trap afvallen of niet?
Iets heftigs?quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:08 schreef Tchock het volgende:
Ik heb een kutdag en deze SC is goede afleiding. Waarvoor dank, heren.
quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:08 schreef Tchock het volgende:
Ik wist wel dat je ongesteld was.quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:08 schreef Tchock het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Ik doe mijn best.quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:08 schreef Tchock het volgende:
Damn.quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
AbsoluutWist je dat die ontworpen zijn door een fabrikant van autoveringen? Hij had een veel te slap model en zijn vrouw was het genie dat bedacht dat het speelgoed kon zijn.
Is dit codetaal?quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:09 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]
Waar? Neem ik mijn soldeerbout weer mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |