quote:e^x en x^2 lopen over straat...
Komt er een sinus langslopen, en ze kijken met z'n tweeën haar na. "Wow check die rondingen." zegt e^x, en kijkt om zich heen. Maar hij ziet x^2 nergens meer. Komt daar ineens 2x aanlopen! Zegt e^x: "Wat krijgen we nou?"
"Ja" zegt 2x, "Sorry, ik was even afgeleid."
Je zou maar iets te doen hebben op maandagavond.quote:Op maandag 4 april 2016 22:54 schreef Tchock het volgende:
Vorige topic vol in op de kop af een uur. Damn.
Had ik afgelopen topic al gedaan, vandaar. Variation is key jwtz.quote:Op maandag 4 april 2016 22:55 schreef Rezania het volgende:
Kaas, viel me toch van je tegen, had op z'n minst die dikke darter verwacht als reactie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Het topic met Farage was toch wel beter.quote:Op maandag 4 april 2016 22:54 schreef Tchock het volgende:
Vorige topic vol in op de kop af een uur. Damn.
Vooral wat betreft mannen ja.quote:Op maandag 4 april 2016 22:56 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Had ik afgelopen topic al gedaan, vandaar. Variation is key jwtz.
quote:Op maandag 4 april 2016 22:56 schreef Rezania het volgende:
Wat een kutgrap in de OP.Knew it.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een klein wonder in het geval van een jurist.quote:Op maandag 4 april 2016 22:57 schreef Tchock het volgende:
Wiskundegrap in de OP en ik snap 'm. Hoezee.
Absoluut.quote:Op maandag 4 april 2016 22:58 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Een klein wonder in het geval van een jurist.
Het was dan ook juristenniveau wiskunde.quote:Op maandag 4 april 2016 22:58 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Een klein wonder in het geval van een jurist.
Alfa.quote:
Dat ging over de kans op succesvol witwassen via Panama?quote:Op maandag 4 april 2016 22:59 schreef Kaas- het volgende:
Tchock, ik las vandaag een studie uit het Journal of Legal Studies. Ze gebruikten gewoon nog statistiek ook, ik wist niet wat ik zag.
Sum.quote:
Nee hoor, is een sigma.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Twee hoeren en een berggeit.quote:Op maandag 4 april 2016 23:00 schreef KetchupFTW het volgende:
Weet iemand waarom België Congo in handen kreeg op de Conferentie van Berlijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |